News Obecnie jest problem z emailami aktywacyjnymi, dla kont, które jako adres email mają ustawiony @gmail.com.
Jeśli takowy mail nie doszedł pomimo kilku prób (nie trafił do folderu spam), prosimy o jego zmianę, bądź informację na IRC.
Recent Posts
51
4um Games Center / Odp: Ankieta
« on October 19th, 2015, 04:00 PM by Red Fedora »
1) Tak, dopóki będzie chętny MG. No i taki co nie zapomni o sesji.
2) Najlepiej by reprezentowały trudność wyzwań stawianych podczas sesji. Nie musi być to koniecznie walka. Może być to też śledztwo bądź dekonspiracja spisku. Sesje Easy też powinny mieć rację bytu. No kurde, to nie danmaku. Tu nie trzeba ciągłego ciśnienia by było zabawnie.
3)  To co zaproponowałeś ma rację bytu ale muszę jeszcze na tym podumać.
4) ważne jest to by był dobry obraz sytuacji w czasie walki.
5) Obojętne. Nie przywiązałem się jeszcze do Electry.
6) Różnorodności. By każda sesja była inną przygodą. Bo i jeszcze trochę mniej poważnej atmosfery. Fajnie by było czasem zagrać coś w luźnym klimacie.
52
4um Games Center / Odp: [sesje] Offtop
« on October 19th, 2015, 03:44 PM by Cthulhoo »
I jeżeli zbierze się odpowiednia liczba graczy, wszystko zostanie wyjaśnione i nie będzie już żadnych wątpliwości, to sesje ruszą dalej.
53
4um Games Center / Odp: [sesje] Offtop
« on October 19th, 2015, 03:42 PM by Red Fedora »
Mi się wydaje ze niektórzy po prostu czytają te sesje. I chcą by się toczyły właśnie z tego powodu.;)
54
4um Games Center / Odp: Ankieta
« on October 19th, 2015, 03:40 PM by 11dam »
1. Tak mam zamiar no  chyba że zostałoby tylko 2 graczy :P

2. cóż bardziej bym traktował że Normal trudno przegrać Hard tutaj już trochę się musisz wysilić a Lunatic trzeba mieć taktykę aka. coś jak w SWAT 4

3. Może jakieś opisanie co jaka robi, żeby zdawać sobie co nasza postać umie a co nie (znaczy tyle że siła zwiększa siłę nie za bardzo pomaga)

4. tutaj nie mam zdania, nie wiem jak trudno by było oceniać (i czy by było sprawiedliwie) gdyby na unikanie patternów wpływało dokładne opisywanie ruchów

5. Ja bym został przy starych, najwyżej skopiuję sobie Damsa, pozmieniam cyferki żeby były na startowe i dodam mu na start coś do obrony bo zapomniałem o tym :P

6. W sumie nie wiem, po prostu żeby było fajnie :D
55
4um Games Center / Odp: [sesje] Offtop
« on October 19th, 2015, 03:12 PM by Raion »
Czemu tu piszą ludzie którzy nie grają?
56
4um Games Center / Odp: [sesje] Offtop
« on October 19th, 2015, 02:52 PM by critz »
Quote from Kamruz on October 19th, 2015, 12:49 PM
Dopiero co zrobiliście postać i wybieracie się nią na Hardy / Lunatiki, a potem macie pretensje że trafiacie na przeciwników, którzy mają umiejkę zajebania was z miejsca.
W takiej grze jest bardzo ważny rozwój postaci. Czym dalej uda wam się rozwinąć grę tym więcej umiejętności i statystyk zdobywacie. Co to zmienia skoro przeciwnicy dalej są silni? A to że macie większe pole do manewru. Z każdym zdobytym skillem otwiera wam się dodatkowy szereg kombinacji, które można wykorzystać. Trzeba rozwijać swoją postać zanim się pójdzie na final bossa.
W teorii, zajebisty pomysł. W praktyce, pójdziesz sobie pogrindować na paru przyjemniejszych sesjach, uznasz że wreszcie masz szansę przeciw wyższym kanonom, a tu MG mówi "pierdolę". Stąd moje wahania.
Quote from Kamruz on October 19th, 2015, 12:49 PM
Kurwa, panowie. Nie śledzę tego RPGa ale wyczytałem że odbyła się walka przeciwko Yuyuko. Yuyuko może cię po prostu zabić. Tak po prostu, nie wygrasz przeciwko niej chyba że zawczasu wypiłeś Hourai Elixir czy zdobyłeś jakiś inny immunitet przed śmiercią. Yuyuko nie jest postacią, która by was chciała zajebać tak po prostu, a z tego co widzę to się jej nieźle napatoczyliście. W RPG chodzi o to że przed każdą sytuacją w jakiej się znajdziesz trzeba podjąć odpowiednie kroki. Trzeba się liczyć z tym że są wybory są dobre, złe i gorsze oraz na konsekwencje wynikające z nich.
Ale chyba znasz setting na tyle dobrze, by wiedzieć czym są zasady spell cardów (zaimplementowane w danmaku tudzież w bijatykach)? Widmo śmierci jest ok, ale skoro w kanonie dziewczyki walczą ze sobą uczciwie i bez one-hit killi, to z jakiej racji mielibyście sobie w sesji tak po prostu ustalić że spory procent postaci kanonicznych posiadających złamane moce (Reimu, Sakuya, Remilia, Flan, Yuyuko, Yukari, Kaguya, Keine, Mokou, Junko, etc.) to kompletnie off-limits NPC bo nie da się z nimi wygrać choćbyś miał 10 sesji zaliczonych (lol kyuu)?
57
4um Games Center / Odp: [sesje] Offtop
« on October 19th, 2015, 02:52 PM by Cthulhoo »
Na razie chcę wiedzieć, na czym stoję. Jeżeli będę miał wyraźne przesłanki, że coś z tego może wyjść, to chętnię się za to wezmę.
58
4um Games Center / Odp: [sesje] Offtop
« on October 19th, 2015, 02:49 PM by h-collector »
Ok. Raion oficjalnie przynajmniej tymczasowo rezygnuje z prowadzenia.
Więc teraz pytanie go chciałby się podjąć i zająć stanowisko moda działu?

