News
Obecnie jest problem z emailami aktywacyjnymi, dla kont, które jako adres email mają ustawiony @gmail.com.
Jeśli takowy mail nie doszedł pomimo kilku prób (nie trafił do folderu spam), prosimy o jego zmianę, bądź informację na IRC.
Jeśli takowy mail nie doszedł pomimo kilku prób (nie trafił do folderu spam), prosimy o jego zmianę, bądź informację na IRC.
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
1
4um Games Center / Odp: Propozycje zmian
« on October 19th, 2015, 09:48 PM »
Dla mnie pasuje, mimo że to są sesje story tellingowe, to dzięki takiemu opisowi wiemy czego mamy się spodziewać :D ja mam jedno pytania więcej danmaku oznacza że: jednocześnie może być więcej pocisków czy/i mniej Energi kosztują? (przy okazji statystyki nadal mają jakąś wartość poza walką tak?)
2
4um Games Center / Odp: Ankieta
« on October 19th, 2015, 03:40 PM »
1. Tak mam zamiar no chyba że zostałoby tylko 2 graczy :P
2. cóż bardziej bym traktował że Normal trudno przegrać Hard tutaj już trochę się musisz wysilić a Lunatic trzeba mieć taktykę aka. coś jak w SWAT 4
3. Może jakieś opisanie co jaka robi, żeby zdawać sobie co nasza postać umie a co nie (znaczy tyle że siła zwiększa siłę nie za bardzo pomaga)
4. tutaj nie mam zdania, nie wiem jak trudno by było oceniać (i czy by było sprawiedliwie) gdyby na unikanie patternów wpływało dokładne opisywanie ruchów
5. Ja bym został przy starych, najwyżej skopiuję sobie Damsa, pozmieniam cyferki żeby były na startowe i dodam mu na start coś do obrony bo zapomniałem o tym :P
6. W sumie nie wiem, po prostu żeby było fajnie :D
2. cóż bardziej bym traktował że Normal trudno przegrać Hard tutaj już trochę się musisz wysilić a Lunatic trzeba mieć taktykę aka. coś jak w SWAT 4
3. Może jakieś opisanie co jaka robi, żeby zdawać sobie co nasza postać umie a co nie (znaczy tyle że siła zwiększa siłę nie za bardzo pomaga)
4. tutaj nie mam zdania, nie wiem jak trudno by było oceniać (i czy by było sprawiedliwie) gdyby na unikanie patternów wpływało dokładne opisywanie ruchów
5. Ja bym został przy starych, najwyżej skopiuję sobie Damsa, pozmieniam cyferki żeby były na startowe i dodam mu na start coś do obrony bo zapomniałem o tym :P
6. W sumie nie wiem, po prostu żeby było fajnie :D
3
4um Games Center / Odp: [sesje] Offtop
« on October 19th, 2015, 07:12 AM »
z mojej strony dodam to że ja nie widziałem problemów. Z perspektywy mojej postaci każdy Youkai który nie jest wróżką czy innym "komarem" może stanowić problem (tak jak już napisano nie wiem czy powinienem traktować immunitet że jest czy go nie ma, nawet nie tyle co ja co moja postać), więc w walce bardziej liczy na sojuszników niż na sam siebie. Dla mnie te sesje nie są aż tak złe, jednak chyba coś jest na rzeczy jak Ekkusu i Zhearrimst piszą.
4
4um Games Center / Odp: [ex 2.1] Żywym wstęp wzbroniony
« on October 18th, 2015, 10:13 PM »
Woooh, blisko było. - Gdy tylko zauważam lecącą białą kulkę dymu, czekam na moment kiedy będzie sekundę przed-2 sekundy przed uderzeniem w mnie i lecę do góry, a raczej robię coś bardziej jak skok w powietrzu, po tym jeżeli mnie nie trafił odwracam głowę czy leci w drodze powrotnej na mnie, jeżeli tak robię kolejny unik tym razem szybko "uskakując" w bok. Po ominięciu ducha, jeżeli jestem mniej więcej na lewo, lub prawo dla Sebastiana (no i wyżej nadal) patrzę czy Napalm nadal jest na tyle mocny żeby moje pociski się topiły, jeżeli nie zaczynam strzelać 1m-2m przed Sebastianem z mojej magii, albo używam petard też z celem na 1m-2m przed Sebastianem. - Mam nadzieję że nie stracę całej mojej mocy na tą walkę, byłoby wtedy niezbyt dobrze
Gdybyś nie mógł zrozumieć o co mi chodziło:
(click to show/hide)
Gdybyś nie mógł zrozumieć o co mi chodziło:
5
4um Games Center / Odp: [ex 2.1] Żywym wstęp wzbroniony
« on October 17th, 2015, 02:42 PM »
Jestem dosyć wyżej od moich sojuszników więc nie wiem ile pocisków leci w moją stronę ale napiszę co by było gdyby było ich trochę, najwyżej sekcji o unikaniu nie było)
Nadal wyrzucam co chwilę petardy póki mi się nie skończą. Gdy leci na mnie fala pocisków szukam w nich przerwy przez którą się zmieszczę bez uszczerbku, czekam na odpowiedni moment i ruszam do przodu żeby inne pociski nie zablokowały tej szczeliny, po czym gdy minę falę pocisków cofam się lekko do tyłu.
