News Obecnie jest problem z emailami aktywacyjnymi, dla kont, które jako adres email mają ustawiony @gmail.com.
Jeśli takowy mail nie doszedł pomimo kilku prób (nie trafił do folderu spam), prosimy o jego zmianę, bądź informację na IRC.

Cthulhoo

  • Rage Quitter
  • Patchy >> all
  • Posts: 523

Roxiee

  • Rage Quitter
  • Lullaby of the Forgotten Hell
  • Posts: 740
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
« Reply #481, on August 10th, 2013, 12:01 AM »Last edited on August 10th, 2013, 12:04 AM by Roxiee
Uomamo, ta postać taka epicka, teraz jeszcze bardziej epicka, jaram się jak Murzyn bateryjką!
Last Word jest cudowny.

Piscilla

  • Rage Quitter
  • Posts: 962

critz

  • あやややや~
  • Kryptoskurwiel
  • Posts: 1,640

Official Husbando of Sanae-chan. || Z naszym miotaczem danmaku Ty też możesz bezkarnie strzelać do małych dziewczynek!

gorgiasz

  • Wróżek
  • Firestarter-chan
  • Posts: 183

Cthulhoo

  • Rage Quitter
  • Patchy >> all
  • Posts: 523
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
« Reply #485, on August 10th, 2013, 10:08 AM »
Mi tam to nie przeszkadza :P Zwłaszcza że efektownie wygląda. Ja już chcę nowego kompa, żeby mi to udźwignął. No i mam nadzieję, że z czasem będzie rozbudowywana lista postaci, bo bardzo mi tutaj brakuje reprezentantek SDMa :P

critz

  • あやややや~
  • Kryptoskurwiel
  • Posts: 1,640
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
« Reply #486, on August 10th, 2013, 01:07 PM »
Mam przeczucie że SDM nie będzie pierwsze w kolejce, gdyby miał kiedyś powstać do tej gry dodatek albo coś, biorąc pod uwagę że wrzucili jakoś z 1/3 wszystkich postaci z UFO/TD, które miały tu być przede wszystkim. A SDM we wszystkich dotychczasowych bijatykach był w komplecie poza Flandre. Ale nie raczę przewidywać kto by miał dojść po tym co się odjebało - byłem pewien że Świątynia Moriya dołączy ze względu na powiązania fabularne, a tu upewnili się by nie dać nikogo z 12.3. Nawet Kanako która tam nie walczyła :T.

Cthulhoo

  • Rage Quitter
  • Patchy >> all
  • Posts: 523
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
« Reply #487, on August 10th, 2013, 01:18 PM »
Jednak w bijatykach duży wybór postaci to podstawa, nawet jakby nie miały one swojego story mode. Dla przykładu w 12.3 można było zaimportować cała SWR, mimo że te postaci nie miały żadnego wpływu na fabułę. Na tej samej zasadzie mogliby dodać starsze postaci do HMa - żeby był większy wybór w free playu, ale bez wpływu na story mode.

Małyszeq

  • Green Eyed Invidia
  • Biedna Kapłanka!
  • Midorime no Jealousy
  • Posts: 1,486
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
« Reply #488, on August 10th, 2013, 02:23 PM »
Pogódźcie się z tym, że nawet w dodatku postacie występujące w tle nie będą grywalne. To ogranicza ilość dostępnych do Meiling, Momiji, Kasen (Kisume i Flan nie liczę,bo ZUN mówił, ze Flan nie nadaje się do bijatyk bo op) i ewentualnie jakichś nowych z DDC. Also, Kokoro gra się niezwykle przyjemnie, gdybym nie mainował Miko, to Kokoro bym brał)
Perhaps nobody will mind if I beat a terrible person like you <3

critz

  • あやややや~
  • Kryptoskurwiel
  • Posts: 1,640
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
« Reply #489, on August 10th, 2013, 03:35 PM »Last edited on August 10th, 2013, 03:37 PM by critz
Quote
Pogódźcie się z tym, że nawet w dodatku postacie występujące w tle nie będą grywalne. To ogranicza ilość dostępnych do Meiling, Momiji, Kasen (Kisume i Flan nie liczę,bo ZUN mówił, ze Flan nie nadaje się do bijatyk bo op) i ewentualnie jakichś nowych z DDC.
Skąd możesz to wiedzieć? Z tych tylko Kasen ma minimalny sens pojawić się przy takiej fabule, a tak zawsze mogliby usunąć kogoś z tła. Choć nie zamierzam forsować nikogo, ale nowe postaci miałyby IMO pierwszeństwo ze względu na to, że jeszcze ich nigdzie nie było poza UFO/TD i nie miały okazji się rozwinąć.
Tak naprawdę bardziej mnie martwi ewentualna następna bijatyka od Tasofro, bo jeśli pójdą drogą IaMP > SWR to siłą rzeczy muszą zostać przy mechanice nieograniczonego latania, która IMO nie daje takiej głębii jak IaMP/Soku. A jeśli znowu zrobią reset silnika to znowu będziemy mieć minimalny cast a nie rozszerzający poprzednią grę :T. Ale do tego czasu zdążę się pewnie zestarzeć, to i do mechaniki się bardziej przekonam.

