1.30 outZmiany które zauważyłem:
Nowe skille i specjale (każda poza Kokoro dostała po jednym tym i tym):
-Reimu dostała średni atak z rozpędu do przodu. Jej spellcard to duży, stacjonarny yin-yang w kierunku dolno-przednim, który potem można posłać innym przyciskiem kopem na przeciwnika.
-Marisa dostała błyskawiczny ostrzał igłami, którego może używać też pod kątem. Świetny, ale jej fireball special jest teraz niepotrzebny. Jej spellcard to świetne Skittlesy atakujące wrogów z bliska już po deklaracji i tworzące duży pierścien po użyciu. Gut.
-Ichirin dostała powolny zamach łapą Unzana z góry, chyba słabe. Jej spellcard to wielki prosty Unzana z długim startupem i mega obrażeniami. Pewnie dobry na white knockdown.
-Byakuren dostała od Meiling One Inch Punch z bardzo krótkim zasięgiem. Gówno. Jej spellcard to ogromna łapa waląca ciosem karate za ogromne obrażenia, po dość długim startupie. Pewnie dobry na white knockdown.
-Futo dostała małe tornadko którym może strzelać też pod kątem i staje się wielkie po dotknięciu talerza. Jej spellcard to wielkie pole, wewnątrz którego obrzuca wroga rupieciami wielkimi zależnie od ilości złamanych talerzy. Elo.
-Miko dostała prawie pionowy deszcz ostrzy na ustawiony kierunkiem skilla dystans. Jej spellcard to wielki, szybki lazor. Oryginalne, nie?
-Nitori dostała fajną, dużą falę z głośników za 60 baterii którą może strzelać pod kątem. Her spellcard posyła w niebo rakietę o słabym damage, która zaraz przywołuje deszcz i potężną powódź na dole ekranu na kilka sekund. Na papierze fajne, w praktyce gówno.
-Koishi dostała błyskawiczny zamach wokół siebie w kształcie serca bez aktywacji. Epic. Jej spellcard, jakieś odniesienie do Steins;Gate w nazwie, strzela w pozycje wroga 2 wielkimi laserami i może być aktywowany do 3 razy na deklarację. 2x epic. Może teraz da się nią grać.
-Mamizou dostała specjal, gdzie używa ataku przeciwniczki. Badziew. Jej spellcard to wybuch na średni dystans zmieniający wroga w wolniejsze i nie atakujące zwierzę na kilka sekund. 10/10 god tier
:D.
Zmiany pocisków (jestem zbyt chujowy by zauważyć melee):
-Pierścienie Shinto Ichirin lekko spadają w dół i są chyba jeszcze wolniejsze.
-Lasery Y Koishi teraz atakują od razu przy aktywacji, a potem jeszcze raz w zasięgu. Pojawia się też wokół niej marker gdy załadowała atak.
Marisa teraz wyciąga Hakkero podczas używania Master Sparka, a Koishi jest bardziej moe gdy używa Release of the Id. Więcej kolorów.
Nie ma arcade mode i ani śladu po Moriyach czy kimkolwiek innym. Nowe skille też liczą się do religii, choć to bez sensu bo nie ma już równowagi 2-2-2. Cóż, zawsze to jakaś poprawa.
EDIT: O kurwa, ładowane ataki nie są już tylko na Buddyzmie. Nie wiem więc po co teraz grać tą religią.
EDIT2: Lel, teraz prawie wszystkie pociski poza Tao można posyłać pod kątem, choć na Buddyzmie też większość pocisków nie może bo mają za krótki zasięg albo bo po prostu nie. Pewnie osłabili pozostałe religie by było po co grać Shinto i Non-allignment xD.
Już widzę że są też nowe pozy: