Raczej wolisz grać w UNL. SWR już nikt nie gra, za wyjątkiem znacznie lepszego story mode, ale story mode to nie netplay :V. Zresztą nie widze sensu grać przez sieć w SWR, chyba że ktoś nie może znieść zmiękczenia movesetu Ayi czy braku czopków-cieni Reisen (lol), a tak dostajesz do dyspozycji jeszcze Sanae-chan, Chiruno, Meiling, Okuu i Suwako, a także więcej kart dla każdej postaci. A połączenie ich jest banalnie proste - w folderze UNL masz plik configex123.ini, otwierasz go i pośród japońskich znaków (ew. bełkotu) u góry masz linijkę:
[th105path]
path=
Po znaku równości wpisujesz / kopiujesz drogę do folderu SWR (np. D:\Gry\Touhou\SWR) i śmiga. Alternatywnie możesz obie gry wypakować do jednego foldera i po znaku równości wpisać kropkę ( . ) dla tego samego efektu. Jak to za trudne to po prostu wypakuj obie gry do 1 foldera (możesz zamienić pliki) i ściągnij ten plik:
http://critz.w.interii.pl/configex123.ini(Prawym i zapisz element docelowy jako. W tym pliku mam też ustawione czytelne zapisywanie replayów jako bonus :v)
Po tym wszystkim będziesz miała 18 grywalnych postaci. Aby odblokować Okuu i Suwako wystarczy że przejdziesz story mode UNL przez Sanae-chan na dowolnym poziomie trudności (z continue lub bez), i / albo ściągniesz do folderu UNL ten plik:
http://koumakan.jp/games/score123.datco polecałbym, gdyż w ten sposób także odblokujesz sobie wszystkie karty w grze, proces normalnie kretyńsko długi, bezsensowny i losowy.
Po więcej informacji możesz wejść na sieć "become czapuka" na hamaczi, dzie wszystko Ci wytłumaczą. Jak chcesz z kimś grać to po prostu w
VS network dajesz
server setup i wystarczy że ktoś wejdzie na twój adres ip z hamaczi, a jak chcesz wejść na czyjś to dajesz
Assign IP/port and connect to server i wpisujesz adres ip danej osoby z hamaczi z portem na końcu (zazwyczaj 10800).