News Obecnie jest problem z emailami aktywacyjnymi, dla kont, które jako adres email mają ustawiony @gmail.com.
Jeśli takowy mail nie doszedł pomimo kilku prób (nie trafił do folderu spam), prosimy o jego zmianę, bądź informację na IRC.
Rumbling Spell Orchestra

Kamruz

  • Rage Quitter
  • Posts: 765
Odp: Rumbling Spell Orchestra
« Reply #195, on July 8th, 2014, 02:25 PM »
Co do pierwszego błędu to fakt. Nie chciało mi się sprawdzać nazwy. Co do drugiego to usprawiedliwię się że Dulst nie chciał ładować obrazków, a w tytule było napisane tak jak podałem. :V

Jej spelle są spoko ale problem w tym że tylko te dwa, które podałeś.

Co do Suiki to zależy jak ją zbudujesz.
Combo z Shou bardzo skraca jej linie sytuacyjności, a z Ayą daje całkiem ładne możliwości uników w ataku.
Suika ma o tyle dobrze że jej spelle są silne same w sobie, a karty ułatwiające dobór kart posiada i to więcej niż 1.
W sumie jak tak teraz porównuje glasscannony to chyba tylko Flan i Aya są najbardziej sytuacyjne.

critz

  • あやややや~
  • Kryptoskurwiel
  • Posts: 1,640
Odp: Rumbling Spell Orchestra
« Reply #196, on July 8th, 2014, 02:40 PM »Last edited on July 24th, 2014, 02:05 AM by critz
Quote from Kamruz on July 8th, 2014, 12:21 PM
Pograj sobie 2Suikax2Remilia.
Nie jest tak zależna od discardu (i zagrożona przez to), a pierdolnięcie ma.
Will do. Suika generalnie nadal jest prawie całkowicie sprawna na level2 (traci zaledwie MPP, Deep Fog Labyrinth i Little Pandemonic Carnival), a Onikagura to jedyna opcja 2/2 Suiki, do tego ładnie synchronizująca się z jej nadal sprawnym discardem.
Quote from Sulejman on July 8th, 2014, 01:56 PM
Counter Clock (nie Clock and Tick, drugi błąd)
Forbidden Barrage "Clock that Ticks Away the Past", jeśli już - zakladam że Touhou Wiki ma poprawione tłumaczenia względem prawie 10-letniego patcha.
"Clock and Tick" też mi się kiedyś przewinęło przed oczyma (chyba na Dulście), ale na pewno było źle bo: 1) brzmi chujowo i bez sensu, 2) już poprawili na Forbidden Barrage "Clock that Ticks Away the Past".
Quote from Sulejman on July 8th, 2014, 01:56 PM
Scena jest tylko do kontrowania postaci jak Yuyuko czy Kaguya, które się leczą (i do przyspieszenia końca meczu, Flan jest zrobiona by wygrać grę w 5-6 turach z minimalną przewagą hp).
No własnie nie bardzo nadaje się przeciw healerom, bo ze wszystkich postaci Flan akurat potrzebuje jej najmniej - i tak ich tłucze zanim się rozstawią, a nawet jak spróbują rozłożyć Recovery Potion/Hourai Elxir/Graceful Break to od razu narażają się na Merciless Two Hands na pysk. A burn damage na postaci od rushdown to jakiś żart, tym bardziej obustronne xD. Jedyny plus tej sceny to 3SP, ale generalnie szkoda slotów w talii na scenę-placebo tylko po to, by kontrować inne sceny (a Eirin i Yuyu i tak mają dobrą kontrolę scen).
Quote from Sulejman on July 8th, 2014, 01:56 PM
Też bym się cieszył, jakby była bardziej grywalna, jakby laevateinn i eventy miały zastosowania.
Lævateinn + Danmaku Play z Suwako / Ravaging Magic z Marisą = narzędzie mordu tankerów z 2EV4BV. Ewentualnie z Pride Remilii jak masz pustą łapę np. po użyciu Tepes Young Descendants. Ewentualnie dobry kandydat do EXTRAVAGANZY.
Quote from Kamruz on July 8th, 2014, 02:25 PM
Co do Suiki to zależy jak ją zbudujesz.
Combo z Shou bardzo skraca jej linie sytuacyjności, a z Ayą daje całkiem ładne możliwości uników w ataku.
Suika ma o tyle dobrze że jej spelle są silne same w sobie, a karty ułatwiające dobór kart posiada i to więcej niż 1.
Lohl, akurat mam wydrukowaną Suika3Shou1 i Monopoly generalnie się sprawdza jako dobór (chyba że wypadnie mi 5 speli...). Natomiast do Battle Cry z Ayą nie jestem przekonany bo hurr 2EV. Wolę zamiast tego Sakuya1, bo mam wtedy do dyspozycji Knife Recollection do awaryjnego odłowienia czegokolwiek z discardu bądz recyclingu np. Matchless Strength~ + Sakuyowe intercepty :3.

