News Obecnie jest problem z emailami aktywacyjnymi, dla kont, które jako adres email mają ustawiony @gmail.com.
Jeśli takowy mail nie doszedł pomimo kilku prób (nie trafił do folderu spam), prosimy o jego zmianę, bądź informację na IRC.

PookyFan

  • Lunatic Kurwa Eyes
  • Posts: 2,593
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
« Reply #330, on May 21st, 2013, 03:01 PM »
Quote from Mayuki on May 21st, 2013, 02:59 PM
teoretycznie powinna mieć zdolność do tego, by ukrywać swoje ruchy i ataki przed przeciwnikiem, ale to sprawiałoby, że byłaby strasznie trudną do opanowania postacią...
Chyba raczej op postacią.

Drewko

  • Rage Quitter
  • Drewko's Graceful Assault
  • Posts: 565
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
« Reply #331, on May 21st, 2013, 03:05 PM »
No to zaczyna się robić bardzo ciekawie...
(click to show/hide)
Tylko kuźwa, w SA Koishi miała taki zajebisty kolor włosów, a tutaj wygląda jakby wsadziła głowę do nosa Giant Suiki albo cuś :S

Does it hurt, Fenice? I'm sorry. But I didn't build you to be put on a shelf for display. I built you to win! The Gunpla I made... My Wing Gundam Fenice... I made you to show the world that you're the strongest! So... Just hang in there a little longer. Okay, partner?"

Raion

  • あやややや~
  • All hail Bishamonten!
  • Posts: 1,889
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
« Reply #332, on May 21st, 2013, 03:07 PM »
Przecież jej włosy są takie same tylko mają mocniejszy odcień zieleni

a przynajmniej według mnie, inaczej one wyglądać nie mogły/nie powinny

gorgiasz

  • Wróżek
  • Firestarter-chan
  • Posts: 183
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
« Reply #333, on May 21st, 2013, 03:08 PM »Last edited on May 21st, 2013, 03:10 PM by gorgiasz
Tłumaczenie opisu, skilla i Last Worda
(click to show/hide)
The Imaginary Personality - Koishi Komeiji

She couldn't remember a thing.
Before she knew it, she had joined the crowd.
No one noticed her presence.
She lived her life day in and day out without any dreams or hopes.
But these unusual events caused her to throw down the gauntlet,
creating just a tiny change in her daily life.

Special Skill: Super Reflexes
When the command for heavy melee attacks, heavy projectile attacks and special moves are entered, the move is "set" and will activate will come out automatically when certain conditions are fulfilled such as enemy placement or passage of time. One of each of the three attacks can be set at a time, and an icon will indicate when a move is prepared.

Last Word: Brambly Rose Garden
Pulls the opponent into a storm of rose danmaku.
The roses are unblockable and the suction of the attack
will slowly draw them in.
If performed within a certain distance,
it will forcefully submerge enemies in a sea of roses.

Ten opis
(click to show/hide)
Quote
It's just Koishi. She's just here to watch the world burn. She cannot be bargained with, she cannot be reasoned with, she doesn't know remorse, pity, or mercy.
Faktycznie, art nie do końca wyszedł. I o ile ludzie z shrinemaiden.org sie nie mylą, na twitterze Tasofro pojawił się komunikat, że Koishi to ostatnia grywalna postać nie będąca bossem.

Mayuki

  • Loli w Wiaderku
  • Namusan!~
  • Posts: 3,755
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
« Reply #334, on May 21st, 2013, 03:16 PM »
But these unusual events caused her to throw down the gauntlet,
creating just a tiny change in her daily life.


Naciągane jak skarpeta.

Ogólnie szybko tłumaczą, skurczybyki.
Mnie też jej kolor włosów (z SA) wydawał się trochę zbliżony do zielonego, zwłaszcza przy konturach

PookyFan

  • Lunatic Kurwa Eyes
  • Posts: 2,593
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
« Reply #335, on May 21st, 2013, 03:55 PM »
Cóż, mamy osiem grywalnych postaci, to całkiem sporo. Plus na pewno co najmniej dwie nowe, bo wątpię, by cała ta impreza miała rację bytu, jakby za całym tym syfem stała tylko jedna Główna Zła.