Wątpię żeby ta strażniczka dała nam spokój i poleciała szukać ayi, ale zawsze można spróbować Ta, zgadzam się z tobą Sebastianie, niby jako dziennikarz jest wszędzie i wszystko widzi, ale nie za bardzo nam chce teraz pomóc, pewnie gdy nie patrzyliśmy ona sobie przemknęła, a nas wykorzystała jako wabik
Nadal wyrzucam co chwilę petardy póki mi się nie skończą. Gdy leci na mnie fala pocisków szukam w nich przerwy przez którą się zmieszczę bez uszczerbku, czekam na odpowiedni moment i ruszam do przodu żeby inne pociski nie zablokowały tej szczeliny, po czym gdy minę falę pocisków cofam się lekko do tyłu.
Wątpię żeby ta strażniczka dała nam spokój i poleciała szukać ayi, ale zawsze można spróbować Ta, zgadzam się z tobą Sebastianie, niby jako dziennikarz jest wszędzie i wszystko widzi, ale nie za bardzo nam chce teraz pomóc, pewnie gdy nie patrzyliśmy ona sobie przemknęła, a nas wykorzystała jako wabik
6
4um Games Center / Odp: [ex 2.1] Żywym wstęp wzbroniony
« on October 14th, 2015, 05:35 PM »
Niby mógłbym okazję w tej chwili przemknąć obok tego strażnika ale co po tym? Co jeżeli po drodze spotkam drugiego takiego ducha, albo jej pani będzie chciała mnie zabić za zawracanie głowy. - Nadal uważam że ta walka jest niepotrzebna jednak gdy tak przedstawiasz sprawę, mam powód żeby odmówić wycofania się - Lecę w stronę ognia (w razie potrzeby jeszcze bardziej zwiększam moją wysokość) i gdybym widział Youmu zaczynam rzucać petardami w jej stronę, przez mechanizm w tych petardach magiczne pociski odpalają się w locie w stronę Youmu.
7
4um Games Center / Odp: [ex 2.1] Żywym wstęp wzbroniony
« on October 13th, 2015, 10:53 PM »
nie za bardzo moje pociski działają, ehhhhh...- rozglądam się czy widzę kogoś chwila, w sumie chyba miałem w kieszeniach jeszcze magiczne petardy które wykonałem przed dostaniem księgi- szukam po kieszeniach tych petard- mam nadzieję że powietrze po tym napalmie ochłodzi się za niedługo
8
4um Games Center / Odp: [ex 2.1] Żywym wstęp wzbroniony
« on October 11th, 2015, 09:22 PM »
tego się nie spodziewałem odlatuję szybko do góry o parę metrów i później przeciętną prędkością do tyłu uważając żeby nie wlecieć w moje pociski, (a względem schodów i ratty jeszcze bardziej w lewo) i lekko w moje lewo tak żeby móc strzelać w Youmu bez narażanie Ratty na mój ogień, W trakcje ruchu strzelam centralnie w Youmu zmieniając przy tym szybkość lotu zależnie czy przede mną albo we mnę lecą moje pociski (pociski przed odbiciem o tarczę leciały jeden za drugim więc gdyby nadal tak było to na spokojnie ich uniknę, a gdyby bardziej się rozdzieliły no to nadal jestem trochę wyżej więc mało tych pocisków powinno lecieć w moim kierunku)
9
4um Games Center / Odp: [ex 2.1] Żywym wstęp wzbroniony
« on October 10th, 2015, 06:03 PM »
no pięknie, jak zwykle nie mogło się obejść bez walki. Cóż, skoro trzeba. Wzlatuję metr nad ziemię, odlatuję w 7 m w lewo a w trakcje lotu otwieram księgę (księga nadal jest do mnie przywiązana więc w razie potrzeby mogę ją upuścić z rąk a ona nie spadnie na ziemię) i zaczynam strzelać trzymając w drugiej ręce księga na drodze ruchu youmu lodowymi pociskami danmaku które lecą jeden za drugim, celuję metr- półtora przed youmu, oprócz momentu kiedy miałbym już trafić w Sebastiana, wtedy celuję już w centralnie youmu (jako że strzelam pod kątem to youmu ma utrudnione unikanie lewo-prawo)
