Beta Touhou

Gensokyo => Touhou => Topic started by: Tribell on December 23rd, 2014, 10:06 AM

Title: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Post by: Tribell on December 23rd, 2014, 10:06 AM
Wygląda na to, że twórcy bijatyk z Touhou, Tasogare Frontier, sprawią nam niezłą niespodziankę, albowiem zostało zapowiedziane wypuszczenie wersji próbnej gry z numerkiem 14,5, czyli Touhou Shinkirou ~ Urban Legend in Limbo podczas najbliższej 87 już edycji Comiketu. Wygląda na to, że już niedługo dowiemy się, czy to będzie kolejna bijatyka, czy może ZUN razem z Tasofro pójdzie w zupełnie nowym kierunku. Tak czy inaczej, czuję hype w powietrzu.

Link do zapowiedzi: http://www.tasofro.net/touhou145/index.html(http://www.tasofro.net/touhou145/index.html)
Title: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Post by: critz on December 23rd, 2014, 11:47 AM
>14.5
>Robi Tasofro
>Numer jak pełna bijatyka
>W tą niedzielę
>Wymagania systemowe jak HM
>o_O
>mfw nie mam twarzy
>srogie grzyby onii-chan

Obligatoryjna nitka: http://boards.4chan.org/jp/thread/12824170/httpwwwtasofronettouhou145in-dexhtml-happening(http://boards.4chan.org/jp/thread/12824170/httpwwwtasofronettouhou145in-dexhtml-happening)
(click to show/hide)
Story summary:

>There has been a widespread of bizarre rumors in the Human Village.
>"A dog with a human face is collecting composts"
>"I know a man who saw an old lady selling her legs"

>Those absurd rumors are all becoming a hot topic and the kids are engulfed in fear.
Unlike Youkai who's their sole duty is to attack humans, This rumor is very omnious and nobody knows who is behind it.
In order to prevent harm, the adults are saying to their kids that it's only mere nonsense.

>Of course, the girls knows no fear.
Because they know that this is what the outside world called "A made up urban legend".

>There's an interesting characteristics in an urban legend
Just as the word of mouth changes as it passes around as rumors, these anomality changes in the same manner.

>Reimu and the others need to attain the rumors they discovered and use it like a strange plaything.
>When they fearlessly control those rumors, The strangeness before them becomes harmless.
>Or rather, it can become their very source of strength.
>If they can control the Urban Legend, they believe it's a necessity as to prevent a disaster from happening.

>That's what they believe. Until that night...

Looks like it will be a fightan.
Nawet fabuła wygląda na jakiś poważniejszy incydent w stylu normalnych gier/bijatyk a nie jakieś śmichy chichy a la StB czy GFW. Kolejna bijatyka? W sumie generalnie jestem skurwysyńsko na tak, jeno mam lekko mieszane odczucia po HM. No i ZUN będzie wolny~.
Title: Odp: Touhou Shinkirou ~ Urban Legends in Limbo
Post by: Mayuki on December 23rd, 2014, 01:14 PM
Za szybko tłumaczą, nie można się pobawić.
Title: Odp: Touhou Shinkirou ~ Urban Legends in Limbo
Post by: fretka on December 23rd, 2014, 01:47 PM
Niech to będzie dodatek do HM. To jedyne, czego oczekuję.
Title: Odp: Touhou Shinkirou ~ Urban Legends in Limbo
Post by: Archi on December 23rd, 2014, 02:02 PM
No dredo-ogoniasty szop już grywalny był... Tasofro I see you~! O_O

(http://i.imgur.com/32RubVY.jpg)
Title: Odp: Touhou Shinkirou ~ Urban Legends in Limbo
Post by: Raion on December 23rd, 2014, 02:08 PM
Ma być o legendach miejskich więc stawiam na to, że na pewno będą w tej grze duchy. Na 100% pojawi się Mima. Jestem tego pewien.

Biorąc pod uwagę, że jest to gra tylko z połowicznym numerkiem, to spodziewam się jednej, maksymalnie dwóch nowych postaci. Jak zwykle.
Title: Odp: Touhou Shinkirou ~ Urban Legends in Limbo
Post by: critz on December 23rd, 2014, 03:21 PM
Might be so. IaMP oraz HM były "świeżymi" mordoklepkami, więc poza Reimu i Marisą brały na warsztat 7/8 istniejących już postaci + słownie jedna nowa postać. Z drugiej strony, based SWR miało już sprity z IaMP, więc po przerobieniu ich pod swoją mechanikę mogło dostać jeszcze do IaMP-owej dziesiątki trzy dodatkowe istniejące dziewczynki + dwie całkiem nowe. I mam nadzieję że 14.5 będzie tym samym czym SWR było dla IaMP, tylko bez ciągłego latania i/lub decków na kierunki proszę - w SWR 15 postaci wystarczyło żeby i story mode było cholernie miodne i PvP było przyjemnie zróżnicowane.

Hisoutensoku to z kolei była jeszcze inna bestia, bo to było głównie rozszerzenie listy postaci i ataków, z trzema śmiechowymi story jako dodatek dla dodanych dziewczynek - ale gdyby 14.5 miało być Shinkirousoku, to pewnie kończyło by się na .3 i nie miało opisu fabuły tak poważnego jak główne gry.

EDIT: Parskłem. Sequel do HM rzeczywiście confirmed: https://www.shrinemaiden.org/forum/index.php?topic=17762(https://www.shrinemaiden.org/forum/index.php?topic=17762)
Oby z inną mechaniką.
Title: Odp: Touhou Shinkirou ~ Urban Legends in Limbo
Post by: critz on December 23rd, 2014, 07:10 PM
(http://i.imgur.com/NBQ2vLp.png)

Ehs, why?
Title: Odp: Touhou Shinkirou ~ Urban Legends in Limbo
Post by: Drewko on December 23rd, 2014, 07:20 PM
for piano!
Title: Odp: Touhou Shinkirou ~ Urban Legends in Limbo
Post by: Raion on December 23rd, 2014, 08:02 PM
Woah, nie będzie systemu atencji. Smutłem.
Title: Odp: Touhou Shinkirou ~ Urban Legends in Limbo
Post by: Red Fedora on December 23rd, 2014, 08:29 PM
Ja jestem rozczarowany że to kolejna bijatyka.
A że HM ma strasznie toporną mechanikę (choć ładne tła i grafikę), czuję wręcz zawód.
Title: Odp: Touhou Shinkirou ~ Urban Legends in Limbo
Post by: Mayuki on December 23rd, 2014, 08:49 PM
Po uj kolejna bijatyka?
Nie to, żebym chciał w nią grać, ale mam nadzieję, że wysilą się na coś lepszego niż tylko duch. Coś na miarę ruskiego patyczaka z creepypast.
Also, tło mi przypomina "victorian street" z JJ2.
Title: Odp: Touhou Shinkirou ~ Urban Legends in Limbo
Post by: Małyszeq on December 25th, 2014, 10:34 AM
Ponieważ w moim prywatnym rankingu HM stawiam wyżej niż poprzednie bijatyki, cieszę się jak skurwysyn. Z tego co doczytałem, będzie to bardziej sequel do Maskarady niż dodatek. Mam dziwne przeczucie, że zobaczymy tam grywalną Seiję

