News Obecnie jest problem z emailami aktywacyjnymi, dla kont, które jako adres email mają ustawiony @gmail.com.
Jeśli takowy mail nie doszedł pomimo kilku prób (nie trafił do folderu spam), prosimy o jego zmianę, bądź informację na IRC.
Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - Krolo
1
Touhou Music / Odp: Fanmade Touhou Music Thead?
« on August 2nd, 2015, 08:42 PM »
Zawsze lubię muzyczki z pierwszego poziomu. Nie inaczej jest w grach fanowskich. Nie jest to 100% ZUN-style, ale zdecydowanie quality.
2
Touhou Music / Odp: Fanmade Touhou Music Thead?
« on August 2nd, 2015, 08:27 PM »
Zaraz, to chodzi o fanowskie aranżacje, czy własne kompozycje ZUN-style? Bo jeśli o to drugie, to polecam gry Mystical Power Plant oraz Riverbed Soul Saver. Obie mają bardzo piękną muzykę, czasami lepszą nawet, niż oryginalne Touhou. Z tego co wiem Ci sami ludzie robili również The Last Comer, ale w to jeszcze nie miałem okazji zagrać, chociaż obstawiam, że jest równie dobra.

A jeśli chodzi o zwykłe arenji to oh well, za dużo by wypisywać.
3
Touhou / Odp: Danmaku Challenges - Reaktywacja ?
« on July 25th, 2015, 09:11 PM »
Nie ma sensu. Na drugim forum przecież działa to już od jakiegoś czasu, więc po co się powielać.
4
Touhou / Odp: Diamond in the Rough - something less known
« on July 12th, 2015, 12:34 PM »
Ciryes = Trollhou >>>>>> Walfas
5
Centrum Pomocy Yagokoro / Odp: Thcrap Questions
« on May 19th, 2015, 05:02 PM »
Quote from Nazeo on May 19th, 2015, 02:35 AM
If you do not like updating aspect, simply delete the thcrap_update.dll and the engine will no longer update translations or display new patch neighbors.
I think you are missing the poit here.
It's not like we don't like it. Actually, i think it's an andvantage of this solution, but if could choose between self-updating external aplication and static game patch/modification, i would defenatly choose the second option. It would be great to have both options at once, but i think it's not possible. Automatic update is a cool feature, but it's really not nesecery. For me, it's more convenient to install patch once and forget about it, than to struggle with launcher everytime i want to play a game.
Quote from Nazeo on May 19th, 2015, 02:35 AM
The subject of creating static patches/standalone, we unfortunately have no plans in doing so.
We would need to basically double our efforts in doing so with each passing game, making the auto-patch and re-edit the static patch once not once, but potentially 43 times for just one game to have all the translations from each language current.
Well, if you can't do it yourself, then, like Tribell said:
Quote from Tribell on May 18th, 2015, 11:22 PM
at least make it possible to isolate the langauage files from thcrap, so I could do one myself.
Or just give up at making auto-patchers and make patches similar to these we had from TD backwards.
Quote from Nazeo on May 19th, 2015, 02:35 AM
potentially 43 times
Honestly i really don't care about polish nor any non-english transtations. I prefere to have one solid and well-made english patch, than buch of unfinished multi-language translations.
6
Touhou / Odp: Legacy of Lunatic Kingdom
« on May 10th, 2015, 06:52 PM »
Ja raz dostałem extend, ale nie wiem za co. Oczywiście w trybie Legacy, czyli tym bez savestateów.
7
Touhou / Odp: Touhou wydane poza Japonią?
« on April 10th, 2015, 08:35 PM »
Quote from critz on April 9th, 2015, 09:28 PM
[...]ale ma też dawkę ładnych i oryginalnych rzeczy: [...] Dullahan Under the Willows
>oryginalnych
Also:
Quote from http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Characters/TouhouDoubleDealingCharacter
"Illusionary Joururi" - By far the weirdest song to grace Touhou. It contains ZUN's standard trumpet, an electronic drum set that operates not unlike Venetian Snares' own, a piano performing riffs from Kid's Festival ~ Innocent Treasures, a koto that sounds like it's being strummed as hard as it could, and a guitar solo in what sounds like faux dropped tuning, all of this done on an even stranger 6/4ths beat. And ZUN mentions that he couldn't find a sample of a biwa, so rest your head on that.
Zabawne że o tym wspominasz.
Co powiesz na to?
Nie wiem czy słyszycie to, o co mi chodzi, ale tam 5 czy 6 nut po kolei jest identycznych, nawet tonacja jest ta sama. Jedyne co robiłem w tym "mixie" to zrównałem oba tracki do jednego tempa.
8
Touhou / Odp: Touhou wydane poza Japonią?
« on April 9th, 2015, 09:17 PM »
Well, DDC miało świetny ambience, śmiem twierdzić nawet, że lepszy niż w SA czy PCB, co pozwalało niesamowicie wczuć się w grę. I to jest oczywiście plus. Tylko kiedy zaczniemy rozpatrywać te utwory poza grą, to okaże się, że do słuchania jest bardzo niewiele. W mojej opinii właśnie w tym kierunku to zmierza. Coraz więcej uwagi poświęcane jest doborowi barw dźwięków i odgłosów, a coraz mniej melodiom. I to zaczęło się właśnie w TD, tylko że tam wyszło to tragicznie, bo ZUN dopiero eksperymentował. W DDC i ISC miał już trochę expa. I o ilę w grach to zaczęło działać, to aranżacje na tym mocno ucierpiały. Mając dobrą melodię można zrobić wszystko, aranżacje na dowolny gatunek. Mając "szum"... cóż, możliwości ubywa. No chyba że twój pseudonim to Misami T.
(click to show/hide)
9
Touhou / Odp: Touhou wydane poza Japonią?
« on April 8th, 2015, 10:05 PM »
Quote from Małyszeq on April 8th, 2015, 09:56 PM
Najgorsze OST?

