News Obecnie jest problem z emailami aktywacyjnymi, dla kont, które jako adres email mają ustawiony @gmail.com.
Jeśli takowy mail nie doszedł pomimo kilku prób (nie trafił do folderu spam), prosimy o jego zmianę, bądź informację na IRC.
« [Dots] Replay center
Build - Koishi Komeiji

Michał

  • Zamrożona Żaba
  • Posts: 439
Build - Koishi Komeiji
« on July 29th, 2011, 09:56 PM »Last edited on February 19th, 2012, 02:16 PM by Michał
Uwaga! Tekst jest nieco długi.
***
Koishi Komeiji
"GLOOMY POWER OF PHALLIC SYMBOLS LOVE!"
W tej grze Koishi jest jedyną postacią, która nie posiada umiejętności, które ona sama może je użyć kiedy chce (tj. "active"). Same pasywy, poza dość ciekawym ultimate. Jest ona uważana za jedną z najlepszych postaci w grze z powodu nie tylko jej skilli, ale i również pancerza oraz obrażeń.

1.Statystyki:
Siła: 19 (+1.9)    
Zręczność: 26 (+2.8)
Inteligencja: 15 (+1.3)
Pancerz: 0.0 (+~0.6)
Obrażenia: 45-50

2.Umiejętności


Rekindled "The Embers of Love" (pasyw)
Zwiększa obrażenia zadawane przez sojusznika i przeciwnika o 6 punktów (wartość ta zwiększa się o 3 z każdym kolejnym ulepszeniem).


Depths "Genetics of the Subconscious" (pasyw)
Z każdym uderzeniem Koishi zmniejsza u przeciwnika manę o [6+zadane obrażenia*0.10]. Ilość straconej many zwiększa się o 3 punkty z każdym kolejnym ulepszeniem.


"Philosophy of a Hated Person"(pasyw)
Koishi ma 15% szansy na zadanie 120% (zwiększa się o 60% po każdym level-up'ie) większych obrażeń. Ponadto ma 10% (+5% po level-up'ie) szansy na unik.


"Subterranean Rose"
Hysteria Mode (nawiązanie do Alice: Madness Returns FTW) minus niepodatność na obrażenia. Koishi zamyka swoje myśli i staje się maszynką do zabijania (szkoda tylko, że bezmyślną). +50 (+50 po każdym level-up'ie) punktów do statystyk i liczba HP zwiększa się dwukrotnie. Berserk trwa 20 sekund. Ładuje się 95 sekund po użyciu.

3.Wybór umiejętności:


Pierwsza umiejętność jest zależna od wyboru postaci przeciwnej drużyny. Jeśli większość bohaterów będzie polegała na inteligencji przy czym i na manie to najpierw rozwijamy "Genetics of the Subconscious". Jeśli nie będziemy mogli (w jak przypadku 2 i 4 poziomu) to zamiast tego wybieramy "Philosophy of Hated Person". Jeżeli drużyna będzie jednak składać się z postaci wolących walczyć w walce wręcz czy też polegająca na sile to robimy na odwrót (czytaj. "Philosophy", a potem "Genetics"). Wyjątkami jest poziom 6, 11 i 16, gdzie musimy wybrać "Subterranean Rose". Po całkowitym rozwinięciu dwóch poprzednich pasywów, zwiększamy statystyki na maksa (czytaj: wybieramy "pomarańczowy plus", aż osiągniemy nim maksimum). Ostatnią umiejętnością będzie "The Embers of Love". Ostatnią, ponieważ jeśli wybierzemy go, to w wcześniejszych poziomach wróg może go użyć przeciwko nam i nieco oberwiemy.

4.Przedmioty

Lista przepisów znajduje się na Touhou Wiki na temat DoTS, wytłuszczonym zaznaczono co najbardziej warto kupić:

Starter:

Petit Cucumber (53) - Dodaje jeden punkt do wszystkich statystyk.

Magicshroom (185) - Dodaje +2 do wszystkich statystyk. Nieco nieopłacalny jako samodzielny przedmiot, gdyż za dwie Petit Cucumber płacisz 106, a otrzymujesz tyle samo punktów.

Cat Mint (150) - Dodaje +3 do zręczności.

Ticket to Gensokyo (65) - Można nim teleportować się do pobliskiego żółwia lub wieży i do fontanny. Można go używać dopóki nie będziemy mieli Yakumo's Gap Generator.

Hakurei Shrine Tea (100) - Obowiązkowy, jeśli chcesz przeżyć i nie chcesz marnować czasu na powroty do fontanny. Leczy 350 HP.

