News Obecnie jest problem z emailami aktywacyjnymi, dla kont, które jako adres email mają ustawiony @gmail.com.
Jeśli takowy mail nie doszedł pomimo kilku prób (nie trafił do folderu spam), prosimy o jego zmianę, bądź informację na IRC.
Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Topics - Kreton
1
Aktualności / Mushihimesama!
« on September 17th, 2015, 04:43 PM »
Ostatnio wspominałem o planie wydania Cave Shooterów na Steamie. Pojawiła się teraz informacja jaka gra będzie wydana jako pierwsza. Będzie to Mushihimesama! Wersja PC obejmować będzie 3 poziomy trudności + niesamowity tryb ULTRA, a także OST, leaderboard online i dodatkowe DLC (nie wiadomo czy płatne). Cena i data nie są jeszcze znane prócz tego, że wydane będzie na zimę 2015. Więcej informacji tutaj.

O innych grach będę na bieżąco informował.
2
Aktualności / Cave Shmups na Steam!
« on September 1st, 2015, 01:51 AM »
Któż nie zna firmy Cave ? Ty ? ... ... ... Panie, idź pan się powieś, co ?
Koniec żartów. Wiadomość całkiem poważna: Publisher - Degica - ogłosili, iż danmaku of Cave trafią na komputery PC ugotowane na parze czyli na platformę Steam.
Kto to Degica ? Pierwsze słyszę. Kto to Cave ? ... No cóż... Cave to pionierzy w klasie danmaku. Można ich wyróżnić za produkcje takie jak (tłumaczenie po najechaniu myszą): [acronym="Dodonpachi Daiōjō"]怒首領蜂 大往生[/acronym](Cave x Arika), [acronym="Ketsui ~Kizuna Jigoku Tachi~"]ケツイ ~絆地獄たち~[/acronym], [acronym="Mushihimesama Futari"]虫姫さまふたり[/acronym] czy [acronym="Espgaluda"]エスプガルーダ[/acronym].
Lista tytułów, data ani cena nie jest jeszcze znana, postaram się jednak informować na bieżąco. Póki co pojawiła się strona-teaser, nieujawniająca jednak zbyt wiele informacji prócz tego, iż wszystko startuje na zimę. Strona znajduję po tym sznurkiem.
3
Aktualności / Recenzja Astebreed
« on August 8th, 2015, 11:43 PM »
Od jakiegoś czasu planowałem napisać coś nowego na stronę i przy ostatnim Ether Vaporze wspominałem, że zrecenzuje kolejny produkt ze studia Eldeweiss. Tak też się stało - przedstawiam recenzje naprawdę dobrego shmupa - Astebreed. Gra dostępna na Steamie w cenie 14.99€ (około 60 PLN) pod tym sznurkiem, a recenzja do przeczytania tutaj.
4
Aktualności / Spell Card Attack + Gold Rush
« on July 28th, 2015, 05:33 PM »
Zaczynając od końca:
1. Na stronie pojawiły się małe usprawnienia, o których pisaliśmy na naszym Twitterze. Są to grupowanie w "Aktualnie na forum" dzięki czemu nie wyświetla już postów, tylko same tematy.
Nowością są też ikonki portalów socjalnych, szukarka w logo, wyświetlanie ostatnich artykułów i rozszerzenie Twitterowego Widgeta o parę dodatkowych opcji.

2. W dziale download w kategorii Fangame dodaliśmy replikę 弾幕アマノジャク ゴールドラッシュ znanego szerzej jako Danmaku Amanojaku Gold Rush. Oryginalna wersja nigdy nie wyszła poza konwent więc ktoś przepisał grę od podstaw. Darmowa produkcja. Na forum pojawią się osiągnięcia do tej gry.

3. Najważniejsza rzecz w aktualizacji. Zaczęliśmy uzupełniać karty zaklęć o dodanie video. Możecie nam pomóc podsyłając swoje replaye. Otrzymacie przez to osiągnięcia. Więcej informacji w tym temacie na forum.
5
Osiagnięcia / Fill the site!
« on July 25th, 2015, 12:52 AM »
Q: O co kaman ?
A: Zaczęliśmy uzupełniać stronę - a dokładniej karty zaklęć o video jak zaliczyć takowe. Jest to dla was szansa na zdobycie specjalnego osiągnięcia - "Spell Caster", które zdobywa poziomy.

