News
Obecnie jest problem z emailami aktywacyjnymi, dla kont, które jako adres email mają ustawiony @gmail.com.
Jeśli takowy mail nie doszedł pomimo kilku prób (nie trafił do folderu spam), prosimy o jego zmianę, bądź informację na IRC.
Jeśli takowy mail nie doszedł pomimo kilku prób (nie trafił do folderu spam), prosimy o jego zmianę, bądź informację na IRC.
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
1
4um Games Center / Odp: [sesje] Offtop
« on October 19th, 2015, 01:12 PM »
Nawet MG zdarza się popełniać błędy. Rozumiem że po tym jak błąd został wskazany to wszystko się ułożyło tak jak powinno? Jeśli tak to spoko.
Co do dopasowywania poziomu do postaci to ok. Wciąż jednak Hard i Lunatic to Hard i Lunatic, który będzie stanowił poważne ryzyko dla waszych postaci jeśli chodzi o wygraną / przeżycie. Jesteście tego świadomi wybierając ten poziom trudności i jeśli oczekujecie walk, które będą bardziej wyrównane to nie skłaniacie się do tych poziomów tylko siedzicie sobie na Easy / Normal i walczycie z taką Rumią.
W skrócie poziom trudności to wyznacznik tego jak mocno będziecie mieli przejebane. Sami się na to decydujecie, a to że kolejna sesja była cięższa od poprzedniej no to oh well. ZUN robi różne tołcze i poziomy trudności różnią się pomimo tej samej nazwy co nie? Nie utrzymasz za każdym razem tego samego poziomu trudności i dodajmy do tego że poziom trudności danej sesji jest zmieniany w zależności od tego jakie wybory wybierzecie.
Równie dobrze mogliście zjebać w swoich wyborach i dlatego mieliście tak kurewsko ciężką walkę. Nie wiem jak było, nie czytałem, to tylko przykład.
Co do dopasowywania poziomu do postaci to ok. Wciąż jednak Hard i Lunatic to Hard i Lunatic, który będzie stanowił poważne ryzyko dla waszych postaci jeśli chodzi o wygraną / przeżycie. Jesteście tego świadomi wybierając ten poziom trudności i jeśli oczekujecie walk, które będą bardziej wyrównane to nie skłaniacie się do tych poziomów tylko siedzicie sobie na Easy / Normal i walczycie z taką Rumią.
W skrócie poziom trudności to wyznacznik tego jak mocno będziecie mieli przejebane. Sami się na to decydujecie, a to że kolejna sesja była cięższa od poprzedniej no to oh well. ZUN robi różne tołcze i poziomy trudności różnią się pomimo tej samej nazwy co nie? Nie utrzymasz za każdym razem tego samego poziomu trudności i dodajmy do tego że poziom trudności danej sesji jest zmieniany w zależności od tego jakie wybory wybierzecie.
Równie dobrze mogliście zjebać w swoich wyborach i dlatego mieliście tak kurewsko ciężką walkę. Nie wiem jak było, nie czytałem, to tylko przykład.
2
4um Games Center / Odp: [sesje] Offtop
« on October 19th, 2015, 12:49 PM »
No siema. W sumie poświęciłem swój czas na przeczytanie dwóch ostatnich stron tego tematu to może się wypowiem.
Ogólnie z tego co zrozumiałem to ten RPG był prowadzony w stylu dobrze zrobione battle-shonena.
Czyt. jesteś świeżym protagiem i masz przed sobą masę silniejszych od siebie antagonistów, którzy byli długo przed tobą.
Oczywistym jest że w uczciwej walce nie masz szans. Są jednak metody na pokonanie silniejszego przeciwnika od siebie. Oszukiwanie, kombinowanie, wykorzystywanie słabości przeciwnika, blef, improwizacja itp.
Dopiero co zrobiliście postać i wybieracie się nią na Hardy / Lunatiki, a potem macie pretensje że trafiacie na przeciwników, którzy mają umiejkę zajebania was z miejsca.
W takiej grze jest bardzo ważny rozwój postaci. Czym dalej uda wam się rozwinąć grę tym więcej umiejętności i statystyk zdobywacie. Co to zmienia skoro przeciwnicy dalej są silni? A to że macie większe pole do manewru. Z każdym zdobytym skillem otwiera wam się dodatkowy szereg kombinacji, które można wykorzystać. Trzeba rozwijać swoją postać zanim się pójdzie na final bossa.