YESFLIPEVERYTHING!
Title: Odp: Touhou Shinkirou ~ Urban Legends in Limbo
Post by: arhus on December 25th, 2014, 04:16 PM
Ja tam się cieszę, HM mi się podobało więc myślę że ULiL też mi się spodoba :D Czuję dobrze że alphes nie będzie robił artów, bo te w HM to była jakaś masakra (te rzęsy i proporcje). Patrząc po tym screenie wydaje mi się że Moe Harukawa teraz będzie rysował, taką mam przynajmniej nadzieję bo lubię jego kreskę xd Backstory ma być jeden z najnowszych chapterów WaHH więc hehe może będzie Kasen xDxD Ogółem ja tam się cieszę, nie mogę się już doczekać jak będe mogła zagrać w demo :3 *wsiada na hype-train*
Title: Odp: Touhou Shinkirou ~ Urban Legends in Limbo
Post by: Raion on December 25th, 2014, 04:28 PM
Quote from arhus on December 25th, 2014, 04:16 PM
Czuję dobrze że alphes nie będzie robił artów, bo te w HM to była jakaś masakra (te rzęsy i proporcje).
Też wolę ZUN arty. Lepsze proporcje.

Ja tam liczę, że autor będzie ten sam jeżeli chodzi o Arty. Bardzo mi się spodobały te z HM zwłaszcza Koishi i Futo.

Jestem ciekaw czy te postacie co były HM nadal będą i dojdzie tylko pula dodatkowych. Czy też na nowo zrobią kilka postaci a część postaci z HM zniknie.
Title: Odp: Touhou Shinkirou ~ Urban Legends in Limbo
Post by: Małyszeq on December 25th, 2014, 04:55 PM
Ok, speculation time.

Arty rysuje Moe Harukawa, więc kreska i żywopłoty na rzęsach  już nas nie przestraszą.

Ponieważ mamy tu theme urban legends, zgaduję, że dostaniemy grywalną Nue, być może Kogasę, Sexybanki, Kagerou...

Co do powtórzenia castu z HM - bardzo wątpię, Reimu i Marisa to pewniaki, reszta ekipy z HM raczej nie byłaby potrzebna. Mój shot na grywalną ekipę to:

- Reimu
- Marisa
- Nue
- Kogasa
- Kagerou
- Keine
- Mamizou
- Kasen
- Nitori
- Yukari
- Yuyuko
- Nowa Dziewczynka Odpowiedzialna Za Incydent (może jakaś oni, lub bardzo obscure youkai z folkloru japońskiego
Title: Odp: Touhou Shinkirou ~ Urban Legends in Limbo
Post by: arhus on December 25th, 2014, 05:08 PM
Nue i Kogasa, potrzebuję ich ;_; Chociaż próbuję sobie nie robić zbyt dużych nadziei, ale tak długo jak będzie jakaś postać która nigdy nie była grywalna to będe zadowolona :3 Also, w tym temacie na 4chanie spotkałam się z ciekawym schematem, mianowicie:
IaMP (base game) > SWR (big sequel) > Hisoutensoku (Expansion Pack)
HM (base game) > ULiL (big sequel) > ??? (Expansion Pack)
Wiadomo że to tylko takie gdybanie, co nie zmienia faktu że bardzo by mnie ucieszyło gdyby Tasofro poszło z ZUNem w tą stronę =D
Title: Odp: Touhou Shinkirou ~ Urban Legends in Limbo
Post by: Małyszeq on December 25th, 2014, 06:46 PM
Cóż, dowiemy się za kilka dni jak wyjdzie demo, mają dać kawałek story mode...
Title: Odp: Touhou Shinkirou ~ Urban Legends in Limbo
Post by: Raion on December 25th, 2014, 07:43 PM
(click to show/hide)
(http://i.imgur.com/mBvH3is.jpg)

Also,
Stawiam na to, że Kasen będzie grywalna w tej grze.
Myślę, że biorąc pod uwagę stan mangi Ibarakasen i jak daleko już ta manga poszła z fabułą, pora chyba by Kasen w końcu pojawiła się w grze.
Ktoś gdzieś kiedyś pisał, że miała być już może w HM. Ale to gdzieś ktoś coś, więc... mniejsza z tym.

Kasen i Mima w jednej grze. Mam nadzieję, że Tasofro spełni moje oczekiwania :U
Title: Odp: Touhou Shinkirou ~ Urban Legends in Limbo
Post by: Małyszeq on December 25th, 2014, 10:30 PM
If they added in Parsee and Hina (references to whom were supposedly uncovered when digging through the HM code, although that could just be a nonsense rumour) (...)

To i nie potrzebuję niczego więcej w tej grze xD

Also powinno byc Shinhiroku, Shinkirou to Hopeless Masquerade.
Title: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Post by: Drewko on December 25th, 2014, 11:11 PM
"Very obscure Youkai" - byle by nie Shirime, proszę xD

