News Obecnie jest problem z emailami aktywacyjnymi, dla kont, które jako adres email mają ustawiony @gmail.com.
Jeśli takowy mail nie doszedł pomimo kilku prób (nie trafił do folderu spam), prosimy o jego zmianę, bądź informację na IRC.
Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo

Red Fedora

  • Zamrożona Żaba
  • Leniwy Duch.
  • Posts: 307

Gadanie jest tanie, pokaż co zrobiłeś.

critz

  • あやややや~
  • Kryptoskurwiel
  • Posts: 1,640
Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
« Reply #61, on April 11th, 2015, 09:28 PM »
Nie będzie. Resztę postaci z HM przenoszą, ale Nitori usuwają za bycie żydem. Potwierdzone info, mój wujek pracuje w Shanghai Alice :^).

Seriously though, podoba mi się to że najprawdopodobniej wyjebią osobiste gimmicki każdej postaci. Ludzie wreszcie przestaną mieć w dupie specjale Koishi i Byakuren i tylko spamować normalami i pagodą.

Official Husbando of Sanae-chan. || Z naszym miotaczem danmaku Ty też możesz bezkarnie strzelać do małych dziewczynek!

Małyszeq

  • Green Eyed Invidia
  • Biedna Kapłanka!
  • Midorime no Jealousy
  • Posts: 1,486
Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
« Reply #62, on April 11th, 2015, 10:02 PM »
Nie kopiuj swoich postów ze shrinemaiden, tylko wysil się i napisz cos nowego :P...

Fedora, przejrzyj temat, już wczesniej zapostowałem listę postaci, które będą, nie pamiętam czy była tam Nitori...
Perhaps nobody will mind if I beat a terrible person like you <3

critz

  • あやややや~
  • Kryptoskurwiel
  • Posts: 1,640
Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
« Reply #63, on April 12th, 2015, 12:47 AM »
Była. Placeholdery pod wszystkie postacie z HM są w kodzie gry, które to zresztą łatwo wyszukać w cheat engine. Do castu z HM dochodzi Kasen, Mokou, Shinmyoumaru i "Hanako".

Sephi

  • Często łamię regulamin!
  • Biedna Kapłanka!
  • Posts: 1,211

Małyszeq

  • Green Eyed Invidia
  • Biedna Kapłanka!
  • Midorime no Jealousy
  • Posts: 1,486
Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
« Reply #65, on April 13th, 2015, 08:38 PM »
Nie, ale absolutnie nie zdziwię się, jesli Nue będzie związana z nową youkai (tym bardziej że na okładce Shinhiroku sa ukryte znaczki z pada Playstation, uzywane przez Nue w spellcardzie w DS).

critz

  • あやややや~
  • Kryptoskurwiel
  • Posts: 1,640
Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
« Reply #66, on May 1st, 2015, 01:18 AM »Last edited on May 1st, 2015, 02:37 AM by critz
Either way, macie chujowe tłumaczenie profili postaci i Occult Speciali:
(click to show/hide)
Reimu:
Okult: Kobieta w dziurze

Standardowa kapłanka. Postać zrównoważona pod względem ataków fizycznych i pociskowych, dobra dla początkujących.
Jej Okultowy atak, "Dziura w wielkiej barierze Hakurei", otwiera wyrwę w czasoprzestrzeni z której na wroga wylatują rupiecie.

Marisa:
Okult: Siedem tajemnic szkoły

Postać której styl walki polega na mocy, penetracji i więcej mocy.
Jej Okultowy atak, "Prawdziwa groza w szkole" przywołuje jedną z kilku tajemniczych postaci z miejskich legend do ataku na wroga.

Ichirin & Unzan:
Okult: Hasshaku-sama (dwu i pół metrowa dama)

Postać polegająca na brutalnej sile jej wielkiego kompana, Unzana. Niszczy wszystkie problemy za pomocą pięści.
Tym razem posiadła zaklęcie przyzywające Hasshaku-sama, którym zamyka przeciwnika w przestrzeni pełnej klątw.