No kurwa, panowie. Nie śledzę tego RPGa ale wyczytałem że odbyła się walka przeciwko Yuyuko. Yuyuko może cię po prostu zabić. Tak po prostu, nie wygrasz przeciwko niej chyba że zawczasu wypiłeś Hourai Elixir czy zdobyłeś jakiś inny immunitet przed śmiercią. Yuyuko nie jest postacią, która by was chciała zajebać tak po prostu, a z tego co widzę to się jej nieźle napatoczyliście. W RPG chodzi o to że przed każdą sytuacją w jakiej się znajdziesz trzeba podjąć odpowiednie kroki. Trzeba się liczyć z tym że są wybory są dobre, złe i gorsze oraz na konsekwencje wynikające z nich. Raion nie jest osobą, która by olała kanon i do wielu rzeczy można się mniej lub bardziej przygotować. Podjęcie odpowiedniego ryzyka i zmierzenie się twarzą w twarz z wymagającymi, a czasami nawet ekstremalnymi sytuacjami jest właśnie jest najlepszą częścią w takiej zabawie. Emocje, które cię oblegają w trakcie wykonywania ruchów i wysilenie wszystkich szarych komórek w celu pokonania czy chociażby przeżycia walki z dużo cięższym przeciwnikiem od siebie to przecież główny cel tego wszystkiego.
Normalnie byłbym szczęśliwy że ostatni żyjący dział na tym forum właśnie umarł ale ten RPG był prowadzony bardzo dobrze i aż szkoda że wszystko poszło w pizdu.
Pytanie do Raiona.
Ty porzuciłeś tego RPGa tylko dlatego że jednej osobie się to nie spodobało czy faktyczny powód tego postąpienia był taki że po prostu ci się już nie chciało tego prowadzić i znalazłeś sobie prosty pretekst do odejścia?
Pytam się bo nie wiem czy traktować cię jako osobę po prostu striggerowaną czy jako Małyszqa.
Ogólnie z tego co zrozumiałem to ten RPG był prowadzony w stylu dobrze zrobione battle-shonena.
Czyt. jesteś świeżym protagiem i masz przed sobą masę silniejszych od siebie antagonistów, którzy byli długo przed tobą.
Oczywistym jest że w uczciwej walce nie masz szans. Są jednak metody na pokonanie silniejszego przeciwnika od siebie. Oszukiwanie, kombinowanie, wykorzystywanie słabości przeciwnika, blef, improwizacja itp.
Dopiero co zrobiliście postać i wybieracie się nią na Hardy / Lunatiki, a potem macie pretensje że trafiacie na przeciwników, którzy mają umiejkę zajebania was z miejsca.
W takiej grze jest bardzo ważny rozwój postaci. Czym dalej uda wam się rozwinąć grę tym więcej umiejętności i statystyk zdobywacie. Co to zmienia skoro przeciwnicy dalej są silni? A to że macie większe pole do manewru. Z każdym zdobytym skillem otwiera wam się dodatkowy szereg kombinacji, które można wykorzystać. Trzeba rozwijać swoją postać zanim się pójdzie na final bossa.
No kurwa, panowie. Nie śledzę tego RPGa ale wyczytałem że odbyła się walka przeciwko Yuyuko. Yuyuko może cię po prostu zabić. Tak po prostu, nie wygrasz przeciwko niej chyba że zawczasu wypiłeś Hourai Elixir czy zdobyłeś jakiś inny immunitet przed śmiercią. Yuyuko nie jest postacią, która by was chciała zajebać tak po prostu, a z tego co widzę to się jej nieźle napatoczyliście. W RPG chodzi o to że przed każdą sytuacją w jakiej się znajdziesz trzeba podjąć odpowiednie kroki. Trzeba się liczyć z tym że są wybory są dobre, złe i gorsze oraz na konsekwencje wynikające z nich. Raion nie jest osobą, która by olała kanon i do wielu rzeczy można się mniej lub bardziej przygotować. Podjęcie odpowiedniego ryzyka i zmierzenie się twarzą w twarz z wymagającymi, a czasami nawet ekstremalnymi sytuacjami jest właśnie jest najlepszą częścią w takiej zabawie. Emocje, które cię oblegają w trakcie wykonywania ruchów i wysilenie wszystkich szarych komórek w celu pokonania czy chociażby przeżycia walki z dużo cięższym przeciwnikiem od siebie to przecież główny cel tego wszystkiego.
Normalnie byłbym szczęśliwy że ostatni żyjący dział na tym forum właśnie umarł ale ten RPG był prowadzony bardzo dobrze i aż szkoda że wszystko poszło w pizdu.
Pytanie do Raiona.
Ty porzuciłeś tego RPGa tylko dlatego że jednej osobie się to nie spodobało czy faktyczny powód tego postąpienia był taki że po prostu ci się już nie chciało tego prowadzić i znalazłeś sobie prosty pretekst do odejścia?
Pytam się bo nie wiem czy traktować cię jako osobę po prostu striggerowaną czy jako Małyszqa.
3
PARTY HARD / Tsuru Japan Festival 14-15 Listopada (Rybnik) >TOUHOU-ROOM
« on July 5th, 2015, 01:07 AM »
No siema. Jako że nie wszyscy zaglądają na drugie forum to wrzucę jeszcze tutaj info.
Na tegorocznym Tsuru Japan postanowiliśmy z ekipą zebrać manatki i zrobić Touhou-room.
Info już jest potwierdzone i na ten moment zbiera się coraz większa gromadka luda.