A Kokoro będę masterował tak czy siak, chociaż odrobinę :3. Fajerweki i miotacz ognia są cholernie satysfakcjonujące. Na pierwszym miejscu zostanie Futo bo sympatia do postaci, ale ostatnio jakoś bardzo przekonuje się do Mami. Te dymki genialnie odcinają ataki z każdej strony, a poza tym ma bardzo ładny wachlarz pocisków do zasłony (ptaszki, ten specjal z żabą) i kurewsko wielkie melee. A, i Kisume xD.

Drewko

  • Rage Quitter
  • Drewko's Graceful Assault
  • Posts: 565
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
« Reply #490, on August 10th, 2013, 04:16 PM »
Nie rozumiem czemu ludzie sobie ubzdurali że skoro postać pojawia się w tle to nie może pojawić się jako playable :V Jest MNÓSTWO sposobów by to ominąć, i nie zdziwi mnie jeśli Tasofro znalazło by jakiś sposób by to wykorzystać.

Does it hurt, Fenice? I'm sorry. But I didn't build you to be put on a shelf for display. I built you to win! The Gunpla I made... My Wing Gundam Fenice... I made you to show the world that you're the strongest! So... Just hang in there a little longer. Okay, partner?"

Waryate

  • Wróżek
  • ~
  • Posts: 167
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
« Reply #491, on August 10th, 2013, 09:19 PM »
Też bym chciał postaci z SDM w HM :< Miałbym dobry powód, by jakkolwiek rozgryzać tę zawiłą grę, która nijak obecnie mi nie podchodzi.

fretka

  • Meguka Fretuka
  • あやややや~
  • Posts: 1,797
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
« Reply #492, on August 10th, 2013, 09:20 PM »
Quote from Waryate on August 10th, 2013, 09:19 PM
Też bym chciał postaci z SDM w HM :< Miałbym dobry powód, by jakkolwiek rozgryzać tę zawiłą grę, która nijak obecnie mi nie podchodzi.
Spróbuj zagrać najpierw w IaMP - dla mnie te gry są troszkę podobne w mechanice i na pewno łatwiej zrozumiesz HM po starciu z tym antykiem xD

Losowa sygnatura tak bardzo losowa.

Piscilla

  • Rage Quitter
  • Posts: 962
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
« Reply #493, on August 10th, 2013, 09:25 PM »
Po dniu grania stwierdzam, że Kokoro gra się zaczepiście : DDD (i suddenly duży plus dla niej, pnie się bardzo w górę w stronę mojego top pięć)

@up: HM jest jednak łatwiejszy od IaMPa jak dla mnie, normalniejsza klawiszologia i takie tam.  W HM ustawienie skilli to kwiesta "wygody", ustawiasz coś pod dane strzałki, meczyk na sprawdzenie i ewentualne poprawki :3

critz

  • あやややや~
  • Kryptoskurwiel
  • Posts: 1,640
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
« Reply #494, on August 10th, 2013, 10:55 PM »Last edited on August 10th, 2013, 10:56 PM by critz
O kurwa, nie polecam IaMP do treningu w HM. Obie mają deklarację kart... i na tym podobieństwa się kończą. IaMP jest multum razy bardziej techniczne, nie ma lotu w ogóle w przeciwieństwie do swobodnego popierdalania sobie po mapie, ni ma autocombo, normale zmieniają się w pociski w zależności od odległości od wroga, gra na bloku jest znacznie, znacznie ważniejsza, combosy wymagają nieporównywalnie więcej treningu a gra ma normalne wpisy typu 623 zamiast odpalania wszystkiego jednym klawiszem, dochodzą bomby do przedłużania combo czy uwalniania się, etc etc. Sporo IaMPowców obśmiewa Soku jako każualową grę (głównie przez uproszczenia i losowość pogody), więc ich stosunku do HM można się domyślić.

Ja osobiście od IaMP stronię, może poza oglądaniem brata, meczy na YT czy czasem teorii. Jedyne co bym osiągnął graniem w to to rozjebanie sobie wymasterowanych odruchów w Soku. A najlepszym na chwilę obecną źródłem combosów i strategii jest http://shinkirou.koumakan.jp/ w połączeniu z ewentualnymi combo video / tutorialami na YT. A pograć sobie można na kanale #shinkirou na IRCu w sieci irc.rizon.net (tak, tej samej co #touhoupl), chociaż na razie metagame jest właściwie szczątkowy ze względu na ciągłe zmiany i patche. Z czasem na pewno rozkminione zostaną lepsze opcje, ale już teraz polecam zerknąć na to wiki by się nauczyć mechaniki, czy choćby obczaić że np. Reimu używa 4Flashkick (do tyłu) i 6Youkai Buster (do przodu) w większości kombo gdy będziemy budować talię.