AllStarsky

  • Wróżek Mniejszy
  • Posts: 109
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
« Reply #336, on May 21st, 2013, 07:50 PM »
Quote from Mayuki on May 21st, 2013, 02:59 PM
czyli co, mamy Nitori z 10, Koishi z 11...czy wszystkie postacie z 6-9 zostały już wykorzystane w tle ? bo jak nie to łatwo przewidzieć, kto jeszcze będzie...
Ja obstawiałbym Mokou, jak dla mnie idealnie pasuje do bijatyki. Zastanawia mnie tylko co będzie z ekipą z PCB.

Szyna

  • Scarlet Meister
  • Zamrożona Żaba
  • Trickster Devil!
  • Posts: 310
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
« Reply #337, on May 21st, 2013, 08:01 PM »
Quote from AllStarsky on May 21st, 2013, 07:50 PM
Ja obstawiałbym Mokou, jak dla mnie idealnie pasuje do bijatyki. Zastanawia mnie tylko co będzie z ekipą z PCB.
Mokou niestety jest już w tle, a z PCB nie ma jeszcze nigdzie tylko Alice (reszta zdobi lokacje).

Official Remilia-tard of Touhou.pl

Małyszeq

  • Green Eyed Invidia
  • Biedna Kapłanka!
  • Midorime no Jealousy
  • Posts: 1,486
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
« Reply #338, on May 21st, 2013, 11:28 PM »
Shrinemaiden opublikowąło informacje, z których wynika, że ktoś już w styczniu ogłosił pełną listę grywalnych postaci, grzebiąc w kodzie pierwszego dema. Lista została opublikowana na prywatnym koncie na fb w styczniu tego roku i zgadzała się co do joty ze znaną obecnie... + obecność Mamizou. Polecam zajrzeć na forum i przeczytać całość. To uczucie, kiedy moja zgadywanka z dnia kiedy ogłoszono Nitori, stała się prawdą... + to uczucie, kiedy mam wrażenie, żę głównym bossem będzie Mamizou, albo inna tanuki.
Perhaps nobody will mind if I beat a terrible person like you <3

Mayuki

  • Loli w Wiaderku
  • Namusan!~
  • Posts: 3,755
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
« Reply #339, on May 21st, 2013, 11:52 PM »
Wszystko spoko, tylko ciekawe jak wytłumaczyć akurat ten a nie inny wybór postaci, mając na uwagę ewentualną Mamizou lub ową inną tanuki jako final (evil?) bossa. Na początku myślałem, że chodzi o wojny religijne bardziej, phew.

Ha ha, przyszła mi taka myśl, że to może być choć trochę powiązane z FS. Za bardzo czasowo to nie jest oddalone od siebie, jeśli chodzi o relacja manga-gra.

Raion

  • あやややや~
  • All hail Bishamonten!
  • Posts: 1,889
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
« Reply #340, on May 22nd, 2013, 12:12 AM »
A w której bijatyce logicznie wyjaśnisz dobór wszystkich postaci?
Po prostu niektóre postaci dodają pewnie "bo tak, bo mamy pomysł na ich system gry"

critz

  • あやややや~
  • Kryptoskurwiel
  • Posts: 1,640
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
« Reply #341, on May 22nd, 2013, 12:44 AM »
(click to show/hide)
>Nowa bijatyka
OJAJEBE HADE TE SPRITE TE CZYDE WANT JUŻ

>Nie ma stania na ziemii, walczy się w pełni w powietrzu
Meh? Cóż, jestem otwarty na nowości ale niech to lepiej wytestują.

>Fabuła centrująca się na konfliktach religijnych.
Hm, fajno. W końcu pora dla nich. Smutłem bo marzenia o jednej wielkiej bijatykowej rodzinie, ale tak przynajmniej będzie alternatywa dla Soku i rozwój nowokoleżanek.

>Gameplay vid.
To klepanie patykiem jakieś koślawe się wydaje, latają jak galarety, mogliby dorzucić więcej klatek. No i brak dynamiki z Soku... meh, to tylko testy, usprawnią technicznie, jpmasterzy się dorwą i będziemy mieli starcia na śmierć i życie :3. No i te paski interesujące.

>Postacie w tle
Dejm, boli widzieć je jako ozdobniki. Ale przyzwyczai się człowiek.

