News
Obecnie jest problem z emailami aktywacyjnymi, dla kont, które jako adres email mają ustawiony @gmail.com.
Jeśli takowy mail nie doszedł pomimo kilku prób (nie trafił do folderu spam), prosimy o jego zmianę, bądź informację na IRC.
Jeśli takowy mail nie doszedł pomimo kilku prób (nie trafił do folderu spam), prosimy o jego zmianę, bądź informację na IRC.
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
1
Touhou / Odp: Sąd Ostateczny Yamy (osądzana: REMILIA SCARLET)
« on September 18th, 2012, 12:38 PM »
Co te forumy i ocenianie postaci po fanartach.
+ agility
+ fajne karty zaklęć
- martwość
- zuchwałość
+ agility
+ fajne karty zaklęć
- martwość
- zuchwałość
2
Touhou / Odp: OTHL 2
« on July 5th, 2012, 09:46 AM »
Jak by mi nie powiedzieli wczoraj, to bym nie wiedział że jakaś reinkarnacja jest. xD
4
Touhou / Odp: Th 12.3 - Ulubione skille
« on December 21st, 2011, 11:36 AM »
1. Melting Pummel Kick - Okuu
Zwłaszcza jako finisher, bardzo ładnie manifestuje różnicę poziomów między przeciwnikami. Z drugiej strony, nieudany odsłania nas na free combo.
2. Kidnapping Oni - Suika
Udany jest prawie tak widowiskowy jak Melting Pummel Kick, a przy grze z nieogarniętym przeciwnikiem nie trzeba nawet stać zbyt blisko niego.
3. Insightful Sword - Youmu
Ten też elegancki i widowiskowy, chociaż już zdecydowanie mniej użyteczny niż 2 poprzednie, przynajmniej dla mnie.
4. Icicle Sword i Frozen Technique - Cirno
Ten pierwszy, bo można nim elegancko zaskoczyć przeciwnika, coś mu przerwać lub combo finisher przyjemny dla oka, a ten drugi, bo ignoruje gardę i też fajnie wygląda, chociaż dosyć długo się ładuje co bywa niebezpieczne dla użytkownika.
Póki co tyle, to taki mój top mały, może potem coś dorzucę.
Zwłaszcza jako finisher, bardzo ładnie manifestuje różnicę poziomów między przeciwnikami. Z drugiej strony, nieudany odsłania nas na free combo.
2. Kidnapping Oni - Suika
Udany jest prawie tak widowiskowy jak Melting Pummel Kick, a przy grze z nieogarniętym przeciwnikiem nie trzeba nawet stać zbyt blisko niego.
3. Insightful Sword - Youmu
Ten też elegancki i widowiskowy, chociaż już zdecydowanie mniej użyteczny niż 2 poprzednie, przynajmniej dla mnie.
4. Icicle Sword i Frozen Technique - Cirno
Ten pierwszy, bo można nim elegancko zaskoczyć przeciwnika, coś mu przerwać lub combo finisher przyjemny dla oka, a ten drugi, bo ignoruje gardę i też fajnie wygląda, chociaż dosyć długo się ładuje co bywa niebezpieczne dla użytkownika.
Póki co tyle, to taki mój top mały, może potem coś dorzucę.
5
Touhou Music / Odp: Music requester thread
« on December 18th, 2011, 03:33 PM »Zna ktoś jakieś enki touhou?
⇓YouTube:
東方Vocal未分類「2」歳月 6
Touhou / Odp: Na czym gracie?
« on December 6th, 2011, 12:02 PM »
"Klawiatura dotykowa". I tylko taka. Do wysokości klawiszy potrafię się przystosować dosyć szybko, ale niektóre klawy mają przycisk którego nie trawię - "macro". Zawsze się gdzieś między palce wplecie i wciśnie nie to co trzeba. :s
7
Touhou / Odp: Official Touhou.pl Hisoutensoku League
« on December 6th, 2011, 10:30 AM »
My, my... Ale nawarzyłem bigosu. Co do samego systemu liczenia etc. proponuje wam arkusz kalkulacyjny. Jeśli byłby dobrze "zrobiony", to wystarczy kilka kliknięć i jest gotowe całe podsumowanie i wszystkie obliczenia. ;)
8
Touhou / Odp: Official Touhou.pl Hisoutensoku League
« on December 5th, 2011, 11:12 PM »Tu nie do końca chodzi o liczenie, JCD, a o dość chaotyczny sposób poprawki posta. Jak widzisz błąd, to daj znać. Mówiłem też, żeby wrzucaćwszystkie swoje walki do jednego posta, byłoby łatwiej to zebrać, ffs.
9
Touhou / Odp: Najfajniejszy przedmiot z Gensokyo
« on November 29th, 2011, 10:43 AM »
W sumie to gap raczej nie jest przedmiotem, więc naprawię trochę; same wstążki z gapa Pani Jukari powinny mi wystarczyć. ^^
10
Touhou / Odp: Najfajniejszy przedmiot z Gensokyo
« on November 28th, 2011, 05:43 PM »
Gap Pani Jukari.
11
Touhou / Odp: Official Touhou.pl Hisoutensoku League
« on November 22nd, 2011, 08:34 PM »
1#
Hunter vs Kreton
Marisa - Suika (2:0)
Suika - Suika (2:0)
====================
Miejsce na Twoja reklamę.