Yukkuri (50) - Tworzy milutkie stworzonko, które może przenosić nam przedmioty i walczyć, jeśli go ulepszymy. Niestety ma niskie HP i może zostać łatwo pokonane, a wraz z nim wszystkie nasze przedmioty przepadną.

Love Girl Card (70) - natychmiastowo leczy 210 HP. Przydatny w nagłych przypadkach lub jeśli zabraknie Hakurei Shrine Tea.

Dessert (325) - zwiększa szybkość regeneracji życia o dwa punkty.

Tengu’s Talisman (500) - drogi, ale użyteczny na początkowej jak i na późniejszej fazie rozgrywki. Przyspiesza szybkość ataków o 12%.

Magicshroom Pie (540) - po zjedzeniu na stałe zwiększa się AGI o 3.

Czego nie warto kupować:

Nekomimi (450) - dodaje +6 do zręczności, jednak jest na początek jest drogi i nieopłacalny jako samodzielny przedmiot, gdyż za dwa Cat Mint'y również masz +6 AGI, a płacisz 300. Innymi słowy kupując kocie uszy przepłacasz 150 punktów za nic.

Portable Bento (700) i jej późniejsze wersje - leczy natychmiastowo 12/18/24 HP pomnożoną przez liczbę użytych przez przeciwników czarów w zasięgu 1500 (max. 7). Ponadto dodaje +2 do regeneracji HP i zwiększa regenerację many o 50%. Mimo iż, wygląda zachęcająco, w rzeczywistości dla Koishi to wyrzucanie punktów w błoto, gdyż poza ultimate nie posiada umiejętności wymagających manę. Ponadto leczy bardzo mało HP. Hakurei Shrine Tea czy Good Girl Card leczy dużo więcej, a kosztuje około 600 punktów mniej. W wypadku regeneracji HP to lepiej zakupić Dessert.

Niezbędne/bardzo przydatne przedmioty:

Portable Donation Box (1500) - obowiązkowy na początku, potem można sprzedać. Propozycja świetna dla skąpców. Dodaje 15% do szybkości ataku. Ponadto ma atak dzięki któremu zmienimy w zasięgu 650 wszystkie potwory w punkty. Niestety kosztuje sporo many (180MP), ale jest warty.

Yakumo's Gap Generator (2100) - dość drogi, aczkolwiek bardzo użyteczny przedmiot. Pozwala ci się teleportować gdziekolwiek na mapie bez czekania. Ponadto daje spory bonus do szybkości poruszania się (+65).

PAD (2225) - dodaje 230HP, przyspiesza regenerację HP o 4 i masz 65% szansy na uniknięcie ciosu zadającym maksymalnie 40 obrażeń. Świetne przeciwko potworom.

Inaba Illusion Weapon (5550) - możesz strzelać do więcej niż do jednego celu. Bardzo ważny, ale i drogi przedmiot.

Internet Addiction Eliminator (4900) - +26 dodatkowych obrażeń, +14 STR, +14 AGI, +4 do pancerza. Lecz powinien być kupiony nie z powodu statystyk, a z powodu małego ataku, który na kilka sekund zmniejsza drastycznie inteligencję o 50 punktów. Bardzo przydatne przeciwko postaciom polegającym na manie.

Inaba’s Medicinal Sceptre(2700) - AKA "Kość". +26 dodatkowych obrażeń, +3 STR. Masz 15% szans na oszołomienie przeciwnika na 1 sekundę (postacie walczące w wręcz) lub 0.4 sekundy (postacie dystansowe).

Watermelon Sword (4500) - +36 dodatkowych obrażeń. Ponadto za każdym uderzeniem przeciwnik na dwie sekundy otrzymuje antybonus w postaci -9 punktów do pancerza.

Opcjonalne:
Precious Thing(1100)- zastepstwo dla Portable Donation Box. +6 STR i przyspieszenie many o 40%. Ponadto co 10 sekund otrzymujesz 6 punktów i można go sprzedać za 90% jest wartości.

Myon Balloon (2750) - zwiększa pancerz (armor) o 13 punktów. Można wybrać, jeżeli zależy Ci na szybkim stłuczeniu wieżyczek przy czym odniesieniu jak najmniejszych obrażeń.

Suwako Nice Boat (5600) - 85 dodatkowych obrażeń. Bardzo dobra rzecz, ale bardzo, bardzo droga.

Llama Doll (Green-Browed Super Jump Type) (1600) - świetnia propozycja dla skąpców. zwiększa szybkość poruszania się o +50, szybkość ataku o +20% i zręczność o 8 punktów. Nie powinien być wraz z Gap Generator, bo inaczej jeden drugiemu będzie anulować bonus.