Official Husbando of Sanae-chan. || Z naszym miotaczem danmaku Ty też możesz bezkarnie strzelać do małych dziewczynek!

Sulejman

  • Biedna Kapłanka!
  • dat ass
  • Posts: 1,209
Odp: Rumbling Spell Orchestra
« Reply #197, on July 8th, 2014, 02:56 PM »Last edited on July 8th, 2014, 02:58 PM by Sulejman
Qt frm crtz
Qt frm Sljmn Th Wk m pprwn t?mczn wzgl?dm prw 10-ltng ptch.
"Clck nd Tck" t? m s? kdy? przwn?? przd czym (chyb n Dl?c), l n pwn by? ?l b: 1) brzm chjw bz sns, 2) j? pprwl n Frbddn Brrg "Clck tht Tcks wy th Pst".
w grz n mjj krc jst Cntr Clck, k?dy rzm c t znczy chyb.
Qt frm Kmrz

Kamruz

  • Rage Quitter
  • Posts: 765
Odp: Rumbling Spell Orchestra
« Reply #198, on July 8th, 2014, 03:11 PM »Last edited on July 8th, 2014, 03:13 PM by Kamruz
Quote from Sulejman on July 8th, 2014, 02:56 PM
O stary, ale z tym, że Aya jest sytuacyjna, to zabawnie, skoro znamy twoją Ayę i jak trudno ją trafić.
Sytuacyjność Ayi polega na tym że jeśli nie trafi na deck, który się opiera na con. spellach to ma przesrane.
Pomijam decki po 5hv max.
A to że takich decków macie sporo to też pomijam. :V
Quote from Sulejman on July 8th, 2014, 02:56 PM
Catadioptric też elo, niski koszt, fajne hv i jeden z dwóch jej czarów, które się nadają jakoś do kontry.
Kontra za 3sp na glasscannonie nie może być dobra.
Quote from Sulejman on July 8th, 2014, 02:56 PM
Cranberry Trap, fajne inicjator.
Pierwsze 2/3 tury się zgodzę pod warunkiem że atakujemy pierwsi.
Quote from Sulejman on July 8th, 2014, 02:56 PM
Pozostałe są ok Starbow Break, spory koszt sp ale dobry wycisk.
Biorąc pod uwagę Clocka i Forbiden Fruit to nie jest to dobra karta. Za dużo SP i brak dodatkowych umiejętności wyklucza.
Quote from Sulejman on July 8th, 2014, 02:56 PM
Maze of Love, ok tier.
No way. 3 sp za 2 IV to strzał w stopę dla glasscannona.
Catrio już jest lepsze bo chociaż ma jakiś potencjał na początku przeciwko tankom.
Nie planujesz tym przecież atakować.
Quote from Sulejman on July 8th, 2014, 02:56 PM
Four of a Kind, special trochę many kosztuje, ale Flan nie ma supportów, może takich rzeczy używać.
By mieć AV tak jak Forbidden Fruit potrzebuje 6sp łącznie.
Za drogo jak na glasscannona. Jedyną zaletą to HV po full dopaku i normal. Imo powinni dać możliwość odpalania aktywki X-1 gdzie X to level Flan za koszt 1sp.
Wtedy ta karta byłaby dobra.
Ew. jako intercept przeciwko tankom się jeszcze nada.