A co do grywalnych... ZUN ma u mnie dług za UNL. Domagam się Wriggle. Nitori jako "Ta postać której nie dokończyliśmy i nie wydaliśmy w UNL" dostała odszkodowanie w formie pojawienia się w HM, teraz czas na Wriggle.
Title: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Post by: Kotori on December 26th, 2014, 12:49 PM
Hmmm... Sexibanki i Kasen jako grywalne by mnie bardzo ucieszyły.
Mima nie wróci.
Title: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Post by: Raion on December 26th, 2014, 02:04 PM
Quote from Kotori on December 26th, 2014, 12:49 PM
Mima nie wróci.
(http://i.imgur.com/GgblvfY.jpg)
Title: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Post by: Sephi on December 28th, 2014, 06:03 PM
Sequel do HM , może być ciekawie ^^ .
Raczej spodziewam się powrotu przynajmniej części ekipy z poprzedniej bijatyki , nie po to robili te wszystkie sprite oraz movelisty by w następnej części po prostu wyrzucić jej do kosza . Jak kilka osób napisało , spodziewam się pojawienia sporej ilości nowych postaci ( czy zarówno z starych gier jak i zupełnie nowych powstałych na potrzeby 14.5 ) - głównie dla tego że silnik graficzny jak i system gry mają już gotowy , jedyne co ich czeka poza stworzeniem nowych postaci / plansz to lekka zmiana mechaniki gry którą na pewno uświadczymy , widząc już po screenie brak systemu atencji .
Title: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Post by: Drewko on December 28th, 2014, 08:56 PM
Hmm... kogo ja się spodziewam jako grywalne postacie:
- Wszystkie dziewczynki z HM. Idiotyzmem było by nie wykorzystać prawie w 100% skończonych postaci. Co prawda jeśli naprawdę nie będzie mechaniki atencji to taka np. Miko będzie potrzebowała kilku zmian... ale to i tak lepsze niż robienie postaci od nowa.
- Seija, bo jak już wspominałem wyczuwam od niej potencjał bycia tą "trzecią" w tej erze. Skradzione itemki + umiejętność obracania ekranem mogą dać ciekawe efekty.
- Sanae... i ewentualnie może Kanako? Brak dziewczynek z Moriya w HM był nieporozumieniem, trzeba to naprawić.
- Wriggle, już pisałem czemu uważam że powinna się tutaj znaleźć. Skoro krzywda Nitori została naprawiona to teraz pora na nią.
- Ktoś z DDC. Sekibanki była by całkiem śmieszna, ale nie obraziłbym się np. gdyby Raiko się pojawiła.
- Ktoś kogo dawno nie widzieliśmy i kogo nikt by się nie spodziewał. Nie wiem, Mystia do pary z Wriggle, Hatate bądź nawet Momiji? Na pewno będzie taka postać "Lol surprise motherfuckers" jak Ichirin czy Koishi w HM.
W sumie wymieniłem już 9 postaci, to może wiecznie pojawiająca się i raczej lubiana Cirno dla pełnej 10?
Title: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Post by: Yaket on December 28th, 2014, 09:31 PM
Moim zdaniem zapowiada się ciekawie, can‘t wait ^^
(patrze te spekulacje i dalej połowy postaci nie znam... smutek... no to czas na mały research!)
Title: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Post by: critz on December 29th, 2014, 02:32 AM
(http://i.imgur.com/GaITUnE.jpg)

(http://i.imgur.com/WuOsFT6.jpg)

Yo.
Title: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Post by: fretka on December 29th, 2014, 03:54 AM
Kosuzu dzie.
Title: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Post by: Małyszeq on December 29th, 2014, 09:08 AM
http://feb.2chan.net/dec/55/src/1419820434872.jpg(http://feb.2chan.net/dec/55/src/1419820434872.jpg)

DEM HYPE TRAIN IS SO FAST, EVEN SPEEDWAGON IS AFRAID!

EDIT:

Ok, szybciutko zdobyłem to demko i przetestowałem.

+ AI o wiele bardziej agresywne, Kasen w Story Mode prawie mnie zamordowała.
+ Sterowanie mimo iż przeniesione z HM zdaje się o wiele bardziej responsywne i szybkie niż w HM
+ Spellcardy odpalać można częściej niż w HM (pewnie za sprawą nowej mechaniki, jak żywo przypominającej mi czasy zmagania z IaMP)
+ Muzyka jest spoko
+ Kasen jest badassem
+ Nowa dziewczynka, której sylwetkę widzimy na koniec demka ma pelerynę łopoczącą na wietrze.
+ 'IT'S RAPING TIEM' by Marisa!

- Niezrozumiała mechanika odpalania skilli, strasznie chaotyczne, ale składam to na karb nieznajomości tytułu.
- Wyglada na to, że znowu będziemy mieć mały wybór spellcardów i skilli (chociaż chcę wierzyć, ze to tylko wina dema).
- Wymusza agresywny playstyle, przebicie guard jest bardzo trudne.
Title: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Post by: critz on December 29th, 2014, 10:20 AM
NIE WAREZUJEMY NA FORUM! - EDIT BY MAŁYSZEQ

Póki co lubię to, co widzę. Na razie oczywiście gram na zasadzie tłukę klawisze by robić fajne rzeczy, ale dynamiką to coś jest zdecydowanie bliżej 12.3 - 3-klawiszowa ofensywa, szybsze i agresywniejsze ataki i przede wszystkim niższe skoki a więc mniejsze uczucie bujania się na sznurkach. +Ataki Kasen są elo. Głębsze mechaniki wyglądają bardzo dziwnie, ale jeśli nie będzie to bardziej losowe niż pogoda w 12.3 to zniosę. HM done right?
Title: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Post by: Drewko on December 29th, 2014, 10:47 AM
>Kasex playable.
I GOT THE HARDEST BONER RIGHT NOW!
Title: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Post by: Małyszeq on December 29th, 2014, 11:00 AM
Ok, dalsze wrażenia. Powoli zaczynam ogarniać klawisze. Wbicie Last Worda jest zdecydowanie łatwiejsze niż konieczność niemal perfekcyjnej gry w HM, żeby nabić 100% atencji (musisz miec zebrane 4 Occult Balle - co w sumie przeciwnik w netplayu bedzie starał się uniemozliwic bardziej niz komputerowy gracz). Ogółem sterowanie jest jeszcze troszeczkę toporne (graze czasem nie łapie, pare innych baboli), ale aprobuję tą grę.
Title: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Post by: fretka on December 29th, 2014, 12:10 PM
http://asset-9.soup.io/asset/9357/3215_9cfa.webm(http://asset-9.soup.io/asset/9357/3215_9cfa.webm)
Nie obchodzą mnie downloady niepełnej gry, więc wrzucam webma z 4chana. Marisa z Hanako-san bodaj.
Title: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Post by: Drewko on December 29th, 2014, 12:17 PM
Jedyne co mi przychodzi do głowy to "rape".
Title: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Post by: Mayuki on December 29th, 2014, 12:18 PM
Quote from fretka on December 29th, 2014, 12:10 PM
http://asset-9.soup.io/asset/9357/3215_9cfa.webm(http://asset-9.soup.io/asset/9357/3215_9cfa.webm)
Nie obchodzą mnie downloady niepełnej gry, więc wrzucam webma z 4chana. Marisa z Hanako-san bodaj.
Yup, to musi być ona.
Tak bardzo jak sa mi obojętne bijatyki th, tak chętnie przyjrzę się tłu fabularnemu tej części ze względu na legendy.
Title: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Post by: Tribell on December 29th, 2014, 12:39 PM
Podsumowując to w jednym zdaniu - jest to HM nie będący jednocześnie kusoge. 5/10
Title: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Post by: arhus on December 29th, 2014, 12:40 PM
Yaay, Kasen <3 Mam nadzieję że reszta postaci z mang też się kiedyś pojawi :3
Title: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Post by: critz on December 29th, 2014, 01:55 PM
Quote from Tribell on December 29th, 2014, 12:39 PM
Podsumowując to w jednym zdaniu - jest to HM nie będący jednocześnie kusoge. 5/10
Z tym wstrzymałbym konie dopóki nie rozgryziemy do końca mechaniki czy nawet do finałowej wersji. Najbardziej w sumie nie podoba mi się to:
Quote from https://www.shrinemaiden.org/forum/index.php/topic,17762.msg1152976.html#msg1152976
Special Gimmicks
Now is the ULiL exclusive Occult Ball System.