>Wychodzi demo:
O kurwa :D już jest. Zobaczymy jakie 4 postacie tradycyjnie wrzu-

>Grywalne są Reimu Marisa i Ichirin.
Meh? Chmura i hitbox i nikt więcej...? No dobra, pewnie zostawiają najlepsze na potem. Zobaczmy jak się nakurwia

>System popularności promuje ofensywę a la Guilty Gear, instant blocki, każda postać ma specjalną umiejętność
O kurwa o kurwa ale inba ale cza-

>Brak inputów z bijatyk bardziej skomplikowanych niż kierunek + przycisk, przypisywane speciali i superów pod 8 kombinacji. Te same skille działają inaczej na innych klawiszach.
Lol? Pisanie notacji kombosów będzie chujowe. No i trochę wali każualstwem bo widzę tylko banalne podstawowe komba. Przynajmiej będzie się czym bawić.

>Timeout generuje zwycięstwo tej z większą popularnością
...dobra, komu zabłysło w głowie że to dobry pomysł? Cóż, mają jaja skoro chcą to zbalansować.

>Turtling stronk, nie ma łamania bloków na niskie/wysokie
Super kurwa. Już widzę to uciekanie po zdobyciu przewagi i grę pod timer... Cóż, niech pracują nad tym ile się da, nawet do następnej zimy zaczekam byle mieć jak największy i najbardziej zbalansowany cast.

>Release date: 26 May
Oh... cóż, przynajmniej będzie szybciej. Podobno ma być też TH14, ale będzie wysyp na wakacje :V...

>Th14 ma tylko 3 grywalne postaci, Sanae brak, fantasmagorii niet.
...nvm. Tasofro nie skopcie tego ;_;.

>Byakuren grywalna
O kurwa jedziemy. Meiling style, bardzo smacznie. Nowa lokacja i postaci w tle. Aw, czemu Kogasa i Kyouko, one są takie sympat-... czy ja widzę Shou w tle!? Ale to przecież praktycznie jej prawa ręka...

>Futo grywalna
Awww, jaka moe. Subowałbym, oczywiście po Sanae. Tło jest zajebiste, szkoda Wriggle jako ozdoby. Hehe łamanie talerzy.

>Miko grywalna
Gurwa, ta peleryna i królewska postura, te lasery, mój imperator. Reaction guys xD. Nie będzie Youmu... dejm, myślałem że może dadzą jej miejsce jak już jest zamieszana w incydent. Eh... Seiga i Yoshika!?... No nie, przecież one miały tyle potencjału. No i kurwa przecież Seiga jest kluczowa fabularnie... Wait, czy oni przypadkiem lecą kolejno po frakcjach, a teraz właśnie była Miko? Niemożliwe, dwie postacie na frakcje i to do tego Ichirin. Poczekamy...

>Nitori grywalna
Oo. Co tu się odwala? No, tuliłbym Nitorin, a miała być już wcześniej. Nie rozumiem ale to chyba dobrze... Ładne tło, ale zaraz zaraz... nie widzę tego!
...
Cóż, przynajmniej teoria z tłem poszła w chuj. W końcu są tam wszystkie trzy, a Kanako jest centralna dla konfliktu religijnego. No i SoPM. Muszą być, bo inaczej to jakby próbować wymazać Anglię z historii II Wojny Światowej xD.

>Koishi grywalna
Ło, niespodzianka. Cóż, te dwie kompletnie mi zwisają, ale to chyba dobrze że ona jest. Przyda jej się w cholerę rozwój charakteru, a gdyby to była Satori to pewnie zrobiliby z niej cholernego Mokujina albo coś. No i pałac ładny. Ale czym oni do cholery się kierują, żeby taką losową postać wprowadzać przed centralnymi dla fabuły? Nie są pewni czy dadzą radę zbalansować Koishi? Heh, może być ciekawie, ale czekam na kolejne ogłosz-

>Koniec postaci, będzie jeszcze boss w pełnej wersji.
...? Aha, ale przecież... ja... na pewno... co tu się?...
...
...
...
...
*wychodzi*
(click to show/hide)


