News
Obecnie jest problem z emailami aktywacyjnymi, dla kont, które jako adres email mają ustawiony @gmail.com.
Jeśli takowy mail nie doszedł pomimo kilku prób (nie trafił do folderu spam), prosimy o jego zmianę, bądź informację na IRC.
Jeśli takowy mail nie doszedł pomimo kilku prób (nie trafił do folderu spam), prosimy o jego zmianę, bądź informację na IRC.
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
2
Świątynia Hakurei / Odp: Przedstaw się
« on September 27th, 2014, 10:58 AM »
Znaczy, oczywiście miałem na myśli zapytanie do jakiej postaci z 2hu żywi szanowny Pan najbardziej sympatię, dobrze znać chociaż minimalnie na starcie gust nowej osoby :)))
3
Świątynia Hakurei / Odp: Przedstaw się
« on September 27th, 2014, 10:43 AM »Cześć wam. Touhou zawsze uważałem za hobby i zjawisko zbyt niecodzienne i "elitarne" by odpowiednim byłoby trywializować je przez tworzenie publicznych społeczności, ale to forum wygląda sympatycznie. Przekonuje mnie zakaz atencyjności i poziom materiałów/dyskusji na stronie. Macie więc nowego użytkownika.
O mnie: nie lubię bijatyk, shmupów i trudnych gier (lol). Nintendo DS jest moją ukochaną konsolą, i jeśli też ją lubisz to pewnie będziemy się dogadywać. Czasami rysuję w Paint Tool SAI, stanowczo za mało by mieć nadzieję na osiągnięcie profesjonalnego poziomu. To na razie tyle.
4
Touhou / Odp: Szybkie pytanie - bijatyki 2ho
« on June 21st, 2014, 02:25 AM »
PAAAAANIE CO PAN.Quote from critz on June 20th, 2014, 06:41 PM Sakuya i brak crossupów? Wprawdzie o wiele bardziej subtelne niż bydlęce j2A Komachi, w pełni sprawne 623B potrafi w midairze działać jako zajebisty crossup jak ładnie f66/33/99 zdashujesz, Paaanie, nawet durne j9 + f623B już jest crossupem, co. 623C To żart to nie muszę wspominać chyba jakie to ma piękne możliwości cancelowania rzeczy. 3cardspark vs odpalone i zbliżające się f623C GG NO RE GIT GUD. 2card komy, 4card Okuu (Chociaż ona to cała została pokrzywdzona przez tę grę xD) tak samo ubogo w starciu z nim.
Remilia to akurat parodia, nawet o jej możliwościach crossupowania wkurwiającego równie co jej pressure nie będę pisał. Przecież tu nie ma nic do dyskusji, spójrz na jakikolwiek repek z top remi, dla słabego gracza problemem będzie nawet trickster/lord arrow a z lepszym niemożliwość zrobienia nic w jej pressure. Czy trzeba czegokolwiek więcej poza pressure jak się umie wprowadzać inputy?Quote from critz on June 20th, 2014, 06:41 PM Srogie grzyby milordzie. Pewnie, jest wyjście na nie, ale kto o zdrowych zmysłach BE'uje square? xDDDD Przecież 3A saku w cornerze sieje rozpierdol czy to jump zwykly czy border jak ktoś ma normalny timing. Sam ciąg 66A66A66A66A66A wyciska 2,2k dmg a jak sprite przeciwnika odpowiedni to można zwińczować 623B. Tu może jedynie zdziałać szybki melee counter, nawet durne 2a Meiling, byle pierwszemu i przerwać square. Also, standardowe 623 lv.4 w combie f623B+623B+j.5B wyciąga w cornerze 3k dmg elo.
>ROK PAŃSKI ROKU 2009+5 >NIE AIRTECHOWANIE SAKUYĄ.