Every time someone makes a significant combo, wallslams, or stunned the opponent, some purple balls will come out and flies to the timer on top. It's not clear how much is needed, but at a certain time (60, 30, etc.) the Occult Ball will "activate" and starts a 5 seconds countdown before it triggers some kind of weather effect, kinda like in Soku.
During it, the occult ball will spawn into the battlefield and interact with the "anomalies". Not all of them affect the characters, but they all definitely affect the ball.
What I've seen:

    Sand walls closing in to the center, limiting the stage space.
    Black hole gap opening in the middle of the stage, sucking in the occult ball
    Yellow mist covering the whole lower part of the stage
    Holographic scene of the Lunar Capital appears, and the ball floats as if in zero gravity.
    A gigantic triangle made out of lasers spins around the stage, and the ball will bounce inside it.

They seem random, but I can't say for sure. Maybe character reliant or stage reliant.
Anyway, while it's active, your job is to get to the ball and touch it, giving you 1 point, which is showed around the ball. It also carries on between matches. The maximum is 7 and you're competing with the opponent on who has more points. The winner will acquire the ball and the number of the ball can be seen under the timer. 1P is red and 2P is blue.
The one who has 4 of them, will be able to use the "怪ラストワード" (Strange Last Word?), and the more balls you have, the stronger it becomes. At 7 it's almost twice as strong.
We quidditch now?
Title: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Post by: Mayuki on December 29th, 2014, 02:28 PM
I właśnie dlatego nie lubię bijatyk th.
Quote from critz on December 29th, 2014, 01:55 PM
"怪ラストワード" (Strange Last Word?)
More like "wonderous/mysterious Last Word"
Title: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Post by: arhus on December 29th, 2014, 03:28 PM
Okej, pobrałam. Ogólnie HM mi się podobało, więc z ULiL jestem zadowolona. Tylko że mój lapek jest za stary i tnie mi strasznie ;_; Ktoś może ogarnął jak używa się skilli, i spellcardów? :3 A co do muzyki, bardzo mi się podoba że mamy zaranżowane themki z HM :D

Edit:
Okej, nie wiem czy to tylko ja, ale wydaje mi się że nie ma tutaj skilli odpalanych tak jak np w HM, tylko mamy x lub c + jakiś kierunek. Still jak grałam Marisą, to w ciągu jednej rundy miałam dwa różne ruchy na ten sam przycisk, później z Reimu to samo xD Spellcarda odpala się A, ale nie wiem jeszcze czy jest jakiś limit. Last Worda odpala się bodajże a+c jak masz 4 lub więcej kulek. Ogólnie ULiL ma u mnie plusa za ładne arty i za czas którego wartość się dodaje podczas walki, bo w HM 99 sekund nigdy mi nie wystarczało :/ Za to nie podoba mi się że jest mniej skilli, i ogólnie jakoś tak mniej tych przycisków do atakowania się zrobiło :<
Title: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Post by: Sephi on December 29th, 2014, 10:17 PM
Jeszcze nie grałem ale - WOW , GRYWALNA KASEN ? *_*
No tu jestem pozytywnie zaskoczony , na dodatek w demo gry pojawia się podobno zupełnie nowa postać !
Aż ciężko się doczekać co będzie w pełnej wersji ! :D
Title: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Post by: Wercik96 on December 29th, 2014, 10:41 PM
Ehh, głupie to to...
Title: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Post by: PookyFan on December 29th, 2014, 10:51 PM
Quote from Wercik96 on December 29th, 2014, 10:41 PM
Ehh, głupie to to...
(http://i2.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/651/474/3a7.jpg)

Grywalna Kasę ftw. I w końcu mogę sobie klawisze do atakowania przemapować na WSAD dla wygody, fuck yeah (w HM było ich za dużo).
Title: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Post by: Widget on December 29th, 2014, 11:42 PM
Drugie HM imo. Poczekam aż ZUN wypuści kolejne Danmaku.
Title: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Post by: critz on December 29th, 2014, 11:53 PM
To be honest, moja wstępna opinia przeszła od "po chuj?" do "w suuuumie". Na moje oko Tasofro stara się przerobić HM tak, by pozbyć się jego największych bolączek - zauważyłem że poza wyjebaniem popularności, wiar i decków oraz przyspieszeniem akcji, Tasofro po części przywróciło "grunt" w walce: takie 5A Reimu i Kasen są różne w trakcie skoku/lotu i w trakcie zostawania na neutralnym poziomie + ataki przerywane są w momencie powrotu na neutralny poziom tak jak przy lądowaniu na ziemii we wcześniejszych bijatykach (landcanceling).

Oczywiście można w tym momencie spytać: czemu po prostu więc nie przywrócą gruntu, w końcu wystarczyłoby wyjebać skoki w dół i mamy IaMPa? Może nie chciało im się robić mixupów pod high/low i naziemnych spritów? No trochę szkoda, tym właśnie bardziej że wśród normalnych ataków mamy ledwie jeden guzik od melee i jeden od pocisków, a więc ewenement w mordoklepkach 2hu - takie uproszczenie powinno na pewno pomóc nowszym graczom, ale zawsze istnieje ryzyko, że przeż "każualizację" w liczbie ataków które każda postać może używać, ruchów będzie po prostu niedosyt i walka nie będzie tak urozmaicona jak być powinna (taka Reimu na przykład nie ma już małych amuletów w ogóle). Cóż, zawsze braki w normalnych movesetach mogą uzupełnić specjalami, przekonamy się w praniu.

