News Obecnie jest problem z emailami aktywacyjnymi, dla kont, które jako adres email mają ustawiony @gmail.com.
Jeśli takowy mail nie doszedł pomimo kilku prób (nie trafił do folderu spam), prosimy o jego zmianę, bądź informację na IRC.
Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Topics - Cthulhoo
1
4um Games Center / Propozycje zmian
« on October 19th, 2015, 02:31 PM »
Ok, nie czekając na wasze odpisy, sam chcę zaproponować parę rozwiązań i czekam na waszą opinię:
1) Statystyki:
Mądrość: wpływa na ilość danmaku, jakie jesteśmy w stanie wystrzelić bez potrzeby używania kart zaklęć.
Siła Woli: statystyka ta, poza wytrzymałością psychiczną, będzie brana pod uwagę przy zadawanych obrażeniach od danmaku oraz kart zaklęć bazujących na pociskach. Innymi słowy, postać obdarzona bardzo wysoką siła woli będzie dużo skuteczniej używała danmaku od typowego fizola, który posiada jej mało.
Percepcja: Postaci z wyższą percepcja niż zręcznością, będą korzystać z wartości tej cechy, przy unikaniu układów pocisków.

2) Wartości łączone statystyk, czyli czasem potrzeba być dobrym w paru dziedzinach:
Grejzing: zdolność pozwalająca wyminąć pociski przeciwnika oraz szybko skrócić dzielący dystans między walczącymi (odpowiednik dasha z bijatyk): (Zręczność+Szybkość)/2
Zonowanie: czasem zależy nam na utrzymaniu swojej pozycji mimo ostrzału wroga. Na przykłąd, jak jesteśmy magami walczącymi na dystans: (Zręczność+Percepcja)/2. To taki tryb focus, w którym poruszamy się wolno i ostrożnie, w celu minimalnej zmiany swojego położenia, lecz za razem uniknięcia wszystkich ataków. Nie zależy nam wtedy na zmianie dystansu.

3) Danmaku: każda postać je posiada. Im większa Mądrość, tym możemy spamować ich większą ilością na raz. Czyli magowie stają się artyleriami pocisków mogącymi zaspamować wroga, natomiast fizole muszą bazować na pojedyńczych pociskach i umiejętności skrócenia dystansu. Ich natura będzie nową rubryką w karcie poataci.

4). Latanie: Już nie będzie kosztowało energii. Dużo walk w Gensokyo dzieje się w powietrzu i dużo starć może wyglądać jak w HM/ULiLu. Każda postać posiada umiejętność poruszania się w powietrzu, chyba że gracz stwierdzi inaczej.

5) Śmierć i blizny: czyli rzecz, któa budziłą sporo kontrowersji. Teraz konsekwencją przegranej walki nie będzie utrata postaci, lecz wymęczenie jej na tyle, iż nie będzie w stanie kontynuować dalej przygody. Będzie musiałą wrócić do domu i zregenerować siły oraz przebrać się w całe ubranie. Jednak jej życiu nie będzie już więcej zagrażało żadne niebezpieczeństwo. Znika też system blizn, dostateczną karą za niepowodzenie będzie dostanie mniejszej ilości cech za zawalenie misji, bądź też walki. Innymi słowy: jak ktoś głupio odpadnie na starcie walki, nie zostanie za nią nagrodzony, przez co będzie miał mniej punktów do rozdania.

6) Patterny: z przyczyn technicznych gracze nie będą mieli do nich dostępu, w przeciwieństwie do przeciwników, lecz tutaj ich ilość będzie uzależniona od poziomu trudności sesji i będą bazować na atakach ze story mode w bijatykach, a nie na atakach z danmaku shooterów. Wyjątkiem są postaci, które nie pojawiły się w bijatykach, lecz tutaj będą one dostosowane do realiów RPGa.

Czekam na Waszą opinię.
2
4um Games Center / Ankieta
« on October 19th, 2015, 01:24 PM »
No dobrze, wyniknęła dosyć niemiła sytuacja, więc prosiłbym wszystkie osoby, które brały udział w sesjach na odpowiedzenie na parę pytań:
1). Czy masz zamiar dalej się w to bawić (odpowiedź nie oznacza, że dalsze pytania was nie dotyczą)?
2). Czy uważasz, iż poziomy trudności hard/lunatic powinny być przeznaczone dla osób, które chcą try hardować i szukać wielkich wyzwań?
3). Czy uważasz, że system statystyk zostać poprawiony, a jeżeli tak, to w jaki sposób?
4). Co uważasz na temat patternów u przeciwników?
5) Jeżeli znajdzie się odpowiednia ilość osób, żeby to kontynuować, to czy chcecie reset i start od zera, czy też chcecie zachować swoje postaci? (wybór jest jak najbardziej indywidualny, nikogo nie będę zmuszał ani do tworzenia nowej postaci, ani do pozostawania przy starej).
6) Czego oczekujecie od sesji? Wyzwania, przygody, dialogów, zagadek, czegoś innego?

Fajnie mi się grało i nie chciałbym, aby ten dział znowu umarł, dlatego też podejmuję próbę uratowania go. Czekam więc na wasz odzew.
3
4um Games Center / [ex 2.1] Żywym wstęp wzbroniony
« on September 12th, 2015, 09:33 PM »
Ratta
Minął tydzień o twojej przygody z zombie. Co robiłaś przez ten czas? Jest teraz 9 rano, na dworze pada. Czym się zajmujesz?

Dams
Wyprawiłeś się do wioski kapp wraz ze swoimi towarami, lecz po drodze dopadł cię deszcz. Jest teraz 9 rano, a cel twojej podróży jest bliżej ciebie niż wioska ludzi. Co robisz?

Sebastian
Seiga Nyan Nyan zleciła ci wczoraj dni temu pewną misję. Podobno niektórzy mieszkańcy tej krainy zaczęli szukać jakiś składników, które mają posłużyć się do stworzenia pewnego klucza, który ma otworzyć pewną skrzynię. Nie wyjaśniłą ci tego zbyt dokładnie, ale jej rozkaz był już dużo bardziej klarowny: "Zorientuj się, o co w tym wszystkim chodzi. Pomóż w znajdowaniu tych składników, jak będziesz miał taką możliwość, a jak już zdobędą ten klucz i otworzą skrzynię, to, jeśli jej zawartość będzie ładna, cenna bądź interesująca, bardzo bym chciałą, żeby trafiła do mnie." W pierwszym dniu nie udało ci się niczego dowiedzieć, a obecnie znajdowałeś się w jakimś lesie. Teraz jest zaś dziewiąta, a gęste chmury chronią cię od promieni słońca. Zaczyna padać. Co robisz?
4
Archiwum / [sesje ex] Zapisy [2.1][2.2]
« on September 2nd, 2015, 02:14 PM »
Otwiram zapisy na sesje ex. Na chwilę obecną dostępne są dwie sesje, natomiast trzecia będzie dostępna dla ograniczonej liczby graczy, którzy ukończą jedną z dwóch przygód, gdyż jej fabuła będzie kontynuacją wydarzeń z [2.1]  i [2.2]
Ogólna nazwa [ex 2.x] to klucz alchemika, czyli jak otworzyć tajemniczą skrzynię.
[ex 2.1] Żywym wstęp wzdroniony - Hard
- Raion
- 11dam
- Zhearrimst

[ex 2.2] Zatruta dusza - Hard
-
-
-

[ex 2.3] Nazwa, jak i poziom trudności będą podane później.
5
Archiwum / [ex. 1.2] Bal Umarłych
« on July 13th, 2015, 09:07 PM »
Gracze:
1. Raion
2. Red Fedora

Kolejność wypowiedzi dowolna.

Czas na odpis macie dwa dni, ale:
1. Dwa dni to maksimum, będę bardzo zadowolony jeżeli odpiszecie przynajmniej raz dziennie. Jeżeli nagminnie będziecie odpisywać raz na dwa dni to nie będę szczęśliwy.
2. Jeżeli gracz nie odpisze w ciągu dwóch dni od mojego posta, jego kolejka jest omijana a z jego postacią dzieje się to co ja napiszę.
Starając się oczywiście by ktoś robił coś jak najbardziej zgodnego z jego charakterem.




