News Obecnie jest problem z emailami aktywacyjnymi, dla kont, które jako adres email mają ustawiony @gmail.com.
Jeśli takowy mail nie doszedł pomimo kilku prób (nie trafił do folderu spam), prosimy o jego zmianę, bądź informację na IRC.
Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - Raion
1
4um Games Center / Odp: [Test] Reverse Phantasmagoria
« on October 21st, 2015, 02:47 PM »
Nie jestem w stanie jednocześnie leczyć siebie z choroby, oraz latać. - Stwierdziłam - Mogłabym pomóc w prowadzeniu Reimu jeżeli ruszymy piechotą.
Nie zależnie od tego czy Sanae poleci sama czy też nie, będę musiała prędzej czy później wybrać się do wioski i wyleczyć samą siebie z tej trucizny. Jeżeli znajdzie się lekarz który pomoże.
Chociaż nie wdychałam tego specjalnie dużo. Być może za jakiś czas samo przejdzie. W końcu Reimu spędziła w tych oparach nieokreślenie dużą ilość czasu, ja tylko chwilę.

- Ewentualnie mogę spróbować zbadać lepiej świątynie w poszukiwaniu źródła trucizny, w tym czasie gdy ty zaprowadziłabyś Reimu do wioski. Później może wróciłabyś i dała znać czy można się z tego wyleczyć. - Powiedziałam swój "plan" - Co o tym sądzisz? Dasz radę sama ją zaprowadzić?
2
4um Games Center / Odp: Ankieta
« on October 20th, 2015, 11:16 PM »
Czyli nie można kogoś zabić np. wkładając mu nóż/miecz między żebra?
3
4um Games Center / Odp: Propozycje zmian
« on October 19th, 2015, 10:13 PM »
Statystyki więc istotne mają być tylko w walce?
A co z np. sytuacjami gdzie byłoby trzeba trafić coś oddalonego na sporym dystansie rzutem kamieniem.
Co w sytuacji gdzie trzeba podnieść coś ciężkiego.
Mają wtedy statystyki znaczenie, kiedy nie można przyrównać ich do statystyk przeciwnika (gdyż przeciwnika nie ma).
4
4um Games Center / Odp: Ankieta
« on October 19th, 2015, 04:08 PM »
1). W sumie tak. Ale MG nie mam zamiaru być. Co chyba wszyscy już wiedzą.
2). Tak.
3). Statystyki można wyrzucić całkiem i dać opis sprawności fizycznej postaci. Tak samo jak jest opis wyglądu i charakteru. Ewentualną opcją jest wyrzucenie statystyk które byłyby przez aktualnego mg uznane za zbędne.
4). Jak są dobrze opisane to przechodzenie ich jest niczym przechodzenie labiryntu. Łatwiej jest dla mg opisać spellcard z dodatkiem jakiejś cechy umiejętności npc - niż atakować samymi umiejętnościami postaci.
5). Ja to mógłbym zresetować. Pomysłów na postacie mi nie brakuje.
6). Zgadek/łamigłówek/problemów do rozwiązania. Głównie.
5
4um Games Center / Odp: [sesje] Offtop
« on October 19th, 2015, 03:12 PM »
Czemu tu piszą ludzie którzy nie grają?
6
4um Games Center / Odp: [sesje] Temat informacyjny
« on October 19th, 2015, 01:09 PM »
Już napisałem do hc by mi moda zabrał.

Jak chce teraz ktoś inny prowadzić to niech się zgłosi.
Ja tam nie chcę już brać w tym udziału. I tak, zdaję sobie sprawę z tego, że byli też gracze którzy nie mieli bólu dupy.
Może i warto byłoby poprowadzić sesje i dla nich... gdyby nie to, że absolutnie straciłem motywacje przez te ściany tekstu którymi zostałem obrzucony.
Innymi słowy... Po takich reakcjach na to co prowadziłem, nie chce mi się już starać.
Myślałem, że wszystko jest cool a nagle dostałem ściany narzekań.