Co do mechaniki occult balli... cóż, jestem dość pozytywnie nastawiony bo mimo... hm, "radykalności" losowych efektów, i tak po tym co widziałem z jakiegoś powodu wydaje mi się że będą bardziej sprawiedliwe i mniej destrukcyjne dla gameflow niż nasi starzy znajomi Typhoon, River Mist czy Sunshower. A co do ganiania za samymi kulkami, na oko to też nie powinno specjalnie niszczyć "głównego" gameplayu - łapanie tychże oczywiście zawsze będzie jakąś przewagą, ale mam przeczucie że nabyte w ten sposób Last Wordy (na szczęście) prędzej trafią w pułapkę bycia zbyt bezużytecznymi na modłę Last Wordów z HM aniżeli bycia jakimś *zbyt użytecznym* auto-winem rozpierdalającym system - jeśli ktoś skupi się na łapaniu kulki *zamiast* walki z wrogiem, to gwarantuję, że nawet pomimo dorwania LW i tak zostanie sprany - zwłaszcza że LW przy minimalnych potrzebnych 4 occult ballach nie jest aż tak znacznie silniejszy od zwykłych spell cardów.

Teraz jeszcze kwestia postaci... Tbh, w sumie system mnie lekko zaintrygował i życzę mu jak najlepiej, ale aby dopełnic sensu tworzenia tej mordoklepki IMO musieliby dojebać jakieś popularne postaci, żeby gra nie skończyla jak będące już od samego początku w metagame-owej agonii HM - jeśli nawet nie chcą dublować dziewczynek z Soku (a naprawdę mogliby), to powinno się tam znaleźć chociaż jakieś pożądane cameo z PC-98 jak nasza hehe nieśmiertelna Mima-sama czy nawet uberpopularna Flan. W końcu każuale nawet nie znają do końca meandrów systemu gry, ale dam głowę sobie uciąć że bez bodźca jakichś popularnych postaci ULiL nie przeciągnie na swoją stronę tych, którzy niedzielnie grają w Soku właśnie dla postaci - jak to było w przypadku HM, który ku swej zagładzie nie celował nawet minimalnie w gusta secondaries (no chyba że uprzeć się przy Marisie i Koishi).
Quote from Widget on December 29th, 2014, 11:42 PM
Drugie HM imo. Poczekam aż ZUN wypuści kolejne Danmaku.
HM wychodziło dokładnie w takich samych ramach czasowych równo dwa lata temu, a jednak ZUN mimo współpracy przy nim miał czas sklecić pełnokrwistą normalną część danmaku (DDC) w tym samym roku, więc trzymaj kciuki. Ja standardowo trzymam kciuki u rąk i u nóg, że na wiosnę uslyszymy piękną nowinę o Touhou 15: Phantasmagoria of Whatever. Tym bardziej że PoFV wyszło na dziesięciolecie Touhou dziesięć lat temu, a i numerycznie TH15 jako fantasmagoria by się zgadzało biorąc pod uwagę różnicę między numerkami PoDD i PoFV :V.
Title: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Post by: Piscilla on December 30th, 2014, 12:06 AM
Całkiem spoko giera jak już się człowiek do sterowania od nowa przyzwyczai, muszę się swoich HMowych ruchów odzwyczaić i będzie pięknie.

@Critzu: myślę, że sam fakt tego, że wrzucili tam Kasen przyniesie sporo chętnych do gry (co prawda nie tak dużo jak powrót Mimy)
Title: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Post by: Sephi on December 30th, 2014, 12:18 PM
Mówię wam , będzie Mima w TH 15 !
Czuję to w kościach !
Title: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Post by: arhus on December 30th, 2014, 12:39 PM
Ktoś ogarnął jak zrobić te 2 dodatkowe skille? Marisa ma ten duży niebieski pocisk, i wydaje mi się że chyba x trzeba do niego przytrzymać, tak samo Reimu z yin yangiem. Ale strasznie mnie denerwuje że na c jest 7 różnych ruchów. Mamy atak na samo c, c+dół, góra albo przód, i jak przytrzymamy c to przywołujemy urban legend. I na c mamy jeszcze dwie wersje tego samego skilla, i ich nie umiem odpalić. Marisa ma bączka, a Reimu to popierdalanie po ekranie ze zmianą kierunku w połowie xD I to mnie właśnie wkurza, bo próbuję odpalić tamte skille, a tu przez przypadek przyzywam legendę. Moim zdaniem dali za dużo ataków na jeden przycisk :/ I szkoda że jest teraz mniej ataków na bicie ręczne, nie mogę się przyzwyczaić że tylko z teraz jest ;_;

Edit:
Yaay, opanowałam w końcu wszystkie ruchy xD Ciągle jestem zdania że jest za dużo ataków na c :< Kasen widziałam że jeszcze dwóch skilli nie ma, mam nadzieję że dodadzą jej trochę fajnych rzeczy do czasu wyjścia pełnej wersji :3
Title: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Post by: Red Fedora on January 6th, 2015, 08:34 PM
Chyba mi spadła cegła na głowę, ale do dema nie umiem się dokopać.
EDYTA: Spadła, i to większa niż myślałem, w ten sposób nabiłem tylko bezsensowny post.
Title: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Post by: Małyszeq on January 6th, 2015, 11:01 PM
To uczucie kiedy samą Kasen gra mi sie takbardzoźle...
Title: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Post by: arhus on January 14th, 2015, 06:09 PM
Z forum shrinemaiden:
Quote
Look over here: BREAKING NEWS UPDATE:
The folks over at Touhou-Online , the community in-charge of patching Touhou has just confirmed with me that the leaked name list within the game's codes that we have just reported 2 hours ago are indeed real and exist within the game file:
Or as per quoted from this French article of their community, translated into English (thanks Lunya) :
http://www.touhou-online.net/(http://www.touhou-online.net/)…/…/304-touhou145-demo-download
=====
"In game files, next to names reimu, marisa and kasen, we sometimes find "hanako". Also, the script file which shows the scene just before "To be continue..." where we can see the shadow of the probably final boss, launchs a file called "hanako.csv". So it's probable that the final boss is a Hanako from toilets. More, it corresponds well to the story game, which is talking about urban legends.
Also, there is a file with binary data, this:
reimu........marisa........ichirin........miko........koishi........hijiri........kokoro........mamizou........nitori........futo........kasen........mokou........sinmyoumaru........hanako
(Each dot is a byte which doesn't correspond to any character)
Nothing is definitive as we aren't supposed to access those files, but it seems to be a list of characters which are actually planned for the complete version (we insist on the non-definitive term: some characters may well be removed before the game goes out for several reasons)"
=====
Jestem ciekawa czy to faktycznie prawda, i druga kwestia czy nie zmienią czegoś do wyjścia pełnej wersji. W sumie fajnie by było zobaczyć Mokou i Sukunę, ale tak liczyłam na Nue czy Yuugi ;_;
Title: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Post by: Raion on January 14th, 2015, 06:16 PM
Ciekawe czy Sukuna będzie powiększona czy mała. Dobra byłaby postać z takim małym hitboxem. Do want in danmaku.

