teoretycznie powinna mieć zdolność do tego, by ukrywać swoje ruchy i ataki przed przeciwnikiem, ale to sprawiałoby, że byłaby strasznie trudną do opanowania postacią...
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
« Reply #330, on May 21st, 2013, 03:01 PM »
teoretycznie powinna mieć zdolność do tego, by ukrywać swoje ruchy i ataki przed przeciwnikiem, ale to sprawiałoby, że byłaby strasznie trudną do opanowania postacią...
Tylko kuźwa, w SA Koishi miała taki zajebisty kolor włosów, a tutaj wygląda jakby wsadziła głowę do nosa Giant Suiki albo cuś :S

The Imaginary Personality - Koishi Komeiji
She couldn't remember a thing.
Before she knew it, she had joined the crowd.
No one noticed her presence.
She lived her life day in and day out without any dreams or hopes.
But these unusual events caused her to throw down the gauntlet,
creating just a tiny change in her daily life.
Special Skill: Super Reflexes
When the command for heavy melee attacks, heavy projectile attacks and special moves are entered, the move is "set" and will activate will come out automatically when certain conditions are fulfilled such as enemy placement or passage of time. One of each of the three attacks can be set at a time, and an icon will indicate when a move is prepared.
Last Word: Brambly Rose Garden
Pulls the opponent into a storm of rose danmaku.
The roses are unblockable and the suction of the attack
will slowly draw them in.
If performed within a certain distance,
it will forcefully submerge enemies in a sea of roses.
It's just Koishi. She's just here to watch the world burn. She cannot be bargained with, she cannot be reasoned with, she doesn't know remorse, pity, or mercy.

czyli co, mamy Nitori z 10, Koishi z 11...czy wszystkie postacie z 6-9 zostały już wykorzystane w tle ? bo jak nie to łatwo przewidzieć, kto jeszcze będzie...

Ja obstawiałbym Mokou, jak dla mnie idealnie pasuje do bijatyki. Zastanawia mnie tylko co będzie z ekipą z PCB.

