News Obecnie jest problem z emailami aktywacyjnymi, dla kont, które jako adres email mają ustawiony @gmail.com.
Jeśli takowy mail nie doszedł pomimo kilku prób (nie trafił do folderu spam), prosimy o jego zmianę, bądź informację na IRC.

pawel

  • Nowomysza+
  • Posts: 12
edycja .cv2 - pytanie
« on July 16th, 2011, 08:03 PM »
Wpadłem sobie ostatnio na genialny pomysł grzebania w plikach od 10.5 i 12.3.
Jeden z pomysłów to m. in. zmiana grafik gry (na jednym ze screenów patcha pl widać zmienioną grafikę wstępu do poziomu, więc jest to możliwe). Przykład (spoilered for awesome):
(click to show/hide)
Brightmoon ze strony jest w porządku - ładnie rozpakowuje .dat do pliczków .cv2. Udało mi się odnaleźć w necie nieuchwytny "cv2conv.exe", który zmienia je w normalne formaty. Problem jest przy zmianie w drugą stronę. Jak zmienić je z powrotem w .cv2 po edycji? Jak skompilować je do .dat / zrobić patcher?

"Maybe that Kyouko is a spy?'
"BUDDISTS SAPPIN' MAH TAO!"

Kreton

  • Loli-Hunter Music
  • Administrator
  • iMarisa
  • Posts: 3,397
Odp: edycja .cv2 - pytanie
« Reply #1, on July 17th, 2011, 12:18 PM »
Jako, że zamuję się patchingiem więc się wypowiem.

Żeby to zadziałało nie trzeba się bawić plimai cv2 które odpowiadają za paletę kolorów. Wygląd postaci to niestety żmudna zabawa plikami png, a tch na postać jest od 500 do 1000. Jeśli chce ci się je edytować ręcznie - życzę powodzenia. Co do pakowania tego spowrotem, w oryginalny DAT tego nie wsadzisz... Więc trzeba spakować to w DAT z english patcha.

pawel

  • Nowomysza+
  • Posts: 12
Odp: edycja .cv2 - pytanie
« Reply #2, on July 17th, 2011, 02:35 PM »
Ok. Dzięki. Samych spritów jest całkiem sporo, ale edycja to tylko dodanie jednego obiektu, więc jest raczej prosta.
Trochę pogrzebię, jak coś zrobię, to może zamieszczę...

Kreton

  • Loli-Hunter Music
  • Administrator
  • iMarisa
  • Posts: 3,397
Odp: edycja .cv2 - pytanie
« Reply #3, on July 17th, 2011, 02:37 PM »
Słuchaj. Na przykładzie Okuu - masz do edycji tylko 390 grafik. Życzę powodzenia.

Dodatkowo w przypadku Okuularów (;D) pamiętaj, że muszą się one zmieniać wraz z ruchem postaci.

Michał

  • Zamrożona Żaba
  • Posts: 439
Odp: edycja .cv2 - pytanie
« Reply #4, on July 17th, 2011, 03:42 PM »Last edited on July 17th, 2011, 03:53 PM by Michał
Youmu z tymi okularami: +90 Guts
(click to show/hide)
(9+0=9, bo Kamina jest dziewiątką :V)