I nie, nie będę odpisywał na dalsze wiadomości tutaj.
7
4um Games Center / Odp: [sesje] Offtop
« on October 19th, 2015, 04:16 AM »
Lubię wkurwiać ludzi.
Aczkolwiek celem tych sesji była zabawa: stąd duża samowolka możliwości dla graczy. Tego co mogą robić i takie tam.
Skoro ludzie jednak są sflustrowani tym rpg to cel jej jakim jest zabawa - nie został zrealizowany.

Tak więc jebać to.
Grajcie beze mnie jeżeli jeszcze wam się chce.
Sesje prowadzone przeze mnie, poleciały do archiwum.
Znajdźcie sobie innego mg.
8
4um Games Center / Odp: [sesje] Offtop
« on October 19th, 2015, 03:52 AM »
tl;dr
Wybacz. Wasz MG jest chujem.

Skoro nie możecie w spokoju grać i czerpać przyjemności z gry tylko czujecie potrzebę wywalać ściany tekstu w offtopie. To coś z sesjami musi być nie tak.
Nie ważne co by to nie było - skoro źle się gra to nie widzę powodu grać.

9
4um Games Center / Odp: [sesje] Offtop
« on October 19th, 2015, 02:38 AM »
... wat?
Jak dla mnie to co tu wypisałeś to stek bzdur.
Chciałem to jakoś inaczej skomentować ale nie dam rady.

(click to show/hide)

Brak progresu?
Twoja postać została nieśmiertelna. Astrophel opanował dużą ilość zaklęć i dostał magię ognia. Dams zyskał również nową magię. Forgus alchemię. Stara postać ktulu miała wodę raniącą youkai.
Zdolności postaci rozwijają się z czasem i stają się oni coraz to silniejsi. Zależnie oczywiście od tego co osiągną w trakcie sesji.
Statystyki to tylko dodatek którego sam używam do oceniania niektórych prób wykonania ruchów.

Brak możliwości interakcji z postaciami?
Ja nigdzie nie każę iść graczom. Jeżeli gracz powie "pierdolę idę do domu" to pierdoli i idzie do domu.
To, że twoja postać idzie cały czas do przodu i nie zatrzymuje się na moment by pogadać to wybór twój i twojej postaci.
Kiedy npc mówi "chodźmy" masz prawo powiedzieć "za tydzień, do tego czasu sobie pogadajmy. Pójdziemy na kawę?"
Nie ograniczam graczy, robicie co chcecie.
Ja zarzucam jakąś historyjkę, wydarzenie. Wy za to piszecie to co robicie. Nie stoicie na moście na którym możecie iść tylko w jedną stronę, bo uciekacie przed pociągiem.
Nawet jeżeli macie wrażenie, że MG was pośpiesza - nie macie przymusu iść z jego tempem.

Szczególnie mnie to wkurwiało w sesji na pustyni gdzie gracze szli cały czas do przodu jak gdyby gonił ich tłum ludzi z pochodniami. Mimo, że dawałem wielu npc do rozmowy to gracze cały czas pośpieszali zamiast chwilę ustać i poczekać.
Oczywiście to moja wina, bo nikt nie spodziewał się, że na pustyni może być gorąco. Ale zamiast poszukać wody by móc posiedzieć tam dłużej, gracze uznali "a odwalmy to szybko i wracajmy. Nie słuchajmy tego gościa co nam tu historyjkę opowiada tylko zapieprzajmy do przodu". "wchodźmy na tą pustynię od razu zamiast czekać do nocy, bo nie ma czasu"
- Połowy rzeczy które chciałem wyjaśniać na tej sesji nie wyjaśniłem - bo nie miałem kiedy.

Spójrz na taką sesje co poprowadziłem teraz dla Tremineresa i Ktulu. Przez prawie całą sesję siedzieli na łódce i rozmawiali z Futo.
Musiałem nawet skipnąć kilka godzin podróży, bo nie mieli o czym rozmawiać. Dowiedzieli się wszystkiego co chcieli i Firene czytała książkę a Johanes łowił ryby.
Jakie gracze mają tempo wykonywania różnych czynności takie tempo posiada sesja.

Raz piszesz, że brakuje tobie rozwoju postaci a potem piszesz, że brakuje tobie rozmów z postaciami kanonicznymi.
No zajebiście. Potrzebujesz więcej mocy do rozmowy?
10
4um Games Center / Odp: [sesje] Offtop
« on October 19th, 2015, 12:35 AM »
Powiem krótko.
Nic w moich sesjach nie mam zamiaru zmieniać.
Nie wyobrażam sobie prowadzenia gry w inny sposób.