Q: Ile poziomów ma osiągnięcie ?
A: Dziewięć. Wartości powyżej poziomu piątek będą ogłoszone jak się zastanowię.
Spell Caster I - Akceptacja jednego zgłoszenia.
Spell Caster II - Akceptacja dziesięciu zgłoszeń.
Spell Caster III - Akceptacja pięćdziesięciu zgłoszeń.
Spell Caster IV - Akceptacja stu dwudziestu pięciu zgłoszeń.
Spell Caster V - Akceptacja trzystu zgłoszeń.
Spell Caster VI - TBA
Spell Caster VII - TBA
Spell Caster VIII - TBA
Spell Caster Ultimate - TBA
Osiągnięcie jest zablokowane dla członków administracji, jednak wciąż mogą oni podsyłać karty.

Q: Gdzie muszę wykonać replay ?
Przyjmijmy zasadę, że jeśli gra posiada Trening Zaklęć - to replay winien pochodzić z tego trybu.
Gry posiadające trening zaklęć (lub działające na tej samej zasadzie):
Imperishable Night
Ten Desires
Double Dealing Character
Shoot the Bullet
Double Spoiler
Impossible Spell Card
Z gier innych niż wymienione nagrywamy replay z normalnego przejścia, lub z trybu Treningowego. Możliwe też jest (w szczególnych przypadkach) podesłanie replaya z gier wymienionych powyżej jeśli udało nam się złapać kartę w jakiś konkretny sposób i może być ciężko to powtórzyć.

Q: Mamo! Bo [user] wysłał już tą kartę, a ja umiem ją przejść inaczej!
A: Hehe. O to chodzi! Niektóre karty można przejść na różne sposoby - dlatego do każdej karty może być przypisane kilka plików, ale... Obowiązuje pewna zasada - jeden user nie może podesłać dwóch replayów do tej samej karty.
 
Q: Czyli co ? Mogę podesłać tylko jeden replay na kartę ?
A: Sieg Hail NO ((c) Epic Rap Battle of History)! Możesz podesłać więcej replayów do tej samej karty - wówczas wybierany jest ten najlepszy. Pierwszeństwo mają wyczynowe.

Q: To co ? Jak to w ogóle ma być ?
A: Przykład:
Kreton - metoda przejścia karty X.
h-collector - alternatywna metoda przejścia karty x
Red_Fedora - inna alternatywna metoda przejścia karty x
Losik - wyczynowa metoda przejścia karty x

Q: Ok, więc co mam podesłać ?
A: Plik replay. For Holy Madoka's Sake - max 5 replayów per post. Rly, za dużo na raz opóźni proces i spowoduje ogólne zniechęcenie. I nie popędzajcie. A i spakujcie to dla łatwiejszego pobrania.

Q: Ok, masz repek. Co dalej ?
A: Nic. Czekasz, aż pojawi się na stronie. Trwa to od jednego dnia do nieskończoności (kiddin').

Q: Co z tego mam ?
A: Prócz osiągnięcia - wszystkie dane pobrane z replaya - tj. Punkty, Graze, Karty Zaklęć - są dopisywane do twoich osiągnięć lifetime!
Przypominam iż w StB, DS, MoF i GFW Graze nie jest naliczany.

Q: Stop kiddin' faggot. Lista się nie aktualizuje!
A: Owszem. Aktualizuje się nowa - specjalnie do tego celu założona zakładka w osiągnięciach lifetime.

Q: Jak liczone są punkty do osiągnięć lifetime dla gier nie posiadających Treningu Zaklęć ?
A: Graze wyliczany jest z prostego równania: x - y gdzie x = ilość graze przed rozpoczęciem zaklęcia, y = ilość graze po jego zakończeniu. Wychodzi ujemna liczba, ale to nie ma znaczenia.
Punkty natomiast - brane są z bonusu za kartę. Możliwe jest też w przypadku PCB zdobycie od razu osiągnięć Double Scorer, Tripple Scorer i Quadra sKill.