Prolog:
Ratta Kreuzer
Życie obok kapp, dla takiego youkai jak ty, nie jest takie złe. Twoje zamiłowanie do majsterkowania sprawia, że dobrze się z nimi dogadujesz i często wymieniacie się swoimi spostrzeżeniami. Jednak czasem oczekują one czegoś od ciebie. Właśnie nastał taki dzień. A wszystko przez to, że nad ranem do wioski przybyłą ranna kappa, która miała swój warsztat nieopodal lasu położonego na północ od Bezimiennego Wgórza. Ritsuko, bo tak ona miałą na imię, była typem samotnika, która wolała pracować zdala od reszty, lecz teraz najwyraźniej oczekiwała pomocy ze strony swoich pobratymców. Tak więc, gdy siedziałaś w swojej jaskini, zostałaś odwiedzona przez grupę kapp.
- Rakka, jest sprawa! - świadczyła jedna z nich.
Co odpowiesz? Czy robiłaś coś, od czego cię one oderwały?

Feliks
Ostatnich tygodni nie możesz zaliczyć do najbardziej udanych w swoim życiu. Najpierw zostałeś ranny podczas incydentu, a potem, jak tylko poczułeś się lepiej, poczułeś na własnej skórze, co to znaczy odpracowywanie swoich długów od kapp. Oczekiwały od ciebie dużo, a nawet nie pozwalały ci zbliżać do efektów ich pracy. Ale przynajmniej miałeś co jeść. Po wielu dniach, w których twoje główne zajęciała to były "przynieś, podaj, pozamiataj", mogłeś w końcu opóścić ich wioskę i udałeś się w celu szukania bardziej przyjaznego miejsca. Pech chciał, że wieczorem znalazłeś się koło cmentarza. Niezbyt przyjemne miejsce. Byłeś jednak trochę zmęczony i miałeś ochotę na odpoczynek.
6
Archiwum / [ex. 1.1] Zaginieni Drwale
« on July 13th, 2015, 08:49 PM »
Gracze:
1. luc537
2. adzi


Kolejność wypowiedzi dowolna.

Czas na odpis macie dwa dni, ale:
1. Dwa dni to maksimum, będę bardzo zadowolony jeżeli odpiszecie przynajmniej raz dziennie. Jeżeli nagminnie będziecie odpisywać raz na dwa dni to nie będę szczęśliwy.
2. Jeżeli gracz nie odpisze w ciągu dwóch dni od mojego posta, jego kolejka jest omijana a z jego postacią dzieje się to co ja napiszę.
Starając się oczywiście by ktoś robił coś jak najbardziej zgodnego z jego charakterem.




Prolog:

Yuukoma Rakke
Jest sobotnie popołudnie. Dzień był ciepły i pogodny. Większość czasu spędziłeś na dworze bawiąc się ze swoją siostrą i kotem. Opisz, co robiliście. Gdy wracacie do domu na kolację, zauważasz, że w centrum wioski tra ożywiona dyskusja między mieszkańcami. Zamieszanie jest zbyt duże, żebyś z takiej odległości usłyszał, na jaki temat toczy się dyskusja. Podchodzisz, czy raczej nijasz ten tłum obojętnie?

Momotaro Kyoujii
Czyżby przyszła pora dla młodego łowcy youkai, żeby rozwiązał jakiś incydent? Jest późne popołudnie, sobotnie popołudnie. Cały dzień spędziłeś... no właśnie na czym? Trenowałeś? A może szukałeś kogoś, na kim mógłbyś sprawdzić swoje umiejętności? Właśnie  miałeś zasiąść do kolacji, gdy nagle słyszysz nerwowe pukanie pukanie do swoich drzwi.
- Momotaro-san! Momotaro-san! Czy jest pan w domu? Potrzebujemy pańskiej pomocy!
7
Archiwum / Odp: [sesje ex] Zapisy [1.1] [1.2] [1.3] [1.4]
« on July 9th, 2015, 04:45 PM »
Ok, otwieram zapisy na sesje. Wrzucam dwie do wyboru, ale fajnie by było, gdybyście zdecydowali się na jedną, bo... akurat jest taka ilość graczy xD
[ex. 1.1] Zaginieni Drwale - Normal
1. luc537
2. adzi
3.
4.
[ex. 1.2] Bal Umarłych (incydent) - Hard
1. Raion
2. Red_Fedora
3.
4.