Hijiri:
Okult: Turbo Babaa (Turbo Babcia)

Postać polegająca na walce w zwarciu niczym na filarze swojej wiary.
Wcześniej jej system zaklęć wymuszał uprzednie ich przygotowywanie, utrudniając jej walkę. Natomiast w tej grze może wybierać dowolny atak specjalny dopóki ma jeszcze chociaż jedno przygotowane zaklęcie. Może nawet przygotować więcej zaklęć przedłużając ich wypowiadanie.
Jej okultowy atak, "Srebrna Niebiańska Droga" pozwala jej błyskawicznie szybować przez niebo w tę i z powrotem.

Futo:
Okult: Banchou Sarayashiki

Postać o technicznym stylu walki, która używa umiejscowionych na ekranie talerzy jako przewodników specjalnych ataków.
Dobre pozycjonowanie to klucz Feng Shui. Dlatego jest taka szybka.
Jej okultowy atak, "Okiku Uppercut", jest tym silniejszy, im więcej talerzy zniszczymy. Gdy licznik dobije 9, jego siła staje się naprawdę imponująca.

Miko:
Okult: Czerwona Peleryna, Niebieska Peleryna

Wyrównana postać z dobrymi atakami w zwarciu i dobrymi pociskami.
Jednak to tylko przykrywka jej prawdziwej siły.
Gdy uderzy przeciwnika swoim okultowym atakiem "Wybierz Czerwony albo Niebieski", ten będzie musiał wybrać albo czerwoną pelerynę który wzmacnia ataki fizyczne Miko albo niebieską pelerynę która wzmacnia jej pociski. Po uzyskaniu tych efektów ujawnia się jej prawdziwa moc.

Nitori:
Okult: Potwór z Loch Ness

Nawet Nitori wciągnęła się w aferę z kulami. Zapomniawszy o swoich interesach, weszła na arenę ze swoim nowym wynalazkiem napędzanym Kulami Okultu, Nessie.
Po uruchomieniu, Nessie działa jako niezależna jednostka która wspiera Nitori swoim ostrzałem. Jednak jego słabością jest to, że gdy skończy się energia, Nitori traci Kulę Okultu. Od niej samej zależy jak wykorzysta to wsparcie.

Koishi:
Okult: Telefon od Panny Merry

Postać z unikatowym stylem - jej ataki są podświadomie przygotowywane zawczasu, a Koishi wykonuje je automatycznie.
Bezmyślne użytkowanie sprowadzi na nią zagładę, ale dobrze przemyślana strategia pozwoli jej na kontry szybsze niż czas reakcji.
Jej okultowy atak to "Idę po Ciebie". Koishi dzwoni telefonem do oponenta - jeśli trafi, teleportuje się i zaatakuje wroga zza pleców.
Za każdym telefonem jej zasięg sygnału się zwiększa, aż w końcu przeciwnik nie ma dokąd uciec.
 
Mamizou:
Okult: Mamizou w Czerni

Mamizou wykonuje ataki rzucając swoich obake-danuki podwładnych we wroga. Niestety, te uciekną jeśli oberwą. Zatem Mamizou musi brać pod uwagę motywację swoich szopów.
Jej okultowy atak to "Kosmiczna Kapsuła". Dzięki niemu może wyrzucać kapsuły z szopami, które mogą zaatakować z zaskoczenia w dowolnym momencie.

Kokoro:
Okult: Kuchisake-onna (Kobieta z rozciętymi ustami)

Niestabilna emocjonalnie postać, która zmieniając swój nastrój zmienia także swoje pociski i inne ataki z absurdalną częstotliwością.
Jej okultowy atak, "Estetyczna Kontra" to uniwersalny kontratak, którego może użyć tylko raz na rundę.
Po jednym trafieniu kontra zostanie zastąpiona atakiem za pomocą pocisku z ostrza złożonego z energii Ki.

