News Obecnie jest problem z emailami aktywacyjnymi, dla kont, które jako adres email mają ustawiony @gmail.com.
Jeśli takowy mail nie doszedł pomimo kilku prób (nie trafił do folderu spam), prosimy o jego zmianę, bądź informację na IRC.
Touhou 14; przypuszczenia i spekulacje.

Maluetar

  • DABURU SPOJRAAAAAAAA
  • Lunatic Kurwa Eyes
  • Posts: 2,295
Odp: Touhou 14; przypuszczenia i spekulacje.
« Reply #150, on May 26th, 2013, 10:19 PM »
Quote from Mayuki on May 26th, 2013, 10:16 PM
Quote from Maluetar on May 26th, 2013, 10:10 PM
Mayuki: Zawsze dostajesz serduszko lub gwiazdkę jak zbierzesz ich wystarczająco dużo wlatując w POC.
No, tak już lepiej. W poprzednim poście napisałeś "za każdym razem" :D
Aj, z pośpiechu napisałem ^^
Quote from Mayuki on May 26th, 2013, 10:16 PM
Quote from Maluetar on May 26th, 2013, 10:10 PM
Haha, jak nie skończyłeś stage 3 z conajmniej 9 życiami i nie zbierałeś później w stage 4 samych zielonych UFO to nie miałeś nawet szans na przejście Harda XDDD
(Chyba, że jesteś takim koksem, że potrafisz zrobić No Death No Bomb No UFO Vertical Pacifist Lunatic 1cc.)
Nigdy nie twierdziłem, że przeszedłem UFO na hardzie, więc nie wiem czym tu się tak ekscytujesz ;)
Po prostu sobie przypomniałem wszystkie połamane klawiatury na Byakuren kiedy męczyłem Harda w UFO xD

Stefanol

  • Wróżek
  • Posts: 165
Odp: Touhou 14; przypuszczenia i spekulacje.
« Reply #151, on May 26th, 2013, 10:21 PM »
Quote from Mayuki on May 26th, 2013, 10:00 PM
Tak naprawdę w themce 3 stage słyszę połączenie score board theme chyba z UFO (o ile pamięć mnie nie myli) i Old Yuanszena :P
Ja tam słyszę themkę Hiny i standardowy motyw z planszy tytułowej xD W przypadku themki bossa najpierw zaczyna się themką Flandre, później przez chwilkę słyszę themkę Reimu z IN.
Oryginalne części utworów specjalnie porywające nie były. Pod względem muzyki demo TD wypadło znacznie lepiej.

Tami

  • Wróżek Mniejszy
  • *cacy cacy*
  • Posts: 116
Odp: Touhou 14; przypuszczenia i spekulacje.
« Reply #152, on May 26th, 2013, 10:23 PM »
Po wieeeelu próbach wreszcie udało mi się odpalić demo. Moja opinia pewnie nie będzie zbyt odkrywcza, ale CO Z TEGO :-----DDDDDD

Jeśli chodzi o muzykę , jest zdecydowanie lepiej od TD (pomijając stage 3, bo tam miałam wrażenie, że słyszę miks kilku utworów, które już znam), także tu na plus. Arty postaci to tragedia. Well, może kreska nie jest tragiczna, ale design nowych dziewczynek jest... meh. Po prostu niezbyt ciekawy. Biorę jednak poprawkę na to, że to tylko pierwsze trzy stage, może później będzie lepiej.

Spelle pozytywnie, zwłaszcza na trzecim stage'u. Miło się wymija. Niesamowicie śmiechłam z bomby Reimu A (chociaż nie wiem jak inne, nie testowałam).

Podsumowując, demo jest nawet zachęcające, MOAR.
:T

Mayuki

  • Loli w Wiaderku
  • Namusan!~
  • Posts: 3,755

Maluetar

  • DABURU SPOJRAAAAAAAA
  • Lunatic Kurwa Eyes
  • Posts: 2,295

fretka

  • Meguka Fretuka
  • あやややや~
  • Posts: 1,797
Odp: Touhou 14; przypuszczenia i spekulacje.
« Reply #155, on May 26th, 2013, 10:43 PM »
Widziałam grę Sakuyą A oraz sama doświadczyłam gry obiema opcjami strzału Reimu. Moje wrażenia są następujące:
-muzyka niezbyt rzuciła mi się w ucho; nie było niczego, co by zadecydowało o tym, by mi zapadła w pamięć na dłużej (pomijam 3. stage, gdzie jest każdy możliwy utwór zmiksowany w jedną całość)
-koncepty postaci są przeraźliwie plain w porównaniu z poprzednimi częściami, nie przykuwają oczu
-BOŻE, TE ZUNARTY SĄ TAKIE PASKUDNE. nie wiem czemu ZUN nagle stwierdził, że będzie rysował gorzej ;_;
-opcje strzału i bomby są całkiem ciekawe - egzorcyzmy Reimu B są elo :D