Sulejman

  • Biedna Kapłanka!
  • dat ass
  • Posts: 1,209
Odp: Rumbling Spell Orchestra
« Reply #199, on July 8th, 2014, 06:04 PM »
Stry, ngdy n ptrzysz chyb n t, ? krty sb lsjsz. Krcnk mj? m? wsp?lng z zdln?cm grn, z d? lsw?c. s?? Fln jst t, ? n ptrzbj, b, n psd dl swch krt ?dnych spprt?w czy vnt?w. ?DNYCH SPPRT?W. M tylk wy??czn scn? mprsnmnt.
W dr??nn d nnych tl, n mssz wygr? w lswn dw?ch krt, spprt spll, msz p prst spll. Chcsz m pwdz?, ? nn pstc mj? lpsz wszystk n swch krtch. wszm mj?, jk ?yj? spprt?w, w t spr krty ksztj? d?. Krty Fln ksztj? nd? n wymgj? spprt?w. Wydjsz sp tylk n spll. Sm tg n wdzsz? Fln n m ptncj? d zdwn br??, n zdj nd? br?n n pcz?tk gry, ms c?y czs by? w fnsyw zbr? przcwnkw spprty, by n m? jk s? rzstw?, znm z nm sk?czy. ptrzysz tylk n lt gm.
Qt frm Kmrz
Qt frm Kmrz

Małyszeq

  • Green Eyed Invidia
  • Biedna Kapłanka!
  • Midorime no Jealousy
  • Posts: 1,486
Odp: Rumbling Spell Orchestra
« Reply #200, on July 8th, 2014, 06:58 PM »
-> Balans w RSO
-> Kaguya, na która po paru latach wychodzi pierwsza skuteczna kontra (Mamizou)
-> Murasa, która nawet nie próbuje udawać, ze jest czymś innym niż counterem na Mokou

Pls...
Perhaps nobody will mind if I beat a terrible person like you <3

Piscilla

  • Rage Quitter
  • Posts: 962
Odp: Rumbling Spell Orchestra
« Reply #201, on July 8th, 2014, 07:17 PM »
Wychodzi kontra, a Kaguya-gracz nie chce nawet się podjąć meczu z Mamizou xD

Kamruz

  • Rage Quitter
  • Posts: 765
Odp: Rumbling Spell Orchestra
« Reply #202, on July 8th, 2014, 09:07 PM »Last edited on July 8th, 2014, 09:27 PM by Kamruz
No właśnie ja nie patrze tylko na late.
Ja nie patrze w ogóle na late gdyż wiem że Flan nie ma czegoś takiego.
Patrze w 80% na early i 20% na mid.

Catrio jest dobre na początku jeśli walczymy z kimś kto ma sporo życia o tym sam pisałem wcześniej.
Mimo tego jeśli nie ma tej różnicy to sprawa wygląda inaczej.
Zdaje mi się że ty nie widzisz problemu tych interceptów.
Otóż nie staty są tu problemem bo jakby nie patrzeć 2IV na 3sp to ładny wynik.
Chodzi o koszt spella i już tłumacze czemu:

(zakładam że zaczynasz atakować od spelli wartych 3sp)
Przeciwnik niezwykle rzadko ma spelle do blocku warte 3sp.
Spell, który wziął udział w intercepcie regeneruje 1sp.
Flan musi atakować co turę by zabić przeciwnika zanim on tego dokona.
Jeśli przeciwnik wystawi coś do bloku o koszcie 1sp to w porównaniu do ciebie on nie straci many na blok gdy ty tracisz 3sp na atak.
Daje mu to możliwość bloku nie szkodząc sobie w ataku.
Flan ma drogie intercepty przez co nie mamy na początku many na atak jeśli ich używamy.
Jak już dochodzi do mid-game i stać cię na atak + blokowanie to przeciwnik posiada dużo większy zasób many również atakując co umożliwia mu aktywacje silniejszych spelii bądź uprzykrzających życiu eventów.
A teraz wyobraź sobie że przeciwnik zaczyna grę i on rozpoczyna atak.

