Takie podsumowanko moje własne sobie zrobię
Cthulhoo - Mało bystre i silne ale zapierdala jak motorówka. Zwinne, może unikać danmaku jak żadna inna postać. Moc fabularno-przeszkadzajkowa z pewnym potencjałem ofensywnym, bo burza. Dobry cover spellcard.
Siła - 50%
Zręczność - 210%
Szybkość - 150%
Wytrzymałość - 100%
Mądrość - 50%
Siła Woli - 50%
Percepcja - 120%
Energia - 130%
Dams - Magiczny glasscannon. Flexible z uwagi na w miarę wyrównaną mądrość/siłę woli i nieokreśloną ścieżkę rozwoju. Poza tym przeciętniak.
Siła: 50%
Zręczność: 100%
Szybkość: 100%
Wytrzymałość: 50%
Mądrość: 200%
Siła woli: 160%
Percepcja: 100%
Energia: 100%
Ekkusu - Artyleria wymagająca osłony i czasu na rozstawienie, bo ani niczego nie uniknie ani nie ucieknie ani za dużo nie wytrzyma. Ale jak dostanie chwile czasu to full ofensywa i ratunku i pomocy. Karty ewidentnie ofensywne z elementami defensywy.
Siła: 30%
Zręczność: 50%
Szybkość: 50%
Wytrzymałość: 70%
Mądrość: 250%
Siła woli: 115%
Percepcja: 115%
Energia: 180%
Zhearrimst - kolejny czołg, ale z dużymi zderzakami więc wytrzymalszy, do tego regenerujący się. Zastanawiam się czy wie, skąd się biorą dzieci. Nawet dobra kontrola.
Siła – 150
Zręczność - 80
Szybkość - 70
Wytrzymałość - 200
Mądrość - 30
Siła Woli - 150
Percepcja - 130
Energia -50
Archi - fizyczny-techniczny-scientist. Czołg któremu potencjalnie nawet magia z zaskoczenia nie straszna. Sporo sprzętów, a arsenał może się powiększyć i to znacznie. Wielebny Dreadnought.
Siła 120%
Zręczność 110%
Szybkość 30%
Wytrzymałość 140%
Mądrość 150%
Siła Woli 150%
Percepcja 110%
Energia: 30%
Zanarhi - Niestabilny psychicznie, niezbyt uważny fizyczny nakurwiacz wspomagający się magią, chociaż magiem nie jest. Tylko czekam na jakieś próby mind controllu, chociaż poza tym przydatny mocno. Z Astro by sobie pogadali. Praise the Sun.
Siła - 150
Zręczność - 130
Szybkość - 130
Wytrzymałość - 120
Mądrość - 100
Siła Woli - 50
Percepcja - 60
Energia - 120
Red Fedora - Captain Teemo on duty. Duża percepcja pozwala na zwiad, chociaż ta niska szybkość...
Siła - 120
Zręczność - 100
Szybkość - 70
Wytrzymałość - 130
Mądrość - 80
Siła Woli - 50
Percepcja - 170
Energia - 80
Czyli mamy 3 typowo fizyczne (Zhearrimst, Archi, Fedora), jeden miks (Zanarhi), jedno agility (Cthulhoo) i dwa magic (Ekkusu i Dams)
Śmiesznie.