Nie wiem gdzie Ci jej tak brakuje w poprzednich bijatykach, może chcesz zagrać? :v
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
« Reply #30, on October 5th, 2012, 08:24 PM »
Nie wiem gdzie Ci jej tak brakuje w poprzednich bijatykach, może chcesz zagrać? :v
No nie, tylko nie wojny religijne
*odchodzi czekać na phantasmagorie*
może zagrałem i i tak mi mało było ?
Btw, na upartego phantasmagoria też mogłaby mieć ślady wojen religijnych
Wątek fabularny zakładam taki, że zwyczajnie spotkały się trzy religie w Gensokyo i wystarczyła mała iskierka, żeby ich napuścić na siebie, innymi słowy wojna o głupotę, do której doprowadził ktoś, kto się nudził.(click to show/hide) Btw, na upartego phantasmagoria też mogłaby mieć ślady wojen religijnych
@fabuła
Wrzuciłem link do tłumaczenia w pierwszym poście jeszcze wczoraj, jakby co.
lol usunęli
Jeśli wierzyć pogłoskom z MotK, to pasek wokół portretu może przedstawiać stan aprobaty, bo to na szarym oznacza "bez zdania/nie obchodzi mnie to". Na pewno pasuje do "przyciągającej walki o popularność", ale nie mam bladego pojęcia jak to zostanie zaimplementowane w bijatykę :V.
Moje typy co do stylu walki:
Kyouko - szybka i zawiła, z błyskawicznymi i odbijającymi się pociskami, ale słabiutka w fizykalach. Może ponakurwiać trochę miotłą, ale nie tak jak Marisa. Fun shit, raczej jak Sakuya czy Reisen.
Seiga - Marionetkowa postać walcząca w parzę z Yoshiką w stylu Carla z Blazblue + shitload naprowadzanych duchów. Może być też Faustowatym typem robiącym w chuja stylem walki (przechodzenie przez ściany, ataki z zaskoczenia). Też niezbyt mocna w mordoklepaniu.
Tojiko - Powolna jak Yuyuko, ale z intensywnym spamem piorunami. Elektryczna Okuu?
Futo - typowy spellcaster, pewnie zmodyfikowana Patchy. Rozjeżdzanie łódką gratis.
Miko - Zaawansowany area control za pomocą duchów + fizykale z mieczem. Nowa Komachi, może lekko szybsza.
Kogasa - tricks tricks and moar tricks. Dziwny, chwiejny, ale i zaskakujący i zabójczy w dobrych rękach moveset, głównie pociskami.
Nue - "Where-the-fuck-is-she-now" w stylu Suwako, z teleportami, znikaniem i nagłymi zmanami kształtu. IMO nie do przewidzenia.
Mamizou - Fajterka fizyczna z transformacjami jako zwody do ataku z zaskoczenia i zwierzątkami do supportu. Dla pełnego efektu wyobrazić sobie Makoto Nanayę, najlepiej ze strojem :33.
Nazrin - dobry zasieg fizycznych ataków patyczkami + błyskawiczne ataki wahadełkiem jako specjale. Fizykale + dziwne pociski typu Youmu, tylko wahadło zamiast Myona?
Ichirin - ehehe :V. Powolna w chuj, ale najlepsze fizyczne w grze zarówno zasięgem jak i mocą. Gra pociskowa prawie żadna.
Murasa - klon May z GG, mocne klepanie po mordach kotwicą + water traps do utrzymania przeciwniczki tam, gdzie można ją napierdalać. Shitload of fun :3.
Shou - beam spam lepszy niż Maryśki + trochę rushdownu w stylu spellcardu Hungry Tiger z Double Spoiler. Może powolny start-up wszystkiego, inaczej byłaby raczej przesadzona. For advanced players.
Byakuren - Sporo power-upów i nawracanie piąchopiryną z okazjonalnym zajebistym wysadzaniem na wysokopoziomowych spellcardach.
To nie RPG tylko bijatyka... tu liczy się gameplay, mechanika nie fabuła.