Substitution Doll (4700) - dla osób, które chcą przetrwać w grze. Można nim stworzyć klona i szybko uciec, bezużyteczne jednak jeśli przeciwnik posiada przedmiot dający True Sight (czytaj: może cię widzieć nawet jeśli jesteś niewidzialny). Ponadto +30 dodatkowych obrażeń, +14 AGI, +14 INT, zwiększenie szybkości ataku o 30%.

Hi-tech Camera (6000) - dodaje +40 AGI i przyspiesza ataki o 20%. Ta rzecz również może zadać dodatkowe obrażenia (HP przeciwnika razy 6%). Obrażenia są duże i mimo bardzo dużego bonusa do zręczności.. Nie może być z innymi przedmiotami tego typu, gdyż anuluje im bonusy. Niestety zbanowany na grach on-line.

Devil’s Milk Tooth of Chaos (4700) - +50 dodatkowych obrażeń i 30% do szybkości ataku. Posiada bonus dzięki któremu na kilka sekund drastycznie zwiększymy szybkość ataku o 100% i szybkość ruchu o 30%. Niestety obrywamy o ponad 130%. W wypadku Koishi może być dość kiepskim wyborem.

Nie warto:
Concordia (6999) - w cholerę drogie, możesz zadać +399 dodatkowych obrażeń, lecz bez dobrego armora można dziecinnie łatwo stracić. Wróg może go skraść i jeśli to zrobi, to nie będzie przyjemnie.

Tengu's Feather Fan (2100) - +18 AGI. W stosunku do innych przedmiotów nieopłacalny jako samodzielny przedmiot.

W skrócie:

Zestaw A: Skąpiec (jeśli zależy ci na kasie i nie chcesz za dużo wydawać): Precious Thing, Llama Doll (zielona), PAD, Inaba's Medicinal Sceptre, Myon Ballon. (10850)

Łącznie: +9 STR, +8 AGI, regeneracja many przyspieszona o 40%, regeneracja HP przyspieszona o 4, szybkość ataku zwiększona do 20%, ruch przyspieszony o 50 punktów, +230 HP, +26 dodatkowe obrażenia, pancerz większy o 13 punktów.

Zestaw B: Defensywa (chcesz przeżyć): PAD, Yakumo's Gap Generator, Substitution Doll, Inaba's Medicinal Sceptre, Portable Donation Box, Myon Ballon. (15975)

230 HP, 15% do szybkości ataku, szybkość poruszania się zwiększona o 65 punktów, przyspiesza regenerację HP o 4, +13 do pancerza, +56 dodatkowych obrażeń, +3 STR, +14 AGI, +14 INT.
Na początku gry kupować często Magicshroom Pie, by zwiększyć AGI.

Zestaw C: Łowca (wolisz mordować dziewczynki i potworki za kasę): Internet Addiction Eliminator, PAD, Myon Ballon, Watermelon Sword, Inaba’s Medicinal Sceptre, Sukima Generator (19175):

+17 do pancerza, +88 dodatkowych obrażeń, +17 STR, +14 AGI, szybkość poruszania się zwiększona o 65 punktów, przyspiesza regenerację HP o 4, +230 HP,
Opcjonalnie: Suwako Nice Boat (5550) zamiast IAE, jeśli większość przeciwników nie polega na manie.

Zestaw D: Heart-Throbbing Adventure (jak największe obrażenia): Suwako Nice Boat, Watermelon Sword, Inaba’s Medicinal Sceptre, PAD, Myon Ballon*, Inaba Illusion Weapon(23325)

+194 dodatkowych obrażeń, +13 do pancerza, przyspiesza regenerację HP o 4, +230 HP, +3 STR, o 37% przyspieszony atak.
*Jeśli jesteś hardkorem lub nie grasz on-line, to możesz zamiast tego zakupić High-tech Camera.

5.Wskazówki:
  • Zbieraj power-upy. Każdy jeden punkt zwiększa minimalne i maksymalne obrażenia o 1. To się wydaje mało, ale po jakimś czasie będzie to niezbędne w dalszej rozgrywce, a posiadanie wszystkich 30 może być ciekawym bonusem do obrażeń.
  • Nie używaj "Subterranean Rose", kiedy masz małą ilość HP, a jest chmara różnych wrogów. Mimo, iż Koishi staje się chwilowo rzeźniczką, może zostać łatwo załatwiona przez inną postać z szybkimi pociskami (Utsuho i Hatate) lub ze silnymi umiejętnościami (Cirno lub Flandre). W wypadku AI Improved lub rozgrywki on-line stosuj najlepiej kiedy przeciwnik jest oszołomiony.