Q: Mogę podesłać cokolwiek z zaklęć które już są złapane ?
A: Owszem, jeśli jest to alternatywna lub wyczynowa metoda przejścia.

Q: A, to mogę double pościć ?
A: Tripple, Quadra, Penta, Sexta itd też. Wszystkie zamknięte posty lądują w archiwum.

Q: Ok, wziąłeś mój replay. Skąd ludzie będą wiedzieć, że mam większego e-peniora (czyt. że mój replay został użyty) ?
A: Na video, w prawym górnym rogu wyświetlana jest nazwa użytkownika, który podesłał replay.

Q: Czy dziewczyny mają jakieś specjalne przywileje z racji podsyłania replayów ?
A: No, mają cycki, nie ? Nie wystarczy im ?

Standard 2hu vs Side 2hu ?
A: W normalnych grach - Tj. EoSD, PCB, IN, MoF, SA, UFO, TD, DDC, LoLK (i późniejsze) wyróżniamy 3 typy zaklęć - Zwykle (aka normalne przejście), Alternatywne (inna opcja normalnego) i wyczynowe.
W EoSD dodatkowo do każdego zaklęcia przypisane będą video zależnie od poziomu trudności.
W StB i DS - Tylko zwykłe przejście i alternatywne, ale w DS oddzielne video dla Ai i oddzielne dla Hatate.
W ISC tylko zwykle przejście i no-item clear.
Przypominam, że każdy user może podesłać wiele replayów do każdego zaklęcia, ale tylko 1 (słownie: Jeden) przejdzie. Pierwszeństwo mają wyczynowe.

Q: Wyczynowe przejście ? Czyli jakie ?
A: Każde, które nie jest zwyczajne. Wyczajenie safespota, nie ruszanie się, kręcenie się wokół bossa... The Only limit - is your imagination (and game rules).

Q: Zdefiniuj alternatywne ?
A: No rany. Przejście inne niż przedstawione na aktualnie wgranym replayu. Polecam zobaczyć Kartę 92 w Ten Desires.

Q: Dzie mam wgrać replay ?
A: Możesz nawet na księżyc jak umiesz. A na poważnie - preferowane strony to mediafire, mega lub googledrive.

Q: Mam inne pytanie. What do ?
A: Pisz. Post zostanie niezwłocznie usunięty, a pytanie i odpowiedź dodane do tego posta.
6
Touhou / Danmaku Challenges - Reaktywacja ?
« on July 24th, 2015, 10:55 PM »
No właśnie. Macie tydzień - zadecydujcie.

Kontynuujemy ten temat czy nie. Jeśli będą chętni - to otworzymy z nowymi prowadzącymi.
7
Aktualności / Legacy of Lunatic Kingdom - Pierwsze wrażenia
« on May 30th, 2015, 04:01 PM »
Nie było komu newsa napisać. Od pięciu dni na stronie w dziale LoLK leży imitacja recenzji czyli Pierwsze Wrażenia z gry w Legacy of Lunatic Kingdom. Do poczytania w powyższym linku.
8
Świątynia Hakurei / Forum Touhou.pl 2.0
« on November 2nd, 2014, 06:24 PM »
Ankieta trwająca 5 dni dotycząca nowego forum Touhou.pl.

So, what's the deal ?

Wraz z przenosinami na nowy serwer, przenosimy się również na nowe forum - Wedge. Opuszczamy nasze SMF 2.0 RC3 (święta Madoko, ostatnio updejtowaliśmy to ze 3 lata temu xD).
Samo Wegde, jest bardzo podobne do SMF, ale nowsze i poręczniejsze od strony administracyjno-technicznej jak i użytkowej i będzie odgrywało znaczącą rolę w obsłudze strony. Jednakże zacząłem się zastanawiać czy jest sens tłumaczyć forum na polski czy nie zostać na angielskiej wersji.