Uznam to za reverse próbę strolowania mnie. Przecież prędkość jej j.6A czy nawet j.5A. Durne j.5A+j.2A+j.6B+j.6C już nawet blueringuje oponenta. A takie near corner j.6A+j.6C+f9+j.5A+j.6A jest niezastąpione prawie.Quote from critz on June 20th, 2014, 06:41 PM Oh boy, tfw nadal nie wiem jak się steruje 5cardem Ai xDQuote from critz on June 20th, 2014, 06:41 PM I kno rite, dlatego nie używa się go jak osioł tylko w hejzu/przeciw spellom/z dollem. Napisałem o przykładzie gdzie przeciwnik dashuje dolla co jest najbardziej popularne w uciecce od jej 2carda, doll + f.623C, jak ktoś popełni błąd lol ggwp.Quote from critz on June 20th, 2014, 06:41 PM Połowa sukcesu Iku to inputy j.2A. U Yuyu ilość 5C, u Reisen airteche general. Jedynie mógłbym się powkurwiać na królicze 6A które nieziemsko potrafi wnerwić w mixupach. LRE, i 4card reversal pls no. Akurat 214 standardowe jej można łatwo scounterować jak i wartość poza jedynie zasięgiem zerowa. Reisen to świetny tier, jednak jedynie w top stringach może jej pressure kłopotu nabawić.Quote from critz on June 20th, 2014, 06:41 PM W rzeczy samej, ten biedny reaktorek atomowy w tej grze został tak pokrzywdzony że gdyby nie jej rola w SA to myślałbym że jest pokroju powerlevelu postaci pierwszo planszowych xD Czy istnieje w ogóle okuu z pressure?Quote from critz on June 20th, 2014, 06:41 PM Jak mogę wyjść z blockstringów Magistra? Jak nie dostawać po dupie nie wykorzystując do tego celu jedynie pressure własnej postaci przeciwko Komachi? Nie da się, ta postać poprawnie opanowana nie ma prawie możliwości do popełnienia błędu.Quote from critz on June 20th, 2014, 06:41 PM Jezu co, Panie zważ Pan na resztę możliwości Remilii, wszystkie postacie mają prawie syf a nie dobre 623. Reimu bieda kick, Alicja płacze bo nie dali jej 623 nigdy, Suika alt Fire Oni jedynie trochę użyteczne na wyższych lvlach, u Komy kilka przydatne, lecz można się obejść, Patchy poza stand. 1lv nie potrzebuje ani nie użyje nic lepszego w praktyce, Wako cała wymaga zręcznych inputów i zbyt dużego effortu do wkład = efekt. Jedynie altowskie 623 u Tenshi, Iku, Okuu i normalne Yukari, Youmoe, Sanae, nie są AŻ TAK chujowe w porównaniu do tieru jak Sakuya/Remi.Quote from critz on June 20th, 2014, 06:41 PM Nie byłoby z tym problemu, gdyby ktokolwiek chociaż zwracał aktywnie uwagę na pogodę i wykorzystywał jej skutki. Spring Haze to nic innego jak buff dający umiejętność graze'u melee, jedno 66 na 5A oponenta i enjoy nawet możesz DialA xDDD Hail walisz dystansem bo reg orbów lepszy, fog 50% drain życia z zadanego dmg sunshower łamie orba przy wrongblocku etc.
Btw, bardzo mnie smuci jak wielu graczy nie potrafi dostrzec potencjału i możliwości Cirno w tej grze.
To pressure, blockstringi, możliwości exploitu, mixupow i rozpierdolu w postaci air & dash unblockable lodowego młotka może równać się nawet z Remi nie bedąc zarazem czymś nielogicznie OP z zjebania systemu.