Lol, nie.

Reverse Ideology, Kobito of Shining Needle, Illusionary Joururi, Lonesome Werewolf... a nie będe wspominał o themkach ze stage'y (drugi, czwarty, piąty, szósty)...
FTFY.


I tak, TD rzeczywiście jest niewiele lepsze, ale przynajmniej miało te 3-4 dobre utwory, a nie 1-2.
10
Touhou / Odp: Touhou wydane poza Japonią?
« on April 8th, 2015, 09:19 PM »
Szkoda, że akurat padło na część z najgorszym OST w uniwersum.
11
PARTY HARD / Odp: Ućkon 2 (19 - 21 czerwca 2015) [Łódź]
« on March 20th, 2015, 10:38 AM »
Jak toho-róm to musowo.
12
Centrum Pomocy Yagokoro / Odp: Forever Lame...
« on March 10th, 2015, 10:59 AM »
Broń boże nie IN. Do tej pory leczę raka po tej części. Fabuła i muzyka są stoją tam co prawda na bardzo wysokim poziomie, nawet jak na Touhou, ale system to czyste zło. Ja nigdy nie mogę zdobyć wymaganej ilości punktów time, przez to zaczynam grać na nonfocus, czego skutkiem potem jest strata zarówno time, jak i zasobów. Poza tym IN to najgorsza możliwa część jeśli chodzi o naukę deathbombienia, bo czas na jego wykonanie jest tam ostro przegięty.

Edyta: Popieram sugestię Kamruza. PCB jest wystarczająco łatwe by zrobić tam pierwsze 1cc normal, ma prosty system (nie musisz ogarniać całej mechaniki cherry, jedyne na co musisz patrzeć, to wartość Cherry+. Gdy osiągnie 50k masz bordera.) i co najważniejsze nie wyrabia złych nawyków.
13
Touhou / Odp: Dlaczego Reimu stała się zołzą?
« on March 9th, 2015, 06:27 PM »
Fedore, a co Ty ostatnio tyle theadów otwierasz?
14
Centrum Pomocy Yagokoro / Odp: Forever Lame...
« on March 9th, 2015, 03:04 PM »
Właśnie, jak to jest z tym PoFVem? Mi tam bomby rzadko kiedy działają, więc zazwyczaj muszę używać ataków charge 2 (albo 3 i 4).
15
Centrum Pomocy Yagokoro / Odp: Forever Lame...
« on March 9th, 2015, 11:58 AM »
-EoSD najłatwiejsze? No na pewno nie w moim przypadku. Nawet w SA po pokonaniu Okuu zostały mi 4 życia, a żeby przejść Remilię musiałem się wysrać ze wszystkich zasobów. Ale i tak najłatwiejsze było dla mnie MoF i PCB.
-Tak, UFO serio jest trudne, ale głównie dlatego, że musisz latać po całym ekranie i zbierać spodki, co nie pozwala Ci się skupić na unikaniu, nie mówiąc już o tym, że unikanie w ruchu jest dużo trudniejsze od pasywnego unikania.
-Co do Stage Practise, można go użyć do eksperymentowania z jakimiś nietypowymi metodami przechodzenia (np. wchodzenie nad Youmu w trakcie dialogu, żeby odciągnąć pierwszą falę pocisków), ale generalnie to, co napisał Raion w tej kwestii wydaje mi się bardziej słuszne.
-Odruch bombienia warto sobie wyrobić, a jeszcze lepiej jest działać zapobiegawczo. Tak jak pisali inni, jeśli zadbasz o to, żeby ginąć dopiero w ostateczności, czyli kiedy nie masz bomby w ekwipunku, to przejście każdej gry stanie się dużo łatwiejsze.
-Generalnie nie opłaca się grać na nonfocusie, chyba że tak Ci wygodniej. (Albo jeśli jest to IN, bo tamtejszy poroniony system trochę to na graczu wymusza. Również w PCB border ładuje Ci się szybciej na nonfocus, ale nie polecam korzystania z tego, może poza pewnym momencie w Phantasm, ale Phantasm to jeszcze nawet dla mnie jest za trudny.)