Chodzi tu o takie rzeczy jak "Home, Search, Reply, New Poll" itd.

Po dyskusji z HC doszliśmy do ciemnej dupy wiec decyzję zostawiamy wam.

Pytanie jest proste - chcecie forum mieć po polsku czy zadowala was angielska wersja ?
9
Świątynia Hakurei / Nowy serwer
« on October 22nd, 2014, 09:22 PM »
Obiecaliśmy napisać coś o nowym serwerze dla strony. Cały czas przekładałem datę napisania czegoś więcej, aż będziemy wiedzieć coś więcej.

Ostatecznie zdecydowaliśmy się na zakup serwera VPS.

Specyfikacja serwera wygląda następująco:

Miejsce: 25 GB Raid 10
Wirtualizacja: 64 Bits OpenVZ
OS: Linux
Transfer: 10 TB / miesiąc
CPU: 2 vCores
RAM: 2 GB

Kosz miesięczny wynosi niecałe 25 PLN. Koszt roczny - niecałe 300 PLN (dokładnie 295 PLN).

Serwer zostanie wykupiony w piątek w godzinach popołudniowych (16:00+) na jeden miesiąc.

Po miesiącu zostanie przedłużony na kolejne 12 miesięcy.

Jako, że jest to serwer VPS - wszystko będziemy musieli instalować sami, więc nie wiemy kiedy ruszą zmiany chociaż wszystko winno być przeniesione w ciągu weekendu.

Osoby, które zadeklarowały się pomóc przy opłacie serwera mogą wpłacać pieniądze na nasze - specjalnie założone konto do opłat za serwer i domenę.

Code: [Select]
10 1320 1537 3428 2342 3000 0002

Pozostałe dane są nieważne bo nawet jeśli wpiszecie je dobrze, a walniecie się w numerze konta to pieniądze pójdą w kosmos. W polu "tytuł" wpiszcie "twoj_nick_z_forum - Dotacja Touhou.pl".
Po przeniesieniu się na nowy serwer postaramy się wprowadzić specjalną range forum - Donor/Mecenat/cośwtymstylu.

Istnieje opcja, że braknie nam miejsca na serwerze i wówczas przeniesiemy się na wyższą ofertę (która jest niestety droższa). Jeśli taka rzecz miałaby miejsce - użytkownicy zostaną o tym poinformowani z odpowiednim wyprzedzeniem.

Aktualny cel: 300 PLN.

Zostawiam do dyskusji.
10
Osiagnięcia / [Ankieta] Lifetime Achivements
« on September 21st, 2014, 08:22 PM »
Padła sugestia dzisiaj wprowadzenia osiągnięć typu lifetime. Osiągnięcia te byłyby liczone od momentu wprowadzenia ich do systemu i dzieliłby się na cztery klasy, w czterech różnych kategoriach.

Score:
Class IV - 1.000.000.000 ptk
Class III - 5.000.000.000 ptk
Class II - 25.000.000.000 ptk
Class I - 1.000.000.000.000 ptk

Graze:
Class: IV - 50.000 graze
Class: III - 200.000 graze
Class: II - 750.000 graze
Clsss: I - 1.500.000 graze

Spell Captured:
Class: IV - 100 spells
Class: III - 300 spells
Class: II - 800 spells
Class: I - 3000 spells

Mistakes:
Class: IV - 50 times
Class: III - 125 times
Class: II - 500 times
Class: I - 1500 times

Wszystkie achivementy Class I byłyby legendarne oznaczone złotą ramką ze złotym oznaczeniem klasy.
Podane wartości wydają się masakrycznie duże, ale jako iż są to osiągnięcia lifetime wbijałoby się je dłuższy czas.

(wbicie Score class IV - jedna gra w IN XDDDDD)

Discuss.

