News Obecnie jest problem z emailami aktywacyjnymi, dla kont, które jako adres email mają ustawiony @gmail.com.
Jeśli takowy mail nie doszedł pomimo kilku prób (nie trafił do folderu spam), prosimy o jego zmianę, bądź informację na IRC.

Towarzysz Lenek

  • Wróżek
  • Imperishable Cat
  • Posts: 299
SA general fred
« on November 4th, 2011, 08:46 PM »
Prawie o każdej części mamy tutaj ogólny temat - a o najciekawszej nie.
Jestem właśnie po kilku browcach na pusty żołądek i postanowiłem pograć - zgodnie z radą ZUNa - na lunaticu, jako że to żart po wypiciu paru browców. Dla Japońca wystarczy jeden, oni z genetyki mają słabe łby.
Yay! Udało mi się... dojść do Yamame :D
Zwyczajnie gram na easy modo. No co? W wypadku SA Keine wybacza easy modo. Niezbyt chlubnie - do tego zaciąłem się na Orin.
Jak dla mnie - jedyne grywalne Touhou trzeciej generacji. Danmaku w surowej formie, w końcu coś co przypomina EoSD. Do tego chyba najlepszy soundtrack.
Jedyne czego żałuję to to, że nie mamy osobowego pomocnika. Wolałbym chyba system z IN - druga postać na focusie. Tak fajnie byłoby zagrać Patchu (mimo że generalnie team Marisa/Patchu w swoich możliwościach zasysa z połykiem).

В бой, защитники Монолита! В бой! Отомстим за падших братьев наших!

Mayuki

  • Loli w Wiaderku
  • Namusan!~
  • Posts: 3,755
Odp: SA general fred
« Reply #1, on November 4th, 2011, 09:26 PM »
jeśli mogę wtrącić...najtrudniejsza część ever, najwięcej się męczyłem na normalu, na hardzie zawsze Orin i na tym się kończy...
już nawet ufo łatwiejsze od tego...
grafika nawet ładna, jeśli wspomnieć podróż rurą odpływową czy zimę w podziemnym mieście
muzyka klimatyczna owszem...ale to nie nowość u ZUNa

tylko te arty...

Maluetar

  • DABURU SPOJRAAAAAAAA
  • Lunatic Kurwa Eyes
  • Posts: 2,295
Odp: SA general fred
« Reply #2, on November 4th, 2011, 09:32 PM »
To ja wtrące, że czułem się naprawdę bosko kiedy 1ccnałem lunatica jako druga osoba w polsce.
Mayuki: Ja porównuje poziomy trudności gier na lunaticu. SA nawet nie dorasta UFO do pięt jeśli chodzi o poziom trudności.
Quote from Towarzysz Lenek on November 4th, 2011, 08:46 PM
Jestem właśnie po kilku browcach na pusty żołądek
Ja też =D
Ale nie jestem jeszcze aż tak najebany by włączać Touhou xDxDxD

Mayuki

  • Loli w Wiaderku
  • Namusan!~
  • Posts: 3,755
Odp: SA general fred
« Reply #3, on November 4th, 2011, 09:45 PM »
Quote from Maluetar on November 4th, 2011, 09:32 PM
To ja wtrące, że czułem się naprawdę bosko kiedy 1ccnałem lunatica jako druga osoba w polsce.
...która się z tym ujawniła :D
bo masz na myśli listę recordsów na th.pl, ne ?

no cóż, ja taki zajebisty nie jestem, o lunaticu nawet nie myślę na razie (i czasu brak na ćwiczenie), ale pamiętam, że przez dłuuuugi czas nie wiedziałem jak teamem maryśka-alice przejść pierwszy nonspell Parsee jako midboss na normalu (reimu i jej hałąstrą zawsze przechodziłem ale maryśka ni chuja) :D

PookyFan

  • Lunatic Kurwa Eyes
  • Posts: 2,593
Odp: SA general fred
« Reply #4, on November 4th, 2011, 09:52 PM »
PCB extra == ~2tyg.
IN extra == ~2tyg.
MoF extra == ~tydzień

A TE PIERDOLONE SA EXTRA ROBIĘ JUŻ PRAWIE DRUGI MIESIĄC I NIE JESTEM NAWET W POŁOWIE. ALL OF MY RAGE.

Roxiee

  • Rage Quitter
  • Lullaby of the Forgotten Hell
  • Posts: 740
Odp: SA general fred
« Reply #5, on November 4th, 2011, 10:00 PM »
Stage 3 jest dla mnie jednym z najładniejszych stage'ów pod względem doboru kolorystyki i ogólnie grafiki [grafiki postaci pomińmy...].
Poza tym SA to moja druga ulubiona część, bardzo duży plus za muzykę.

Towarzysz Lenek

  • Wróżek
  • Imperishable Cat
  • Posts: 299
Odp: SA general fred
« Reply #6, on November 4th, 2011, 10:14 PM »
Quote from Mayuki on November 4th, 2011, 09:45 PM
ale pamiętam, że przez dłuuuugi czas nie wiedziałem jak teamem maryśka-alice przejść pierwszy nonspell Parsee jako midboss na normalu
Lulz, mi się nim najszybciej udaje bić Parsee.