Śmiertelność musi być, w innym wypadku walka nie ma zwyczajnie sensu. Nie ma żadnej kary za przegraną. Żadnych ran. Nic. Możesz się wpierniczyć jak głupi w falę pocisków i potem wracasz do domu.
System spellcard również nie może działać inaczej - Jeżeli gracze tworzyliby patterny takie same jak NPC, NPC unikały by ich od tak sobie. Po prosu 420 graze it.

Touhou to świat stworzony do gry 2D. Nie zaaplikujesz wszystkich zasad dwuwymiarowej gry do PBF.
Staram się dopasowywać przeciwników (i cele do osiągnięcia zwycięstwa) w zależności od graczy > Jak to wychodzi? Różnie.
Jak widzę po sesjach jednym idzie jak z płatka a inni się męczą. Nie każdy ma zawsze pomysły na wyjście z sytuacji.

Tak czy inaczej, ja nic nie zmienię. Tak jak to prowadziłem, będę prowadził dalej - lub jak chcecie zostawię to w cholerę.
Jeżeli ktoś uważa, że zrobi to lepiej - Nie mam nic przeciwko oddaniu swojej pozycji MG.
W końcu zostałem nim tylko i wyłącznie dlatego, że absolutnie nikt inny nie chciał. A kilka osób chciało pograć. W tym ja, no nie powiem, że nie.
11
4um Games Center / Odp: [sesje] Offtop
« on October 18th, 2015, 04:41 PM »
W jaki sposób ten wyjątek potwierdza regułę?
12
4um Games Center / Odp: [sesje] Offtop
« on October 18th, 2015, 04:12 PM »
Mokou umiera jak ją biją z danmaku. Tylko się respi.

A propos zasad danmaku jest trochę niedopowiedzeń lub wyjątków
13
4um Games Center / Odp: [sesje] Offtop
« on October 18th, 2015, 01:12 PM »
Nah, przecie nikt jeszcze inny nie zginął.
Ja tak tylko straszę :v
14
4um Games Center / Odp: [sesje] Offtop
« on October 18th, 2015, 11:53 AM »
Quote from adzi on October 18th, 2015, 11:35 AM
Zależy, o co chodzi. Jeżeli celem graczy jest rozwiązywanie incydentów, to porażka całej ekipy będzie oznaczać, że sprawca zrobi to co chciał i tyle. Wygooglaj MYON RPG.  Zaś W Touhou RPG Tale of Phantasmal Land postacie też nie giną, ale skasowanie wszytkich żyć, gdy gracza nie stać na Continue oznacza Bad End i koniec kariery rozwiązywacza incydentów w ten czy inny sposób.
W touhou bad end oznacza, że incydent nie został jeszcze rozwiązany i postać ma iść próbować jeszcze raz od nowa. Jest tak napisane np. przy bad endingu w TD. Reimu przegrywa i jest napisane, że idzie potrenować by spróbować jeszcze raz później... I powtarza to do skutku, aż rozwiąże incydent.
Ale w trakcie sesji kto by chciał powtarzać jeszcze raz tę samą. Nie?

Also, gdybym nie mógł zabić Feliksa za jego głupie ruchy to bym się pociął.
15
Archiwum / Odp: [2.2.1] Feniks i pustelnik
« on October 18th, 2015, 11:41 AM »
- O! - Futo straciła lekko równowagę i wydawała się być mocno zdziwiona - Kurumi-shi! - Krzyknęła. - Astrophiel-dono, Momotaro-dono! Nie atakujcie, to moja shikigami! - Stwierdziła.
- Kurumi-shi, dlaczego to sha żyje?! Powinnam go odesłać jak najszybciej! Przyniesie nieszczęście jeżeli będzie znajdował się blisko nas! - Denerwowała się dziewczyna, aż wyjęła duży i głęboki czerwony talerz z rękawa. - Teraz do walki z Kunem nie będziemy potrzebować ofiary. Sha więc są nam zbędne! - Widać było wyraźnie, że nie specjalnie podobał jej się towarzysz który zyskał życie dzięki niej.