News Obecnie jest problem z emailami aktywacyjnymi, dla kont, które jako adres email mają ustawiony @gmail.com.
Jeśli takowy mail nie doszedł pomimo kilku prób (nie trafił do folderu spam), prosimy o jego zmianę, bądź informację na IRC.
« [sesje] Offtop
[sesje] karty zaklęć

Raion

  • あやややや~
  • All hail Bishamonten!
  • Posts: 1,889

Cthulhoo

  • Moderator
  • Patchy >> all
  • Posts: 523
Odp: [sesje] karty zaklęć
« Reply #31, on August 27th, 2015, 03:57 PM »
Sztuka Cieni: Widmowa postać
Ciało Firéne staje się rozmyte i przypomina bardziej ducha stworzonego z cieni, niż osobę z krwi i kości. Taka zmiana formy uodparnia ją na ataki o naturze fizycznej, czyniąc ją podatną jedynie na magię. Ponadto Firéne podczas trwania tego zaklęcia staje się szybsza i bardziej zręczna (+50% do wartości tych statystyk na czas trwania czaru). Jest w stanie także zaleczyć wszystkie widoczne skutki otrzymanych obrażeć, jednak nie jest to czar regenarujący życie i rany, choć niewidoczne, nadal są przez nią odczuwane, dopóki się nie zagoją. Firéne może utzymywać tę formę dowolną ilość czasu, jednak pozostawanie w niej przez dłuższy czas jest bardzo męczące i zużywa jej energię magiczną.

Znak szaleństwa: Paranoja
Przeciwnik zaczyna widzieć wokół siebie wszelkiego typu osoby i istoty, które budzą w nim lęk. Nie są one materialne, lecz są jedynie wytworem jego umysłu i nikt, poza ofiarą ich nie widzi. Te wyimaginowane byty atakują go osłabiając jego energię i wymęczając go (są tylko wytworem jego wyobraźni, więc nie zadają mu fizycznych ran oraz nie są w stanie go zabić). Ile ich się pojawi, ich natura oraz ataki są uzależnione w pełni od ofiary i Firéne nie ma na to wpływu. Czar ten trwa przez parę minut, lub do momentu, gdy przeciwnik, dzięki swojej silnej woli, pokona swoje lęki. Niemniej w jednym, jak i w drugim przypadku, "rany" odniesione w tej walce osłabiają go.

Raion

  • あやややや~
  • All hail Bishamonten!
  • Posts: 1,889

Tremirenes

  • Nowomysza
  • Samozwańczy hrabia
  • Posts: 0
Odp: [sesje] karty zaklęć
« Reply #33, on September 1st, 2015, 05:15 PM »Last edited on September 1st, 2015, 05:17 PM by Tremirenes
Strzał Zwodniczy: Bogowie kule niosą...
Detektyw oddaje szybką serię strzałów (do opróżnienia bębenka, w przypadku Kit Guna bedzie to osiem) w kierunku przeciwnika... pudłując. Pociski po przebyciu pewnej drogi zawracają i z znacznie większą szybkością lecą w kierunku wybranego przeciwnika, oprócz efektu zaskoczenia uzyskując większą siłę.

Carte Noire: Double indemnity

Johanes jest w stanie wytworzyć barierę z niestabilnej energii magicznej znajdującej się w jego ciele. Owa bariera jest w stanie pochłaniać ataki magiczne i przejmować część ich energii, jak i również osłabiać bądź blokować obrażenia fizyczne. Nad wyraz chaotyczna natura tej magii sprawia, że jest ona trudna do kontrolowania, przez co jej działanie jest ograniczone czasowo, a im potężniejsza się staje tym krócej trwa. Posiada ona cztery poziomy skomplikowania, które pozwalają na zdefiniowanie jednego elementu z którym osłona ma reagować, przy czym pochłanianie magii wymaga co najmniej drugiego poziomu i obrony przed energetycznymi atakami (nadal zachowując tą właściwość), podobnie jak całkowita obrona przed atakami fizycznymi, która traktowana jako ulepszenie osłabienia również wymaga drugiego stopnia skomplikowania.