Red_Fedora zaproponował mi kandydatorę Cthulhoo
59
Aktualności / Odp: 20 rocznica Touhou
« on October 19th, 2015, 02:35 PM by Sulejman »
Czy można potwierdzić, że Reimu i Marisa przybyły na imprezę? Ostatnio YY Gapservice miał awarię systemu. Czekamy na 30lecie. Na pixivie było kilkanaście przynajmniej prac pod hasłem tej rocznicy, można je znaleźć na danbooru, powstał stosowny pool dla nich. ;]
60
4um Games Center / Propozycje zmian
« on October 19th, 2015, 02:31 PM by Cthulhoo »
Ok, nie czekając na wasze odpisy, sam chcę zaproponować parę rozwiązań i czekam na waszą opinię:
1) Statystyki:
Mądrość: wpływa na ilość danmaku, jakie jesteśmy w stanie wystrzelić bez potrzeby używania kart zaklęć.
Siła Woli: statystyka ta, poza wytrzymałością psychiczną, będzie brana pod uwagę przy zadawanych obrażeniach od danmaku oraz kart zaklęć bazujących na pociskach. Innymi słowy, postać obdarzona bardzo wysoką siła woli będzie dużo skuteczniej używała danmaku od typowego fizola, który posiada jej mało.
Percepcja: Postaci z wyższą percepcja niż zręcznością, będą korzystać z wartości tej cechy, przy unikaniu układów pocisków.

2) Wartości łączone statystyk, czyli czasem potrzeba być dobrym w paru dziedzinach:
Grejzing: zdolność pozwalająca wyminąć pociski przeciwnika oraz szybko skrócić dzielący dystans między walczącymi (odpowiednik dasha z bijatyk): (Zręczność+Szybkość)/2
Zonowanie: czasem zależy nam na utrzymaniu swojej pozycji mimo ostrzału wroga. Na przykłąd, jak jesteśmy magami walczącymi na dystans: (Zręczność+Percepcja)/2. To taki tryb focus, w którym poruszamy się wolno i ostrożnie, w celu minimalnej zmiany swojego położenia, lecz za razem uniknięcia wszystkich ataków. Nie zależy nam wtedy na zmianie dystansu.

3) Danmaku: każda postać je posiada. Im większa Mądrość, tym możemy spamować ich większą ilością na raz. Czyli magowie stają się artyleriami pocisków mogącymi zaspamować wroga, natomiast fizole muszą bazować na pojedyńczych pociskach i umiejętności skrócenia dystansu. Ich natura będzie nową rubryką w karcie poataci.

4). Latanie: Już nie będzie kosztowało energii. Dużo walk w Gensokyo dzieje się w powietrzu i dużo starć może wyglądać jak w HM/ULiLu. Każda postać posiada umiejętność poruszania się w powietrzu, chyba że gracz stwierdzi inaczej.

5) Śmierć i blizny: czyli rzecz, któa budziłą sporo kontrowersji. Teraz konsekwencją przegranej walki nie będzie utrata postaci, lecz wymęczenie jej na tyle, iż nie będzie w stanie kontynuować dalej przygody. Będzie musiałą wrócić do domu i zregenerować siły oraz przebrać się w całe ubranie. Jednak jej życiu nie będzie już więcej zagrażało żadne niebezpieczeństwo. Znika też system blizn, dostateczną karą za niepowodzenie będzie dostanie mniejszej ilości cech za zawalenie misji, bądź też walki. Innymi słowy: jak ktoś głupio odpadnie na starcie walki, nie zostanie za nią nagrodzony, przez co będzie miał mniej punktów do rozdania.

6) Patterny: z przyczyn technicznych gracze nie będą mieli do nich dostępu, w przeciwieństwie do przeciwników, lecz tutaj ich ilość będzie uzależniona od poziomu trudności sesji i będą bazować na atakach ze story mode w bijatykach, a nie na atakach z danmaku shooterów. Wyjątkiem są postaci, które nie pojawiły się w bijatykach, lecz tutaj będą one dostosowane do realiów RPGa.

Czekam na Waszą opinię.