66C/3a które neguje wiele startów spelli, counterujące jakiekolwiek bullety. Szybkie j.5A które z sprite'u jest pozornie tylko uderzeniem łapki małej cute wrózki da się tak pięknie zawsze combować z MOTHERFUCKING 5C O BOŻE TEN LODOWY SZOTGAN TAK JAK NIEKTÓRZY PRZECENIAJĄ MOŻLIWOŚCI SUIKI I AI, TAK PRAWIE NIKT NIE DOCENIA MOŻLIWOŚCI CIRNO JEZU PORUTA CHOWAM ZIEMNIAKI BO W PIWNICY GNIJĄ A NIE CZEKAJ JUŻ LATO MOGĘ TRZYMAĆ MŁODE W KUCHNI I SIĘ NIE POPSUJĄ :3333, j.5A+j.6A+j.5C+alt 623C(Ice sword) enjoy full 2k combo z dupy. Ice trap 236 potrafiący równie wkurwić co 214 landminy Raymoo. Niezależnie od tego czy corner lub mid, 5AAA+5C+WSADŹ_TU_COKOLWIEK_I_TAK_BĘDZIE_PIĘKNIE_I_SZYBKO. Działający reversal ma, świetny 5card, prawie wszystko. Jedynie do wad mógłbym zaliczać brak dobrych pocisków w neutralu, ale przecież nie potrzeba nawet lol.
A pressure i blockstringi? Spróbuj w cornerze (Do którego i tak oponent zostaje w kilku sekundach zepchnięty jeśli nie ma pressure i airtechowania dobrego) 2AAAA+3A+(TO JUŻ TRZY ORBY JAK KTOŚ NIE POTRAFI LOWBLOCKOWAĆ[LOL SIEMA SZYNA XDXDXD])5C+hj9+f.2A+f5C i zapętl tak kilka razy. 80% graczy w momencie f.2A już BE'uje i dostaje po dupie, wtedy można już 5C+623C spunishować za piękny dmg. A jeśli nic nie zrobi to te kilka 5C/f.5C prawie ZAWSZE nawet z rightblockami złamią orba, to czysta zajebistość na którą się nic nie poradzi. W różnych pogodach też radzi sobie na piątkę, na phoon 6C i 5C, przy tym pressure spierdalać od przeciwnika musi chyba tylko jeśli jest nim Okuu albo Saku. Tempest? Jaka postać dostaje taki kop do pressure dzięki szybkości poza Youmu? Jak kimś walczyć i nie ma to być rozjebana w założeniu postać jak Sakuya albo Remilia, to tylko ona.Quote from critz on June 20th, 2014, 06:41 PM Siema Krzysztof, kiedy pijemy? xD
>SakuyaQuote from Ectopia on June 20th, 2014, 05:56 PM OP, BROKEN AS FUCK, 2B IN UR ANUS YES PLS JESZCZE JAKIEŚ CROSSUPY NI Z DUPY NI Z PIETRUCHY
>Crossupy
Huh? Remilia/Komachi pls go.
Remilia to akurat parodia, nawet o jej możliwościach crossupowania wkurwiającego równie co jej pressure nie będę pisał. Przecież tu nie ma nic do dyskusji, spójrz na jakikolwiek repek z top remi, dla słabego gracza problemem będzie nawet trickster/lord arrow a z lepszym niemożliwość zrobienia nic w jej pressure. Czy trzeba czegokolwiek więcej poza pressure jak się umie wprowadzać inputy?
Private Square można Border Escape-ować i nie wiem czemu nikt tego kurwa nie robi. Killing Doll, point fucking taken, aczkolwiek nie widziałem sakujana wyciągającego over3k na sucho xD. 3A - ale Sakuyi to ty nie airtechuj czo, ja już się oduczyłem choć wtedy znowu wracam do pressure ;_;.Quote from Ectopia on June 20th, 2014, 05:56 PM Killing doll/square, to trzeba być serio popierdolonym żeby po tylu patchach nadal na to pozwalać. PEWNIE UŻYJE 3CARD, DOŚWIADCZONY PRZECIWNIK RAZ/DWA ŹLE ZABLOKUJE TO ORBY ZŁAMANE, NAWET NIE WSPOMINAM O PODSKOCZENIU BO 3A I W JEDNYM STRINGU JUŻ 3000DMG.
>ROK PAŃSKI ROKU 2009+5 >NIE AIRTECHOWANIE SAKUYĄ.
