News Obecnie jest problem z emailami aktywacyjnymi, dla kont, które jako adres email mają ustawiony @gmail.com.
Jeśli takowy mail nie doszedł pomimo kilku prób (nie trafił do folderu spam), prosimy o jego zmianę, bądź informację na IRC.

Tribell

  • Dragon's Palace Messenger
  • Zamrożona Żaba
  • Addicted From Danmaku
  • Posts: 458
Odp: Danmaku Challenges thread (107 runda! - IN Stage 6A)
« Reply #45, on June 29th, 2014, 12:17 AM »Last edited on June 29th, 2014, 12:20 AM by Tribell
107. Runda sto siódma!

Witam ponownie!

W tej rundzie naszym celem będzie zdobycie jak największej ilości punktów Time na poziomie 6A w grze Imperishable Night.
Poziom trudności jest dowolny, lecz można wybierać tylko drużyny, czyli postacie solo nie są dozwolone.
Screena zamieszczamy z momentu ukończenia poziomu lub z game overa, jeśli nie uda nam się go ukończyć.

Wyniki postujemy do wtorku 1 lipca do godziny 23:59.

Powodzenia i miłej rozrywki. =]

Szyna

  • Scarlet Meister
  • Zamrożona Żaba
  • Trickster Devil!
  • Posts: 310

Official Remilia-tard of Touhou.pl

Mayuki

  • Loli w Wiaderku
  • Namusan!~
  • Posts: 3,755

Arisu

  • Rage Quitter
  • (」・ω・)」うー! (/・ω・)/にゃー!
  • Posts: 629

Tribell

  • Dragon's Palace Messenger
  • Zamrożona Żaba
  • Addicted From Danmaku
  • Posts: 458

Mayuki

  • Loli w Wiaderku
  • Namusan!~
  • Posts: 3,755

Tribell

  • Dragon's Palace Messenger
  • Zamrożona Żaba
  • Addicted From Danmaku
  • Posts: 458
Odp: Danmaku Challenges thread (107 runda! - IN Stage 6A)
« Reply #52, on July 2nd, 2014, 12:05 AM »Last edited on July 2nd, 2014, 12:23 AM by Tribell
Koniec rundy sto siódmej!

Zwycięzcą tej rundy zostaje Mayuki! Gratuluję i dziękuje wszystkim za udział.
Mayuki jest już drugą osobą, która wygrała 5 rundę Danmaku Challenges od wprowadzenia systemu osiągnięć.

Tabela wyników:

1. Mayuki - 10978
2. Arisu - 9205
3. Szyna - 7279
4. Tribell - 5480

Przyznane osiągnięcia:

Winner x5 - Mayuki
Challenger x10 - Arisu
Loser - Tribell

Ogłoszenie kolejnej rundy Damnaku Challenges już niebawem. Stay tuned!
Odp: Danmaku Challenges thread (108 runda! - UFO Stage 5)
« Reply #53, on July 2nd, 2014, 12:22 AM »Last edited on July 3rd, 2014, 12:43 PM by Tribell
108. Runda sto ósma!

Witam ponownie!

W tej rundzie naszym celem będzie uzyskanie jak największego wyniku punktowego w piątym poziomie gry Undefined Fantastic Object.
Poziom trudności jest dowolny, natomiast jako postać wybieramy jedną z dwóch opcji strzału Kochiyi Sanae.
Screenshota wykonujemy przy Stage Clear lub przy Game Over.

Runda potrwa do soboty 5 lipca do godziny 23:59.

Życzę powodzenia. ^^

critz

  • あやややや~
  • Kryptoskurwiel
  • Posts: 1,640
Odp: Danmaku Challenges thread (108 runda! - UFO Stage 5)
« Reply #54, on July 2nd, 2014, 02:30 AM »Last edited on July 2nd, 2014, 02:36 AM by critz
Oh my. Akurat miałem zamiar się zabawić w Time Orby (bo lowscore nie trawię) ale mi się zapomniało że runda trwa tak krótko (człowiek przywyknięty do poślizgów za administracji Malu-chana)... ale ten challenge też tak jakoś dziwnym trafen trafia w moje gusta :3 (choć chwilowo młócę stage 4 do 1ccHard, to trening stage 5 też się ewidentnie przyda).

