News Obecnie jest problem z emailami aktywacyjnymi, dla kont, które jako adres email mają ustawiony @gmail.com.
Jeśli takowy mail nie doszedł pomimo kilku prób (nie trafił do folderu spam), prosimy o jego zmianę, bądź informację na IRC.

Michał

  • Zamrożona Żaba
  • Posts: 439

Maluetar

  • DABURU SPOJRAAAAAAAA
  • Lunatic Kurwa Eyes
  • Posts: 2,295
Odp: Danmaku challenges thread (UFO Stage 3)
« Reply #1126, on June 25th, 2013, 08:18 PM »
Koniec rundy osiemdziesiątej!


Rundę wygrywa Michał zdobywając przewagę aż 4000 punktów graze'a, gratulacje.


Tabela wyników:
1. Michał         14521    Hard
2. Critz            10386    Hard
3. Losik           7354      Hard

4. Tilval             6076       Hard
5. Maluetar       3762       Hard
6. Szyna           2578       Normal
7. fretka           1823       Normal


Przyznane achievementy:
Loser - fretka
So close, yet so far - Tilval
Challenger - fretka, Szyna, Critz

Kolejna runda już niedługo ^^
Odp: Danmaku challenges thread (DS Scene 12-8)
« Reply #1127, on June 26th, 2013, 09:37 AM »
81. Osiemdziesiąta pierwsza runda!


Celem w tej rundzie będzie zdobycie największego wyniku punktowego na scenie 12-8 w grze Double Spoiler.
Nie napisałem tego w pierwszym zdaniu, ale chodzi dokładnie o wynik punktowy na jednym zdjęciu, a nie na całym poziomie.
Nie ma oczywiście obowiązku kończyć całej sceny, wystarczy nawet zrobienie jednego zdjęcia.
Wybór postaci jest również dowolny.

Runda trwa do godziny 10:00 w niedzielę 30 czerwca.

Powodzenia i miłego cykania fotek =D

Sanko-chan~

  • Nowomysza+
  • Posts: 14

fretka

  • Meguka Fretuka
  • あやややや~
  • Posts: 1,797
Odp: Danmaku challenges thread (DS Scene 12-8)
« Reply #1129, on June 26th, 2013, 01:07 PM »Last edited on June 26th, 2013, 03:42 PM by fretka
(click to show/hide)
WIĘCEJ EDYCJI POSTA HEHE

Przy okazji ładny protip na dole mi się trafił.


Losowa sygnatura tak bardzo losowa.

Szyna

  • Scarlet Meister
  • Zamrożona Żaba
  • Trickster Devil!
  • Posts: 310

Official Remilia-tard of Touhou.pl

DragonM

  • Użyszkodnik
  • Posts: 29
「この世界はどこへ向かうの?」

Szyna

  • Scarlet Meister
  • Zamrożona Żaba
  • Trickster Devil!
  • Posts: 310

Maluetar

  • DABURU SPOJRAAAAAAAA
  • Lunatic Kurwa Eyes
  • Posts: 2,295

Szyna

  • Scarlet Meister
  • Zamrożona Żaba
  • Trickster Devil!
  • Posts: 310

arhus

  • Zamrożona Żaba
  • TEWI INBA!
  • Posts: 370

Maluetar

  • DABURU SPOJRAAAAAAAA
  • Lunatic Kurwa Eyes
  • Posts: 2,295
Odp: Danmaku challenges thread (DS Scene 12-8)
« Reply #1137, on June 30th, 2013, 09:31 AM »Last edited on June 30th, 2013, 09:33 AM by Maluetar
Koniec rundy osiemdziesiątej pierwszej!


Walka była bardzo wyrównana, ale w końcu zwycięzcą został DragonM.


Tabela wyników:
1. DragonM           221491
2. Szyna               219080
3. arhus                216576
4. fretka                211271
5. Maluetar           183315
6. Sanko-chan       82041


Przyznane achievementy:
Winner - DragonM
Loser - Sanko-chan
So close, yet so far - fretka
Challenger - DragonM, arhus, Sanko-chan

Kolejna runda niedługo =)
Odp: Danmaku challenges thread (EoSD Stage 6)
« Reply #1138, on July 3rd, 2013, 12:51 PM »Last edited on July 7th, 2013, 09:52 PM by Maluetar
82. Osiemdziesiąta druga runda!


Celem w tej rundzie będzie zdobycie jak największej liczby point itemów na szóstym poziomie w grze Embodiment of Scarlet Devil.
Aby trochę urozmaicić rundę to nasz ostateczny wynik będzie zależał od poziomu trudności na którym gramy:
(click to show/hide)
Easy: [ilość point itemów] * 1.0
Normal: [ilość point itemów] * 1.3
Hard: [ilość point itemów] * 1.7
Lunatic: [ilość point itemów] * 2.0
Dlaczego w ten sposób? Ponieważ ilość point itemów do zdobycia na poziomie nie skaluje się od poziomu trudności na którym gramy, a sprawiedliwie będzie jeżeli osoby grające na wyższych poziomach trudności zostaną w jakiś sposób wynagrodzone.

Ponieważ w EoSD nie ma zbyt dobrego sposobu by sprawdzić na jakim poziomie ktoś gra po samym screenie to poziom musi zostać ukończony.
Oprócz tego to wybór postaci oraz trybu strzału jest dowolny.
Runda służy głównie jako test dla tej nowej zasady z mnożnikami dla każdego poziomu trudności, a jak całość wyjdzie jakoś ciekawie to na pewno będę to też wprowadzał w rundach przy innych grach gdzie będzie już łatwiej z rozpoznaniem poziomu trudności po samym screenie.

Runda trwa do godziny 23:59 w niedzielę 7 czerwca.

Powodzenia =]



fretka

  • Meguka Fretuka
  • あやややや~
  • Posts: 1,797