News Obecnie jest problem z emailami aktywacyjnymi, dla kont, które jako adres email mają ustawiony @gmail.com.
Jeśli takowy mail nie doszedł pomimo kilku prób (nie trafił do folderu spam), prosimy o jego zmianę, bądź informację na IRC.

PookyFan

  • Lunatic Kurwa Eyes
  • Posts: 2,593
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
« Reply #180, on December 30th, 2012, 02:58 PM »
Pierwsze wrażenie jest... negatywne. Może dlatego, że ciężko połapać się w nowej klawiszologii, sposobie poruszania się po planszy, odpalania spelli, customizacji i ogólnie w tych wszystkich nowinkach. Bez angielskiego patcha ani rusz.

Towarzysz Lenek

  • Wróżek
  • Imperishable Cat
  • Posts: 299
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
« Reply #181, on December 30th, 2012, 03:20 PM »
Można też prosić linka na pw? Ściągałem z /jp/ ale debile nie są w stanie nawet poprawnie obsłużyć winrara i wywala z errorem.

В бой, защитники Монолита! В бой! Отомстим за падших братьев наших!

Ignacy Przybylski

  • Lodowy Wróżek
  • Biedna Kapłanka!
  • Beloved Tomboyish Cryomancer
  • Posts: 1,437
ВОРУЙ УБИВАЙ | PERFECT FREEZE

Nashi

  • Rage Quitter
  • Posts: 875
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
« Reply #183, on December 30th, 2012, 03:26 PM »Last edited on December 30th, 2012, 03:29 PM by Nashi
przecież ta Ichirin jest brzydka w chuj, a Marisa ma ręce jak Satori. tła nie są jakieś szczególne, sprity mi się nie podobają (2lewd4me Reimu, kiecka-do-kostek-i-dziwne-buty Marisa, żółto-czarne-gówno-z-czerwonym-gemem-niewiadomo-skąd Ichirin), muzyka słaba, co nie zmienia faktu, że koksom na pewno sie spodoba, bo jest dużo możliwości na ułożenie talii. słyszałam kiedyś narzekanie na widoczne karty przeciwnika, a teraz bez tego jest ciekawiej (trudniej).

Ignacy Przybylski

  • Lodowy Wróżek
  • Biedna Kapłanka!
  • Beloved Tomboyish Cryomancer
  • Posts: 1,437
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
« Reply #184, on December 30th, 2012, 03:27 PM »Last edited on December 30th, 2012, 03:31 PM by Ignacy Przybylski
(click to show/hide)
Przecież to demo, a nie pełny program. Triale można rozdawać do woli.
(click to show/hide)
Ech @ brak możliwości usuwania postów.

Towarzysz Lenek

  • Wróżek
  • Imperishable Cat
  • Posts: 299
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
« Reply #185, on December 30th, 2012, 03:32 PM »
Już skończcie bullshitować z warezem, przecież ten portal ma coś takiego jak dział download i to z pełniakami, nie z trialami, które są darmowe.
A archiwum z linka tutaj ma 2mb więcej, więc może już działać.
W sumie to nie wiem, czy warto się z tym brandzlować jedynie dla 3 postaci. Nawet godnej porcji muzonu w tym nie będzie.

Ignacy Przybylski

  • Lodowy Wróżek
  • Biedna Kapłanka!
  • Beloved Tomboyish Cryomancer
  • Posts: 1,437
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
« Reply #186, on December 30th, 2012, 03:35 PM »
Quote from Towarzysz Lenek on December 30th, 2012, 03:32 PM
W sumie to nie wiem, czy warto się z tym brandzlować jedynie dla 3 postaci.
Wszędobylskie krzaki też sprawiają, że nie chce się przy tym dużo siedzieć. Niemniej jednak od tego jest demo, by sobie zerknąć jak gra się prezentuje. Do mnie ten gameplay niezbyt przemawia, jak nie będzie Cirno to pewnie nie będę w to grał. Graficznie i dźwiękowo jest nieźle.