Czas trwania/elementy:
Poziom 1. - 5 minut, jeden element
Poziom 2. - 4 minuty, dwa elementy
Poziom 3. - 2 minuty, trzy elementy
Poziom 4. - 1,5 minuty - 4 elementy

Raion

  • あやややや~
  • All hail Bishamonten!
  • Posts: 1,889
Odp: [sesje] karty zaklęć
« Reply #34, on September 1st, 2015, 06:32 PM »
Co do pierwszego spellcardu : Pociski nie muszą spudłować. Jak trafisz przeciwnika to się nie zawrócą ^^"

Od czego zależy jaki poziom może być w jakimś momencie aktywowany?
Odp: [sesje] karty zaklęć
« Reply #35, on September 1st, 2015, 06:51 PM »
Also, moja nowa karta zaklęć.

Może być Ktulu?

Gigantomania: Wieża
Ratta na jednej ze swej rąk tworzy wierze rozmiarów 3/4 wysokości jej ciała. Jest to typowa wieża od czołgu.
Może służyć jako tarcza. Ponad to jest obrotowa i doczepione jest do niej długie działo 128mm.
Dziewczyna nie zależnie od własnej wagi nie odczuwa wagi tej wieży - ale także sama nie może wpłynąć na jej wagę która zawsze wynosi około trzech ton.
Wieża może być utrzymywana tak długo aż nie zostanie zniszczona - maksymalnie jednak trzy minuty.

Cthulhoo

  • Moderator
  • Patchy >> all
  • Posts: 523

Tremirenes

  • Nowomysza
  • Samozwańczy hrabia
  • Posts: 0
Odp: [sesje] karty zaklęć
« Reply #37, on September 1st, 2015, 07:07 PM »
Od niczego, jest to całkowicie elastyczne, ale potencjałożerne... Plus dzika energia musi się zregenerować.

Raion

  • あやややや~
  • All hail Bishamonten!
  • Posts: 1,889
Odp: [sesje] karty zaklęć
« Reply #38, on September 1st, 2015, 07:11 PM »
Potencjałożerne? Dzika energia?
Wybacz, nic nie rozumiem.

Wytłumacz mi to łopatologicznie jak dla kompletnego idioty. Bo nie rozumiem.

Powiem tak. Karty zaklęć możesz użyć około raz na sesje. Są to twoje zaklęcia atutowe.
Dlatego też, lepiej jak byś opisał to tak byś używał jednego tylko poziomu. Ponieważ z kart zaklęć korzystasz tylko w przypadku ciężkiej sytuacji gdzie jesteś zmuszony do ich używania.

Tremirenes

  • Nowomysza
  • Samozwańczy hrabia
  • Posts: 0
Odp: [sesje] karty zaklęć
« Reply #39, on September 1st, 2015, 07:36 PM »
Sprawa wygląda tak - Johanes dostał się do tego świata przez niestabilny rytuał magiczny, który zaowocował wybuchem energii mistycznej. Jego ciało częściowo ją wchłonęło, przez co jest w stanie "wydalać ją" na zewnątrz tak, że powleka jego ciało w określonych ilościach kształtując jego strukturę siłą woli na tyle, na ile może. Działa to przez pewien czas, a potem źródełko się rozprasza i powraca do ciała. Może można by zmienić to na dwa typy - tarczę fizyczną, która całkowicie blokuje obrażenia fizyczne i taką, która blokuje i wysysa magię z zaklęć.