W przypadku zaczęcia od Cranberry Trap to wszystko jest ok jeśli masz pierwszą turę, a przeciwnik nie ma nic do bloku za 1sp.
W innym przypadku sytuacja wygląda kiepsko. (choć zależy też jaki to jest bloker)

Porównajmy teraz innych glasscannonów: tanie intercepty (IV/HV/SP)| tura bez obrażeń od przeciwnika
Cirno - posiada intercepty (i to nawet niezłe) | bardzo skuteczna w unikaniu podczas early-mid
Remilia - 1/4/1 | blokada ataku, obrony przeciwnika + Muda muda muda muda HA + mocny unfocus ze spelli (no i bat transformation)
Okuu - 0/4/1 + 1/4/2 (dupy nie urywa)| -3IV od przeciwnika + Nuclear Reaction
Suika - 1/4/2 many (dupy nie urywa) | 5EV z możliwością tańszego borderu + LPC
Aya - 1/4/1 | DODGE
CHEEEEEEEN - 1/4/1 | DODGE
Marisa - 1/3/1+ 2/3/2 (dupy nie urywa) | przy niektórych spellach słabe movementy + Sturm and Drang
Flan - 1/3/1 + 2/3/2 | 4EV bądź 5EV gdy przegrywamy + Imprisonment + Bat transfo

Moim zdaniem od Flan wypadają gorzej w tych kwestiach tylko Okuu i Marisa, które w sumie działają tak samo jak Flan. (z tą różnicą że mają więcej obrażeń i życia)
Co do clocku i łącznego 4EV to ustawia Flan w nie najgorszej pozycji (choć cudowna nie jest bo płacisz za border tyle co za aktywacje, a za aktywacje też tracisz życie) więc w przypadku gdy przeciwnik ma manę na aktywacje spelli do ataku to ty wciąż nie masz czym blokować. (w early na 2 bordery ci nie starczy)

PS:
Quote from Małyszeq on July 8th, 2014, 06:58 PM
-> Balans w RSO
-> Kaguya, na która po paru latach wychodzi pierwsza skuteczna kontra (Mamizou)
-> Murasa, która nawet nie próbuje udawać, ze jest czymś innym niż counterem na Mokou

Pls...
Balans w karciankach nie opiera się na tym by nie było hard kontr na różne decki bo to jest niemożliwe do wprowadzenia.
Mamizou kontruje Kaguyę, Aya kontruje Shou, Koishi kontruje każdą przewijarę i będą/są inne decki, które będą kontrować inne.
To jest przecież w każdej karciancę. (grał ktoś kiedyś deckiem goblinów na kontrolkę w MTG hmm?)

PS2:
Domyślam się że jednak dużo więcej rozegrałeś gier Flancią i nie zaprzeczam że mogę się mylić w niektórych kwestiach (nie ma człowieka idealnego) więc proponuje przetestować twój deck przeciwko moim. Mam ich całkiem sporo i każde różnią się od siebie więc to dobry materiał do testów i potwierdzenia racji obu stron.

Małyszeq

  • Green Eyed Invidia
  • Biedna Kapłanka!
  • Midorime no Jealousy
  • Posts: 1,486
Odp: Rumbling Spell Orchestra
« Reply #204, on August 18th, 2014, 08:11 PM »
en.touhouwiki.net opublikowało już tłumaczenia kart Futo (Ichirin oraz skanów nadal niet). Po szybkim przejrzeniu wyglląda na to, że Futo bazuje na zadawaniu direct damage w sporych ilościach, ale niestety jest to rekompensowane słabymi spellcardami i częstym discardem własnego decku przy trafianiu...