Arisu

  • Rage Quitter
  • (」・ω・)」うー! (/・ω・)/にゃー!
  • Posts: 629
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
« Reply #187, on December 30th, 2012, 03:51 PM »
Zagrałam parę razy, i nie zachwyca mnie to. Może to wina beznadziejnych lagów, może coś innego.

Walka w powietrzu wbrew moim obawom prezentuje się nieźle, gorzej przy tym wypadają ruchy postaci. Zanim się połapałam które klawisze w ogóle służą do gry (o dziwo, jest tego więcej niż w UNLu, albo to po prostu ja mam zwidy... ) zdążyłam 2 razy przegrać.

Grafika całkiem ładna, postacie są mniej rozpikselowane. Muzyka nie przeszkadza w rozgrywce.

Btw, tylko u mnie postacie przy wyborze mają obcięte głowy? ;___;

(click to show/hide)
Znalazłam u siebie we folderze parę dziwnych ikon...


Po co one tam, u licha, są? Mogą oznaczać ewentualne pojawienie się Suiki, Tenshi? :<

O ikonce z piwem w ogóle nie wspominam... D:

AllStarsky

  • Wróżek Mniejszy
  • Posts: 109

Arisu

  • Rage Quitter
  • (」・ω・)」うー! (/・ω・)/にゃー!
  • Posts: 629

PookyFan

  • Lunatic Kurwa Eyes
  • Posts: 2,593
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
« Reply #190, on December 30th, 2012, 05:08 PM »
Są dla śmiechu? Może to jakiś sposób na graficzne oznaczenie profili. No wiesz, jeśli masz np. rodzeństwo, to ktoś tworzy sobie profil X z ikonką z SWR, a brat/siostra - profil Y z kufelkiem piwa. xD
Ofc to tylko domysł, bo nie wiem nawet, jak się customizuje te profile. ;S

Hotaru

  • Zamrożona Żaba
  • U MAD BRO?
  • Posts: 324

critz

  • あやややや~
  • Kryptoskurwiel
  • Posts: 1,640
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
« Reply #192, on December 30th, 2012, 05:20 PM »Last edited on December 30th, 2012, 05:29 PM by critz
>Ikonka z piwem :V
Quote
Strasznie przypomina mi to inne bijatyki typu Guilty Gear z tą rockową muzyką, wejściami postaci, pozami zwycięstwa... nie o takie touciu walczyłem.
O nie stary, GG/BB to to nie jest xD. Co prawda wg. wiki jest tam Instant Block z tych gier (wciśnięcie tył tuż przed otrzymaniem ciosu daje lepsze odpychanie wroga) oraz kara za nadmierne spieprzanie (procenty ujemne), ale tu to wszystko dzieje się grubo za wolno no i pasek działa zupełnie inaczej :V.

W każdym razie zarówno specjale jak i supery można przypisać do dowolnej kombinacji kierunek+AB albo kierunek+XY. Grejzuje się 2x przód/tył.
A to autocombo; B to mocniejsze ciosy fizyczne z możliwością ataku w górę, doł, etc; X to słabsze pociski (każdy ma chyba tylko jedne), Y to różne mocniejsze pociski (u Marisy widzę tylko laser, ale np. Ichirin ma pocisk z pięści albo laser :V). Wszystko poza fizykalami ssie z many. Przechodzić (cancelować) możemy bodajże A > B > X/Y > special > jump cancel > A... Jump cancel działa w górę lub w dół :V.

W tym menu przypisywania mamy na początku 4 specjale (np. u Marisy granat, lot we wroga, uppercut i ostrzał z góry), 2 spellcardy na które komendę trzeba wklepać dwa razy (dopiero gdy nie mamy białego życia a samo niebieskie) oraz jakieś dziwne karty systemowe (talizman-bomba pewnie działa jak działał, grzybek, bęben...?).

