News Obecnie jest problem z emailami aktywacyjnymi, dla kont, które jako adres email mają ustawiony @gmail.com.
Jeśli takowy mail nie doszedł pomimo kilku prób (nie trafił do folderu spam), prosimy o jego zmianę, bądź informację na IRC.
Th 12.3 - Ulubione Spellcardy.

JCD

  • Zamrożona Żaba
  • Posts: 408
Th 12.3 - Ulubione Spellcardy.
« on October 12th, 2011, 10:48 PM »
W grz znjdj s? 218 spllcrd?w (lczy?m).
D?. Wystrczj?c d?, by m?n by? wybr? sp?r?d w?snych fwryt?w.

W?c? Jk s? wsz lbn spll dlczg?

Znm s? kt? spyt: rvlsl = spll/skll dj?cy nm chwlw? nwr?lw?? n br?n.

t mj typy:

Spll Rm z 5: Scrlt Dvl

Cd. Rvlsl. 4,5k dmg. Htbx n p?? mpy. Mltm stp?w. Wysys 3 rby.
Czg?? chc? w?cj?

Spll Ym z 5: Slsh f trnty

Rvlsl. Prw 5k dmg, mm tg wl pdb?stw d spll Rm w?m g z trch? grszg d tg w/w.
Ddtkw ?l dz? pdczs pgdy Rvr Mst.

Spll Sk z 4: Mssng Prpl Pwr

Sk r?n zyskj nw m?lw?c. Brdz fjny spll, ch? trch? kr?tk trw. Jg sktczn?? wh s? jst zl?n d skll tkj?cg brn?cg s?. Ptrf?m ks? nm 1/2 Mx HP lb sm zysk? d? w?cj br?? n? zd?m.

PCNG n, n m s? j? trch? zndz?.

Spll Sk z 2: trnl Mk

M brdz dbry wsk?nk sktczn??/cn. Brdz ?tw g wcmbw? w przr??n tk.
N njzbwnjsz: dpwdn ?yty wysys przy blck 4(!) rby!. Ksms, jk z tk? cn?.

Spll Sn z 5: 9 Chrctr Prc

Stk Sn tk mtzn. M?n n? zbr? w?ksz?? ?yc, jk przcwnk zlm. N stnj fjny bjr - dpl s? stk? n sm?k knc rndy, w nst?pnj jst j? pstwn.

Spll Swk z 5: Mshgch-sm

N mm tg ?yw? :T l m s? strszn pdb.

Spll k z 5: Swmmng rfsh Sht

M jdn z njslnjszych spll w grz. Zstj n plnszy brdz d?g, n znk, gdy jst?my drzn, "trzym" w sb d?g przcwnk (czy t zdj?c br?n, czy t pwdj?c blckstn), zdwlj?c wysys rb. Brdz ?dn br?n, w przypdk tzw grb gltch* s?gj?c nwt pnd 7k!

*grb gltch - Wymgny 3-4 pzm skll "th Smt f th Gddns" (tg, c ?p przytrzymj pnnt w pwtrz). ?ywmy z skcsm spll z 5, nst?pn ?pmy skllm pnnt. fkt? br?n d spll... + rst bn?n br??+br?n + br?n d skll.


Nashi

  • Rage Quitter
  • Posts: 875
Odp: Th 12.3 - Ulubione Spellcardy.
« Reply #1, on October 12th, 2011, 11:35 PM »
Reimu

Fantasy Heaven
bo ten epicki damage xD

Aya

Illusionary Dominance


Sakuya

Buriallusion "Phantasmic Killer"
często z niego korzystam, silny + możliwość skorzystania w powietrzu


Patchouli

Moon Sign "Silent Selene"
bo wystarczy, że ktoś nad ciebie skoczy i już fajny damage leci

Sun Sign "Royal Flare"


Suika

Great Oni "Missing Purple Power"

Oni Sign "Massacre on Mt.Ooe"
śmiesznie wygląda xD

Gathering Oni "Throwing Atlas"
często korzystam w miarę możliwości, łatwo wchodzi, duży dmg


Reisen

"Stare of the Gloomy Phantom Moon (Lunatic Red Eyes)"
duży zasięg + możliwość wykonania w powietrzu


Sanae

Esoterica "Nine Syllable Stabs"
siatka. jak raz w nią wpadnę to nieźle przejebane ;_;


Suwako

Curse God "Red Mouth Mishaguji-sama"
fajnie wygląda, ot

Native God "Moriya God"
bardzo często fajnie wychodzi, wystarczy się podkraść :3


tak bardzo nieczytelne, przepraszam ;_;

critz

  • あやややや~
  • Kryptoskurwiel
  • Posts: 1,640
Odp: Th 12.3 - Ulubione Spellcardy.
« Reply #2, on October 13th, 2011, 12:53 AM »Last edited on October 15th, 2011, 01:23 PM by critz
Najs, od dłuższego czasu chodził mi po głowie taki topic, tylko ze specialami. A więc (głównie pod względem praktyczności, a jak jest szansa to praktycznozajebistości):

Raymoo: Wind God Kick. Porządny reversal, zajebisty startup (nawet z 4AAA...). Poza tym DB Circle za bycie mocniejszym reversalem i Yin Yang Orb za równie dobrą kombowalność.

