News Obecnie jest problem z emailami aktywacyjnymi, dla kont, które jako adres email mają ustawiony @gmail.com.
Jeśli takowy mail nie doszedł pomimo kilku prób (nie trafił do folderu spam), prosimy o jego zmianę, bądź informację na IRC.
Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo

Piscilla

  • Rage Quitter
  • Posts: 962
Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
« Reply #45, on December 30th, 2014, 12:06 AM »
Całkiem spoko giera jak już się człowiek do sterowania od nowa przyzwyczai, muszę się swoich HMowych ruchów odzwyczaić i będzie pięknie.

@Critzu: myślę, że sam fakt tego, że wrzucili tam Kasen przyniesie sporo chętnych do gry (co prawda nie tak dużo jak powrót Mimy)

Sephi

  • Często łamię regulamin!
  • Biedna Kapłanka!
  • Posts: 1,211

arhus

  • Zamrożona Żaba
  • TEWI INBA!
  • Posts: 370
Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
« Reply #47, on December 30th, 2014, 12:39 PM »Last edited on December 31st, 2014, 01:59 PM by arhus
Ktoś ogarnął jak zrobić te 2 dodatkowe skille? Marisa ma ten duży niebieski pocisk, i wydaje mi się że chyba x trzeba do niego przytrzymać, tak samo Reimu z yin yangiem. Ale strasznie mnie denerwuje że na c jest 7 różnych ruchów. Mamy atak na samo c, c+dół, góra albo przód, i jak przytrzymamy c to przywołujemy urban legend. I na c mamy jeszcze dwie wersje tego samego skilla, i ich nie umiem odpalić. Marisa ma bączka, a Reimu to popierdalanie po ekranie ze zmianą kierunku w połowie xD I to mnie właśnie wkurza, bo próbuję odpalić tamte skille, a tu przez przypadek przyzywam legendę. Moim zdaniem dali za dużo ataków na jeden przycisk :/ I szkoda że jest teraz mniej ataków na bicie ręczne, nie mogę się przyzwyczaić że tylko z teraz jest ;_;

Edit:
Yaay, opanowałam w końcu wszystkie ruchy xD Ciągle jestem zdania że jest za dużo ataków na c :< Kasen widziałam że jeszcze dwóch skilli nie ma, mam nadzieję że dodadzą jej trochę fajnych rzeczy do czasu wyjścia pełnej wersji :3

Red Fedora

  • Zamrożona Żaba
  • Leniwy Duch.
  • Posts: 307
Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
« Reply #48, on January 6th, 2015, 08:34 PM »Last edited on January 6th, 2015, 08:35 PM by Red Fedora
Chyba mi spadła cegła na głowę, ale do dema nie umiem się dokopać.
EDYTA: Spadła, i to większa niż myślałem, w ten sposób nabiłem tylko bezsensowny post.

Gadanie jest tanie, pokaż co zrobiłeś.

Małyszeq

  • Green Eyed Invidia
  • Biedna Kapłanka!
  • Midorime no Jealousy
  • Posts: 1,486
Perhaps nobody will mind if I beat a terrible person like you <3

arhus

  • Zamrożona Żaba
  • TEWI INBA!
  • Posts: 370
Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
« Reply #50, on January 14th, 2015, 06:09 PM »
Z forum shrinemaiden:
Quote
Look over here: BREAKING NEWS UPDATE:
The folks over at Touhou-Online , the community in-charge of patching Touhou has just confirmed with me that the leaked name list within the game's codes that we have just reported 2 hours ago are indeed real and exist within the game file:
Or as per quoted from this French article of their community, translated into English (thanks Lunya) :
http://www.touhou-online.net/…/…/304-touhou145-demo-download
=====
"In game files, next to names reimu, marisa and kasen, we sometimes find "hanako". Also, the script file which shows the scene just before "To be continue..." where we can see the shadow of the probably final boss, launchs a file called "hanako.csv". So it's probable that the final boss is a Hanako from toilets. More, it corresponds well to the story game, which is talking about urban legends.
Also, there is a file with binary data, this:
reimu........marisa........ichirin........miko........koishi........hijiri........kokoro........mamizou........nitori........futo........kasen........mokou........sinmyoumaru........hanako
(Each dot is a byte which doesn't correspond to any character)
Nothing is definitive as we aren't supposed to access those files, but it seems to be a list of characters which are actually planned for the complete version (we insist on the non-definitive term: some characters may well be removed before the game goes out for several reasons)"
=====
Jestem ciekawa czy to faktycznie prawda, i druga kwestia czy nie zmienią czegoś do wyjścia pełnej wersji. W sumie fajnie by było zobaczyć Mokou i Sukunę, ale tak liczyłam na Nue czy Yuugi ;_;