Koncepcja interesująca ale istnieją sposoby aby skontrować direct damage, przez co Futo w niektórych sytuacjach będzie bezużyteczna...

Piscilla

  • Rage Quitter
  • Posts: 962
Odp: Rumbling Spell Orchestra
« Reply #205, on August 18th, 2014, 08:38 PM »
Quote from Małyszeq on August 18th, 2014, 08:11 PM
en.touhouwiki.net opublikowało już tłumaczenia kart Futo (Ichirin oraz skanów nadal niet). Po szybkim przejrzeniu wyglląda na to, że Futo bazuje na zadawaniu direct damage w sporych ilościach, ale niestety jest to rekompensowane słabymi spellcardami i częstym discardem własnego decku przy trafianiu...

Koncepcja interesująca ale istnieją sposoby aby skontrować direct damage, przez co Futo w niektórych sytuacjach będzie bezużyteczna...
Suddenly Patchy

Kamruz

  • Rage Quitter
  • Posts: 765
Odp: Rumbling Spell Orchestra
« Reply #206, on August 18th, 2014, 08:46 PM »
Quote from Małyszeq on August 18th, 2014, 08:11 PM
en.touhouwiki.net opublikowało już tłumaczenia kart Futo (Ichirin oraz skanów nadal niet). Po szybkim przejrzeniu wyglląda na to, że Futo bazuje na zadawaniu direct damage w sporych ilościach, ale niestety jest to rekompensowane słabymi spellcardami i częstym discardem własnego decku przy trafianiu...

Koncepcja interesująca ale istnieją sposoby aby skontrować direct damage, przez co Futo w niektórych sytuacjach będzie bezużyteczna...
Na wszystko jest jakaś kontra. Posiada sporą przewagę jeśli chodzi o omijanie protekcji i faith ale w zamian łatwo można ją skontrować jeśli masz anty-target na leadera.
Quote from Piscilla on August 18th, 2014, 08:38 PM
Quote from Małyszeq on August 18th, 2014, 08:11 PM
en.touhouwiki.net opublikowało już tłumaczenia kart Futo (Ichirin oraz skanów nadal niet). Po szybkim przejrzeniu wyglląda na to, że Futo bazuje na zadawaniu direct damage w sporych ilościach, ale niestety jest to rekompensowane słabymi spellcardami i częstym discardem własnego decku przy trafianiu...

Koncepcja interesująca ale istnieją sposoby aby skontrować direct damage, przez co Futo w niektórych sytuacjach będzie bezużyteczna...
Suddenly Patchy
Jeśli Futo ma możliwość blokady targetu enemy leadera bez targetu enemy leadera to nie ma problemu.
Jeśli nie to witamy Mamizou vs. Kaguya. :V

Piscilla

  • Rage Quitter
  • Posts: 962
Odp: Rumbling Spell Orchestra
« Reply #207, on August 18th, 2014, 08:58 PM »
To nie tak, że Kaguya może robić też inne rzeczy niż żonglować maną xD Każda talia oprócz specjałów ma też najzwyklejsze w świecie damagi, eventy etc, etc. Mami nie ma aż tak dobrych kard, żeby ta walka była z góry przegrana.

