Beta Touhou

Gensokyo => Centrum Pomocy Yagokoro => Topic started by: BoToJa on October 25th, 2011, 09:43 PM

Title: IaMP - powszechny problem, czyli Spell Cards
Post by: BoToJa on October 25th, 2011, 09:43 PM
Szukałam już gdzie się dało a nadal nie potrafię używać SC. Konkretnie chodzi mi o kombinacje klawiszy. Jakby ktoś mi mógł wytłumaczyć to byłabym wdzięczna.
Title: Odp: IaMP - powszechny problem, czyli Spell Cards
Post by: Tilval on October 25th, 2011, 11:25 PM
Przede wszystkim, wartość licznika w dolnym rogu musi być większa bądź równa 1.
(http://wstaw.org/m/2011/10/25/beztytułu203.PNG)
Gdy ten warunek mamy spełniony, przystępujemy do aktywacji karty, wciskając dwukrotnie strzałkę w dół i A (w grze określony jako klawisz funkcyjny D).
(http://wstaw.org/m/2011/10/25/beztytułu200.PNG)
Potem, by w końcu użyć tej karty, w zależności od kierunku w którym znajduje się przeciwniczka, wciskasz strzałkę w dół, następnie strzałkę w lewo/prawo i A.
(http://wstaw.org/m/2011/10/25/beztytułu201.PNG)
(http://wstaw.org/m/2011/10/25/beztytułu202.PNG)

Ale ja wybieram dwie karty, jak aktywować tą drugą?
Ta karta jest aktywna dopiero gdy twój pasek zdrowia zmieni się z szarego
(http://wstaw.org/m/2011/10/25/beztytułu206.PNG)
na czerwony (po przyjęciu "odpowiedniej" ilości obrażeń)
(http://wstaw.org/m/2011/10/25/beztytułu205.PNG)
a 1st sign na pierwszym obrazku w tej odpowiedzi zmieni się w 2nd Sign.
Title: Odp: IaMP - powszechny problem, czyli Spell Cards
Post by: BoToJa on October 25th, 2011, 11:54 PM
Dzięki wielkie :D
Temat do zamknięcia ^^
Title: Odp: IaMP - powszechny problem, czyli Spell Cards
Post by: dfgg on October 26th, 2011, 12:35 AM
Po co od razu zamykać ?

Jak już jest... to niech będzie.
Może ktoś inny będzie miał jeszcze jakieś pytania ;)
Title: Odp: IaMP - powszechny problem, czyli Spell Cards
Post by: PookyFan on October 26th, 2011, 03:58 PM
Quote from dfgg on October 26th, 2011, 12:35 AM
Może ktoś inny będzie miał jeszcze jakieś pytania ;)
Nie sądzę. Nikt nie gra w IaMP. UNL only. xD
Title: Odp: IaMP - powszechny problem, czyli Spell Cards
Post by: BoToJa on October 27th, 2011, 06:16 PM
Ja gram w IaMP, a tylko dlatego bo jest tam Sakuya XD
Title: Odp: IaMP - powszechny problem, czyli Spell Cards
Post by: PookyFan on October 27th, 2011, 07:00 PM
Sakuya jest też w wielu innych grach. ;p
Title: Odp: IaMP - powszechny problem, czyli Spell Cards
Post by: BoToJa on October 28th, 2011, 09:16 AM
Tja, ale 'kolekcjonuję' tylko te, gdzie jest ona grywalną postacią w scenariuszu. Czyli mam PCB, IN i IaMP xD
Jak już grać to tylko Sakuyą :33 <wierna fanka>
Title: Odp: IaMP - powszechny problem, czyli Spell Cards
Post by: Tilval on October 28th, 2011, 12:49 PM
To jeszcze SWR sobie dorwij.
Title: Odp: IaMP - powszechny problem, czyli Spell Cards
Post by: PookyFan on October 28th, 2011, 04:36 PM
Quote from Tilval on October 28th, 2011, 12:49 PM
To jeszcze UNL sobie dorwij.
Fixed that for you.
Title: Odp: IaMP - powszechny problem, czyli Spell Cards
Post by: JCD on October 28th, 2011, 04:49 PM
W UNL nie ma story mode Sakuyi. Bo poza przejściem story mode to nie opłaca się imo grać w SWR.
Title: Odp: IaMP - powszechny problem, czyli Spell Cards
Post by: Sephi on October 28th, 2011, 06:35 PM
Quote from BoToJa on October 28th, 2011, 09:16 AM
Tja, ale 'kolekcjonuję' tylko te, gdzie jest ona grywalną postacią w scenariuszu. Czyli mam PCB, IN i IaMP xD
Jak już grać to tylko Sakuyą :33 <wierna fanka>
Polecam ci zagrać w Touhou 9 , czyli Phantasmagoria of Flower Wiew , także w tej części Sakuya jest grywalna w story :) .
Title: Odp: IaMP - powszechny problem, czyli Spell Cards
Post by: PookyFan on October 28th, 2011, 06:36 PM
Quote from JCD on October 28th, 2011, 04:49 PM
W UNL nie ma story mode Sakuyi.
Ale da się nią walczyć, plus jest lepsze od SWR, jeśli komuś nie zależy na story.