Raion

  • あやややや~
  • All hail Bishamonten!
  • Posts: 1,889
Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
« Reply #51, on January 14th, 2015, 06:16 PM »
Ciekawe czy Sukuna będzie powiększona czy mała. Dobra byłaby postać z takim małym hitboxem. Do want in danmaku.

No i jest Futo, więc mam wszystko czego mi potrzeba do grania.

Małyszeq

  • Green Eyed Invidia
  • Biedna Kapłanka!
  • Midorime no Jealousy
  • Posts: 1,486
Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
« Reply #52, on January 14th, 2015, 07:31 PM »
Nieobecność Nue mnie dziwi niesamowicie.

Also, chciałbym zauważyć, że o Kokoro nie było wzmianki w plikach gry do czasu wyjścia HM. Może to oznaczać, że owa Hanako to np. pre-boss (jak Mamizou w HM).

Raion

  • あやややや~
  • All hail Bishamonten!
  • Posts: 1,889

Red Fedora

  • Zamrożona Żaba
  • Leniwy Duch.
  • Posts: 307

4fun

  • Wróżek Mniejszy
  • Najlepszego wszystkim
  • Posts: 128

critz

  • あやややや~
  • Kryptoskurwiel
  • Posts: 1,640
Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
« Reply #56, on February 16th, 2015, 08:38 PM »
Quote from 4fun on February 15th, 2015, 10:26 PM
kolejna super giera w której można zaspamowac jednym kombosem i wygrywać oby tylko ai potrafiło ogarniać.
Ściągnij demko i sam wypróbuj. Na moje oko to póki co najbardziej kompetentne AI w bijatykach Tasofro. Aczkolwiek pomaga też znacznie większa prędkość gry niż w HM.
Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
« Reply #57, on April 11th, 2015, 01:41 PM »Last edited on April 11th, 2015, 01:49 PM by critz
http://tasofro.net/touhou145/chara.html
Quote
Occult "Spontaneous Human Combustion Phenomenon"

A fire-manipulating immortal. A character that fights hand-to-hand with their body wrapped in controllable flames.
Light on her feet, she doesn't hold back and fights in close combat without regard for her own body.

Her Occult Attack is "Spontaneous Human Combustion"
When used, her body bursts into blue flames, and at the cost of some health, her fire's power increases.
Even outside of her Occult Attack, Mokou uses many attacks that damage herself, so you should follow up with her health-restoring technique, "Resurrection".
Legendą miejską Mokou jest samoistny zapłon ciała xD.
Quote
Occult Name : "Little Green Men" (Almost certianly Liliput or Leprechauns, but it may refer to Xiaoluren)
An inchling fighting with Needle swordsmanship and a mysterious mallet. Tiny, but she compensates with dynamic attacks and reach using her whole body. A combatant that circles around her opponent using flurry of attacks.

Her Occult attack is "Little Green Men".
Call upon green inchlings that will sneak and float over the opponent. They're facing the opponent's back, but when it's time to strike, they'll unleash ruthless attacks.
Shinmyoumaru = zapierdalacz. Yes plz.

Official Husbando of Sanae-chan. || Z naszym miotaczem danmaku Ty też możesz bezkarnie strzelać do małych dziewczynek!

Małyszeq

  • Green Eyed Invidia
  • Biedna Kapłanka!
  • Midorime no Jealousy
  • Posts: 1,486

Arisu

  • Rage Quitter
  • (」・ω・)」うー! (/・ω・)/にゃー!
  • Posts: 629