Uznam to za reverse próbę strolowania mnie. Przecież prędkość jej j.6A czy nawet j.5A. Durne j.5A+j.2A+j.6B+j.6C już nawet blueringuje oponenta. A takie near corner j.6A+j.6C+f9+j.5A+j.6A jest niezastąpione prawie.
3-card Master Spark VS 5-card Illusionary Dominance najlepsze, Tasobalance xD.Quote from Ectopia on June 20th, 2014, 05:56 PM Z reguły, im mniejszy koszt użycia i wartość wymagana za effort czegoś, to powinno być mniej wydajne i efektowne niż droższe wersje prawda? Przynajmniej w gierkach, pochwy małych dzieci to wyjątek.
что, nie ma 66-ataku który nie wygra z 623C Sakujana xD.Quote from Ectopia on June 20th, 2014, 05:56 PM JESZCZE SIĘ DRANIU WYCWAŃ I ZRÓB 623C GREJZUJĄCE NA CZYJEŚ 66 DALEJ
>On nie nadmienił "nieskończona-gęstość-na-C-bulletach", "one-frame-lazor" i "super-penetrujące-odbyt-blockstringi" Yuyukrowy.Quote from Ectopia on June 20th, 2014, 05:56 PM To nawet nie jej wina, Iku j.2a, hitbox z dupy patyka Reimu w j.5a, OKUU 3A, reversalowy 623 alt Tenshi (Choć prawda, recovery balansuje), ŁOKIEĆ JUMU MAJĄCY WIĘKSZY ZASIĘG NIŻ CHIŃSKI MIECZYK, Reisenowskie B.
Also, co masz chuju do Reisenowskich B. Przynajmniej nie jest całkiem płaska a do nacisku też są takie sobie.
Pewno, zabierz dziewczynie jedyną rzecz, co jej to chujowe życie dało, jej własną Cziruno. Bo co to za egzystencja z największym damage i pociskami na cały ekran, jak na bloku każdy sobie tobą pomiata ;_; (w obie strony).Quote from Ectopia on June 20th, 2014, 05:56 PM OKUU 3A
Ósmy cud świata, zwłaszcza że takie proste, dziurawe i można nimi wyjść :3.Quote from Ectopia on June 20th, 2014, 05:56 PM stringi Komachi
Nie, żeby jakoś połowa postaci nie miała reversali na 623. Ale za Remiliowy 3A-rightblock-into-623-reversal-because-fuck-you-I'm-Remilia to kielona wypijemy, a drugiego za crossupy które zrobiłaby małpa.Quote from Ectopia on June 20th, 2014, 05:56 PM PO CO SIĘ MĘCZYĆ Z TAKTYKĄ JAK MOŻNA SPAMOWAĆ STANDARDOWYM 214B/C, SKAKAĆ JAK SZALONY WALĄC j.2a I MIEĆ ŚWIADOMOŚĆ ŻE PRZY PARU PROSTYCH STRINGACH BĘDZIESZ ZAWSZE SZYBSZY, JUŻ MI SIĘ PORANNY VIFON ZWRACA JAK POMYŚLĘ JESZCZE ŻE OD PIERWSZEGO LVLU JEJ 623 JEST REVERSALEM.
if (weather=spring haze)Quote from Ectopia on June 20th, 2014, 05:56 PM Tę grę w skali innowacji na pewnym poziomie ratuje tylko system pogody. Pogoda, wyobraź sobie, jest ładnie, leżysz sobie na hamaku wśród zieleni, pluskających źródełek i wachluje cię mała urocza dziewczynka z długim blond warkoczem. NAGLE JEB TAJFUN OLABOGA UCIEKAJCIE BO TERAZ JAK DOSTANIESZ Z BUTA PO RYJU TO ROBISZ SIĘ TAK TWARDY ŻE NAWET SIĘ O MILIMETR NIE ODSUWASZ OCH OK MINĘŁA MINUTA JUŻ SŁONECZKO WYSZŁO SPOKO XDXDXD. Względna losowość systemu pogody świetnie za każdym razem odświeża przyjemność z walk, to na duży plus dla Tasofro.
if (player="KURWA KURWA KURWA" or "lubię damskie penisy") then
win
Btw, bardzo mnie smuci jak wielu graczy nie potrafi dostrzec potencjału i możliwości Cirno w tej grze.
