News Obecnie jest problem z emailami aktywacyjnymi, dla kont, które jako adres email mają ustawiony @gmail.com.
Jeśli takowy mail nie doszedł pomimo kilku prób (nie trafił do folderu spam), prosimy o jego zmianę, bądź informację na IRC.

Piscilla

  • Rage Quitter
  • Posts: 962
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
« Reply #390, on May 26th, 2013, 06:42 PM »
Mi Kokoro WYGLĄDEM przypomina przekolorowaną Kaguyę... Od razu jak się pojawiła miałam takie wrażenie >:

Mayuki

  • Loli w Wiaderku
  • Namusan!~
  • Posts: 3,755

Kotori

  • Rage Quitter
  • Posts: 666

critz

  • あやややや~
  • Kryptoskurwiel
  • Posts: 1,640
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
« Reply #393, on May 26th, 2013, 10:09 PM »
Niewdzięczniki pokasowały posta.

Anyway, niespecjalnie mam czas pograć i pomasterować, więc zrobiłem tylko Reimu & Marisę, ale według MotK, dopiero przejście wszystkich story mode odblokowuje Mamizou.
Kokoro... podobno nie da się odblokować w ogóle z wyjątkiem jej story mode (edycja talii, practice, versus, itp są niedostępne). Pewnie zostanie dograna z nadchodzącym patchem/dodatkiem, ale kurwa... day 0 patch, konieczność grania na applocale, Koishi nadal wykrzaczająca grę i jeszcze to.
Tasofro, palnijta wy się w łeb i dajcie znać ZUNom że rushowanie produkcji bijatyk na ustaloną datę zawsze prędzej czy później odbije się czkawką. Może przy okazji mielibyście czas na sklejenie mniej tragicznej listy postaci - story mode kolejnych dziewczynek wydają się prawie identyczne, do tego stopnia że Mamizou udaje Miko przeciw Miko... Wykopanie całej frakcji na rzecz kappy-ateistycznej bojówki to jedno, ale olanie zamknięcia budującego się od kilku gier rozdziału na rzecz niepowiązanej z nimi sprawczyni incydentu denerwuje. Przynajmniej jest zajebistą postacią.

Official Husbando of Sanae-chan. || Z naszym miotaczem danmaku Ty też możesz bezkarnie strzelać do małych dziewczynek!

Ekkusu

  • あやややや~
  • Posts: 1,535
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
« Reply #394, on May 26th, 2013, 10:58 PM »
Nitori goddamnit! I jej amunicja, której inaczej niż przez napitalanie non-stop najszybszym trybem nie da się inaczej rozładować przed timeoutem. Sprawdzałem, chyba, że speciale (Których nie umiem wyprowadzać) ją wciągają.
Pograłem trochę z Raionem, i dopóki nie wyjdzie angielska wersja będę grał w tą grę czołem równolegle stycznym do klawiatury.
A co do postaci - przecież w versus są dwa sloty, nie? Może są jakieś jeszcze postacie, ale wydaje mi się, że jedna jest na Mamizou a drugie na Kokoro. Tak przynajmniej to wygląda mniej/więcej z kształtów.

Piscilla

  • Rage Quitter
  • Posts: 962
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
« Reply #395, on May 27th, 2013, 02:21 AM »Last edited on May 27th, 2013, 02:24 AM by Piscilla
OKEJ
KULA DYSKOTEKOWA MIKO MNIE OSOBIŚCIE ROZWALIŁA
nie wiem, jak to zrobiłam, ale zrobiłam, mój krzywo obcięty screen tu
(click to show/hide)

tak, dałam sobie zbić aż tyle życia >:

Raion

  • あやややや~
  • All hail Bishamonten!
  • Posts: 1,889
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
« Reply #396, on May 27th, 2013, 02:40 AM »
^przycisk na moim padzie to "6" + strzałka do tyłu, x2
W ten sposób robisz kulę dyskotekową, oczywiście przy odpowiednio dobranym "decku" (nie wiem jak nazwać to w tej grze).

Ogólnie wszystkimi postaciami spellcardy robisz podobnie. Klawisz odpowiadający za dwa klawisze inne (czy jakoś tak) + strzałka w tył lub w dół (zazwyczaj). I powtarzasz to dwa razy, raz aktywujesz możliwość rzucenia spellcardu a za drugim razem go wykonujesz.
Proste, mało skomplikowane.

