Oto lista aktywnych graczy(czyt. nie-AFKerów) wraz z postaciami w porządku alfabetycznym. Lista będzie aktualizowana na bieżąco. Zapewne potencjalnym graczom nie chce się przeglądać offtopu, więc dam też ogólne info jak dołączyć do sesji.
Wstęp dla zainteresowanych sesjami
(click to show/hide)
[NOWA] - Sesja dopiero ogłoszona i jeszcze nie rozpoczęta, lecz gracze dokonali już wyboru sesji, lub go rozważają
[ZAKOŃCZONA] - Sesja zaliczona
[TRWA] - Trwająca sesja
[NIEZALICZONA] - Sesja przerwana lub gracz został wyłączony(poprzez eliminacje, bez ukończenia swojego zadania) podczas jej trwania, otrzymując jedynie połowę expa
Ostatnie Ulepszenia
(click to show/hide)
Wstęp dla zainteresowanych sesjami
Jeśli jesteś zainteresowany/a sesjami, możesz do nich dołączyć korzystając z poniższych szablonów. Poszukujemy również nowych Mistrzów Gry.
Info:
* Setting to oczywiście Gensokyo, ale klimat i sposób rozwiązywania problemów różni się znacząco od tego z gier ZUNa(bardziej przypomina Hisotensoku czy SWR)
* W sesjach trzymamy się canonu(mimo, że sesje same w sobie są fanonem), więc są w poważnym tonie... choć od czasu do czasu w niektórych odpisach można wychwycić jakąś małą aluzję do memów
* Są to sesje storytellingowe, zatem nie korzystamy z kostek internetowych ani innych takich
* Każdy odpowiada wtedy kiedy ma czas, ale staramy się przynajmniej raz w ciągu dwóch dni( jednego jeśli sesja jest dynamiczna)
* Po skończonej serii sesji MG po kilku dniach przerwy daje nazwy nowych sesji wraz z poziomem trudności, a gracze wybierają tą, która wydaje się im najodpowiedniejsza
* Metagaming (Używanie wiedzy pozapostaciowej) i powergaming są karane BARDZO boleśnie, a dobre odgrywanie postaci nagradzane;
to znaczy, że jak będziesz grzeczny/a to Twoja Waifu PRZYPADKIEM może zechcieć wykopać się z Tobą w onsenie, lecz jeśli nie... wystrzegaj się wściekłych lodówek zrzucanych przez rozwścieczonych bogów
* Nieobecności lub inne problemy, które nie pozwolą w najbliższym czasie na odpis powinny być zgłaszane w [Sesje] Offtop
* Sesje ''EX'' to sesje spin offy, prowadzone przez innych graczy niż Ekkusu
* Długość odpisów - to zależy: jak sesja jest szybka i dynamiczna mogą być krótkie, a jeśli powolna mogą być i textwalle ;P
* Danmaku - jak na razie używają w większości tylko NPC
* Karty Zaklęć - niezbyt się przydają poza walkami, więc tworzenie ich nie jest obowiązkowe (np. Saito nie ma żadnych, a radzi sobie doskonale)
Tworząc nową postać korzystamy z Karty Postaci poniżej. Są dwie wersje: Zwykła i dokładna.
ZwykłaDokładna(click to show/hide) Code: [Select] [b]Imię:[/b]
[b]Nazwisko:[/b]
[b]Rasa:[/b]
[b]Moc: [/b]
[b]Wiek: [/b]
[b]Miejsce zamieszkania/bytowania: [/b]
[b]Opis wyglądu: [/b]
[b]Charakter: [/b]
[b]Historia:[/b]MG łaskawszym okiem patrzy na charaktery dokładniej opisane. "Chaotyczny dobry" nie załatwia sprawy i nie określa niuansów związanych ze specyfiką danej postaci. Historia postaci powinna być również obszerna, ponieważ pomaga to MG dopasować postać do sesji. Poniżej znajduje się przykład dobrze wypełnionej karty.(click to show/hide) Code: [Select] [b]Imię[/b]:
[b]Nazwisko[/b]:
[b]Rasa[/b]:
[b]Moc[/b]:
[b]Wiek[/b]:
[b]Płeć[/b]: kobieta/mężczyzna
[b]Waga[/b]: X kg
[b]Wzrost[/b]: X m
[b]Miejsce zamieszkania[/b]:
[b]Wygląd[/b]:
[b]Charakter[/b]:
[b]Historia[/b]:
Dobrze by było również, gdyby przy opisie wyglądu znajdował się obrazek, przedstawiający mniej-więcej odgrywaną postać. A co do ras...tu jest lista najczęściej spotykanych youkai, jeśli komuś nie chce się wyszukiwać jakiś niespotykanych stworzeń.