Ogórkowa Pepsi, teraz w promocyjnej cenie 2.99!
Reklama wykorzystana XD
====================
2#
Hunter vs von Suzuimen
Yukari - Youmu (1:2)
Utsuho - Youmu (0:2)
====================
====================
3#
Hunter vs LVY
Yuyuko - Yuyuko (2:1)
Yukari - Komachi (0:2)
Utsuho - Yuyuko (2:1)
====================
====================
4#
Hunter vs JCD
Utsuho - Utsuho (0:2)
Youmu - Yuyuko (1:2)
====================
====================
5#
Hunter vs Eshade
Yuyuko - Youmu (2:0)
Suika - Youmu (2:0)
====================
====================
6#
Hunter vs Dac
Reisen - Meiling (2:0)
Remilia - Sakuya (2:0)
====================
====================
7#
Hunter vs Critz
Utsuho - ★Sanae (2:1)
Yuyuko - ★Sanae (2:1)
====================
====================
8#
Hunter vs Kaito
(click to show/hide)
Hunter vs Kreton
Marisa - Suika (2:0)
Suika - Suika (2:0)
====================
Miejsce na Twoja reklamę.
Ogórkowa Pepsi, teraz w promocyjnej cenie 2.99!
Reklama wykorzystana XD
====================
2#
Hunter vs von Suzuimen
Yukari - Youmu (1:2)
Utsuho - Youmu (0:2)
====================
====================
3#
Hunter vs LVY
Yuyuko - Yuyuko (2:1)
Yukari - Komachi (0:2)
Utsuho - Yuyuko (2:1)
====================
====================
4#
Hunter vs JCD
Utsuho - Utsuho (0:2)
Youmu - Yuyuko (1:2)
====================
====================
5#
Hunter vs Eshade
Yuyuko - Youmu (2:0)
Suika - Youmu (2:0)
====================
====================
6#
Hunter vs Dac
Reisen - Meiling (2:0)
Remilia - Sakuya (2:0)
====================
====================
7#
Hunter vs Critz
Utsuho - ★Sanae (2:1)
Yuyuko - ★Sanae (2:1)
====================
====================
8#
Hunter vs Kaito
12
Touhou / Odp: Official Touhou.pl Hisoutensoku League
« on August 21st, 2011, 04:25 PM »
Hunter vs JCD
Yuyu vs Remi 0:2
Yuyu vs Remi 0:2
Hunter vs Dac
Yukari vs Meiling 2:0
Yukari vs Meiling 2:0
Yuyu vs Remi 0:2
Yuyu vs Remi 0:2
Hunter vs Dac
Yukari vs Meiling 2:0
Yukari vs Meiling 2:0
13
Touhou / Odp: Liga UNL (Sezon 03)
« on July 17th, 2011, 11:24 AM »...osoby, które dotychczas brały udział w lidze też muszą potwierdzić swój udział...
Swoją drogą, koncept sezonu trwającego miesiąc jest dość ciekawy. Z jednej strony, każdy będzie miał dość czasu, żeby powalczyć ze wszystkimi(wliczając w to różne wypadki losowe itp.), z drugiej zaś, miesiąc czasu w takich sprawach to kupa czasu; bardzo wiele może się przez taki czas zmienić i możliwe, że jakiejś części odechce się nawet grać.
Proponuję optymalne, dynamiczne rozwiązanie: przy słabym zainteresowaniu ze strony graczy, liga trwa normalnie, do miesiąca. Jednak jeśli zainteresowanie ze strony graczy byłoby duże(np. wszystkie walki rozegrane w tydzień), to proponuję od razu po rozegraniu ostatniej walki zamknąć sezon i skrócić przerwę do rozpoczęcia kolejnego. Długość przerwy byłaby proporcjonalna, do długości trwania zakończonego przed nią sezonu.
Z innej beczki, oficjalności i rozgłosu dodało by na pewno jakieś info na stronce. Już nie mówię o bannerku, którego treść można by co ligę zmieniać, ale chociaż jakiś newsik.
14
Touhou / Odp: Liga UNL (Sezon 03)
« on July 1st, 2011, 08:33 PM »W sumie ja też wolę best of three
Proponuje wyzerować, zrobić to od nowa, tabele ładnie, ustalić spotkania na mecze i wrzucić to na stronę jako oddzielny dział (wówczas ja byłbym moderatorem tego ale to WY byście utrzymywali to aktualne).
15
Touhou / Odp: Liga UNL (Sezon 03)
« on June 30th, 2011, 10:40 PM »...taki bug, że po pewnym czasie graczy rozłącza i grają z dziwnie zachowującymi się botami.
- Najczęściej występuje przy lagach, lub innych problemach z czyimś łączem/połączeniem między graczami.
- Problem czasami występuje czasami też bez w/w okoliczności i wtedy najczęściej pojawia się (nie wiedzieć czemu) przy grze Meiling.
- Problem pojawia się w trakcie gry i czasami łatwo go nie zauważyć (np. w momencie gdy ktoś wyprowadza dużo combosów). Gracze nagle grają przeciw "manekinom". Bywa tak, że obaj ze swojej perspektywy wygrywają; bywa tak, że jednego po chwili wywali, a drugi walczy z "manekinem". Tu jest problem, bo wywalony gracz nie ma możliwości zapisania powtórki, w przeciwieństwie do tego drugiego.
Napisane na podstawie własnego doświadczenia.