Kurwa mać! Kurwa mać! Tasofro, co wy odpierdalacie!? TO nazywacie wojną o wpływy i serca mieszkańców!? Po pieprzonych dziewięciu miesiącach wyskakujecie z czymś takim!?  Nie wiem co was podkusiło z tym gejmplejem, ale wierzyłem że cokolwiek wymyślicie i tak będzie fajne towarzystwo do gry! A wy po pierdolonym wyborze za pomocą lotek i tarczy przyjebaliście po dwie losowe postaci z frakcji, pomineliście pierdolone shinto w ogóle, i wjebaliście pięć postaci związanych z religiami spośród jebanych czternastu! Przy minimalnym liczeniu! W grze przeznaczonej kurwa dla nich!
No kurwa mać, miesiącami wciągałem te kwaśne winogrona jedne po drugim, wierząc w was tak mocno jak w Lady Kanako, ale kurwa nawet ja mam granice. Jeszcze jedno i się zwyczajnie zrzygam! Żeby to jeszcze gejmplej był podporą, ale narazie zapowiada się na kulę u nogi! No i jeszcze zamknięcie się w pieprzonych 9 postaciach, czyli mniej niż w IaMP! No kurwa, Futo ratuj!
Pierdolę, Herubim modo, sage i wracam do 12.3 bo toto ni ma prawa czyścić butów Soku. Ładne opakowanie, a w środku fekalia. Zawołajcie mnie będzie na co czekać i wyjdzie coś co nie nadaje się kurwa co najwyżej na doklejkę do mangi a la GFW!
Zadowoleni kurwa, trolle?

/rant
Pardon, zły dzień, itepe itede.

To tego...
Temat na FB z owymi przewidywaniami: https://www.facebook.com/letthewindsblow/posts/511272048893780



Also, z MotK:
Quote
Do you remember Unabara's answer re:  Mamizou? It might be a pun. It will usually be understood as  "She is in [your] heart". But since the first character in Shinkirou is "heart", by Japanese Touhou fandom convention where game names are often shortened to this first character, it can also mean "she is in HM".
(click to show/hide)

Możliwe, że faktycznie mamy już komplet.

Official Husbando of Sanae-chan. || Z naszym miotaczem danmaku Ty też możesz bezkarnie strzelać do małych dziewczynek!

Ekkusu

  • あやややや~
  • Posts: 1,535
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
« Reply #342, on May 22nd, 2013, 01:48 AM »
Ogarnąłem po łepkach informacje/co żeście powypisywali (thx critz za ten skrót powyżej, sporo mi pomógł)...

...wiecie co? Niby nie powinno się oceniać bez ogarnięcia, a moje dziesięciominutowe granie w pierwsze demo ogarnięciem nie sposób nazwać. Ale system z soku i pokrewnych był a) Bardziej intuicyjny b) Paradoksalnie wydaje mi się być bardziej twórczy i dynamiczny c) Bardziej różnicował kogoś ze skillem i kogoś bez niego. Nie wspominając już o tym, że również możliwości customizacji stylu wydają się być o wiele większe, podobnie combosy. Przynajmniej takie mam wrażenia po moich doświadczeniach z tymi dwoma tytułami.

Nie chce być złym prorokiem, ale na razie generalnie zgadzam się z critzem. Chociaż z występu Nitori i Koishi się cieszę i w grę zagram pewnie głównie dla nich, bo za castem z TH 13 nie przepadam ._.

Mayuki

  • Loli w Wiaderku
  • Namusan!~
  • Posts: 3,755
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
« Reply #343, on May 22nd, 2013, 03:05 AM »
W sumie przyłączam się trochę do Critzowych gorzkich żali, bo chętnie bym pograł sobie w jihad.

Raion - owszem, chociażby w tekkenie.
Mam nadzieję, że każda postać będzie mieć wiarygodniejszy i mniej naciągany powód do walki niż np. Koishi.
Skoro już odchodzimy od wojen religijnych.
Po prostu.

I Mamizou jako last boss....nieeeee no, nie róbcie se jaj...
ZUN cały materiał na nowe postacie zużył na czternastkę *sob sob*

Sephi

  • Często łamię regulamin!
  • Biedna Kapłanka!
  • Posts: 1,211
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
« Reply #344, on May 22nd, 2013, 01:09 PM »
Quote from fretka on May 18th, 2013, 03:31 PM

zabawna rzecz - na arcie wygląda jak loli, z kolei jej model w grze już ma normalne proporcje.
Wybaczcie że piszę dopiero teraz ale nie miałem wcześniej dostępu do internetu
CO ONI ZROBILI Z BIEDNĄ FUTO ? ! D: D:
Wygląda jak jakiś shota- trap rodem z Boku no Pico ;_;