Paaaanie, jeśli będzie mocniejsza to hohoooo
jest jak najbardziej grywalna, chociaż przy bylejakim tasowaniu jest ciężko wyjść na prostą, chociaż w sumie mój deck był składany bardzo na szybko, kilka rzeczy bym zmieniła (doh, będzie okazja)
Welp, mogą z niej być jeszcze ludzie*, nie jest strasznie underpowered. Po prostu potrzeba jej coś, by lepiej eksploatowała swój gimmick z przełączaniem kart - najlepiej jakiś draw żeby mimo chujowego rozdania mogła sobie ułożyć te pierwsze 4 spelle i mogła je sobie potem swobodnie przełączać od interceptu do ataku (i dostawała przy tym stałe bonusy 1/1/1 od
Transformation Number Ten). Jakiś
inny benefit za przełączanie niż TN10 też by jej się przydał - swego czasu nyttyn jebnął
przydługawego ranta o jej słabościach na Dulście. Jakby ta jej nowa karta to było coś w stylu "Search your deck for a Spell Card...", to aż rozważyłbym sobie chyba jej druknięcie :3 (bo na razie search ma tylko przy kasowaniu TN10, co trochę mija się z celem...).
Z innej beczki, jak myślicie komu teraz się trafi wejście do gry :3? W świetle HM Ichirin i Futo to praktycznie pewniaki, a poza tym to idąc dotychczasowymi tropami wyczuwam Shinmyoumaru i Raiko (Seija na upartego też by mogła). Ale taka Wriggle byłaby fajna ;_;.
Tak absolutnie unrelated, nostalgicznie przeglądałem sobie jeden ze starych zamkniętych
threadów o RSO i aż śmiechłem jak mnie naszło na rozkminę:
Tali youmu jest fajna, mozna tak ulozyc zeby zadawala kolo 20 damage 1 hitem,
talia mimy bylaby bez sensu bo na kazdej karcie wygrywasz gre ;P
Mówisz o Blind Cut "Roukan's Bullet-Cutting Third Eye"? Wiesz, że są tylko 4 Youmu leader supporty, prawda? Nie możesz mieć 2 takich samych supportów naraz na liderze, chyba, że grasz Alice i układasz lalki. Na spellu może być tylko jeden spell support. Poza tym, masz jeszcze koszt w SP. Wiele jest talii, gdzie możesz ładnie wystackować ap, ale w praktyce wygląda to inaczej, niż sobie zaplanujesz. Może bym wpadł do Ciebie jakoś w przyszłym tygodniu, to by się zagrało?
Tak tylko spostrzegłem, że Heru miał rację co do tych 20dmg jednym hitem: 5 AV domyślne + 1 od Kedamy podpiętej do spella + 1 od Rouranken + 2 od Teachings of the Master + 1 od OVERDRIVE + 3x1 od Flash + 3x2 od Final Fortress + 2x1 od Bomb / 1 od bomb oraz 1 od Prism (bo limit kart w łapie to 7 + 1 dostajesz na replenishu) = 21 AV ~
A że wtedy nie było OVERDRIVE bo to karta z 9.0, to limit dla Youmu był równo 20 :3. Widzicie! Jakbym wtedy wiedział to stanąłbym w obronie Heru-chana, on znał zasady gry :<.
(Co prawda nikt nigdy nie będzie miał takich warunków, a i Youmu nie potrzebuje takiego kosmicznego AV, bo jej na tym polu nic nie brakuje, a i penetrację ma na dodatek. Ot taki myślowy eksperyment).
* Pun not intended.