Mokou:
Okult: Samospalenie

Nieśmiertelna dziewczyna manipulująca ogniem. Walczy w zwarciu, pokryta płomieniami. Zwinna, bije się nie zwracając uwagę na stan jej ciała.
Jej okultowy atak, "samospalenie", podpala ją błękitnym ogniem, zwiększając siłę jej ogniowych ataków.
Nawet poza swoim okultowym atakiem, wiele z jej ataków specjalnych zużywa część jej zdrowia - może je jednak odzyskać specjalną techniką, "Zmartwychwstaniem".

Shinmyoumaru:
Okult: Małe Zielone Ludziki

Karzeł walczący za pomocą igłowego miecza i tajemniczego Młotka Cudów. Mała, ale nadrabia to dynamiką ataków i zasięgiem o długości całego jej ciała. Wojowniczka która okrąża swoich oponentów błyskawicznymi atakami.
Jej okultowy atak, "Małe Zielone Ludziki", przywołuje zielone karły które zakradają się i unoszą nad wrogiem i bezlitośnie uderzają w plecy gdy nadejdzie najlepszy moment.

Kasen:
Okult: Małpia Łapa

Pustelniczka, której styl walki polega na przyzywaniu zwierząt z Taoistycznego lore i jej pustelniczej zwinności.
Jej okultowy atak, "Nieunikniona Małpia Łapa" posyła zdalnie sterowaną łapę jako pocisk, którym Kasen może sterować i z dowolnego miejsca wygodnie chwycić i przyciągnąć do siebie bezbronnego wroga.
I to samo z Mystery Spot - tą pseudopogodą pojawiającą się podczas gdy Occult Ball lata po ekranie:
(click to show/hide)
1. Piramidy: Okultowe Ataki Specjalne obu graczy mają maksymalny poziom.
2. Stonehenge: Arena się stopniowo pomniejsza.
3. Wieża Babel: Po dotknięciu Kuli Okultu można jej użyć do ataku wroga.
4. Yomotsu Hirasaka: Wysysa HP. HP wróci po skończeniu efektu Mystery Spot.
5. Rysunki z Nazca: Dotknięcie Kuli Okultu przywraca odrobinę HP i napełnia odrobinę paska Spell Cardu.
6. Dolina Piekła [wulkan w Hokkaido]: Utrudnia widzenie postaci, na dole ekranu efekt straty HP.
7. Księżycowa Stolica: Spowalnia większość pocisków.

h-collector

  • Administrator
  • Kolekcjoner
  • Posts: 1,295


critz

  • あやややや~
  • Kryptoskurwiel
  • Posts: 1,640
Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
« Reply #68, on May 4th, 2015, 01:28 AM »Last edited on May 4th, 2015, 02:58 AM by critz
http://www.mediafire.com/download/exzr2sr7xnqrp21/th145_trial.zip Web demo is out. A w nim:
-Nowa themka i ekran pod character select
-Nocna wersja Hakurei shrine
-Network Mode jest
-Teraz można dwa razy airdashować przed lądowaniem jak w naziemnych bijatykach
-Okultowe specjale odpala się Fizykal+Strzał (ofc przynajmniej 1 okultowa kula musi być)
-Postacie strzelają teraz większą ilością danmaku niż pojedyńczy pocisk, przez co gra wreszcie znowu wygląda jak starsze bijatyki oparte na danmaku (!).
-Można przytrzymać przycisk danmaku (i ewentualnie góra/dół) dla innego strzału niż normalny (dostaniemy yin-yanga/fireball/wir kolorów), albo przytrzymać go długo i wtedy postać wypali jeszcze bardziej ulepszonego charge shota na ekran (!).
-Reimu nie ma już dziury do wymiarowego przeskoku a zamiast tego od razu ma teleport o jakieś pół ekranu
-Marisa może robić uppercuta i deszcz gwiazdek już nie tylko na ziemii, jej butelki robią prysznic gwiazdek a tornado jest teraz na tył+C
-Kasen dostała lepszy sprite, znacznie lepsze fizykale (z przodem w powietrzu i fizykale w biegu) oraz dwie nowe karty zaklęć - mumifikację wroga i jebnięcie nim o ścianę, oraz kolorowy wir posyłający falę pocisków gdy poślemy na niego orła. Do tego tył+C to ostrzał bąbelków smoka a samo C to przywołanie wielkiej foki która odbija piłkę do góry.
-Jest 15 slotów, więc 2 postaci jeszcze nie znamy. Aczkolwiek występowanie Cool&Create na liście aranżerów muzyki każe sądzić że przedostatni boss będzie powracającą postacią (inaczej dostałaby nową themkę od ZUNa).