Edit: 21-09-2014 2259

Ludzie pytający o grind. Nie. Nie ma grindu. Achivementy to achivementy. Zgłoszenia w stylu "A se przygrindowałem" będą odrzucane od razu. Zdobycie maniaca w IN ? 12 replayów, 12 score. Ok, you got it - bo zdobywasz maniaca. Próba np. O, mam już maniaca w EoSD to zrobię jeszcze raz bo score - nope. To nie przejdzie.
11
Świątynia Hakurei / Postacie, postacie
« on September 7th, 2014, 12:35 AM »
Pytanie odnośnie działu z postaciami rzucone przez moderatora Tribella.

Do tej pory gdy postać nie miała oficjalnego arta - dorzucaliśmy art Alphes Style z oznaczeniem, iż nie jest to art oficjalny.

Tribell natomiast wyszedł z propozycją żeby dać brak arta (grafika anonymous (przykład)) zamiast obecnych fanartów.

Pytanie - what do?

Poll na 7. Wy decydujecie.
12
Osiagnięcia / Achivement Requester
« on August 29th, 2014, 11:09 AM »
Masz pomysł na osiągnięcie ? Go ahead.

Format podsyłania zgłoszenia:

Nazwa - Mówi samo przez się, prawda ?
Gra - opisana skrótowo, np. PCB. W przypadku gier fanowskich należy dopisać jakiej gry dotyczy (patrz przykład niżej). W przypadku braku gry wpisujemy N/A.
Typ Osiągnięcia - PC-98, Windows, Legendarne, Danmaku Challange, Fangame, Wyczynowe.
Opis - Co należy zrobić by zdobyć osiągnięcie.
Specyfikacja Osiągnięcia - Limitowane do ilu osób ? W przypadku braku limitu wpisujemy N/A.
Inne - Dotyczy tylko fangame, patrz przykład 3a i 3b.

Poniższe 4 przykłady pokazują jak powinny wyglądać zgłoszenia:

Przykład 1 - Legendarne

Code: [Select]
Nazwa: Better than Lenin[sup]TM[/sup]
Gra: N/A
Typ Osiągnięcia: Legendarne
Opis - Wypij 15 piw pod rząd i bądź trzeźwy.
Specyfikacja - Limitowane do jednej osoby, musi być uwiecznione na filmie wgranym na YT lub Nicovideo.

Przykład 2 - Windows

Code: [Select]
Nazwa: Sparking!
Gra: PCB
Typ Osiągnięcia: Windows, Normalne
Opis: Przejdź 50% kart zaklęć niszcząc je Master Sparkiem.
Specyfikacja: N/A

Przykład 3a - Fangame

Code: [Select]
Nazwa: WINNER (no life)
Gra: 東方の迷宮 (Labyrinth of Touhou)
Typ Osiągnięcia: Fangame, Normalne
Opis: Pokonaj przeciwnika ***WINNER*** - będącego końcowym bossem na 30F.
Specyfikacja: Limitowane do jednej osoby, zgłoszenie musi być podesłane w formie filmu przez YT lub Nicovideo.
Inne: Gra nie jest darmowa.

Przykład 3b - Fangame

Code: [Select]
Nazwa: Ayaya
Gra: RoHL / Ressurection of Heaven's Liquor
Typ Osiągnięcia: Fangame, Normalne
Opis: Ukończ walkę z Ayą w czasie krótszym, niż 180 sekund.
Specyfikacja: N/A
Inne: Gra jest darmowa. Link do gry http://www.tupowinienbyćlink.com

Akceptacja odbywa się przez głosowanie między Kretonem, Szyna i Tribellem i decyduje przewaga głosów, lub gdy osiągniecie naprawdę jest warte dodania.

Oznaczenia kolorystyczne:

Zatwierdzone - Osiągnięcie zostało przyjęte przez moderatora.
Zatwierdzone - Osiągnięcie zostało przyjęte przez moderatora, lecz zostało odpowiednio zmodyfikowane (nazwa, opis).
Zawieszone - Osiągniecie zostało zawieszone i oczekuje na decyzje. By trafić na listę musi otrzymać przewagę głosów.
Odrzucone - Osiągnięcie zostało odrzucone przez moderatora.
13
Osiagnięcia / Osiągnięcia
« on August 8th, 2014, 01:51 AM »
Table of contents:
01. Informacje
02. Dodatkowe informacje i FAQ
03. Osiągnięcia Specjalne
04. Osiągnięcia zwykłe związane z grami (PC-9801)
05. Osiągnięcia zwykłe związane z grami (Windows)
06. Danmaku Challenges
07. Osiągnięcia Legendarne
08. Osiągnięcia Ukryte oraz Wyczynowe
09. Osiągnięcia za gry fanowskie
10. -
11. Change Log