10
4um Games Center / Odp: [sesje] karty zaklęć
« on October 7th, 2015, 05:43 PM »
cóż w sumie zrobię te karty w końcu bo już z miesiąc za nie się biorę:
Warming ice: Bariera mocy
Użytkownik tworzy barierę z magicznego lodu. Według woli użytkownika bariera ma dowolny kształt i wytrzymałość ale dłuższe podtrzymywanie zaczyna męczyć użytkownika. siła z samego spellcardu pozwala na przetrzymanie np. przez 30 sekund kopuły w której jest grupa osób o wytrzymałości zdolnej wytrzymać ataki w stylu tych 3 promieni cirno w soku/ przez 30 sekund ścianę za którą schowają się ludzie przed (za chwilę poszukam jakiegoś spellcarda który tutaj by pasował)/mała ściana która jest zdolna zablokować final sparka
Lodowa pułapka
W miejsce wybrane przez użytkownika tworzy się pentagram na planie koła o średnicy 5m, jego tworzenie zajmuje 5 sekund. Użytkownik może w każdej chwili "odpalić", po odpaleniu z boków pentagramu formuje się natychmiastowo (ułamki sekundy) lekko przechylona do środka bariera która ma czubek na wysokości 6 m nad pentagramem
Warming ice: Bariera mocy
Użytkownik tworzy barierę z magicznego lodu. Według woli użytkownika bariera ma dowolny kształt i wytrzymałość ale dłuższe podtrzymywanie zaczyna męczyć użytkownika. siła z samego spellcardu pozwala na przetrzymanie np. przez 30 sekund kopuły w której jest grupa osób o wytrzymałości zdolnej wytrzymać ataki w stylu tych 3 promieni cirno w soku/ przez 30 sekund ścianę za którą schowają się ludzie przed (za chwilę poszukam jakiegoś spellcarda który tutaj by pasował)/mała ściana która jest zdolna zablokować final sparka
Lodowa pułapka
W miejsce wybrane przez użytkownika tworzy się pentagram na planie koła o średnicy 5m, jego tworzenie zajmuje 5 sekund. Użytkownik może w każdej chwili "odpalić", po odpaleniu z boków pentagramu formuje się natychmiastowo (ułamki sekundy) lekko przechylona do środka bariera która ma czubek na wysokości 6 m nad pentagramem
11
4um Games Center / Odp: [ex 2.1] Żywym wstęp wzbroniony
« on October 7th, 2015, 05:30 PM »
Eh... pięknie a tamta dwójka już chce walczyć... Chwila, może jednak się dogadamy? Nie ma co niepotrzebnie walczyć, naprawdę nie będziemy przeszkadzać pannie Yuyuko. Mamy naprawdę ważną sprawę, inaczej nie przychodzilibyśmy aż tutaj. postaram się zachować chociaż pozory spokoju, ale gdyby nas zaatakowała no to... cóż mam moją księgę
12
4um Games Center / Odp: [ex 2.1] Żywym wstęp wzbroniony
« on October 6th, 2015, 06:12 PM »
cóż nie wiem czy to był dobry moment na te podsumowanie ratto, te katany nie sprawiają żebym czuł się tutaj komfortowo, ale co zrobić razem z sebastianem i rattą też się ukłoniłem Nie będziemy sprawiać problemów ani nie będziemy uciążliwi dla panny yuyuko i jej gościa.
13
4um Games Center / Odp: [ex 2.1] Żywym wstęp wzbroniony
« on October 5th, 2015, 09:39 PM »
Musimy wejść do góry więc drogę znamy, w sumie aya brzmiała jakby znała dobrze to miejsce, jeżeli stali bywalcy są mili to chyba nie powinno być problemów wchodzę po schodach do góry
15
4um Games Center / Odp: [ex 2.1] Żywym wstęp wzbroniony
« on October 4th, 2015, 07:53 PM »
Jakoś tak spokojnie, w sumie mi tak pasuje, Hmmm wolałbym wyjść z tego żywy Ratto, no to do krainy duchów lecę za ayą