O kurwa, nie polecam IaMP do treningu w HM. Obie mają deklarację kart... i na tym podobieństwa się kończą. IaMP jest multum razy bardziej techniczne, nie ma lotu
w ogóle w przeciwieństwie do swobodnego popierdalania sobie po mapie, ni ma autocombo, normale zmieniają się w pociski w zależności od odległości od wroga, gra na bloku jest znacznie, znacznie ważniejsza, combosy wymagają nieporównywalnie więcej treningu a gra ma normalne wpisy typu 623 zamiast odpalania wszystkiego jednym klawiszem, dochodzą bomby do przedłużania combo czy uwalniania się, etc etc. Sporo IaMPowców obśmiewa Soku jako każualową grę (głównie przez uproszczenia i losowość pogody), więc ich stosunku do HM można się domyślić.
Ja osobiście od IaMP stronię, może poza oglądaniem brata, meczy na YT czy czasem teorii. Jedyne co bym osiągnął graniem w to to rozjebanie sobie wymasterowanych odruchów w Soku. A najlepszym na chwilę obecną źródłem combosów i strategii jest
http://shinkirou.koumakan.jp/ w połączeniu z ewentualnymi combo video / tutorialami na YT. A pograć sobie można na kanale #shinkirou na IRCu w sieci irc.rizon.net (tak, tej samej co #touhoupl), chociaż na razie metagame jest właściwie szczątkowy ze względu na ciągłe zmiany i patche. Z czasem na pewno rozkminione zostaną lepsze opcje, ale już teraz polecam zerknąć na to wiki by się nauczyć mechaniki, czy choćby obczaić że np.
Reimu używa 4Flashkick (do tyłu) i 6Youkai Buster (do przodu) w większości kombo gdy będziemy budować talię.