Po pewnym czasie przebywania na forum padła dzięki Małyszowi sugestia wprowadzenia systemu acchievementów czyli osiągnięć przyznawanych użytkownikom za różne rzeczy. Miało się to głównie tyczyć gier choć, były też odznaczenia fandomowe oraz „Niewykonalne Zadania”, które dało się wykonać, ale wymagały olbrzymiego nakładu siły oraz nie rzadko nakładu finansowego. Niestety Małyszeq się nie sprawdził i projekt tymczasowo umarł, został jednak wskrzeszony przez h-collectora. No, ale po kolei.

1. Co to jest System Osiągnięć ?

System Osiągnięć (zwany również System Odznaczeń) to system pozwalający zdobyć odznaki za wykonywanie pewnych zadań w udokumentowany sposób. Udokumentowanie może odbywać się przez obecność jednego z Administratorów, podesłanie zdjęcia, screenshotu, filmu bądź replaya.

2. Jak to działa ?

Po ustaleniu przez Administrację bądź zgłoszeniu przez użytkownika, następuje weryfikacja, po której przyznawane jest odznaczenie.

3. Jak wyglądają odznaczenia ?

Są to małe ikonki wyświetlane przy postach pod avaterem (32x32px) oraz w profilu użytkownika (64x64px). Pod avatarem wyświetlane są osiem odznaczeń, które użytkownicy mogą ustawić według własnej woli. Można też sprawdzić pełną listę osiągnięć na forum oraz pełną listę osiągnięć uzyskanych przez danego użytkownika. Pełną listę można zobaczyć klikając tutaj, oraz w postach poniżej.

4. Kto może przyznawać odznaczenia ?

Specjalna grupa AwardsMods, która jest płynna i elastyczna więc jej skład może się często zmieniać. Aktualnie uprawnienia do weryfikacji oraz przyznawania osiągnięć posiadają: Kreton, Losik, h-collector.

5. Za co mogę dostać odznaczenie ?

Różne rzeczy. Spełnienie specjalnych warunków jak na przykład aktywny udział w jakimś wydarzeniu na forum, wykonanie czegoś pożytecznego na rzecz forum bądź strony, branie udziału w konkursach, uczestnictwo w Danmaku Challange czy za samo granie w Touhou. Na niektóre trzeba będzie się natrudzić, a by uzyskać inne wystarczy wykonać proste zadanie.

6. Ile jest odznaczeń ?

Dużo. Lista wciąż się powiększa. Każdy użytkownik może zobaczyć ja wchodząc we własny profil i wybierając opcję Awards List. Pełne listy osiągnięć wraz z warunkiem jaki trzeba spełnić by je otrzymać znajdują się posty niżej. Należy zwrócić uwagę, że nie można zdobyć wszystkich osiągnięć, gdyż niektóre osiągnięcia nadpisują inne.
W dniu 22-09-2014, 2029 ilość osiągnięć wynosi 305, z czego normalny użytkownik może posiadać 181.

7. Gdzie mogę zgłosić prośbę o przyznanie odznaczenia ?

Jeśli w danym temacie nie jest opisane inaczej – udokumentowane prośby składamy tutaj. Po otrzymaniu odznaczenia pojawi się ono w profilu. Administracja może, lecz nie musi wysyłać powiadomienie o przyznaniu osiągnięcia oraz powinna wysłać powiadomienie o odrzuceniu prośby podając przy tym odpowiedni powód.
14
Centrum Pomocy Yagokoro / Touhou 11 - Subterranean Derpinism
« on June 30th, 2014, 03:57 PM »
Ok, problem natury technicznej obejmujący angielska wersje gry.

Działało, działało, z dupy przestało.