No i jest Futo, więc mam wszystko czego mi potrzeba do grania.
Title: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Post by: Małyszeq on January 14th, 2015, 07:31 PM
Nieobecność Nue mnie dziwi niesamowicie.

Also, chciałbym zauważyć, że o Kokoro nie było wzmianki w plikach gry do czasu wyjścia HM. Może to oznaczać, że owa Hanako to np. pre-boss (jak Mamizou w HM).
Title: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Post by: Raion on January 14th, 2015, 09:16 PM
Obstawiam, że incydent tej gry będzie spowodowany przez Kanako.
Jak zawsze.
Title: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Post by: Red Fedora on January 14th, 2015, 09:28 PM
Bo za wszystkim stoją przybysze i nowi w otoczeniu... Naprawdę, mogła by też odbić palma też znajomej postaci...
Title: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Post by: 4fun on February 15th, 2015, 10:26 PM
kolejna super giera w której można zaspamowac jednym kombosem i wygrywać oby tylko ai potrafiło ogarniać.
Title: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Post by: critz on February 16th, 2015, 08:38 PM
Quote from 4fun on February 15th, 2015, 10:26 PM
kolejna super giera w której można zaspamowac jednym kombosem i wygrywać oby tylko ai potrafiło ogarniać.
Ściągnij demko i sam wypróbuj. Na moje oko to póki co najbardziej kompetentne AI w bijatykach Tasofro. Aczkolwiek pomaga też znacznie większa prędkość gry niż w HM.
Title: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Post by: critz on April 11th, 2015, 01:41 PM
http://tasofro.net/touhou145/chara.html(http://tasofro.net/touhou145/chara.html)
Quote
Occult "Spontaneous Human Combustion Phenomenon"

A fire-manipulating immortal. A character that fights hand-to-hand with their body wrapped in controllable flames.
Light on her feet, she doesn't hold back and fights in close combat without regard for her own body.

Her Occult Attack is "Spontaneous Human Combustion"
When used, her body bursts into blue flames, and at the cost of some health, her fire's power increases.
Even outside of her Occult Attack, Mokou uses many attacks that damage herself, so you should follow up with her health-restoring technique, "Resurrection".
Legendą miejską Mokou jest samoistny zapłon ciała(http://pl.wikipedia.org/wiki/Samospalenie_%28pseudonauka%29) xD.
Quote
Occult Name : "Little Green Men" (Almost certianly Liliput or Leprechauns, but it may refer to Xiaoluren)
An inchling fighting with Needle swordsmanship and a mysterious mallet. Tiny, but she compensates with dynamic attacks and reach using her whole body. A combatant that circles around her opponent using flurry of attacks.

Her Occult attack is "Little Green Men".
Call upon green inchlings that will sneak and float over the opponent. They're facing the opponent's back, but when it's time to strike, they'll unleash ruthless attacks.
Shinmyoumaru = zapierdalacz. Yes plz.
Title: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Post by: Małyszeq on April 11th, 2015, 05:47 PM
Czyli lista grywalnych postaci, którą zapostowałem wczesniej w tym temacie, zgadza sie z rzeczywistością. Neat.
Title: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Post by: Arisu on April 11th, 2015, 08:26 PM
10/10 would play
Title: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Post by: Red Fedora on April 11th, 2015, 09:00 PM
Się pytam, będzie Nitori?
Title: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Post by: critz on April 11th, 2015, 09:28 PM
Nie będzie. Resztę postaci z HM przenoszą, ale Nitori usuwają za bycie żydem. Potwierdzone info, mój wujek pracuje w Shanghai Alice :^).

Seriously though, podoba mi się to że najprawdopodobniej wyjebią osobiste gimmicki każdej postaci. Ludzie wreszcie przestaną mieć w dupie specjale Koishi i Byakuren i tylko spamować normalami i pagodą.
(http://i.imgur.com/gYfONhi.jpg)
Title: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Post by: Małyszeq on April 11th, 2015, 10:02 PM
Nie kopiuj swoich postów ze shrinemaiden, tylko wysil się i napisz cos nowego :P...

Fedora, przejrzyj temat, już wczesniej zapostowałem listę postaci, które będą, nie pamiętam czy była tam Nitori...
Title: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Post by: critz on April 12th, 2015, 12:47 AM
Była. Placeholdery pod wszystkie postacie z HM są w kodzie gry, które to zresztą łatwo wyszukać w cheat engine. Do castu z HM dochodzi Kasen, Mokou, Shinmyoumaru i "Hanako".
Title: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Post by: Sephi on April 13th, 2015, 04:31 PM
Nie było jeszcze w kodzie gry informacji o Nue ?
Title: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Post by: Małyszeq on April 13th, 2015, 08:38 PM
Nie, ale absolutnie nie zdziwię się, jesli Nue będzie związana z nową youkai (tym bardziej że na okładce Shinhiroku sa ukryte znaczki z pada Playstation, uzywane przez Nue w spellcardzie w DS).
Title: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Post by: critz on May 1st, 2015, 01:18 AM
Either way, macie chujowe tłumaczenie profili postaci i Occult Speciali:
(click to show/hide)
Reimu:
Okult: Kobieta w dziurze

Standardowa kapłanka. Postać zrównoważona pod względem ataków fizycznych i pociskowych, dobra dla początkujących.
Jej Okultowy atak, "Dziura w wielkiej barierze Hakurei", otwiera wyrwę w czasoprzestrzeni z której na wroga wylatują rupiecie.

Marisa:
Okult: Siedem tajemnic szkoły

Postać której styl walki polega na mocy, penetracji i więcej mocy.
Jej Okultowy atak, "Prawdziwa groza w szkole" przywołuje jedną z kilku tajemniczych postaci z miejskich legend do ataku na wroga.

Ichirin & Unzan:
Okult: Hasshaku-sama (dwu i pół metrowa dama)

Postać polegająca na brutalnej sile jej wielkiego kompana, Unzana. Niszczy wszystkie problemy za pomocą pięści.
Tym razem posiadła zaklęcie przyzywające Hasshaku-sama, którym zamyka przeciwnika w przestrzeni pełnej klątw.

Hijiri:
Okult: Turbo Babaa (Turbo Babcia)

Postać polegająca na walce w zwarciu niczym na filarze swojej wiary.
Wcześniej jej system zaklęć wymuszał uprzednie ich przygotowywanie, utrudniając jej walkę. Natomiast w tej grze może wybierać dowolny atak specjalny dopóki ma jeszcze chociaż jedno przygotowane zaklęcie. Może nawet przygotować więcej zaklęć przedłużając ich wypowiadanie.
Jej okultowy atak, "Srebrna Niebiańska Droga" pozwala jej błyskawicznie szybować przez niebo w tę i z powrotem.