Mayuki

  • Loli w Wiaderku
  • Namusan!~
  • Posts: 3,755
Odp: SA general fred
« Reply #7, on November 4th, 2011, 10:15 PM »
jeśli już jesteśmy przy SA i postaciach...zauważyłem pewną ciekawą rzecz; odnotowaliście, że ogólnie w tej odsłonie postacie (wrogie) kolorystycznie odzwierciedlają swoje stage/lokacje ? Wszystkie prócz jednej...
(click to show/hide)
Yamame - brąz bo ziemia
Parsee - zielony ale też i brąz, ciut niebieskiego i białego, jednak zielone bo i wnętrze zielone oraz brąz bo znowu ziemia
Yuugi - kolorowo - bo w podziemnym mieście panuje fiesta :D
Satori - róż, jako kolor zbliżony do czerwonego, czyli głównego motywu kolorystycznego stage'a
Orin - tutaj bardziej jej włosy, koloru płomiennego ognia, jak dla mnie rzucające się w oczy

no...i zostaje jeszcze...

...Okuu - zielony + czarny + biały...zimne kolory w stage, w którym ogień, czerwień i żółć wylewa się strumieniami ? WTF ? :D
Quote from Towarzysz Lenek on November 4th, 2011, 10:14 PM
Lulz, mi się nim najszybciej udaje bić Parsee.
no widzisz, a mnie z kolei Reimu + Suika, ewentualnie plus Yukari

PookyFan

  • Lunatic Kurwa Eyes
  • Posts: 2,593
Odp: SA general fred
« Reply #8, on November 4th, 2011, 11:12 PM »
>Mfw grając Marisą B mogę sobie latać dookoła Parsee i jednocześnie w nią napierdalać


critz

  • あやややや~
  • Kryptoskurwiel
  • Posts: 1,640
Odp: SA general fred
« Reply #9, on November 5th, 2011, 02:10 AM »Last edited on November 5th, 2011, 02:13 AM by critz
Quote
A TE PIERDOLONE SA EXTRA ROBIĘ JUŻ PRAWIE DRUGI MIESIĄC I NIE JESTEM NAWET W POŁOWIE. ALL OF MY RAGE.
Don't bother. Omal nie rozwaliłem na tym klawiatury. Na Phantasm przynajmniej czujesz żeś lepszy z czasem i margines błedu znacznie bardziej ludzki... A Yukari to przy niej wróżka pod względem danmaku, bo pijak akurat w SA podkręcił poziom. Już wystarczająco mnie wkurwia że jeden z najbardziej wkurwiających i wymagających wzorów w historii danmaku, który dostał się Sanae-chan polega na strzelaniu ryżem.
A czo do teamów, to nie kupuje tego, że to są drużyny. ZUNowi nie chciało się robić 5 nowych sprite'ów i jednocześnie wywalać main charactery z bycia... main characterami. Marisa za chuja nie bawiłaby się lalkami w normalnych warunkach.

Official Husbando of Sanae-chan. || Z naszym miotaczem danmaku Ty też możesz bezkarnie strzelać do małych dziewczynek!

Mayuki

  • Loli w Wiaderku
  • Namusan!~
  • Posts: 3,755
Odp: SA general fred
« Reply #10, on November 5th, 2011, 09:54 AM »
Quote from critz on November 5th, 2011, 02:10 AM
Już wystarczająco mnie wkurwia że jeden z najbardziej wkurwiających i wymagających wzorów w historii danmaku, który dostał się Sanae-chan polega na strzelaniu ryżem.
jak się ma dobrego nauczyciela...
(click to show/hide)
Rice Porridge in Tube "God's Rice Porridge"
Quote from critz on November 5th, 2011, 02:10 AM
A czo do teamów, to nie kupuje tego, że to są drużyny. ZUNowi nie chciało się robić 5 nowych sprite'ów i jednocześnie wywalać main charactery z bycia... main characterami. Marisa za chuja nie bawiłaby się lalkami w normalnych warunkach.
exacta, poza tym logicznie rzecz biorąc taka Yukari jest zbyt lazy, żeby złazić pod ziemię - zawsze można się wyręczyć pewną kapłanką

PookyFan

  • Lunatic Kurwa Eyes
  • Posts: 2,593
Odp: SA general fred
« Reply #11, on November 5th, 2011, 12:49 PM »
@Critz: ale SA Phantasm jest fanowski, isn't it?

Michał

  • Zamrożona Żaba
  • Posts: 439

PookyFan

  • Lunatic Kurwa Eyes
  • Posts: 2,593
Odp: SA general fred
« Reply #13, on November 5th, 2011, 01:21 PM »
To może powinienem zacząć robić PCB Phantasm... tak dla rozluźnienia. xD
Ale srsly, 3. i 4. spell Koishi... toż tam nie ma miejsca na najdrobniejszy błąd, a deathbombing wymaga kurewsko rozwiniętego refleksu, natomiast bombowanie "na wszelki wypadek" mija się tam zupełnie z celem. A to na tych dwóch spelach zazwyczaj się zatrzymuję. ._.

Michał

  • Zamrożona Żaba
  • Posts: 439
Odp: SA general fred
« Reply #14, on November 5th, 2011, 01:33 PM »Last edited on November 5th, 2011, 07:03 PM by Michał
Quote from PookyFan on November 5th, 2011, 01:21 PM
Ale srsly, 3. i 4. spell Koishi... toż tam nie ma miejsca na najdrobniejszy błąd
W obu kartach wystarczy stać gdzieś pośrodku ekranu i poruszać się horyzontalnie (prawo, lewo, prawo, lewo, prawo, lewo...). Punkty kolizyjne serc nie są wielkie. Wbrew pozorom te karty nie są takie trudne.
Quote from PookyFan on November 5th, 2011, 01:21 PM
deathbombing wymaga kurewsko rozwiniętego refleksu, natomiast bombowanie "na wszelki wypadek" mija się tam zupełnie z celem
Ten opis bardziej by pasował do Depths "Genetics of the Subconscious".