Przy próbie uruchomienia - czarny ekran i tyle. Jp exe dziala ok. Eng nie. Przessałem, brak zmian. Any ideas? Inne 2hu działają bez problemu.
15
Touhou Music / Tohotardz - Suika Drunk
« on May 21st, 2014, 11:43 PM »
Tohotardz - Suika Drunk

(click to show/hide)
Ja piję z Suiką tak (Jea)
Jakby się miał po prostu skończyć świat (Jea)
Polewa Suicia, jak odmówić mam ? (Jea)
Yuugi ogórki na zagrychę ma (Jea)
Uwalimy się!

No dalej!

Pijmy wiec (Aha)
Noc jest wciąż młoda, czas nawalić się (Aha)
Parsee już zdrowo narąbana jest (Aha)
Impreza wciąż nie rozbujała się (Aha)
Zaczynamy wiec

Sake lej
(polewam tobie)
Wincej dej
(polewam sobie)
Hakurei
(polewam tobie)
Nitori
(polewam sobie)
Ta bluetka już skończyła się
(polewam tobie)
Krata jest
(polewam sobie)
Nie rzygaj
(polewam tobie)
Klina daj
(polewam sobie)
I~weź mi polej.
(polewam tobie)
Weź mi polej.
(polewam sobie)
Weź mi po~lej.
(polewam tobie)
Weź mi polej.
(polewam sobie)
BEEEEEEEŁT
Weź mi polej.
(polewam tobie)
Weź mi polej.
(polewam sobie)
Weź mi po~lej.
(polewam tobie)
Weź mi polej.

Impreza kreci się (Jea)
Tu nawet Oni narąbały się (Jea)
Gołego Lisa tez nie brakuje (Jea)
Kisume z wiadra wytoczyła się (Jea)
Częstuj kielichem.

No dalej!

Pijmy wiec (Aha)
Noc jest wciąż młoda, czas nawalić się (Aha)
Remilia również narąbana jest (Aha)
Impreza wciąż nie rozbujała się (Aha)
Zaczynamy wiec

Sake lej
(polewam tobie)
Wincej dej
(polewam sobie)
Hakurei
(polewam tobie)
Nitori
(polewam sobie)
Ta bluetka już skończyła się
(polewam tobie)
Krata jest
(polewam sobie)
Nie rzygaj
(polewam tobie)
Klina daj
(polewam sobie)
I~weź mi polej.
(polewam tobie)
Weź mi polej.
(polewam sobie)
Weź mi po~lej.
(polewam tobie)
Weź mi polej.
(polewam sobie)
BEEEEEEEŁT
Weź mi polej.
(polewam tobie)
Weź mi polej.
(polewam sobie)
Weź mi po~lej.
(polewam tobie)
Weź mi polej.

Już spawasz?

Już spawasz?

Już spawasz?

Ahh... Belt.

Impreza kończy się (Jea)
Bo sake brakło, jak to stało się ? (Jea)
Kapłanka trzeźwieć nam zaczęła wiec (Jea)
Trza zmienić lokal, ej pospieszcie się
Zabieramy się!

Sake lej
(polewam tobie)
Wincej dej
(polewam sobie)
Hakurei
(polewam tobie)
Nitori
(polewam sobie)
Ta bluetka już skończyła się
(polewam tobie)
Krata jest
(polewam sobie)
Nie rzygaj
(polewam tobie)
Klina daj
(polewam sobie)
I~weź mi polej.
(polewam tobie)
Weź mi polej.
(polewam sobie)
Weź mi po~lej.
(polewam tobie)
Weź mi polej.
(polewam sobie)
BEEEEEEEŁT
Weź mi polej.
(polewam tobie)
Weź mi polej.
(polewam sobie)
Weź mi po~lej.
(polewam tobie)
Weź mi polej.

(Gul)

(Gul, gul)

Już spawasz?

(Gul)

(Gul, gul)

Już spawasz?

(Gul)

(Gul, gul)

Już spawasz?

(Gul)

(Gul, gul)

BEEEEEEEŁT

(Gul)