Losowa sygnatura tak bardzo losowa.

critz

  • あやややや~
  • Kryptoskurwiel
  • Posts: 1,640
Odp: Touhou 14; przypuszczenia i spekulacje.
« Reply #156, on May 26th, 2013, 10:48 PM »Last edited on May 26th, 2013, 11:27 PM by critz
Ta Reimu A... epic jak opcje z Marine Benefit. Gdy ludzie jarali się Sparkiem w negatywie, ja wiedziałem że ZUN coś dla niej szykuje :V. Z braku Sanae na pewno będę nią grał (chociaż skoro to nie Yin-Yang orby kwalifikują się jako broń, a gohei, to powinna tu być...). Sakuya też ładnie wyszła, zatrzymywanie pocisków na B i efekt knifowania na A są stylowe. No i wreszcie wygląda jak dziewczyna. Gdyby tylko nie te połamane palce i ta twarz...

Muzycznie... stage 1, co to jest. Pardon gustom wszystkim, ale uszy mi krwawią. Melodia jest dobra, ale grana gruubo za wysoko. Temat Wakasagi to dwa kompletnie nie pasujące do siebie sklejone w jeden, aczkolwiek aż tak nie denerwują. Na szczęście potem jest grubo. Epicki s2, pozytywnie mroczny temat Sekibanki, s3 luźny, heroiczny chaos z nostalgiczną niespodzianką i pasujący temat Kagerou. Ogólnie fajnie, choć nawet w późniejszych miejscami robi się bałagan i sklejanka. Pewnie kwestia przywyknięcia.

Co do dziewczynek: Wakasagi ani mnie ziębi ani grzeje, a pomysł na Sekibanki jest chłodny, ale design już jakoś nie bardzo. Kagerou natomiast... nie wiem jak charakter, ale ten piękny design i bycie wilkołakiem... kawał świetnej laski z niej. Ogólnie na plus, jest prosto i znajomo, więc klimat leci w pozytywniejsze aspekty EoSD. Oby tak dalej.

Official Husbando of Sanae-chan. || Z naszym miotaczem danmaku Ty też możesz bezkarnie strzelać do małych dziewczynek!

Scooter Fox

  • Malkontent/maruda
  • Wróżek
  • Posts: 264
Odp: Touhou 14; przypuszczenia i spekulacje.
« Reply #157, on May 26th, 2013, 11:04 PM »
ZUN się robi mainstreamowy, jakieś imitacje gitar, jakaś normalna melodia przy drugim bossie... tylko portrety postaci brzydkie jak zwykle. :D

critz

  • あやややや~
  • Kryptoskurwiel
  • Posts: 1,640
Odp: Touhou 14; przypuszczenia i spekulacje.
« Reply #158, on May 26th, 2013, 11:23 PM »Last edited on May 26th, 2013, 11:45 PM by critz
Pacze here: http://thpatch.net/w/images/8/8e/Thcrap.zip
Włączyć thcrap_configure.exe, wybrać opcje 5 "angielski", potem enter, jak spyta o katalog wkleić ścieżkę do DDC i potwierdzić. Zrobi wam w folderze skrót "th14-en", odpalać tym i po angielsku. Na razie widzę tylko dialogi, ale już coś.

Mayuki

  • Loli w Wiaderku
  • Namusan!~
  • Posts: 3,755
Odp: Touhou 14; przypuszczenia i spekulacje.
« Reply #159, on May 26th, 2013, 11:27 PM »
Przydatne, chociaż ja i tak dzisiaj największy pozytyw serca przeżyłem, gdy zrozumiałem 3/4 dialogów jak pierwszy raz grałem : D

PookyFan

  • Lunatic Kurwa Eyes
  • Posts: 2,593
Odp: Touhou 14; przypuszczenia i spekulacje.
« Reply #160, on May 26th, 2013, 11:35 PM »
Zagrałem Sakuyą A i dostarłem wielokrotnego orgazmu. Dat strzał, dat bomba podpierdolona Neetori z SA od Marisy C, dem bosses, dat muza, łokurwa mać dat wszystko. Do I need to say more? ;D

arhus

  • Zamrożona Żaba
  • TEWI INBA!
  • Posts: 370
Odp: Touhou 14; przypuszczenia i spekulacje.
« Reply #161, on May 27th, 2013, 07:05 AM »Last edited on May 27th, 2013, 07:08 AM by arhus
No, wreszcie mogłam sobie zagrać. Wrażenia są raczej pozytywne, kreska mi się średnio podoba ale mogło być gorzej. Śmiechłam hardo z bomby Reimu z bronią, zresztą z tego co widzę nie tylko ja xD Coś czuję że ta gra będzie wyjątkowo łatwa jeżeli chodzi o system zdobywania żyć - praktycznie za każdym razem jak podlatywałam po punkty to dostawałam gwiazdkę do bomby. Jak wrócę ze szkoły to zobaczę jak wygląda Lunatic, bo chwilowo muszę już wychodzić xD

