Mam nadzieję, że nie przesadziłem... xD
(click to show/hide)
Opracowałem 4 "ścieżki", każda posiadająca kilka poziomów, z czego duża część jest niedostępna jeszcze dla mojej postaci. Może po kilku(nastu? dziesięciu?) sesjach będę w stanie wykorzystać cały potencjał mojej postaci i wszystkie karty?
Ścieżka Tempa
Typ: Ofensywny Bezpośredni
Działanie: Użytkownik wystrzeliwuje w kierunku przeciwnika kilka grup 5 niekierowanych pocisków, .
Poziom 1: Znak Klucza "Motyw Otwierający"
Pociski lecą w grupie po pięć, na pół metra przed przeciwnikiem grupa "rozdziela się". Pociski są wystrzeliwane ze zwykłą szybkością. Użytkownik wystrzeliwuje 5 grup pocisków w ciągu 3 sekund.
Poziom 2: Znak Tempa "Narastanie Akcji"
Pociski mają większą szybkość w porównaniu do Poziomu 1. Użytkownik w ciągu 3 sekund wystrzeliwuje 8 grup pocisków
Poziom 3: Znak Tempa "Piú Prestissimo"
Pociski mają znacznie większą szybkość w porównaniu do Poziomu 2. Użytkownik w ciągu 3 sekund wystrzeliwuje 16 grup pocisków.
Ścieżka Skali
Typ: Ofensywny Pośredni
Działanie: Użytkownik "razi" przeciwnika czystym, choć nienaturalnym śpiewem, wywołując u niego ból głowy powodujący osłabienie jego zdolności bojowych.
Poziom 1: Znak Gamy "Durowa Oktawa"
Osłabienie o wartości -15% możliwości trwa ok. 20 sekund. Działa na wszystkie istoty prócz Użytkownika w promieniu 20 metrów.
Poziom 2: Znak Skali "Nadnaturalny Głos"
Osłabienie o wartości -30% możliwości trwa ok. 30 sekund. Działa na wszystkie istoty prócz Użytkownika w promieniu 50 metrów.
Poziom 3: Znak Skali "Załamanie"
Osłabienie o wartości -55% możliwości trwa ok. 30 sekund. Działa na wszystkie istoty prócz Użytkownika w promieniu 100 metrów.
Poziom 4: Dyszkant "Łabędzi Śpiew"
Osłabienie o wartości -70% możliwości trwa ok. 30 sekund. Działa na wszystkie istoty prócz Użytkownika w promieniu 200 metrów.
Ścieżka Dynamiki
<w przepisywaniu>
Ścieżka Pauz
Typ: Defensywny Pośredni
Działanie: Użytkownik w znany tylko sobie sposób wygasza pociski oraz ataki lecące ku niemu.
Poziom 1: Pauza "Chwila Wytchnienia"
Użytkownik otacza się aurą wygaszającą pociski oraz ataki fizyczne w odległości 30 cm od niego. Aura utrzymuje się przez 3 sekundy. W tym czasie Użytkownik sam jest zdolny do ataku.
Poziom 2: Diminuendo "Narastająca Cisza"
Użytkownik otacza się aurą wygaszającą pociski oraz ataki fizyczne w odległości 100 cm od niego. Aura utrzymuje się przez 5 sekund. W tym czasie Użytkownik sam jest zdolny do ataku.
Poziom 3: Dzieło Szaleńca " 4'33" "
Użytkownik otacza pole walki aurą wygaszającą pociski i dźwięk. Aura utrzymuje się przez 4 minuty i 33 sekundy. W tym czasie ŻADNA z istot znajdujących się na polu wali nie może nic wypowiedzieć ani też używać danmaku czy kart zaklęć. Dozwolone są wtedy tylko ataki fizyczne Jeśli karta jest używana z innym zaklęciem (czyt. karty "fuzyjne") - najpierw wykonywana jest karta ofensywna, później dopiero ta karta.
Karty "fuzyjne" (?)
Zaklęcie w nich zapisane składa się zwykle z kilku kart
Falset "Piewca Trenów"
Znak Skali "Załamanie" + Znak Tempa "Narastanie Akcji"
W zamierzeniu ulubiona technika Phora.
Coda "Wyjałowienie Dźwięku - Prawdziwa Natura Nocnego Wróbla"
Dzieło Wariata " 4'33" " + Czysta Improwizacja "Niezmącony Głos Nocnego Nieba - Harmonia Tysiąca Serc"
<Czysta Improwizacja znajduje się w przepisywanych jeszcze kartach Ścieżki Dynamiki.>
Poziomy Mocy i wymagania do używania poszczególnych kart zależą od MG.