Maryśka: Remis między Mistrzowską Iskrą (kombo z 6C, dobry damage), a Escape Velocity (porządny pod każdym względem reversal z niezłym damage). Blazing Star miejsce honorowe za guard crush i nieomijalnośc w tajfunie.

Miracle★Sanae-chan:
Obie fale i xuj. DtSS dobra kombowalność i moc/cena, Moses za świetny damage z 5AAAA wallslam / 66C / Suwako Trap / Kanako Wind Tunnel od dołu i psychiczne obrażenia na counter-hit lub w tajfunie. Supernova Storm jeszcze dobre jako słabszy Moses. Forgotten Ritual ok, ale wolne i niski damage jak na reversal, Siatka (9 Character Pierce) IMO niepraktyczna.

⑨: Praktyczność: Sword Freezer, dobrze wyrównana praktyczność i damage. Zajebistość... hm. Nic?

China: Blah... Earth Dragon Sky Dragon Kick chyba. Kulka za 5 może być, zajebista kombowalność tylko damage niski. RB Palm (You Are Already Dead) jak na czystą zajebistość.

Okuu:
Yatagarasu Dive. Błyskawiczny cichy reversal, czego jeszcze kuhva chcieć więcej? Uncontrollable Dive za nieomijalność w tajfunie i świetny damage.

Kero-chan: Nicz... Serio, nienawidzę jej hitconfirmów, gdyż są 4 stany (ziemia, lilia, powietrze, podziemie) i każda działa w innych, ani spelle nie robią na mnie wrażenia. Ale jak już coś muszę wybrać to Red Frog of Hourei 4 za dobrą kombowalność wszędzie poza koło ściany.

Alicja:
Return Inanimate. Najlepiej wyrównana praktyczność i damage. Pod względem zajebistości za to Futuristic Puppet. Przegenialny pomysł.

Paszcza: Emerald Megalith. Świetny damage, czadowy wygląd, osłona po ataku. Jeszcze Silent Selene bo reversal, tylko minimalnie za wolne.

Pad Chief: Luminous Ricochet. Świetne na bloku bo możemy od razu władować blockstring, oraz duży zasięg (cała linia pozioma od razu). Soul Sculpture jako łatwy combo finisher i koks damage (nawet z 66A / f.5A), Luna Dial (za warudo) za zajebistość i też kombo finisher (ale już z 5AAA>2B albo 66B musi być niestety).

Youmoe: Cud miód orzeszki. Meditation (zielony miecz) dobry kombo finisher, Rise from Delusion (niebieski miecz) to samo + nieomijalnośc w tajfunie, Sword of Cycles dobrze wyrównany praktyczność i damage oraz reversal, Slash of Present / Eternity koks reversal z zajebistym damage na tym drugim i taniością na tym pierwszym. Szkoda że klony takie słabe.

Remiria:
Gungnir. Kretyńsko dobrze kombowalny (2A, 5AAAA, 236B/C, j.6A, CH j.2A, CH 3A, j.AA, CH j.A), 2.5 kuli na bloku i trzyma na dalszy blockstring, świetne damage.

Yuyucow: Pierścienie (Ghastly Dream / Endless Nap) - reversale, łatwo kombowalne (np. z 2A) oraz Death Lance - cudny damage, kombowalne z 5AAA. Ticket to the Netherworld (timebomb) jak mam ochote pobyć chwilę sadystą.

Gap Hag: Ran za bycie zajebiście praktyczną i długie trzymanie na kombo / blockstring, oraz Charming Quadruple Barrier za niezłe damage. Oba się kombują z 66A :3. Pociąg za bycie pociągiem, tylko nieco niepraktyczny.

Sójka: Throwing Atlas za reversal z prawdziwymi, Sowieckimi obrażeniami. Missing Purple Power wiadomo dlaczego (+ reversal).

Czopek: X-wave i xuj. Nie dość że dobry combo finisher to jeszcze klony zostawia po ataku. Demotivation i Discarder też ok, to samo tylko karty blokuje i niszczy.

Szamejmaru: IMO dupne karty. Indication to the Divine jeszcze może być, bycze i mocne tornado-reversal. Illusionary Dominance gwałci w Scorching Sun, ale tak średnie.

Komachi:
Ogólnie dupa. Nie lubie jej i jej spelli, ale jak już to Scythe of Final Judgment.

Saturday Night Fever: Thundercloud Stickleback (kulka) bo ludzie srają przez tym jak diabli. Swimming Oarfish Shot za czysty gwałtowy damage jak się dobrze ustawi.

Maso: Chudo. Sword of the Divine Justice jako reversal, ale zasięg średnio. Sword of Swagger i Meteorological Revelation jako ok combo finishery. Muszę jeszcze ogarnąć kamyk.

No czo? Coś pominąłem?

Official Husbando of Sanae-chan. || Z naszym miotaczem danmaku Ty też możesz bezkarnie strzelać do małych dziewczynek!