Przykładowa KP(click to show/hide) Imię: brak
Nazwisko: j/w
Rasa: Alura Une
Moc: Cechy roślinne
Wiek: 7 dni w formie mobilnej
Płeć: kobieta
Waga: 57 kg
Wzrost: 1,70 m
Miejsce zamieszkania: Las Magii
Wygląd: Od ogółu do szczegółu. Dziewczę ogólnie sprawia wrażenie że jest osobą bardzo delikatną. Niepozorna i wątła budowa ciała powoduje, że obserwator mógłby uznać, że nie jest zdolna podnieść rzeczy cięższej niż plecak typowego ucznia... no, szkoły średniej. Acz i tak mógłby dojść do wniosku, że jest to praca dla niej trochę za ciężka. Kolejną rzeczą potęgującą to wrażenie jest jej delikatna i utrzymana w niemalże doskonałym stanie cera. Żadnych znamion, pieprzyków, odbarwień, blizn, włosków... po prostu nic. Jakby jakaś istota nie z tego świata zstąpiła na ziemię... cóż, ale nie jest to jedyny element który skłania do takich konkluzji. Chociażby jej "włosy" - przypominają one raczej liście. Wokół jej głowy krótkie i gęste, a od tyłu, gdzieś tak od potylicy, wyrastają z niej o wiele dłuższe (Chociaż jest ich o wiele mniej), nieco masywniejsze i szersze, sięgające aż do kolan. Dodatkiem dodającym jej uroku są dwa kosmyki tych bujniejszych opadających swobodnie przed jej nietypowymi uszami. Dwa trójkąty wystające z głowy, odchylone nieco do tyłu. Jakby tego było mało, niedaleko tych nietypowych okazów dla laryngologów są też zmory okulistów - oczy całkowicie wypełnione czerwienią. No... może nie całkowicie, gdyż nie mogłaby nic widzieć bez źrenic. Skoro już jesteśmy przy twarzy, to należało by wrócić do sprawy jej delikatności... tak, zgadliście. Delikatny nosek, lekkie rysy twarzy, słodkie dziewczęce usteczka - trzeba jeszcze coś mówić?
Jak wiadomo, jest istota żyjącą w lesie. Zatem... czy ma jakieś ubranie? Ku uciesze męskiej części widowni - nie, nie ma.
Charakter: Pomimo iż dziewczyna jest krzyżówką człowieka z rośliną to występują u niej wyraźne naleciałości instynktu zwierzęcego. Jest bardzo płochliwa, nieufna i najlepszą formą obrony która jest przez nią stosowana jest ukrywanie się. Ewentualnie gdy nie zdaje to egzaminu korzysta z ostatniej deski ratunku - ucieczki, gdyż jej zdolności bojowe pozostawiają jak na razie wiele do życzenia. Zdaje sobie sprawę ze swojej odmienności, jednak jej to nie przeszkadza - podoba jej się to że jest trochę inna od tych wszystkich trochę podobnych do niej stworzeń które co jakiś czas przychodzą do lasu i rozkładają na trawie te dziwne kwadratowe rzeczy, siadają na nich i raczą się różnymi specjałami... których smak najchętniej sama by poznała. Ale jak już zostało wcześniej wspomniane - ich obecność ją odstrasza... lecz nie tak jak tego czerwonego, gorącego, świecącego i strzelającego czegoś co się czasami pojawia między nimi. Nienawidzi tego... kojarzy jej się z niebezpieczeństwem. Parę razy przecież widziała jak to nieprzewidywalne coś rozprzestrzeniało się i niszczyło wszystko na swojej drodze. Zwłaszcza wszystkie te rzeczy które są do niej bardzo podobne, głównie z koloru. Mimo jednak iż łączy je z nimi coś więcej niż tylko wygląd, nie ma jakiś większych oporów w wyzyskiwaniu swoich krewniaków. Dziewcze ma ciągle pewne obawy przed zjedzeniem czegoś niesmacznego, więc jeżeli musi to posila się mało pożywnymi, ale strawnymi liśćmi których przeważnie jest cała masa.