PookyFan

  • Lunatic Kurwa Eyes
  • Posts: 2,593
Odp: Touhou 14; przypuszczenia i spekulacje.
« Reply #162, on May 27th, 2013, 09:25 AM »
Ano, to jest zajebiste:
>normalna gra w danmaku
>suddenly, live / bomb star out of a blue NIEWYPADAJĄCY Z ŻADNEJ WRÓŻKI ALE SPAWNUJĄCY SIĘ NA GÓRZE
>mfw


Google_Kriss_Hietala

  • Biedna Kapłanka!
  • Official Final fantasytard of touhou.pl
  • Posts: 1,364
Odp: Touhou 14; przypuszczenia i spekulacje.
« Reply #163, on May 27th, 2013, 10:20 AM »
Pierwsze wrażenia z dfema...

Gra zapowiada się zajebiście! Muza jak zwykle na dobrym poziomie, sporo lepiej od średniej TD.
Graficznie też jest fajnie i te zunarty.... DAT ZUNARTS! W końcu ZUn postanowił, że będzie rysować ładne, nie kaleczące oczu postacie ;P

Nie mogę doczekać się pełnej wersji, demo nastroiło mnie bardzo pozytywnie.

Małyszeq

  • Green Eyed Invidia
  • Biedna Kapłanka!
  • Midorime no Jealousy
  • Posts: 1,486
Odp: Touhou 14; przypuszczenia i spekulacje.
« Reply #164, on May 27th, 2013, 04:12 PM »
Czas na Małyszowe wrażenia.

Samo demo zrobiło na mnie zdecydowanie lepsze wrażenie niż Ten Desires. Arty jak arty - ZUN próbowął trzymać się stylu Ten Desires, ale ponieważ rysować nie potrafi, wyszło jak wyszło. Miewał gorsze arty, a tu nawet do derpfejsa Marisy się człowiek przyzwyczaja.

Pierwszy stage: Misty Lake, muzyczka jakieś takie plumkanie w rodzaju mixa muzyki z MoF z klimatem UFO. Może być.

Pierwszy boss: Wakasagihime - czy tylko ja słyszę w tym utworze fragmenty jakby zerżnięte z motywu któregoś bossa w Marine Benefit? Ale ogólnie jest elo, poziom trudności jak na pierwszego bossa zadowalający.

Stage drugi, lecimy jakimś nabrzeżem rzeki pośród wierzb. Pierwszy raz się dowaiduję, że w Genso są te drzewa, ale sjest spoko. Muzyczka - top tier wśród motywów drugiego poziomu jak dla mnie, ex aqueo z motywem z IN.

Drugi boss: MAMI RZUCA WE MNIE SWOJĄ GŁOWĄ DOWODZĄCĄ ARMIĄ YUKKURI STRZELAJĄCYCH LASERAMI Z OCZU. Wężowate danmaku gdyby było nieco szybsze, błoby zdecydowanie bardziej wkurzające, ale i tak potrafi tak ograniczyć ruchy, że wpierdzielasz się w nie to co trzeba. Już ten stage przypomina graczom dlaczego lasery to jedne z bardziej irytujących pocisków serii. Do tego dobra muza, acz nieco chaotyczna, widać, że ZUN w tej grze będzie raczył na swoimi gitarami, me gusta, acz żądam więcej zunpetów.

3 stage - I'm in IN all over again! Nawet intensywność i gęstość pocisków nieco mi to przypominają. Do tego oczywiście wszędzie lasery, damn you ZUN. Muza daje radę, nawet jeśli jest zmiksowana ze starymi motywami

3 midboss i boss - Jako midboss dupy nie urywa, acz wyraźnie widać że będzie high tier. Ale tylko na normalu. Próbując złapać midboss spella nowego pairingu z keine i momiji na poziomie hard i lunatic kląłem jak początkujący gracz. Orin tier zdecydowanie. To ajk połączenie Cat's Walk na sterdyach z clusterfuckowymi nonspellami Yuugi z mnóstwe pocisków z góry i od boków. Jako boss - fug you Kage-chan. Jeśli zostaniesz midbossem extra stage'a czekają mnie ciężkie dni. Muzyczka to jak połączenie motywu Nue z U'N Owenem, ale mi osobiście przypadło do gustu. Wycie gratis jako fajny dodatek (choć nie przebija dla mnie Rigid Paradise, sorry).

Czytałem Kretonowe wrażenia. Wybitnie się z nim nie zgadzam, a ta gra będzie zdecydowanie lepsza niż TD.
Perhaps nobody will mind if I beat a terrible person like you <3