Testy są git, pytanie tylko czy to co gracz opisze/wymyśli ma jakikolwiek wpływ na powodzenie w danej konfrontacji liczb. Czyste porównanie statystyk postaci niweluje wkład graczy w planowanie działań. Powiedzmy, że różni gracze atakują daną osobę, szansa każdego z nich oparta jest na statystykach i szczęściu z rzutu kością, jak będzie przedstawiona przewaga uzyskana przez opis któregoś z ataków? Tak czy siak, większość tutaj chyba nie ma w tym doświadczenia, przynajmniej ja nie, więc w sumie dobrze, że test był na głupim żarciku. :v W każdym razie, przedstawię na przykładzie to, co miałem na myśli.
Oddziały tam mają swoje statystyki typu organizacja, siła ataku przeciwko piechocie, przebicie pancerza, morale, pełno różnych cech. Niemniej jednak, jak widać poza rollami na te staty są jeszcze plusy i minusy dorzucane do rezultatu i wynikające z sytuacji, zależnie czy dana strona atakuje czy się broni etc. Oczywiście, trudno zastosować jednolitą skalę w tego typu sesji, niemniej jednak pewnie od tego jest GM by rozstrzygał takie kwestie.
:P