A co by było gdyby ta kobietka wyzbyła się swojej ostrożności, strachu, i zachowywała się po prostu jak zwykłe homo sapiens? Pewnie... badała by wszystko dookoła. Dotykiem, węchem, słuchem... nawet smakiem. Jej umysł po prostu nie znosi pustki która w nim panuje, i chce jak najszybciej zapełnić brakujące luki. Świtezianeczka jest na tyle bystra, że zdaje sobie sprawę z tego że poza tym co zna jest jeszcze inny świat. Ciekawy, zaskakujący, kuszący... ale najprawdopodobniej o wiele niebezpieczniejszy i... głośniejszy niż to co zna. Wystarczy popatrzeć na istoty o których wczesniej była mowa. Przecież oni potrafią panować nad tymi "demonami"! Ba, jeszcze śmieją się w ich obecności! Aż strach czasami na to patrzeć...
Historia: Ciężko mówić o historii kogoś, kto jest na tym padole niecały tydzień... ale cóż. Istnieją rośliny zwane Une, które poza fotosyntezą czerpią pokarm również z innych źródeł, głównie z krwi i mięsa. Jest to roślina dość gęsto rosnąca na dawnych polach bitew, jednak w innych warunkach też nieźle sobie radzi. Czasem jednak zdarza się mutacja, która aktywuje cały szereg genów tworzących fenotypowo zupełnie inną istotę. Alura Une, czasami myloną z Driadą. Podobnie było i tutaj. Co prawda dziewczę to nie wykształciło w sobie dużej ilości cech, jak na przykład kwiatu czy zabójczych pnączy,. jednak coś można u niej zaobserwować. Głównie odżywianie samożywne połączone z cudzożywnym, wykorzystywanie dwutlenku węgla, duża ilość tkanek roślinnych wymieszanych z organami wewnętrznymi człowieka, sen zimowy, jasnozielona krew... i wręcz wilczy apetyt. Ponadto potrafi się bardzo szybko regenerować i to z dużych obrażeń, jak na przykład utrata dłoni. W dodatku jej płyny ustrojowe są lekarstwem na wiele schorzeń czy ran... no i zapuszcza korzenie w nocy by jeszcze wydajniej pobierać pokarm. Nie poznała jeszcze ludzkiej mowy... i wielu, wielu innych rzeczy.