To pressure, blockstringi, możliwości exploitu, mixupow i rozpierdolu w postaci air & dash unblockable lodowego młotka może równać się nawet z Remi nie bedąc zarazem czymś nielogicznie OP z zjebania systemu.
66C/3a które neguje wiele startów spelli, counterujące jakiekolwiek bullety. Szybkie j.5A które z sprite'u jest pozornie tylko uderzeniem łapki małej cute wrózki da się tak pięknie zawsze combować z MOTHERFUCKING 5C O BOŻE TEN LODOWY SZOTGAN TAK JAK NIEKTÓRZY PRZECENIAJĄ MOŻLIWOŚCI SUIKI I AI, TAK PRAWIE NIKT NIE DOCENIA MOŻLIWOŚCI CIRNO JEZU PORUTA CHOWAM ZIEMNIAKI BO W PIWNICY GNIJĄ A NIE CZEKAJ JUŻ LATO MOGĘ TRZYMAĆ MŁODE W KUCHNI I SIĘ NIE POPSUJĄ :3333, j.5A+j.6A+j.5C+alt 623C(Ice sword) enjoy full 2k combo z dupy. Ice trap 236 potrafiący równie wkurwić co 214 landminy Raymoo. Niezależnie od tego czy corner lub mid, 5AAA+5C+WSADŹ_TU_COKOLWIEK_I_TAK_BĘDZIE_PIĘKNIE_I_SZYBKO. Działający reversal ma, świetny 5card, prawie wszystko. Jedynie do wad mógłbym zaliczać brak dobrych pocisków w neutralu, ale przecież nie potrzeba nawet lol.
A pressure i blockstringi? Spróbuj w cornerze (Do którego i tak oponent zostaje w kilku sekundach zepchnięty jeśli nie ma pressure i airtechowania dobrego) 2AAAA+3A+(TO JUŻ TRZY ORBY JAK KTOŚ NIE POTRAFI LOWBLOCKOWAĆ[LOL SIEMA SZYNA XDXDXD])5C+hj9+f.2A+f5C i zapętl tak kilka razy. 80% graczy w momencie f.2A już BE'uje i dostaje po dupie, wtedy można już 5C+623C spunishować za piękny dmg. A jeśli nic nie zrobi to te kilka 5C/f.5C prawie ZAWSZE nawet z rightblockami złamią orba, to czysta zajebistość na którą się nic nie poradzi. W różnych pogodach też radzi sobie na piątkę, na phoon 6C i 5C, przy tym pressure spierdalać od przeciwnika musi chyba tylko jeśli jest nim Okuu albo Saku. Tempest? Jaka postać dostaje taki kop do pressure dzięki szybkości poza Youmu? Jak kimś walczyć i nie ma to być rozjebana w założeniu postać jak Sakuya albo Remilia, to tylko ona.
Przed wami Ectopia, mój najlepszy kumpel.
5
Touhou / Odp: Szybkie pytanie - bijatyki 2ho
« on June 20th, 2014, 05:56 PM »Szybkie pytanie.
Kto gra w jaką bijatykę z małymi dziewczynkami?
Naszła mnie chęć by się nauczyć grać w którąś część ale wole wiedzieć wpierw gdzie jest najwięcej graczy bo czasu mam tylko na jedną wersję.
@Edit
Właśnie ogarnąłem że powinienem napisać w innym dziale ale nie mogę skasować tematu.
Prośba o przeniesienie.