Futo:
Okult: Banchou Sarayashiki(http://pl.wikipedia.org/wiki/Banch%C5%8D_Sarayashiki)

Postać o technicznym stylu walki, która używa umiejscowionych na ekranie talerzy jako przewodników specjalnych ataków.
Dobre pozycjonowanie to klucz Feng Shui. Dlatego jest taka szybka.
Jej okultowy atak, "Okiku Uppercut", jest tym silniejszy, im więcej talerzy zniszczymy. Gdy licznik dobije 9, jego siła staje się naprawdę imponująca.

Miko:
Okult: Czerwona Peleryna, Niebieska Peleryna(http://en.wikipedia.org/wiki/Aka_Manto)

Wyrównana postać z dobrymi atakami w zwarciu i dobrymi pociskami.
Jednak to tylko przykrywka jej prawdziwej siły.
Gdy uderzy przeciwnika swoim okultowym atakiem "Wybierz Czerwony albo Niebieski", ten będzie musiał wybrać albo czerwoną pelerynę który wzmacnia ataki fizyczne Miko albo niebieską pelerynę która wzmacnia jej pociski. Po uzyskaniu tych efektów ujawnia się jej prawdziwa moc.

Nitori:
Okult: Potwór z Loch Ness

Nawet Nitori wciągnęła się w aferę z kulami. Zapomniawszy o swoich interesach, weszła na arenę ze swoim nowym wynalazkiem napędzanym Kulami Okultu, Nessie.
Po uruchomieniu, Nessie działa jako niezależna jednostka która wspiera Nitori swoim ostrzałem. Jednak jego słabością jest to, że gdy skończy się energia, Nitori traci Kulę Okultu. Od niej samej zależy jak wykorzysta to wsparcie.

Koishi:
Okult: Telefon od Panny Merry

Postać z unikatowym stylem - jej ataki są podświadomie przygotowywane zawczasu, a Koishi wykonuje je automatycznie.
Bezmyślne użytkowanie sprowadzi na nią zagładę, ale dobrze przemyślana strategia pozwoli jej na kontry szybsze niż czas reakcji.
Jej okultowy atak to "Idę po Ciebie". Koishi dzwoni telefonem do oponenta - jeśli trafi, teleportuje się i zaatakuje wroga zza pleców.
Za każdym telefonem jej zasięg sygnału się zwiększa, aż w końcu przeciwnik nie ma dokąd uciec.
 
Mamizou:
Okult: Mamizou w Czerni

Mamizou wykonuje ataki rzucając swoich obake-danuki podwładnych we wroga. Niestety, te uciekną jeśli oberwą. Zatem Mamizou musi brać pod uwagę motywację swoich szopów.
Jej okultowy atak to "Kosmiczna Kapsuła". Dzięki niemu może wyrzucać kapsuły z szopami, które mogą zaatakować z zaskoczenia w dowolnym momencie.

Kokoro:
Okult: Kuchisake-onna(http://pl.wikipedia.org/wiki/Kuchisake-onna) (Kobieta z rozciętymi ustami)

Niestabilna emocjonalnie postać, która zmieniając swój nastrój zmienia także swoje pociski i inne ataki z absurdalną częstotliwością.
Jej okultowy atak, "Estetyczna Kontra" to uniwersalny kontratak, którego może użyć tylko raz na rundę.
Po jednym trafieniu kontra zostanie zastąpiona atakiem za pomocą pocisku z ostrza złożonego z energii Ki.

Mokou:
Okult: Samospalenie(http://pl.wikipedia.org/wiki/Samospalenie_%28pseudonauka%29)

Nieśmiertelna dziewczyna manipulująca ogniem. Walczy w zwarciu, pokryta płomieniami. Zwinna, bije się nie zwracając uwagę na stan jej ciała.
Jej okultowy atak, "samospalenie", podpala ją błękitnym ogniem, zwiększając siłę jej ogniowych ataków.
Nawet poza swoim okultowym atakiem, wiele z jej ataków specjalnych zużywa część jej zdrowia - może je jednak odzyskać specjalną techniką, "Zmartwychwstaniem".

Shinmyoumaru:
Okult: Małe Zielone Ludziki

Karzeł walczący za pomocą igłowego miecza i tajemniczego Młotka Cudów. Mała, ale nadrabia to dynamiką ataków i zasięgiem o długości całego jej ciała. Wojowniczka która okrąża swoich oponentów błyskawicznymi atakami.
Jej okultowy atak, "Małe Zielone Ludziki", przywołuje zielone karły które zakradają się i unoszą nad wrogiem i bezlitośnie uderzają w plecy gdy nadejdzie najlepszy moment.

Kasen:
Okult: Małpia Łapa

Pustelniczka, której styl walki polega na przyzywaniu zwierząt z Taoistycznego lore i jej pustelniczej zwinności.
Jej okultowy atak, "Nieunikniona Małpia Łapa" posyła zdalnie sterowaną łapę jako pocisk, którym Kasen może sterować i z dowolnego miejsca wygodnie chwycić i przyciągnąć do siebie bezbronnego wroga.
I to samo z Mystery Spot - tą pseudopogodą pojawiającą się podczas gdy Occult Ball lata po ekranie:
(click to show/hide)
1. Piramidy: Okultowe Ataki Specjalne obu graczy mają maksymalny poziom.
2. Stonehenge: Arena się stopniowo pomniejsza.
3. Wieża Babel: Po dotknięciu Kuli Okultu można jej użyć do ataku wroga.
4. Yomotsu Hirasaka: Wysysa HP. HP wróci po skończeniu efektu Mystery Spot.
5. Rysunki z Nazca: Dotknięcie Kuli Okultu przywraca odrobinę HP i napełnia odrobinę paska Spell Cardu.
6. Dolina Piekła [wulkan w Hokkaido]: Utrudnia widzenie postaci, na dole ekranu efekt straty HP.
7. Księżycowa Stolica: Spowalnia większość pocisków.
Title: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Post by: h-collector on May 2nd, 2015, 04:38 PM
@critz, nice :)