So um... dostań hajpu?

Dzisiaj jeszcze zauważyłem inną fajną mechanikę która była już w pierwszym demie - błyskawiczna deklaracja. Jeśli mamy chociaż jedną warstwę paska spell cardu to napierdalając przycisk spell cardu 2 razy możemy przerwać WSZYSTKO (nawet rzeczy wystawiające nas na punish) i natychmiast wrócić do stanu neutralnego - za koszt całej jednej warstwy paska spell cardu (jak wtedy odpalimy to spell będzie słaby, ale coś za coś). W ten sposób możemy wydłużyć kombo/blockstring albo wyratować się przed punishem - jak Roman/Rapid Cancel z Guilty Gear/BlazBlue. Such technical.

Sephi

  • Często łamię regulamin!
  • Biedna Kapłanka!
  • Posts: 1,211
Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
« Reply #69, on May 5th, 2015, 10:55 PM »
Cieszę się że nie jestem jedyną osobą która z niecierpliwością wyczekuje tej gry.
Choć nie jestem aż takim ekspertem jak Critz to od razu widzę że gra będzie dużo bardziej dopracowana i zbalansowana  niż 13.5 ^^.

h-collector

  • Administrator
  • Kolekcjoner
  • Posts: 1,295

Reytgarr

  • Nowomysza
  • Follower of Hakurei
  • Posts: 4

critz

  • あやややや~
  • Kryptoskurwiel
  • Posts: 1,640
Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
« Reply #72, on May 10th, 2015, 04:24 AM »Last edited on May 10th, 2015, 06:52 AM by critz
(click to show/hide)


>宇佐見菫子 Usami Sumireko.
>Spell cardy:
念力「サイコプロージョン」 (Psychokinesis "Psychoplosion")
念力 「テレキネシス 不法投棄 」 (Psychokinesis "Telekinesis - Unlawful Dumping")
「現し世のオカルティシャン」 ("Present-World Occultist")
>Założyciel sealing clubu
>Outside World
>Jedyna nowa postać
>Walczy przeróżnymi znakami, laserami i gruzami jak Yukari
>uber final boss theme i tło
>pośrodku character selectu jest random select
fuck

Przynajmniej spell cardy w story mają rozmach skurwysyny (wielka Miko, potwór z Loch Ness we mgle, Byakuren na motocyklu, etc.) i wygląda na to, że

Archi

  • Zamrożona Żaba
  • Chcę zegarek panienki Izayoi ;_; Czasu tak mało...
  • Posts: 487

Raion

  • あやややや~
  • All hail Bishamonten!
  • Posts: 1,889
Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
« Reply #74, on May 10th, 2015, 05:02 AM »
ta postać...

  [move] HYPETRAIN.GIF HYPETRAIN.GIF HYPETRAIN.GIF HYPETRAIN.GIF HYPETRAIN.GIF HYPETRAIN.GIF HYPETRAIN.GIF o kurwa  [/move]