News Obecnie jest problem z emailami aktywacyjnymi, dla kont, które jako adres email mają ustawiony @gmail.com.
Jeśli takowy mail nie doszedł pomimo kilku prób (nie trafił do folderu spam), prosimy o jego zmianę, bądź informację na IRC.

Mayuki

  • Loli w Wiaderku
  • Namusan!~
  • Posts: 3,755

Tribell

  • Dragon's Palace Messenger
  • Zamrożona Żaba
  • Addicted From Danmaku
  • Posts: 458
Odp: Danmaku Challenges thread (114 runda! - FW Stage 1-2)
« Reply #91, on July 30th, 2014, 12:06 AM »Last edited on July 30th, 2014, 12:14 AM by Tribell
114. Koniec rundy sto czternastej!

Zwycięzcą tej rundy zostaje Mayuki! Gratuluję!

Tabela wyników:

1. Mayuki - 2105%

Zdobyte osiągnięcia:

(brak)


Na razie robię małą przerwę organizacyjną i wobec tego proszę o feedback w sprawie tego, co chcielibyście widzieć w przyszłych Danmaku Challenges. Wszelkie sugestie, requesty i wskazówki proszę pisać w tym wątku lub na wiadomość prywatną.

A z wyzwaniami wracamy już 1 sierpnia równo o północy. Stay tuned!

PookyFan

  • Lunatic Kurwa Eyes
  • Posts: 2,593

fretka

  • Meguka Fretuka
  • あやややや~
  • Posts: 1,797

Losowa sygnatura tak bardzo losowa.

Mayuki

  • Loli w Wiaderku
  • Namusan!~
  • Posts: 3,755

Arisu

  • Rage Quitter
  • (」・ω・)」うー! (/・ω・)/にゃー!
  • Posts: 629
Odp: Danmaku Challenges thread (Intermission)
« Reply #95, on July 30th, 2014, 03:46 PM »
A ja bym chciała graze na którejś karcie w Spell Practise. Wszystko jedno czy w IN czy TD (nie umiem sobie przypomnieć, czy w DDC też było spell practice)

Michał

  • Zamrożona Żaba
  • Posts: 439

Losik

  • Zamrożona Żaba
  • Ordinary User
  • Posts: 369
Odp: Danmaku Challenges thread (Intermission)
« Reply #97, on July 30th, 2014, 08:43 PM »
Akurat mi się wolne zacznie, więc chętnie wezmę udział. Co do preferencji to większość mi pasuje, byleby wyzwania nie polegały w 99% na wykorzystywaniu jakiś mechanik typu bomby Reimu A (w SA), trance czy inne pierdoły tego typu.
Z ciekawszych rzeczy co przychodzą mi na myśl, to można by zrobić jakieś wyzwania typu kto dłużej wytrzyma w jakichś ekstremalnych warunkach (np na lunatyku bez focusa xd), ale do tego raczej trzeba by było replaye posyłać.
There was a man who had everything
He met a youkai who knows everything
Now she has everything and he knows nothing.

critz

  • あやややや~
  • Kryptoskurwiel
  • Posts: 1,640
Odp: Danmaku Challenges thread (Intermission)
« Reply #98, on July 30th, 2014, 10:25 PM »
Ja mam tylko awersję do wszelakich lowscore, ze względu na konieczność perfect pacifista by zminimalizowac score czy czy bullshit typu:
Quote from http://www.touhou.pl/4um/index.php/topic,976.msg115255.html#msg115255
Ogólnie należy zauważyć, że po niektórych atakach lub spellach (przed którymi boss się "ładuje" i jest charakterystyczny SFX) dostajemy star itemy w zależności od ilości pocisków na ekranie kiedy dany atak przeszliśmy.
Kiedyś to były star itemy, a teraz to są malusie zielone kółeczka.
Aby nie dostać zastrzyku punktów od tych star itemów to należy zginąć w odpowiednim momencie aby pociski z ekranu znikły przez co nie dostajemy żadnych punktów za nie, a jedynie troszeczkę za zadanie bossowi lekkich obrażeń.
A tak to wszystko jedno, co najwyżej z preferencją w stronę extra stage :3.

Official Husbando of Sanae-chan. || Z naszym miotaczem danmaku Ty też możesz bezkarnie strzelać do małych dziewczynek!

Tribell

  • Dragon's Palace Messenger
  • Zamrożona Żaba
  • Addicted From Danmaku
  • Posts: 458
Odp: Danmaku Challenges thread (TD Spell Card 107)
« Reply #99, on August 1st, 2014, 12:00 AM »Last edited on August 1st, 2014, 05:05 PM by Tribell
115. Runda sto piętnasta.

Witam ponownie!

Po małej przerwie organizacyjnej wznawiam Danmaku Challenges.
Wychodząc naprzeciwko próśb od paru osób dzisiejsze wyzwanie będzie opierało się na trybie Stage Practice.
Naszym celem będzie uzyskanie jak największego wskaźnika graze na karcie numer 107 (Unknown "Will-o'-wisps in Unknown Orbit") Houjuu Nue z poziomu Extra gry Ten Desires.
Nie ma ograniczeń co do wyboru postaci, ale żeby nie było zbyt łatwo, to dodatkowym warunkiem jest konieczność złapania tejże karty, czyli innymi słowy timeout nie wchodzi w grę.
Screenshota wykonujemy zaraz po podliczeniu wyniku.

Wyzwanie potrwa do niedzieli 3 sierpnia do godziny 23:59.

Życzę powodzenia w polowaniu na nieznane. ^^

Tilval

  • Wróżek
  • Tengufag
  • Posts: 155

Arisu

  • Rage Quitter
  • (」・ω・)」うー! (/・ω・)/にゃー!
  • Posts: 629
Odp: Danmaku Challenges thread (TD Spell Card 107)
« Reply #101, on August 1st, 2014, 12:08 PM »
Warunek o wyniku powyżej 9mln jest idiotyczny. Nawet jeśli stoję bezpośrednio pod bossem i ani na chwilę nie przestaję strzelać, to taką Reimu ciężko jest wbić taki wynik :vvv

Mayuki

  • Loli w Wiaderku
  • Namusan!~
  • Posts: 3,755

critz

  • あやややや~
  • Kryptoskurwiel
  • Posts: 1,640
Odp: Danmaku Challenges thread (TD Spell Card 107)
« Reply #103, on August 1st, 2014, 04:22 PM »Last edited on August 1st, 2014, 04:27 PM by critz
Po prostu to tu zostawię:
⇓YouTube:
TD

TD


Obecne wymogi z deka nie mają sensu - siedzenie jeszcze bliżej Nue niż ja na tym filmie (żeby zdążyć ją ubić w granicy 9mln) to właściwie całkowite zdanie się na łaskę RNG. Nie wiem po chuj potrzebny jest do tego wyzwania limit czasowy (karta nie ma ani safespota ani zmieniających się w zależności od obrażeń faz typu Subterranean Rose, więc timeout byłby po prostu testem wytrzymałości).

Jeśli już chcesz koniecznie takowy limit czasowy wprowadzić to chociaż zmień wymogi na "co najmniej 9mln punktów przy złapaniu karty lub co najmniej 50 sekund na liczniku czasu w przypadku jej niezłapania", żeby można było chociaż popełnić samobójstwo jeśli nie damy rady ubić karty na czas, aby nabity graze nie przepadł w diabły.
(click to show/hide)
No chyba że "wynik powinien wynosić więcej niż 9 milionów punktów" to sugestia a nie wymóg :V.

Arisu

  • Rage Quitter
  • (」・ω・)」うー! (/・ω・)/にゃー!
  • Posts: 629