Beta Touhou

Gensokyo => Centrum Pomocy Yagokoro => Topic started by: pawel on July 16th, 2011, 08:03 PM

Title: edycja .cv2 - pytanie
Post by: pawel on July 16th, 2011, 08:03 PM
Wpadłem sobie ostatnio na genialny pomysł grzebania w plikach od 10.5 i 12.3.
Jeden z pomysłów to m. in. zmiana grafik gry (na jednym ze screenów patcha pl widać zmienioną grafikę wstępu do poziomu, więc jest to możliwe). Przykład (spoilered for awesome):
(click to show/hide)
(http://desmond.imageshack.us/Himg685/scaled.php?server=685&filename=youmina.jpg&res=medium)
Brightmoon ze strony jest w porządku - ładnie rozpakowuje .dat do pliczków .cv2. Udało mi się odnaleźć w necie nieuchwytny "cv2conv.exe", który zmienia je w normalne formaty. Problem jest przy zmianie w drugą stronę. Jak zmienić je z powrotem w .cv2 po edycji? Jak skompilować je do .dat / zrobić patcher?

Title: Odp: edycja .cv2 - pytanie
Post by: Kreton on July 17th, 2011, 12:18 PM
Jako, że zamuję się patchingiem więc się wypowiem.

Żeby to zadziałało nie trzeba się bawić plimai cv2 które odpowiadają za paletę kolorów. Wygląd postaci to niestety żmudna zabawa plikami png, a tch na postać jest od 500 do 1000. Jeśli chce ci się je edytować ręcznie - życzę powodzenia. Co do pakowania tego spowrotem, w oryginalny DAT tego nie wsadzisz... Więc trzeba spakować to w DAT z english patcha.
Title: Odp: edycja .cv2 - pytanie
Post by: pawel on July 17th, 2011, 02:35 PM
Ok. Dzięki. Samych spritów jest całkiem sporo, ale edycja to tylko dodanie jednego obiektu, więc jest raczej prosta.
Trochę pogrzebię, jak coś zrobię, to może zamieszczę...
Title: Odp: edycja .cv2 - pytanie
Post by: Kreton on July 17th, 2011, 02:37 PM
Słuchaj. Na przykładzie Okuu - masz do edycji tylko 390 grafik. Życzę powodzenia.

Dodatkowo w przypadku Okuularów (;D) pamiętaj, że muszą się one zmieniać wraz z ruchem postaci.
Title: Odp: edycja .cv2 - pytanie
Post by: Michał on July 17th, 2011, 03:42 PM
Youmu z tymi okularami: +90 Guts
(click to show/hide)
(9+0=9, bo Kamina jest dziewiątką :V)