>Nowa bijatyka
OJAJEBE HADE TE SPRITE TE CZYDE WANT JUŻ
>Nie ma stania na ziemii, walczy się w pełni w powietrzu
Meh? Cóż, jestem otwarty na nowości ale niech to lepiej wytestują.
>Fabuła centrująca się na konfliktach religijnych.
Hm, fajno. W końcu pora dla nich. Smutłem bo marzenia o jednej wielkiej bijatykowej rodzinie, ale tak przynajmniej będzie alternatywa dla Soku i rozwój nowokoleżanek.
>Gameplay vid.
To klepanie patykiem jakieś koślawe się wydaje, latają jak galarety, mogliby dorzucić więcej klatek. No i brak dynamiki z Soku... meh, to tylko testy, usprawnią technicznie, jpmasterzy się dorwą i będziemy mieli starcia na śmierć i życie :3. No i te paski interesujące.
>Postacie w tle
Dejm, boli widzieć je jako ozdobniki. Ale przyzwyczai się człowiek.
>Wychodzi demo:
O kurwa :D już jest. Zobaczymy jakie 4 postacie tradycyjnie wrzu-
>Grywalne są Reimu Marisa i Ichirin.
Meh? Chmura i hitbox i nikt więcej...? No dobra, pewnie zostawiają najlepsze na potem. Zobaczmy jak się nakurwia
>System popularności promuje ofensywę a la Guilty Gear, instant blocki, każda postać ma specjalną umiejętność
O kurwa o kurwa ale inba ale cza-
>Brak inputów z bijatyk bardziej skomplikowanych niż kierunek + przycisk, przypisywane speciali i superów pod 8 kombinacji. Te same skille działają inaczej na innych klawiszach.
Lol? Pisanie notacji kombosów będzie chujowe. No i trochę wali każualstwem bo widzę tylko banalne podstawowe komba. Przynajmiej będzie się czym bawić.
>Timeout generuje zwycięstwo tej z większą popularnością
...dobra, komu zabłysło w głowie że to dobry pomysł? Cóż, mają jaja skoro chcą to zbalansować.
>Turtling stronk, nie ma łamania bloków na niskie/wysokie
Super kurwa. Już widzę to uciekanie po zdobyciu przewagi i grę pod timer... Cóż, niech pracują nad tym ile się da, nawet do następnej zimy zaczekam byle mieć jak największy i najbardziej zbalansowany cast.
>Release date: 26 May
Oh... cóż, przynajmniej będzie szybciej. Podobno ma być też TH14, ale będzie wysyp na wakacje :V...
>Th14 ma tylko 3 grywalne postaci, Sanae brak, fantasmagorii niet.
...nvm. Tasofro nie skopcie tego ;_;.
>Byakuren grywalna
O kurwa jedziemy. Meiling style, bardzo smacznie. Nowa lokacja i postaci w tle. Aw, czemu Kogasa i Kyouko, one są takie sympat-... czy ja widzę Shou w tle!? Ale to przecież praktycznie jej prawa ręka...
>Futo grywalna
Awww, jaka moe. Subowałbym, oczywiście po Sanae. Tło jest zajebiste, szkoda Wriggle jako ozdoby. Hehe łamanie talerzy.
>Miko grywalna
Gurwa, ta peleryna i królewska postura, te lasery, mój imperator. Reaction guys xD. Nie będzie Youmu... dejm, myślałem że może dadzą jej miejsce jak już jest zamieszana w incydent. Eh... Seiga i Yoshika!?... No nie, przecież one miały tyle potencjału. No i kurwa przecież Seiga jest kluczowa fabularnie... Wait, czy oni przypadkiem lecą kolejno po frakcjach, a teraz właśnie była Miko? Niemożliwe, dwie postacie na frakcje i to do tego Ichirin. Poczekamy...
>Nitori grywalna
Oo. Co tu się odwala? No, tuliłbym Nitorin, a miała być już wcześniej. Nie rozumiem ale to chyba dobrze... Ładne tło, ale zaraz zaraz... nie widzę tego!
...
Cóż, przynajmniej teoria z tłem poszła w chuj. W końcu są tam wszystkie trzy, a Kanako jest centralna dla konfliktu religijnego. No i SoPM. Muszą być, bo inaczej to jakby próbować wymazać Anglię z historii II Wojny Światowej xD.
>Koishi grywalna
Ło, niespodzianka. Cóż, te dwie kompletnie mi zwisają, ale to chyba dobrze że ona jest. Przyda jej się w cholerę rozwój charakteru, a gdyby to była Satori to pewnie zrobiliby z niej cholernego Mokujina albo coś. No i pałac ładny. Ale czym oni do cholery się kierują, żeby taką losową postać wprowadzać przed centralnymi dla fabuły? Nie są pewni czy dadzą radę zbalansować Koishi? Heh, może być ciekawie, ale czekam na kolejne ogłosz-
>Koniec postaci, będzie jeszcze boss w pełnej wersji.
...? Aha, ale przecież... ja... na pewno... co tu się?...
...
...
...
...
*wychodzi*(click to show/hide)
Kurwa mać! Kurwa mać! Tasofro, co wy odpierdalacie!? TO nazywacie wojną o wpływy i serca mieszkańców!? Po pieprzonych dziewięciu miesiącach wyskakujecie z czymś takim!? Nie wiem co was podkusiło z tym gejmplejem, ale wierzyłem że cokolwiek wymyślicie i tak będzie fajne towarzystwo do gry! A wy po pierdolonym wyborze za pomocą lotek i tarczy przyjebaliście po dwie losowe postaci z frakcji, pomineliście pierdolone shinto w ogóle, i wjebaliście pięć postaci związanych z religiami spośród jebanych czternastu! Przy minimalnym liczeniu! W grze przeznaczonej kurwa dla nich!
No kurwa mać, miesiącami wciągałem te kwaśne winogrona jedne po drugim, wierząc w was tak mocno jak w Lady Kanako, ale kurwa nawet ja mam granice. Jeszcze jedno i się zwyczajnie zrzygam! Żeby to jeszcze gejmplej był podporą, ale narazie zapowiada się na kulę u nogi! No i jeszcze zamknięcie się w pieprzonych 9 postaciach, czyli mniej niż w IaMP! No kurwa, Futo ratuj!
Pierdolę, Herubim modo, sage i wracam do 12.3 bo toto ni ma prawa czyścić butów Soku. Ładne opakowanie, a w środku fekalia. Zawołajcie mnie będzie na co czekać i wyjdzie coś co nie nadaje się kurwa co najwyżej na doklejkę do mangi a la GFW!
Zadowoleni kurwa, trolle?
/rant
Pardon, zły dzień, itepe itede.

Do you remember Unabara's answer re: Mamizou? It might be a pun. It will usually be understood as "She is in [your] heart". But since the first character in Shinkirou is "heart", by Japanese Touhou fandom convention where game names are often shortened to this first character, it can also mean "she is in HM".

zabawna rzecz - na arcie wygląda jak loli, z kolei jej model w grze już ma normalne proporcje.