OP, BROKEN AS FUCK, 2B IN UR ANUS YES PLS JESZCZE JAKIEŚ CROSSUPY NI Z DUPY NI Z PIETRUCHY "KOPNIJ POWIETRZE PRZECIWNIK DOSTAŁ Z PANTOFLA PO RYJU JA MHM." Killing doll/square, to trzeba być serio popierdolonym żeby po tylu patchach nadal na to pozwalać. PEWNIE UŻYJE 3CARD, DOŚWIADCZONY PRZECIWNIK RAZ/DWA ŹLE ZABLOKUJE TO ORBY ZŁAMANE, NAWET NIE WSPOMINAM O PODSKOCZENIU BO 3A I W JEDNYM STRINGU JUŻ 3000DMG.
Ale to jeszcze nic.
To dopiero zapowiedź.
Z reguły, im mniejszy koszt użycia i wartość wymagana za effort czegoś, to powinno być mniej wydajne i efektowne niż droższe wersje prawda? Przynajmniej w gierkach, pochwy małych dzieci to wyjątek.
NIE BO PRZECIEŻ SPELLCARD KOSZTUJĄCY DWA KARTONIKI (JEZUS MARIA ZA DWA TO NAWET NA LALKI NIE STARCZY JAKIEŚ HANGEKI I WEATHERSWORD) JEST ZABÓJCZY JEŚLI PRZECIWNIKOWI BRAKUJE CHOCIAŻ JEDNEGO ORBA, JESZCZE SIĘ DRANIU WYCWAŃ I ZRÓB 623C GREJZUJĄCE NA CZYJEŚ 66 DALEJ, PRZESTANIESZ MIEĆ ZNAJOMYCH OD RAZU, LUDZIE BĘDĄ CIĘ NIENAWIDZIEĆ. Wszystko dlatego że pomyślałeś że co może taka mała fajna pokojówka z nożykami. To nawet nie jej wina, Iku j.2a, hitbox z dupy patyka Reimu w j.5a, OKUU 3A, reversalowy 623 alt Tenshi (Choć prawda, recovery balansuje), ŁOKIEĆ JUMU MAJĄCY WIĘKSZY ZASIĘG NIŻ CHIŃSKI MIECZYK, Reisenowskie B, stringi Komachi. Ta cała gra to jeden wielki luckfest.
Czy to koniec? Czy małe dziewczynki w śmiesznych czapkach mogą być aż tak niezbalansowane i oszukańcze?
Jest jeszcze jedna postać która zasługuje odrębnie na uwagę.
Pierdolony wampirek, to po pokojówce ewenement w skali skurwysyństwa designu i zaprojektowania postaci w bijatyce. PO CO SIĘ MĘCZYĆ Z TAKTYKĄ JAK MOŻNA SPAMOWAĆ STANDARDOWYM 214B/C, SKAKAĆ JAK SZALONY WALĄC j.2a I MIEĆ ŚWIADOMOŚĆ ŻE PRZY PARU PROSTYCH STRINGACH BĘDZIESZ ZAWSZE SZYBSZY, JUŻ MI SIĘ PORANNY VIFON ZWRACA JAK POMYŚLĘ JESZCZE ŻE OD PIERWSZEGO LVLU JEJ 623 JEST REVERSALEM. Zawsze szybsza, zawsze wredniejsza, zawsze śliczna. Tę grę w skali innowacji na pewnym poziomie ratuje tylko system pogody. Pogoda, wyobraź sobie, jest ładnie, leżysz sobie na hamaku wśród zieleni, pluskających źródełek i wachluje cię mała urocza dziewczynka z długim blond warkoczem. NAGLE JEB TAJFUN OLABOGA UCIEKAJCIE BO TERAZ JAK DOSTANIESZ Z BUTA PO RYJU TO ROBISZ SIĘ TAK TWARDY ŻE NAWET SIĘ O MILIMETR NIE ODSUWASZ OCH OK MINĘŁA MINUTA JUŻ SŁONECZKO WYSZŁO SPOKO XDXDXD. Względna losowość systemu pogody świetnie za każdym razem odświeża przyjemność z walk, to na duży plus dla Tasofro.