Ktoś się planuje wybrać?
Na tegorocznym Tsuru Japan postanowiliśmy z ekipą zebrać manatki i zrobić Touhou-room.
Info już jest potwierdzone i na ten moment zbiera się coraz większa gromadka luda.
Ktoś się planuje wybrać?
4
PARTY HARD / Odp: Tsuru Japan Festival 2 (Rybnik, 8-9.11)
« on July 5th, 2015, 01:03 AM »
*spam*
(pojebały mi się tematy)
(pojebały mi się tematy)
5
PARTY HARD / Odp: Ućkon 2 (19 - 21 czerwca 2015) [Łódź]
« on June 23rd, 2015, 09:42 PM »
Szkoda że nie zawołałaś po mnie, Arisu.
Każdego tohotarda wprowadzałem na konwent "bo tak".
(oczywiście za pozwoleniem władz wyższych :3)
A co do wiedzówki muzycznej to zabrakło mi dwóch punktów do pierwszego miejsca.
Dziękuje za punkty. :P
Każdego tohotarda wprowadzałem na konwent "bo tak".
(oczywiście za pozwoleniem władz wyższych :3)
A co do wiedzówki muzycznej to zabrakło mi dwóch punktów do pierwszego miejsca.
Dziękuje za punkty. :P
6
PARTY HARD / Odp: Ućkon 2 (19 - 21 czerwca 2015) [Łódź]
« on June 8th, 2015, 03:32 PM »
Ućkon już za dwa tygodnie!
Przygotowania na ostatni guziczek etc.
Jeśli ktoś by chciał zarobić parę złotych ze zwrotu wejściówki i przy okazji wspomóc sprzętem do Touhou-roomu to śmiało piszcie.
Cennik Ućkonu wygląda tak:
>komputer/laptop = FULL
>monitor = 20zł
>klawiatura = 10zł
>słuchawki/pad = 5zł
Przygotowania na ostatni guziczek etc.
Jeśli ktoś by chciał zarobić parę złotych ze zwrotu wejściówki i przy okazji wspomóc sprzętem do Touhou-roomu to śmiało piszcie.
Cennik Ućkonu wygląda tak:
>komputer/laptop = FULL
>monitor = 20zł
>klawiatura = 10zł
>słuchawki/pad = 5zł
7
Archiwum / Odp: Touhou RPG Sessions - Offtop
« on May 24th, 2015, 06:50 PM »
Jeszcze nie choć jest szansa że nie będę musiał.
Ciekawe co się dzieje w sumie z Małyszem. Zakładam że nie uciekł bez pożegnania bo przecież napisać jeden post że się jednak zamyka RPG'a to nie problem.
Oby mu nic poważnego się nie stało. :<
Ciekawe co się dzieje w sumie z Małyszem. Zakładam że nie uciekł bez pożegnania bo przecież napisać jeden post że się jednak zamyka RPG'a to nie problem.
Oby mu nic poważnego się nie stało. :<
8
Archiwum / Odp: Touhou RPG Sessions - Offtop
« on May 18th, 2015, 04:56 PM »Dalej jestem dziewicą a Zhearrimst zrezygnował :<
9
Archiwum / Odp: Touhou RPG Sessions - Offtop
« on May 18th, 2015, 02:24 PM »
Po co te nerwy. Źle się bawicie na konwencie?
10
Touhou / Odp: Turniej Touhou 14.5: Urban Legend in Limbo
« on May 12th, 2015, 08:35 PM »
Podałem ci na streamie gdzie się zgłosić.
11
Touhou / Odp: Turniej Touhou 14.5: Urban Legend in Limbo
« on May 12th, 2015, 05:39 PM »
Uczestnicy jak złapią między sobą kontakt to sami mogą postawić sobie room.
12
Touhou / Odp: Turniej Touhou 14.5: Urban Legend in Limbo
« on May 12th, 2015, 04:23 PM »
1. Dawałem link do ściągnięcia w opisie filmiku. Nawet mówiłem że jest w opisie. Jeśli się nie mylę to nawet kilka razy.
2. Proponowany jest Hamachi bo prosty w obsłudze. Jeśli użyjecie innego i was połączy to bez różnicy.
2. Proponowany jest Hamachi bo prosty w obsłudze. Jeśli użyjecie innego i was połączy to bez różnicy.
13
Touhou / Odp: Turniej Touhou 14.5: Urban Legend in Limbo
« on May 5th, 2015, 11:32 PM »
Nie wiem o jakiej stronie przeciwnej mówisz, bo są dwie, ale wróżki nie mają nic przeciwko, a nawet są chętni pomóc.
14
Osiagnięcia / Odp: Odp: Osiągnięcia
« on April 27th, 2015, 10:26 PM »
Kreton
(click to show/hide)
xD
15
Touhou / Odp: Legacy of Lunatic Kingdom
« on April 23rd, 2015, 03:54 PM »Co taki mały odzew ?