Karty Zaklęć
Na początku można mieć trzy, lecz ilość spotów zwiększa się wraz z ilością zaliczonych sesji. W trakcie używania karty dobrze jest użyć pogrubionej czcionki, aby podrasować klimat ;>
Karty działają w stylu SWRowym.Gdy już wszystko mamy, wrzucamy do tematu [Sesje] Offtop(click to show/hide) Code: [Select] Karta Zaklęcia 001
Nazwa:
Opis:
Karta Zaklęcia 002
Nazwa:
Opis:
Karta Zaklęcia 003
Nazwa:
Opis:
Astrophel/Ekkusu(MG) - Bezimienna Alura Une, Naoki Ishimaru
Chris - Ranalcus Von Braun
Critz - Cristiano "Critz" Miluzzo, Kyriel
Deviol(MG?)- Deviol
Herubim - Saito Mifune
Ignuss - Kani ''Ignuss'' Tokojo
Kesim(MG) - Kiminari
Michał(MG) - Nikolaus Hartmann
Phor Cillic - Tetsuya ''Phor'' Asaoka, Amber Sand
Servish(MG) - Jacob Gerand, Elyon ''Emilia'' Millicent
Smoku - Toshiaki Kichida
Sulejman - Saishi/Grimoire, Natalia Malevitch
Tilval - Chizuru Tanoshii
von Suzumien - Mercurius von Suzumien
Chris - Ranalcus Von Braun
Critz - Cristiano "Critz" Miluzzo, Kyriel
Deviol(MG?)- Deviol
Herubim - Saito Mifune
Ignuss - Kani ''Ignuss'' Tokojo
Kesim(MG) - Kiminari
Michał(MG) - Nikolaus Hartmann
Phor Cillic - Tetsuya ''Phor'' Asaoka, Amber Sand
Servish(MG) - Jacob Gerand, Elyon ''Emilia'' Millicent
Smoku - Toshiaki Kichida
Sulejman - Saishi/Grimoire, Natalia Malevitch
Tilval - Chizuru Tanoshii
von Suzumien - Mercurius von Suzumien
[NOWA] - Sesja dopiero ogłoszona i jeszcze nie rozpoczęta, lecz gracze dokonali już wyboru sesji, lub go rozważają
[ZAKOŃCZONA] - Sesja zaliczona
[TRWA] - Trwająca sesja
[NIEZALICZONA] - Sesja przerwana lub gracz został wyłączony(poprzez eliminacje, bez ukończenia swojego zadania) podczas jej trwania, otrzymując jedynie połowę expa
Imię/Sesje
1. Saito - 1.2 2.2 3.3 4.1
2. Kani - 1.2 2.1 3.2 4.3 EX2.3
3. Jacob - 1.2 2.1 3.1 4.3
4. Phor - 1.1 2.3 3.1 4.2
5. Ranalcus - 2.1 3.1 EX2.1 4.3 EX2.2
6. Bezimienna Alura Une - EX1.1 EX1.2 EX2.1
7. Toshiaki - 2.4 4.3
8. Cristiano - 2.4 4.2
9. Grimoire - 3.1 4.1
10. Emilia - 3.2 4.4
11. Kiminari - 3.1 4.3 EX2.3
12. Mercurius - 4.1 EX2.2
13. Kyriel - 4.1
14. Deviol - 4.2 EX2.2
15. Amber - EX2.1
16. Nikolaus - Brak
17. Natalia - EX2.2
18. Naoki - EX2.3
19. Chizuru - Brak
1. Saito - 1.2 2.2 3.3 4.1
2. Kani - 1.2 2.1 3.2 4.3 EX2.3
3. Jacob - 1.2 2.1 3.1 4.3
4. Phor - 1.1 2.3 3.1 4.2
5. Ranalcus - 2.1 3.1 EX2.1 4.3 EX2.2
6. Bezimienna Alura Une - EX1.1 EX1.2 EX2.1
7. Toshiaki - 2.4 4.3
8. Cristiano - 2.4 4.2
9. Grimoire - 3.1 4.1
10. Emilia - 3.2 4.4
11. Kiminari - 3.1 4.3 EX2.3
12. Mercurius - 4.1 EX2.2
13. Kyriel - 4.1
14. Deviol - 4.2 EX2.2
15. Amber - EX2.1
16. Nikolaus - Brak
17. Natalia - EX2.2
18. Naoki - EX2.3
19. Chizuru - Brak
Ostatnie Ulepszenia
1. Saito - +1 slot na karty zaklęć (Trololololo, jeszcze mi żadnej nie wysłał)
2. Kani - Niewielkie ulepszenie działania kart zaklęć, możliwość swobodnego lotu. Zalążki tworzenia mechanizmów
3. Jacob - Polepszona sprawność fizyczna, niepokojące "wstęgi" na jego ciele w kolorze czerwonym
4. Phor - Polepszona sprawność fizyczna
5. Ranalcus - +1 slot na karty zaklęcia
6. Bezimienna Alura Une - Większy skill w rejpieniu przy pomocy tentakli, więc już nie łamie kości, gdy kogoś przenosi. Szybsze leczenie ran, początki aktu komunikowalnego z ludźmi.