Tak jak cienka granica dzieli od miłości i nienawiści, tak samo mam ambiwalentne uczucia względem tego oszukańczego tworu jakim jest 2hu 12.3 Hisoutensoku, z jednej strony uwielbiam system i postacie że nawet po latach wytatuowałem sobie pieczęć waifu z ekranu wyboru, a z drugiej jak sobie przypominam jakie błędy i jak działają hitboxy w tej grze budzi we mnie czystą nienawiść z zmarnowane over 4 lata ciągłego nakurwiania dzień w dzień.
Chętnie strzelę parę partyjek.
6
Osiagnięcia / Odp: Osiągnięcia - Archiwum
« on August 23rd, 2013, 06:08 AM »
UFO Extra
http://puu.sh/48DW7.rpy
(click to show/hide)
http://puu.sh/48DW7.rpy
>Odpal dla funu
>Wololo zginąć na kogasie wstyd nie wracam do domu a chuj gram dalej piwo jest
>Ja pierdole chimera jak to sie robilo
>Ja pierdole ufa, ufa skurwysyn JESTEM PIERODLONYM UFO HUNTEREM czemu zginalem ZUN nicpoń i hultaj
>this feel gdy urodziles sie za wcześnie by ruchać kosmitów ;_;
>A MASZ BOMBY NA NONSPELLACH TO NIE TAK ZE MOGLBYM JE PRZEJSC PO PROSTU CIE NIENAWIDZE MIMO ZE JESTES JEDNA Z NAJBARDZIEJ FAPABLE POSTACI W 2HU
>Kurwa czemu nie traci zycia
>Kurwa bomba bomba bomba
>Kurwa co ten survival trzeci raz go na oczy widze
>Kurwa czerwony wieloryb plynie przez scieki bomba
>O kurwa jak ja to przezylem
>Final spell 1 raz na oczy
>1.58 NO LIEFZ NO BOEMBZ XX360XXNOSCOPEIFUCKEDYOU'REWAIFUANDPLOWHERLIKECHINESSEPEASANTMADPOWERSKILLZ #REKT #YOLO #SWAG
>Moje "o kurwa" na głos gdy złapany
>Tak było.
7
Touhou / Odp: Danmaku challenges thread (PoFV Story Mode)
« on July 29th, 2013, 03:40 PM »Medicine I Komachi gorsze niż discolaserbuttsex Marisy.
8
Osiagnięcia / Odp: Osiągnięcia - Archiwum
« on July 25th, 2013, 06:04 AM »10
Osiagnięcia / Odp: Osiągnięcia - Archiwum
« on July 10th, 2013, 07:36 PM »
UFO Player + ass anchor
http://puu.sh/3zzRT.rpy
http://puu.sh/3zzRT.rpy
11
Touhou / Odp: Touhou 14; przypuszczenia i spekulacje.
« on May 26th, 2013, 09:11 PM »
MUJBORZE WAIFU W NOWYM TOHU.
35fps na drugim stejdżu, to ten czas gdy toho przerasta mój antyczny złom.
Wygrane und fapnięte do dziewczynki z multi głowami. Ten potencjał na ero stuff, o wiele milsze zaskoczenie niż za pierwszym razem z TD. Co prawda arty i projekt postaci nie wypadają tak oryginalnie jak w poprzednich odsłonach, ale nie myślę żeby źle się to skończyło.
Warmly waiting aż wyjdzie.
35fps na drugim stejdżu, to ten czas gdy toho przerasta mój antyczny złom.
Wygrane und fapnięte do dziewczynki z multi głowami. Ten potencjał na ero stuff, o wiele milsze zaskoczenie niż za pierwszym razem z TD. Co prawda arty i projekt postaci nie wypadają tak oryginalnie jak w poprzednich odsłonach, ale nie myślę żeby źle się to skończyło.
Warmly waiting aż wyjdzie.