critz

  • あやややや~
  • Kryptoskurwiel
  • Posts: 1,640
Odp: Rumbling Spell Orchestra
« Reply #208, on August 18th, 2014, 09:20 PM »Last edited on August 18th, 2014, 09:43 PM by critz
Haha, the anti-control is strong in this one. Po cichu marzyłem, ale nie spodziewałem się że kiedykolwiek zrobi talię na Direct Damage, bo w końcu nie licząc kilku twardych kontr (Suwako, Eirin, Patche) Direct Damage nie można zatrzymać ani unikiem ani protekcją. Więc jest trochę jakby mocne. "Support deck", mówili...
Quote
Gate Opening for Catastrophe
3 Futo, SP — 3, Battle Phase
This Event can only be used if you are on Intercept.
Your Leader gains +3 EV until end of phase. Then, at end of phase, if your opponent's battle Spell is Level 2 or less, deal 1 damage to your opponent's Leader. If your opponent's battle Spell is Level 3, it deals 2 damage instead.
Ayy lmao.
Quote
Augury
Futo — 1, Futo SP — 2, Replenish Phase
Draw three cards from your deck, then put the top three cards from your hand on top of your deck in any order.
Huh? Od kiedy w ręce są górne i dolne karty?
Nigdy nie zwracałem na to uwagi ale zakładam że przed chwilą wyłowione karty nie idą na "wierzch ręki", bo to byłby po prostu chujowszy Scout. So, what gives?
EDIT: Nevermind, na dulście w temacie z Futo jest po prostu "Place the top three cards of your deck to your hand, then return two cards from your hand to the top of your deck in any order.", więc chodzi o 2 dowolne karty z ręki. Mocne gówno.

Ichirin: http://pastebin.com/k05CLGey
Erraty: http://pastebin.com/Am7dzUuV
(click to show/hide)
Ja mam kurwa nadzieję że ten buff do FMSM Reimu i jednocześnie niespatchowanie Fairy OTK to mi się tylko przywidziało...

Kamruz

  • Rage Quitter
  • Posts: 765
Odp: Rumbling Spell Orchestra
« Reply #209, on August 18th, 2014, 10:01 PM »Last edited on September 20th, 2014, 05:04 AM by Kamruz
Po przeglądzie moja opinia:
Futo
Zajebista opcja z discardem kart gdyż jej umiejki działają w ten sposób że MOGĄ wywalać karty. Bardzo ładna synergia z kartami takimi jak Scout.
Zauważyłem

Karty, które uważam za dobre/mocne.
Blaze Sign "Sakuraiji in Flames": 2sp = normal z 4hv + 1 prot + od 1 do 2 obrażeń = jedna z najlepszych kart do bloku w grze
Heaven Sign "Rainy Iwafune": nie przebije karty powyżej albo bardzo spoko opcja gdy chwilowo porzucamy atak by mieć większą kontrole doboru kart nie tracąc zbytnio na obrażeniach (2 IV)
Blaze Sign "Taiyi True Fire": karta zdecydowanie pod early gdzie discrad kart nas nie boli | na początku nie jest łatwo wyciągnąć więcej niż 2IV więc w większości przypadków mamy wbite bez straty życia.
Throwing Dishes "Kawarake Rotary Throw" - 2UM zapewnia nam dodge przeciwko spellom z małą ilością HV (gdzie Con. spelle się tym cechują). W razie gdy przeciwnik jakoś sobie dopakuje HV by nas trafić to mamy profity w postaci dodatkowych obrażeń. Duża ilość HV jak na 4sp. Sytuacyjna lecz niezła karta.
Saint Girl "Sun Goddess's Sacrifice": za 2sp 3dmg? WO KURWA. Już sam fakt że ten spell posiada wysokie obrażenia jak na swój koszt sprawia że jest mocny, a tu mamy możliwość jeszcze zmniejszenia obrażeń z interceptu przeciwnika.
Saint Girl "Oomonoimi's Dinner": 5AV za 5SP jest ok. Zakładając że przeciwnik jakoś nie zmniejszy obrażeń, jesteśmy w stanie zrobić wbite za 8dmg w jednej turze. Dodatkowo speciala możemy śmiało używać nawet gdy nie walczymy tym spellem. HV jak na Con. jest ok. Mocny finisher.
Quote from Małyszeq on August 18th, 2014, 08:11 PM
Po szybkim przejrzeniu wyglląda na to, że Futo bazuje na zadawaniu direct damage w sporych ilościach, ale niestety jest to rekompensowane słabymi spellcardami i częstym discardem własnego decku przy trafianiu...
Sorry Małysz ale większość jej kart jest całkiem dobra (o ile nie trafimy na nic co zablokuje target leadera), a jej discardy nie są bolesne biorąc dodatkowo pod uwagę że można ale nie trzeba.

