News Obecnie jest problem z emailami aktywacyjnymi, dla kont, które jako adres email mają ustawiony @gmail.com.
Jeśli takowy mail nie doszedł pomimo kilku prób (nie trafił do folderu spam), prosimy o jego zmianę, bądź informację na IRC.

Raion

  • あやややや~
  • All hail Bishamonten!
  • Posts: 1,889
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
« Reply #165, on December 30th, 2012, 05:12 AM »Last edited on December 30th, 2012, 09:34 AM by Raion
Jeszcze tylko 2godziny i 57minut do możliwości ściągnięcia gry... Cóż, nie wyśpię się dziś...

Ichirin... Czego jak czego, ale tego się nie spodziewałem... Byćmoże w końcu postać przestanie być taka nijaka (przynajmniej dla mnie). Na screenach wygląda dużo ładniej niż w UFO.

EDIT (moje wrażenia na ten moment):
Sterowanie jest dzikie, bardzo dzikie. Już widzę, że trzeba wiele czasu spędzić by wszystko opanować.

Ni w cholerę nie wiem kiedy mam możliwość użycia spellcardy ale klikając klawisze na oślep grając Ichirin wychodziło mi czasem...

W sumie to tak jak się spodziewałem, jest zajebiste. Muzyka, grafika, gameplay. 9/10 A to tylko demo.

Fenek Alfa

  • Większy Użyszkodnik
  • Trolldere
  • Posts: 50
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
« Reply #166, on December 30th, 2012, 07:35 AM »Last edited on December 30th, 2012, 07:55 AM by Fenek Alfa
O ironio, zaliczyłem wczoraj 2 brofisty w DS, i zastanawiałem się jak by to wyglądało w bijatyce...

Na 4CHEEEEENNN!owym /jp/ jest już baidushit i mediafire.

EDIT: Pierwsze wrażenia

 - ComReimu w chuj blokuje, chyba że tylko mi się tak trafiła.
 - Reimu się gapuje na drugą stronę podczas walki(Yukari disconfirmed?).
 - Combos 2x melee -> 2x brofist wygląda zajebiście.
 - Podoba mi się ten styl, po 2 walkach Nazrin vs ComReimu normal chce wincyj.

Oslo, pad działa tylko podczas walki, w menu tylko klawa

Smoku

  • Lunatic Kurwa Eyes
  • Posts: 2,287
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
« Reply #167, on December 30th, 2012, 08:41 AM »Last edited on December 30th, 2012, 09:06 AM by Smoku
Niech ktoś link na prv, proszę

EDIT: otrzymałem, dziękuję

AllStarsky

  • Wróżek Mniejszy
  • Posts: 109
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
« Reply #168, on December 30th, 2012, 09:11 AM »Last edited on December 30th, 2012, 09:13 AM by AllStarsky
No no, mnie trochę zaskoczyli. Nie spodziewałem się Ichirin w 13.5
Zasysam.

Edit. Nie zasysam. Chcą abym czekał 5 godzin na dl link.

Fenek Alfa

  • Większy Użyszkodnik
  • Trolldere
  • Posts: 50
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
« Reply #169, on December 30th, 2012, 09:20 AM »Last edited on December 30th, 2012, 10:51 AM by Fenek Alfa

Jeżeli w 1 rundzie masz perfecta, to w drugiej masz gwarantowane zero czerwonego paskawycinka okręgu.

Poza tym, nie wszystkie ataki są wyspiritowane(Reimu wyciąga amulet, nic się nie dzieje i nagle dostajesz damage, u Marisy jeden atak gwiazdami nie ma gwiazd)

Grałem Ichirin i Marisą, fajnie się gra. Bałem się że będzie słaba sterowność postacią, ale można nurkować i pikować kilka wysokości postaci.

EDIT: Spellcardy są jak w IaMP, pierwsze wykonanie deklaruje, drugie odpala samą kartę.
Przy timeoucie decyduje niebieski pasek, a nie życie.

EDIT2: Tania Miko Reimu przechodzinie tylko przez ściany boczne, ale i góra/dół. Nie wiem jak, pierwszy raz nią gram i wciskam losowe klawisze. W każdym razie too much OP in one bitch, nerf or go die.

Kosiek

  • Zamrożona Żaba
  • In the nuclear fire you shall burn.
  • Posts: 409
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
« Reply #170, on December 30th, 2012, 11:06 AM »
No i ewidentnie wygląda na to, że publika zależy od lokacji walki. Czyli prawdopodobny jest równie szeroki wachlarz postaci co UNL (a do PvP może nawet szerszy).
Players Wanted:
- TH Sky Arena
- Online RPG sessions (via skype)
- TH 12.3

Smoku

  • Lunatic Kurwa Eyes
  • Posts: 2,287
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
« Reply #171, on December 30th, 2012, 11:07 AM »
Myślę, że procenty i pasek w okręgu to to samo, czyli to słynne uwielbienie publiki, czyli jak się pokazałeś.
Ichirin jest zajebista.
Nie mam pojęcia jak użyć spellcarda. Ale gra jest genialna, manewrowanie itd.
Aerial combat w ogóle nie wyklucza walczenia w zwarciu z wielkimi problemami. To jest zajebiste, ale nie umiem w spellcard. Zauważyłem, przynajmniej grając chociażby Marisą, że aż trzy przyciski to ataki w zwarciu (w pewnym sensie), a D wystrzeliwało promień, ale zżerało coś z paska na dole ekranu (ale mogłem korzystać ze zdolności nawet gdy pasek był pusty).