12
Touhou / Odp: Touhou Character Sorting
« on May 6th, 2013, 09:40 PM »1. Cirno
2. Mai
3. Renko Usami
4. Elis
5. Yukari Yakumo
6. Ruukoto
7. Nue Houjuu
8. Yuuka Kazami
9. Rumia
10. Sakuya Izayoi
11. Alice Margatroid
12. Yamame Kurodani
13. Suwako Moriya
14. Mugetsu
15. Yumeko
16. Sariel
17. Marisa Kirisame (PC-98)
18. Maribel Hearn
19. Star Sapphire
20. Luna Child
21. Sunny Milk
22. Yoshika Miyako
23. Rin Kaenbyou (Orin)
24. Marisa Kirisame
25. Youmu Konpaku
26. Patchouli Knowledge
27. Suika Ibuki
28. Yuyuko Saigyouji
29. Ran Yakumo
30. Chen
31. Remilia Scarlet
32. Letty Whiterock
33. Lily White
34. Merlin Prismriver
35. Utsuho Reiuji (Okuu)
36. Hina Kagiyama
37. Medicine Melancholy
38. Parsee Mizuhashi
39. Shizuha Aki
40. Nitori Kawashiro
41. Nazrin
42. Kogasa Tatara
43. Kaguya Houraisan
44. Keine Kamishirasawa
45. Mystia Lorelei
46. Flandre Scarlet
47. Koishi Komeiji
48. Satori Komeiji
49. Iku Nagae
50. Tewi Inaba
51. Shikieiki Yamaxanadu
52. Aya Shameimaru
53. Komachi Onozuka
54. Tenshi Hinanawi
55. Minoriko Aki
56. Fujiwara no Mokou
57. Lunasa Prismriver
58. Hong Meiling
59. Daiyousei
60. Reimu Hakurei
61. Momiji Inubashiri
62. Sanae Kochiya
63. Kanako Yasaka
64. Rika
65. Kyouko Kasodani
66. Byakuren Hijiri
67. Mamizou Futatsuiwa
68. Tokiko
69. Kosuzu Motoori
70. Reimu Hakurei (PC-98)
71. Elly
72. Alice (PC-98)
73. Gengetsu
74. Shinki
75. Shou Toramaru
76. Ichirin Kumoi
77. Kisume
78. Yuugi Hoshiguma
79. Sara
80. Yumemi Okazaki
81. Minamitsu Murasa
82. Evil Eye Sigma
83. Ellen
84. Koakuma
85. Lyrica Prismriver
86. Eirin Yagokoro
87. Hatate Himekaidou
88. Watatsuki no Toyohime
89. Seiga Kaku
90. Hieda no Akyuu
91. Mima
92. Rinnosuke Morichika
93. Unzan
94. Reisen Udongein Inaba
95. Great Catfish
96. Layla Prismriver
97. Kana Anaberal
98. Yuki
99. Youki Konpaku
100. Luize
101. Konngara
102. Wriggle Nightbug
103. Kurumi
104. Yuuka (PC-98)
105. Kotohime
106. Meira
107. Chiyuri Kitashirakawa
108. Orange
109. Rikako Asakura
110. Genji
111. Mononobe no Futo
112. Soga no Tojiko
113. Watatsuki no Yorihime
114. Kasen Ibaraki
115. YuugenMagan
116. Kikuri
117. Shingyoku (Female)
118. Reisen (Manga)
119. Toyosatomimi no Miko
120. Shingyoku (Male)
120. Myouren Hijiri
14
Touhou / Odp: Danmaku challenges thread (TD Spell Practice)
« on January 20th, 2013, 10:59 AM »Owszem, to jest luckfest.
Przy odpowiednim początku można pewnie jeszcze więcej wyciągnąć, zastanawia mnie jaka jest technicznie maksymalna możliwa wartość tego. Próba wywołania tego zahacza o doprowadzenie do całkowitej kurwicy.
ketiya: Ściągaj pofva, ciekawi mnie jak w random rzeczach ci idzie gra.
15
Touhou / Odp: Danmaku challenges thread (TD Spell Practice)
« on January 20th, 2013, 06:11 AM »,,Chociaż graze przecież ma taką mechanikę, że 4312 można by było wyciągnąć, ale to już albo kosmiczna kombinatoryka albo pure luck ^^''
Czy ktoś powiedział luckfest?(click to show/hide)