(click to show/hide)

A word of warning - po skończeniu walki z Shou bardzo powoli przeklikujcie dialog pojedyńczymi kliknięciami przycisku Z żeby tylko nabiło wam bonus za Stage Clear i jak się pojawi menu od razu róbcie screenshota. Niechcący jedno kliknięcie Z dalej i bez pytania wyjebie was do głównego menu a wynik przepadnie (patrz high score na moim screenshocie ;_;).

Also, um, jest sens wprowadzać przeliczniki tego rodzaju do score? Myślałem że wyniki punktowe naturalnie się różnią między poziomami trudności.

Official Husbando of Sanae-chan. || Z naszym miotaczem danmaku Ty też możesz bezkarnie strzelać do małych dziewczynek!

Tribell

  • Dragon's Palace Messenger
  • Zamrożona Żaba
  • Addicted From Danmaku
  • Posts: 458
Odp: Danmaku Challenges thread (108 runda! - UFO Stage 5)
« Reply #55, on July 2nd, 2014, 03:00 AM »
Quote from critz on July 2nd, 2014, 02:30 AM
Also, um, jest sens wprowadzać przeliczniki tego rodzaju do score? Myślałem że wyniki punktowe naturalnie się różnią między poziomami trudności.
Biorąc pod uwagę, że od trzeciej generacji wzwyż (od MoF) zamiast normalnego podsumowania mamy przyznawaną sztywną premię bonusową to uważam, że wprowadzenie takiego mnożnika ma sens.

Michał

  • Zamrożona Żaba
  • Posts: 439

critz

  • あやややや~
  • Kryptoskurwiel
  • Posts: 1,640

Tilval

  • Wróżek
  • Tengufag
  • Posts: 155
Odp: Danmaku Challenges thread (108 runda! - UFO Stage 5)
« Reply #58, on July 3rd, 2014, 05:35 AM »
Quote from Tribell on July 2nd, 2014, 03:00 AM
Biorąc pod uwagę, że od trzeciej generacji wzwyż (od MoF) zamiast normalnego podsumowania mamy przyznawaną sztywną premię bonusową to uważam, że wprowadzenie takiego mnożnika ma sens.
Nie bierzesz za to pod uwagę, że bonusy za spellcardy są w nich uzależnione od poziomu trudności, podczas gdy gry z 'normalnymi podsumowaniami' mają tam wartości identyczne bezwzględnie. Demarcation Rumii dało 440k i na easy i na lunaticu (z jakimś dodatkowym bonusem ponad spellcardem będącym wyższym na... easy). O 5. rano grać i sprawdzać to nie mój żywioł, ale te wartości są stałe też i w PCB i IN. IN jest też chyba jedyną grą, w której to podsumowanie miało kolosalny wpływ na wyniki pojedynczych etapów, w porównaniu do tego co się zdobywało bez niego, gdyż zarówno w EoSD jak i PCB, był on stosunkowo nieduży. Mnożniki na pewno pomagają na ambicję co lepszym graczom, ale ci i bez takich bonusów są w stanie bezwzględnie rozbić tych niżej (jak chociażby Michał). Chociaż personalnie nie jestem ani za, ani przeciw tym przelicznikom. No bo, w gruncie rzeczy, dodatkowe punkty w nowszych grach trza sobie umieć złapać, a nie dostawać je pasywnie za ilość złapanych niebieskich kartoników czy też tysięcy fioletowych kuleczek. A co do niebieskich kartoników, to tylko w DDC startowa (tudzież ogólna w EoSD) 'maksymalna' wartość jest uniezależniona od poziomu trudności.
(click to show/hide)
Czy w tej rundzie wezmę udział, nie wiem, UFO ma magiczną zdolność drażnienia moich fatalnych oczu, które nawet po niedługich seriach nie chcą pozostawać otwarte. A już na pewno nie o tej godzinie. Spędziłem zdecydowanie za dużo czasu redagując tego posta, doczytując szczegóły, eh...

Kreton

  • Loli-Hunter Music
  • Administrator
  • iMarisa
  • Posts: 3,397