7. Toshiaki - Zmiana w przedmioty o zastosowaniu bojowym (bronie z brązu)
8. Cristiano - JESZCZE inaczej. Christiano może wybrać na początku dnia 2 (Bazowo, bonusem za skończenie pierwszej sesji jest zwiększenie tego limitu do 3) standy których będzie mógł przywołać. Ich moc jednak znika wraz z zakończeniem trwania karty zaklęcia.
9. Grimoire - Bardziej zaawansowany skan terenu w poszukiwaniu źródeł krwi
10. Emilia - Promienny uśmiech każdego dnia. Polepszona sprawność fizyczna
11. Kiminari - +1 slot do kart zaklęć
12. Mercurius - brak
13. Kyriel - brak
14. Deviol - brak
15. Amber - brak
16. Nikolaus - brak
17. Natalia - brak
18. Naoki - brak
19. Chizuru - brak
Stare Ulepszenia(click to show/hide) 1.2.(click to show/hide) 1. Saito - Tworzenie konkretnych przedmiotów bojowych "instant", dodatkowy slot w Kartach zaklęć.
2. Kani - Podobnie jak wyżej, dodatkowy slot.
3. Jacob - Zatrzymanie czasu na 3-4 sekundy na kompletnym luzie, co stwarza konkretne bojowe zastosowanie.
4. Phor - Skok jakościowy Kart Zaklęć o jeden.
5. Ranalcus - Ładniej się uśmiecha
6. Bezimienna Alura Une - Większy skill w rejpieniu przy pomocy tentakli, więc już nie łamie kości, gdy kogoś przenosi. Szybsze leczenie ran, początki aktu komunikowalnego z ludźmi.
7. Toshiaki - Zmiana w przedmioty o zastosowaniu bojowym (bronie z brązu)
8. Cristiano - Ostatecznie ustalenie charakteru jego przyzywań. Standy trwające mniej więcej dwie-trzy minuty, możliwość użycia jednego specjalnego ataku (Dwa do wyboru). Może użyć tego trzy razy dziennie.
9. Grimoire - brak
10. Emilia - brak
11. Kiminari - brak
12. Mercurius - brak
13. Kyriel - brak
14. Deviol - brak(click to show/hide) 1. Saito - +1 slot na karty zaklęć (Trololololo, jeszcze mi żadnej nie wysłał)
2. Kani - Niewielkie ulepszenie działania kart zaklęć, możliwość swobodnego lotu. Zalążki tworzenia mechanizmów
3. Jacob - Polepszona sprawność fizyczna, niepokojące "wstęgi" na jego ciele w kolorze czerwonym
4. Phor - Polepszona sprawność fizyczna
5. Ranalcus - +1 slot na karty zaklęcia
6. Bezimienna Alura Une - Większy skill w rejpieniu przy pomocy tentakli, więc już nie łamie kości, gdy kogoś przenosi. Szybsze leczenie ran, początki aktu komunikowalnego z ludźmi.
7. Toshiaki - Zmiana w przedmioty o zastosowaniu bojowym (bronie z brązu)
8. Cristiano - JESZCZE inaczej. Christiano może wybrać na początku dnia 2 (Bazowo, bonusem za skończenie pierwszej sesji jest zwiększenie tego limitu do 3) standy których będzie mógł przywołać. Ich moc jednak znika wraz z zakończeniem trwania karty zaklęcia.
9. Grimoire - Bardziej zaawansowany skan terenu w poszukiwaniu źródeł krwi
10. Emilia - Promienny uśmiech każdego dnia. Polepszona sprawność fizyczna
11. Kiminari - +1 slot do kart zaklęć
12. Mercurius - brak
13. Kyriel - brak
14. Deviol - brak
15. Amber - brak