***
Na tym na razie kończę mini-poradnik. Będzie on jednak nadal aktualizowany. Może zawierać głupie błędy.

Google_Kriss_Hietala

  • Biedna Kapłanka!
  • Official Final fantasytard of touhou.pl
  • Posts: 1,364
Odp: Build - Koishi Komeiji
« Reply #1, on July 29th, 2011, 10:37 PM »
Polecałbym składać Precious thing bo daje ładny bonus do kasy + sprzedasz go za 90% wartości. Dobre na starter.

Koishi ma pasywy, więc daje rade do 6 lvla bez itemów(dlatego mozna na poczatek kupić szklanke + nekomimi + ogórki i bilet)
Co do kamery sie nie zgodze, że dmg jest słaby. Słaby to może być bonus z kosy lub katany, jednak kamera ma 60% szans na aktywację i zadaje sporo obrażeń. Nie bez powodu na MotK jest zbanowana ;P

Co do ulta.. uzywanie go jak masz mało hp może być w niektórych przypadkach dobrym zagraniem. Wexmy pod uwage sytuacje, jak wrogi hero CIe goni bo masz mało hp... i chce Cię wykończyc... wystarczy ,że się zbliży, odpalasz ult i boom!

Dobrym podpakowaniem koishi jest kość( Inaba scepter) i watermelon sword. Spora ilość agility daje Ci armor, atk speed i poruszanie się. Redukcja armora i basher pozwalają ładnie dręczyć wroga ;P

Michał

  • Zamrożona Żaba
  • Posts: 439
Odp: Build - Koishi Komeiji
« Reply #2, on July 29th, 2011, 10:46 PM »
Quote from Kriss_Hietala on July 29th, 2011, 10:37 PM
Co do ulta.. uzywanie go jak masz mało hp może być w niektórych przypadkach dobrym zagraniem. Wexmy pod uwage sytuacje, jak wrogi hero CIe goni bo masz mało hp... i chce Cię wykończyc... wystarczy ,że się zbliży, odpalasz ult i boom!
Zapomniałem dopisać w jakiej sytuacji. W takiej na pewno się opłaca.

Google_Kriss_Hietala

  • Biedna Kapłanka!
  • Official Final fantasytard of touhou.pl
  • Posts: 1,364
Odp: Build - Koishi Komeiji
« Reply #3, on July 29th, 2011, 10:52 PM »Last edited on July 29th, 2011, 10:58 PM by Kriss_Hietala
Ult trolluje, postacie zasięgowe mogą strollowac koishi stunując/rootując/wysyłając w powietrze lub yukari wrzuci w port. Ew uciekać podprowadzając koishi pod wieżyczki :D

A co do itemów startowych... grzybki moze i droższe od ogórków, ale mozna z nich zrobic kebaby,zupy (uj wie co to trzecie..wygląda jak placek :P)

Michał

  • Zamrożona Żaba
  • Posts: 439
Odp: Build - Koishi Komeiji
« Reply #4, on July 29th, 2011, 11:03 PM »Last edited on July 29th, 2011, 11:05 PM by Michał
Quote from Kriss_Hietala on July 29th, 2011, 10:52 PM
Ult trolluje, postacie zasięgowe mogą strollowac koishi stunując/rootując/wysyłając w powietrze lub yukari wrzuci w port. Ew uciekać podprowadzając koishi pod wieżyczki :D

A co do itemów startowych... grzybki moze i droższe od ogórków, ale mozna z nich zrobic kebaby,zupy (uj wie co to trzecie..wygląda jak placek :P)
Patchouli - Ściana ognia i Koishi będzie na nią nonstop wchodziła. Dodać do tego dynamit i słońce, i Koishi jest przypieczona.
Yukari - Wrzucenie w portal.
Ogółem - wkopanie Koishi w wieżyczki lub w chmarę creepów lub wkopanie (w 971 to się zdarza!) w fontannę, ale to rzadkość :P.

i tak można wymieniać w nieskończoność...

Google_Kriss_Hietala

  • Biedna Kapłanka!
  • Official Final fantasytard of touhou.pl
  • Posts: 1,364
Odp: Build - Koishi Komeiji
« Reply #5, on July 29th, 2011, 11:16 PM »
Wszystko zalezy od postaci. ogółem pasywy koishi sa wnerwiające.

na koishi ult medycynki nie działa :P Ale weź opanuj taką cirno :D ice nova by jej ładnie wchodziła.