Podobno nabicie 100% wiary daje dostęp do najsilniejszego spellcarda postaci, Last Worda, ale mi się jeszcze nie udało nigdy nabić 100% nawet na 2player :d. Nie wiem dzie się ustawia na 5 rund, przydałoby się (procenty zostają między rundami).
Quote
For the Last Word, Reimu got Musou Tensei as a counter ala Kenshiro(I love you Tasofro), Marisa got broom surfing spark, Ichirin got Giant Unzan mode. I think the only useful one against boss with super armor is only Ichirin's. We can expect varying effects with each character though. But the Last Word isn't overly powerful, Marisa's Blazing Star is more damaging than her Last Word, albeit harder to combo. So I guess it's more as a flashy move for most characters.
Ze specjalnych umiejętności, Reimu może teleportować się z jednego końca ściany na drugi przez doubletap w stronę ściany (tak jak niegdyś Yukari), Marisa ma co trzeci specjal wzmocniony lub z lepszymi właściwościami (jak napełnią się 3 gwiazdki w rogu następny będzie wzmocniony), Ichirin po oberwaniu wystarczająco mocno przechodzi w rage mode i tłucze mocniej (robi się czerwona).

Niespecjalnie podoba mi się blok. Niby lanie wroga wysysa mu powoli pasek energii, ale z oczywistych względów nie ma już wrongblocków, więc jeżeli dobrze rozumiem jedyna kara za nadmierny blok to ujemne procenty (i groźba timeouta ofc) oraz ewentualny guard crush jak wreszcie wyssiesz mu cały pasek, więc można sobie czekać na ucieczkę. Zdenerwuję się jak to oznacza, że system będzie bardziej przyjazny turtlerom niż Soku i jak się okaże że blockstringi pójdą całkowicie w chuj...
Do tego po wklepaniu dość długiego komba można poprawić spellcardem (i tylko spellcardem) który trafi wiszącego, oszołomionego wroga (!) gdy jest otoczony białą aurą. Dopiero po oberwaniu od spellcarda aura robi się czerwona i nie może już oberwać (jak limit w SWRSoku).

Nie jestem jeszcze do końca pewien paska wiary, ale jak dobrze rozumiem to klepanie wroga i gra agresywna (napieranie a nie uciekanie) sprzyja otrzymywaniu punktów, zaś obrywanie i uciekanie dają punkty ujemne. Nie mam jeszcze bladego pojęcia jak działa trójkąt pod 3 wiary w profilu, wiem tylko że różne specjale imponują różnym grupom.¯\(°_o)/¯

Also, oby kurwa ZUN nie poszedł ich śladem i nie robił następnego danmaku w HD powyżej konfiguracji sprzętowej przeciętnego thnerda...

Official Husbando of Sanae-chan. || Z naszym miotaczem danmaku Ty też możesz bezkarnie strzelać do małych dziewczynek!

Piscilla

  • Rage Quitter
  • Posts: 962
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
« Reply #193, on December 30th, 2012, 05:43 PM »
Quote from PookyFan on December 30th, 2012, 05:08 PM
Są dla śmiechu? Może to jakiś sposób na graficzne oznaczenie profili. No wiesz, jeśli masz np. rodzeństwo, to ktoś tworzy sobie profil X z ikonką z SWR, a brat/siostra - profil Y z kufelkiem piwa. xD
Ofc to tylko domysł, bo nie wiem nawet, jak się customizuje te profile. ;S
Znalazłam tą customizację próbując ustawić grę na dwóch (nie, nie udało mi się) i poprzestawiałam te ikonki jakimś cudem xD

Ignuss

  • あやややや~
  • Anemia i astma. Tak bardzo moe.
  • Posts: 1,558
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
« Reply #194, on December 30th, 2012, 07:01 PM »
Quote from critz on December 30th, 2012, 05:20 PM
Podobno nabicie 100% wiary daje dostęp do najsilniejszego spellcarda postaci, Last Worda, ale mi się jeszcze nie udało nigdy nabić 100% nawet na 2player :d. Nie wiem dzie się ustawia na 5 rund, przydałoby się (procenty zostają między rundami).
Mi się raz zrobiło 100% Reimu i czymś tam walnęła... nie wiem czy to było mocniejsze od zwykłego spellcarda, bo żadnego jak dotąd nie udało mi sie odpalić xD