Więc nie wiem dwóch rzeczy: pasek u dołu ekranu i spellcardy.

PS: Ichirin ma inny kolor włosów niż fioletowy i jest naprawdę badass.

Hotaru

  • Zamrożona Żaba
  • U MAD BRO?
  • Posts: 324
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
« Reply #172, on December 30th, 2012, 11:16 AM »
W sumie jakby popatrzeć na Ichirin to wydaje się być inną postacią (przynajmniej taka byłą moja reakcja na pierwsze screeny z nią)

critz

  • あやややや~
  • Kryptoskurwiel
  • Posts: 1,640
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
« Reply #173, on December 30th, 2012, 11:54 AM »Last edited on December 30th, 2012, 12:41 PM by critz
Niby:
Quote
New method of performing special moves. A direction plus A+B or X+Y will perform a special or declare/cast cards. Which direction corresponds to which move can be customized according to profile. It seems that some moves will have different properties when bound to certain directions.
Ale mi wchodzą spellcardy na dół>przód + Y/X, zarówno odpalenie jak i deklaracja (najpierw białe i niebieskie HP musi się zrównać). A specjale właśnie robi się przez kierunki + AB albo XY. Można też się trochę pobawić w menu to wyskoczą movesety z trójkątem symbolizującym staty, tam bodajże da się zmienić ruchy. Może coś a la najnowszy Melty Blood (kilka movesetów pod postać)?

EDIT: OK, spellcardy działają mi też na dół + XY, ale to pewnie zależy od profilu. Może nie będzie wpisów po skosach w ogóle :V.

Also, niby jest w opcjach frameskip, ale na starszym (czytaj moim) kompie nawet mi nie uruchomi gry, pisząc że ma problem i musi zamknąć. Sasuga tasofrajerskie programowanie.

Also2, win/lose pose Reimu zrobiło mój dzień xD:
(click to show/hide)
Wykurwiać!

EDIT2: Dafuq, zwycięstwo przez time-upa nie bierze pod uwagę pozostałego HP, a procenty atencji. Bleh.

Póki co 12.3 miażdży toto mechanicznie. Mam nadzieję na to, że niedługo ktoś zademonstruje jakieś dłuższe komba.

Official Husbando of Sanae-chan. || Z naszym miotaczem danmaku Ty też możesz bezkarnie strzelać do małych dziewczynek!

Piscilla

  • Rage Quitter
  • Posts: 962
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
« Reply #174, on December 30th, 2012, 12:39 PM »
Hmmm... Całkiem całkiem, powoli zaczynam się w tym wszystkim łapać, najlepsza muzyczka = title screen, timeouty też śmieszkowe :3
I mam wrażenie, że postaci z tła nie będą playable... bo hmm... biorąc np. Murasę i zagrywając nią kontra Murasie na tle, gdzie Murasa jest w widowni dałoby w efekcie 3 te same dziewczynki na planszy w jednym momencie... Murasa kibicująca Murasie, która bije Murasę xD

critz

  • あやややや~
  • Kryptoskurwiel
  • Posts: 1,640
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
« Reply #175, on December 30th, 2012, 12:48 PM »
To by oznaczało buta dla Nazrin, Murasy i Nue na korzyść Shou, Byakuren i... Ichirin? Jak tak to spodziewam się po nich nadrobienia tego postaciami z innych frakcji. Jak będą wybiórczo brać po trochę z każdej, to dziękuję.


Welp, ładniejsza niż pamiętam.

PookyFan

  • Lunatic Kurwa Eyes
  • Posts: 2,593
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
« Reply #176, on December 30th, 2012, 12:52 PM »
How about ktoś byłby na tyle rozsądny, by zaprogramować, coby dziewczynki w tle były różne od dziewczynek, które walczą? Nikt nie powiedział, że w 13.5 dla każdej planszy będzie wiecznie taki sam zestaw kibiców.

Michał

  • Zamrożona Żaba
  • Posts: 439
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
« Reply #177, on December 30th, 2012, 01:26 PM »Last edited on December 30th, 2012, 01:30 PM by Michał
Na razie nie widzę nic ciekawego w tej grze poza muzyką. Poczekam na pełną wersję, by w pełni ocenić tę grę.

JCD

  • Zamrożona Żaba
  • Posts: 408

Arisu

  • Rage Quitter
  • (」・ω・)」うー! (/・ω・)/にゃー!
  • Posts: 629