Mi się ta niebieska kula skojarzyła natychmiastowo z globusem, co za tym idzie ze światem, co za tym idzie ZA WARUDO. Miko powinna zabrać zegarek Sakuyi ;\

Piscilla

  • Rage Quitter
  • Posts: 962
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
« Reply #397, on May 27th, 2013, 03:14 AM »
dla mnie to kula dyskotekowa, bo "DJ MIKOOOOOOOOOOOO" mi się w głowie utrwaliło : D
znaczy spelle zwykle daję S/D i strzałka do tyłu i nie zawsze to działa... inaczej - włączam tylko jeden rodzaj spella, drugiego już mi się nie zdarza... przydałyby się jakieś tłumaczenia tych skilli nie skilli >:

a odpalanie ataku ze 100% atencji to dopiero randomowe walenie w klawisze xD
ALE SIĘ UDAŁO

Raion

  • あやややや~
  • All hail Bishamonten!
  • Posts: 1,889
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
« Reply #398, on May 27th, 2013, 01:04 PM »Last edited on May 27th, 2013, 07:34 PM by Raion
odpaliłem na practice kilka postaci by sprawdzić jak wykonywać spellcardy. I Uwaga, testowałem na tym pierwszym ich "buildzie" nic nie zmieniałem przy wyborze postaci.

Podstawa:
Są 2 te klawisze które robią, że działają tak jak jednocześnie dwa inne klawisze. Są to klawisze Z (X+Y) oraz C (A+B)

Miko:
Odpalenie bomby walącej wokoło u Miko to: Z + strzałka w dół
Odpalenie globusa: Z + strzałka w górę
Odpalenie spellcardu za 100% atencji: Z + C

Futo:
Atak ogniem: Z + strzałka w tył
Atak wiatrem: Z + strzałka w przód
Odpalenie spellcardu za 100% atencji: Z + C

I powtarza się to tak samo u każdej postaci

Wygląd spellcard:
http://www.youtube.com/playlist?list=PLDgC84WLhl-vvn56NidHf_pqOOenueYeC

Małyszeq

  • Green Eyed Invidia
  • Biedna Kapłanka!
  • Midorime no Jealousy
  • Posts: 1,486
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
« Reply #399, on May 27th, 2013, 04:20 PM »
Ta kula to przecież jeden ze spelli Miko z TD - Secret Treasure "Armillary Sphere of Ikaruga-dera" - to nie kula dyskotekowa tylko model układu planetarnego, bdź astrolabium, w zależności od tłumaczenia.

Czas na moją opinię o grze, niedługo walnę recenzję, jeszcze zanim Kreton obrzyga tę grę.

Pomijajać niesamowicie wkurzające niedoróbki, i fakt, ze Tasofro wydało niedorobioną grę, której brakuje jeszcze ze 2-3 patchy, to najlepsza bijatyka Touhou w jaką grałem. Utwory są spoko, "Lost Emotion", czyli motyw Kokoro góruje na liście moich przebojów. Gra wprawdzie nie jest przetłumaczona, ale pojawiają się już pierwsze translacje story mode postaci - suddenly Koishi staje u mnie w rzędzie najbardziej okaleczonych przez życie istot w Gensokyo, a implikacje jej walki z Kokoro wyciskają męskie łzy z oczu. Jeśli to tylko i wyłącznie ZUN był odpowiedzialny za wymyślenie historii tej gry, to zdecydowanie zrehabilitował się za cały pomysł wojen religijnych (które notabene mają swoją kulminację w story mode Kokoro - kilka osób odblokowało go, choć widać, ze jest niedokończony i na pewno zostanie to poprawione którymś tam content patchem). Good job ZUN. You fail at programming, Tasofro.

Perhaps nobody will mind if I beat a terrible person like you <3

Raion

  • あやややや~
  • All hail Bishamonten!
  • Posts: 1,889
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
« Reply #400, on May 27th, 2013, 04:36 PM »
Zgadzam się prawie całkowicie Małysz z twoim zdaniem i o tej grze jak i o tej drugiej.
Aczkolwiek możesz powiedzieć skąd dokładnie czerpiesz informacje o tym co się dzieje w grze na fabule? Przeszukujesz stale wiki czekając na jakieś update i nowe info czy jak?
Bo wiesz, ja to widzę w tej grze tylko krzaki i niewiele rozumiem.

Małyszeq

  • Green Eyed Invidia
  • Biedna Kapłanka!
  • Midorime no Jealousy
  • Posts: 1,486

critz

  • あやややや~
  • Kryptoskurwiel
  • Posts: 1,640
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
« Reply #402, on May 27th, 2013, 06:02 PM »
Jak ktoś planuje grać Koishi lub chce przejść wszystkie story, to polecam unikać tego specjala z różą, bo tylko on wykrzacza mi grę. Drugi i trzeci deck domyślnie go nie mają, w innych możecie go zamienić na coś innego dopóki nie wyjdzie patch.

Chris

  • Guest

Sulejman

  • Biedna Kapłanka!
  • dat ass
  • Posts: 1,209
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
« Reply #404, on May 27th, 2013, 10:23 PM »
Ksh, Mk, Ft, Bykrn, Ntr - t gr jst p?n zwyc?stw ^^

Sprkl?c s? Mk z plrynk? wygl?d zst kr?lwsk. D tg mcz, kt?ry bj przcwnk d smg wyc?gn?c.

tk?
[glw=rd,2,300]K~K~R~[/glw]

(clck t shw/hd)
Chyb nwt j? pstw? n p??czc pd Fln