Raion

  • あやややや~
  • All hail Bishamonten!
  • Posts: 1,889

Zhearrimst

  • Większy Użyszkodnik
  • ᚦᛖ ᚺᚢᚾᛏᛖᚱ
  • Posts: 79
Odp: [sesje] karty zaklęć
« Reply #41, on September 3rd, 2015, 01:24 AM »
Nazwa: Blood Sign: Eden Echo
Opis:
Łowca wydaje z siebie przerażający krzyk, któremu towarzyszy powstanie kulistej fali gorącego powietrza. Skuteczny zasięg zaklęcia wynosi od 0 do 20 metrów. Odległość od epicentrum decyduje o skali obrażeń.
Od 0 do 2,5 metra - efekt zaklęcia przypomina wybuch miniaturowej bomby termojądrowej. Obszar wokół mężczyzny zamienia się w piekło na ziemi. Wszystko co znajdzie się w polu rażenia zostaje wyrzucone na odległość parunastu metrów, pozostawiwszy po sobie nieprzyjemną pamiątkę w postaci dotkliwych poparzeń lub nadpalonego ekwipunku.
Od 2,5 do 5 metrów - fala uderzeniowa odrzuca wszystko co stanie na jej drodze. Nawet najcięższe obiekty zostaną przesunięte o parę centymetrów, a najlżejsze zostaną zdmuchnięte z powierzchni ziemi. Fala jest w stanie położyć na ziemię osobę o masie stu kilogramów. Ponadto wszelkie pociski znajdujące się w polu rażenia zostaną odepchnięta. Ciepło jest silnie wyczuwalne - jak by włożyło się rękę do piekarnika.
Od 5 do 10 metrów - efekt zaklęcia przypomina podmuch silnego wiatru, który na krótki chwilę zaburza równowagę. Ciepło jest odbierane jako powiew gorącego, letniego powietrza.
Od 10 do 20 metrów - efekt fali jest niezauważalny. Podobnie ciepła. Krzyk łowcy mrozi krew w żyłach na ułamek sekundy wstrzymując pracę serca. Wszyscy którzy słyszeli ów dźwięk nie mogą się ruszyć na wspomniany ułamek sekundy. Po nim następują dreszcze.
Mężczyzna jest odporny na działanie i następstwa swojej magii. Zaklęcie pojawia się równie gwałtownie i równie gwałtownie znika. W trakcie użycia zaklęcia nie można przesunąć postaci.

Nazwa: Hunter Sign: Nightmare's Grasp
Opis:
Sebastian nasącza swój tatuaż vitae tworząc magiczny konstrukt składający się z czarnego atramentu oraz krwi. Mężczyzna wyrzuca z wybranej ręki cieniste macki, które uderzają, oplatują i unieruchamiają cel. Do łowcy należy decyzja czy zechce się przyciągnąć do trafionego obiektu czy też będzie pragnął przyciągnąć go do siebie. Może wykorzystać to zaklęcie na wiele sposobów, na przykład, wyrzucenia się jak z procy.
ᚲᛁᛚᛚ ᛃᛟᚢᚱᛋᛖᛚᚠ

Raion

  • あやややや~
  • All hail Bishamonten!
  • Posts: 1,889

adzi

  • Nowomysza+
  • Touhou is MANLY
  • Posts: 15
Odp: [sesje] karty zaklęć
« Reply #43, on September 10th, 2015, 12:45 PM »
The la neu karta:

Sztuka Nowoczesna - Migoczące Barwy: Zasypanie przeciwnika/ów (w rozsądnym obszarze) długą salwą kolorowych, świetlistych kulek magicznych, które wielkiej krzywdy nie wyrządzają, ale mogą wywołać chwilowe zatracenie poczucia przestrzeni i odległości dzięki swojej oczojebności. Być może nawet oślepić, zwłaszcza jeśli skoncentrować całość na jednym przeciwniku. Ślepota oczywiście nie jest permanentna. BTW ostrzeżenie o epilepsji ma być traktowane poważnie.
Avoinding being cryo-frozen with some English beef since 2015

Raion

  • あやややや~
  • All hail Bishamonten!
  • Posts: 1,889
Odp: [sesje] karty zaklęć
« Reply #44, on September 10th, 2015, 02:17 PM »
- Opisz co znaczy rozsądny obszar. Jak użyjesz "okrąg rozmiarów około ileśtam metrów średnicy" to będzie idealnie.

- Może być podane obszar maksymalny i minimalny - aby było wiadomo jak bardzo gęste są pociski na maksymalnym i minimalnym obszarze

- Skąd wydobywają się pociski. Spadają z nieba? Wystrzeliwuje je postać? Może z ziemi i lecą w górę? - obojętnie

« [sesje] Offtop