Supporty:
Soga no Tojiko - Czyli jak skontrować Reisen kartą za 1sp. Bardzo mocna karta przeciwko taliom opierających się na specialach/eventach w Battle Phase. (cirno | duża ilość tanków | decki 1/1/1/1, 2/2, 2/1/1)
Piled Up Kodoku Dishes - Kontrola doboru. Całkiem spoko biorąc pod uwagę że wybrana karta trafia do ręki. Zwrotu SP raczej często nie będziemy wykorzystywać gdyż cokolwiek dostaniem dopiero po drugim użyciu tej karty. (no chyba że wcześniej trafiła kopia na discard)
Legend of the Great Gods - Mocna scena. Całe szczęście że tylko na Battle Phase. Niesamowita synergia z pierwszym supportem na mej liście. Daj boże zestackować to jeszcze z Throwing Dishes "Kawarake Rotary Throw"

Eventy
Augury: Wbrew pozorom bardzo mocny event. Niski koszt + zamiana kart z nieprzydatnych na przydatne gdzie te nieprzydatne możemy sobie wywalić wzmacniając nasze spelle. Wisienką na torcie jest fakt że wymaga tylko 1lvl Futo.
Star Dragon Bow: Lepsza wersja discardu Yukari. Może zostać skontrowana przez anty-target-leadera lecz biorąc pod uwagę fakt że wtedy i tak cały deck jest skontrowany to whatever.
Gate Opening for Catastrophe: Nie dość że sporo EV to jeszcze dodatkowe obrażenia za całe 3 many... Użycie tego wyłącznie w intercepcie jest dużo lepsze niż gdyby można tego było używać wyłącznie ataku. Świetne użycie jako anty-finisher. Jeden z najbardziej przejebanych eventów.
Liuren Holy Fire: 2 direct dmg za 4sp nie jest złe, a mamy możliwość podpakowania do 4 za 4. Biorąc pod uwagę potencjał discardu Futo to dość dobry event jako finisher.

Opinia końcowa:
"Raion może się zacząć masturbować."

Niezłe spelle, wysoki potencjał dobierania kart, kontrolowany discard oraz obrażenia, które się smieją z każdego decku opierającego się na protekcji czy faith.
Ilość HV stawia sporo do życzenia biorąc pod uwagę fakt że nie mamy żadnego dopaku lecz uniki przeciwnika nie bolą tak bardzo przez nasze direct dmg.
Brak interceptu za 1sp lecz kilka za 2, które są dość dobre.
Zdecydowanie mocne early z samych spelli.

W mojej opinii deck jest bardzo silny.
Łatwo ją skontrować poprzez brak targetu na leadera (patchy / shou / suwako) bądź zmniejszenie obrażeń o 1 (nitori / alice) gdzie o Eirin wspominać nie musimy.
Mimo tego jest to silny deck przeciwko całej reszcie.

PS. Opinia na temat Ichirin za jakieś pół godz.
PS2.
Quote from critz on August 18th, 2014, 09:20 PM
(click to show/hide)
Ja mam kurwa nadzieję że ten buff do FMSM Reimu i jednocześnie niespatchowanie Fairy OTK to mi się tylko przywidziało...
Buff do FMSM? Serio?

Also powiedz mi czemu Fairy OTK powinno zostać spatchowane skoro by skontrować ten deck wystarczy go tylko szybko atakować. (a są jeszcze inne kontry)
Sama Futo jest trudniejsza do skontrowania niż Fairy OTK.