Also, w sumie już kilka dni nieświeże, ale nie widzę aby ktoś wrzucał w temacie (why?)
東方深秘録 デモ動画(http://www.youtube.com/watch?v=1m-us2yE0s4#ws)
Title: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Post by: critz on May 4th, 2015, 01:28 AM
http://www.mediafire.com/download/exzr2sr7xnqrp21/th145_trial.zip(http://www.mediafire.com/download/exzr2sr7xnqrp21/th145_trial.zip) Web demo is out. A w nim:
-Nowa themka i ekran pod character select
-Nocna wersja Hakurei shrine
-Network Mode jest
-Teraz można dwa razy airdashować przed lądowaniem jak w naziemnych bijatykach
-Okultowe specjale odpala się Fizykal+Strzał (ofc przynajmniej 1 okultowa kula musi być)
-Postacie strzelają teraz większą ilością danmaku niż pojedyńczy pocisk, przez co gra wreszcie znowu wygląda jak starsze bijatyki oparte na danmaku (!).
-Można przytrzymać przycisk danmaku (i ewentualnie góra/dół) dla innego strzału niż normalny (dostaniemy yin-yanga/fireball/wir kolorów), albo przytrzymać go długo i wtedy postać wypali jeszcze bardziej ulepszonego charge shota na ekran (!).
-Reimu nie ma już dziury do wymiarowego przeskoku a zamiast tego od razu ma teleport o jakieś pół ekranu
-Marisa może robić uppercuta i deszcz gwiazdek już nie tylko na ziemii, jej butelki robią prysznic gwiazdek a tornado jest teraz na tył+C
-Kasen dostała lepszy sprite, znacznie lepsze fizykale (z przodem w powietrzu i fizykale w biegu) oraz dwie nowe karty zaklęć - mumifikację wroga i jebnięcie nim o ścianę, oraz kolorowy wir posyłający falę pocisków gdy poślemy na niego orła. Do tego tył+C to ostrzał bąbelków smoka a samo C to przywołanie wielkiej foki która odbija piłkę do góry.
-Jest 15 slotów, więc 2 postaci jeszcze nie znamy. Aczkolwiek występowanie Cool&Create na liście aranżerów muzyki każe sądzić że przedostatni boss będzie powracającą postacią (inaczej dostałaby nową themkę od ZUNa).

So um... dostań hajpu?

Dzisiaj jeszcze zauważyłem inną fajną mechanikę która była już w pierwszym demie - błyskawiczna deklaracja. Jeśli mamy chociaż jedną warstwę paska spell cardu to napierdalając przycisk spell cardu 2 razy możemy przerwać WSZYSTKO (nawet rzeczy wystawiające nas na punish) i natychmiast wrócić do stanu neutralnego - za koszt całej jednej warstwy paska spell cardu (jak wtedy odpalimy to spell będzie słaby, ale coś za coś). W ten sposób możemy wydłużyć kombo/blockstring albo wyratować się przed punishem - jak Roman/Rapid Cancel z Guilty Gear/BlazBlue. Such technical.
Title: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Post by: Sephi on May 5th, 2015, 10:55 PM
Cieszę się że nie jestem jedyną osobą która z niecierpliwością wyczekuje tej gry.
Choć nie jestem aż takim ekspertem jak Critz to od razu widzę że gra będzie dużo bardziej dopracowana i zbalansowana  niż 13.5 ^^.
Title: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Post by: h-collector on May 8th, 2015, 10:00 PM
Jeszcze jeden random filmik z gameplayem
画質テスト(http://www.nicovideo.jp/watch/sm26213494#)
Title: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Post by: Reytgarr on May 9th, 2015, 01:00 PM
Mam głupie pytanie, odpali na xpku? :v mój lapek jakis czas temu sie zepsuł i siedze na rodziców, gdzie jeszcze mają xpka XD
Title: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Post by: critz on May 10th, 2015, 04:24 AM
(click to show/hide)
(http://i.imgur.com/jYyyV6P.jpg)
(http://i.imgur.com/vdQPCgv.jpg)
>宇佐見菫子 Usami Sumireko.
>Spell cardy:
念力「サイコプロージョン」 (Psychokinesis "Psychoplosion")
念力 「テレキネシス 不法投棄 」 (Psychokinesis "Telekinesis - Unlawful Dumping")
「現し世のオカルティシャン」 ("Present-World Occultist")
>Założyciel sealing clubu
>Outside World
>Jedyna nowa postać
>Walczy przeróżnymi znakami, laserami i gruzami jak Yukari
>uber final boss theme i tło
>pośrodku character selectu jest random select
fuck

Przynajmniej spell cardy w story mają rozmach skurwysyny (wielka Miko, potwór z Loch Ness we mgle, Byakuren na motocyklu, etc.) i wygląda na to, że
(click to show/hide)
Kasen rozjebała barierę Hakurei(http://i.imgur.com/EKylYWo.png).
Title: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Post by: Archi on May 10th, 2015, 04:59 AM
HYPETRAIN IS HERE~!
Title: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Post by: Raion on May 10th, 2015, 05:02 AM
ta postać...

  [move] HYPETRAIN.GIF HYPETRAIN.GIF HYPETRAIN.GIF HYPETRAIN.GIF HYPETRAIN.GIF HYPETRAIN.GIF HYPETRAIN.GIF o kurwa  [/move]
Title: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Post by: Google_Kriss_Hietala on May 10th, 2015, 08:37 AM
so nanoka
Title: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Post by: Yaket on May 10th, 2015, 08:57 AM
Wow... hype is real!
Title: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Post by: Reytgarr on May 10th, 2015, 09:43 AM
(ścieżka do th145) nie jest prawidłową aplikacją systemu win32, pomoże ktoś? :v
Title: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Post by: Archi on May 10th, 2015, 03:45 PM
Może moderatorzy śpią. Łapaj linka a ja wyłapię warna  xP

(click to show/hide)
Surprise, mothafucka! - Małysz

Nie warezujemy, a ja poproszę, kogoś z administracji o warna dla tego pana...
Title: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Post by: h-collector on May 10th, 2015, 04:31 PM
To było szybkie Małysz
Byakuren motorbike(http://www.touhou.pl/temp/CEpgQ5IVAAElOiy.mp4)
Title: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Post by: critz on October 19th, 2015, 04:31 AM
Zajebałem download managerem 1000 repków z systemu rankingowego (http://tenco.info/game/6/replay/(http://tenco.info/game/6/replay/)) i zamieniłem im nazwy na angielskie za pomocą Bulk Rename Utility. Jak ktoś jest głodny japońskich replayów z najnowszego ULiLa (1.11) to służę:
MEGA: https://mega.nz/#!AsQ2CTCC!uHyynT9Y6TEp16QNZXE1LPbg_GWm5jxZeJN87bHgOog(https://mega.nz/#!AsQ2CTCC!uHyynT9Y6TEp16QNZXE1LPbg_GWm5jxZeJN87bHgOog)
Mediafire: http://www.mediafire.com/download/jqtev9izb724uqe/ULiL_1.11_tenco_replays_-_19.10.2015.zip(http://www.mediafire.com/download/jqtev9izb724uqe/ULiL_1.11_tenco_replays_-_19.10.2015.zip)